Behaarung (ZottelMonsterFred)

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
magic nurse
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 171
Registriert: So 27. Dez 2009, 01:07
Wohnort: Winti Nordwest

Re: Behaarung (ZottelMonsterFred)

Beitrag von magic nurse »

dex hat geschrieben:Sit 3 Jahr wird do inne gschriebe.

Erwarte jetzt de e Mystical Award für "Longest Thread Lifetime" :)
das würdi au, wenn i Dich wär. Isch aber au es bsunders guets Thema ;) bi erscht hüt druf gstosse!
Vada hat geschrieben:Also ich schwör uf heisse Wachs ;)..ratsch und weg..hehe
Autsch! Ich mach das au gern, aber nur bi andere Lüt... :-# ups?

Mini Meinig:

Bi de Männer dörfs gern es Bruschthoortoupet si (frei nach Harry Hasler :-" ), aber uf Zahnsiide stahn i nid sooo megamässig... :shock: oder wenn mer s chline Mannli zerscht muen go sueche (sorry Jungs)
Was d Fraue anbelangt: finds scho guet, wänns nur uf em Chopf vill Haar hett... isch bi mir au so

Aber schlussäntli ischs eso: Jedem Tierchen sein Pläsierchen...
Jeden letzten Donnerstag im Monat von Acht bis Mitternacht: "Wundertüte" auf Radio Stadtfilter, Winterthurs erstem echten Kulturradio (96,3 MHz, http://www.stadtfilter.ch), mit Gast-DJ und viel Psy-, Progi-, Elektro- und Technosound!

28. Juni: Los Dos (Techno)
26. Juli: Herr Terz (Technoprojekt von DJ Nemo), ausnahmsweise mal von 18 bis 20 Uhr!!! wegen Sommerpause
30. August: Catweazle (Progi bis Psy)

Bild
Dragonfly

Re: Behaarung (ZottelMonsterFred)

Beitrag von Dragonfly »

Woher kommt eigentlich dieser blöde Trend dass Mann jetzt plötzlich untenrum auch rasiert sein muss??? Das war doch bis vor Kurzem absolute Frauensache.
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: Behaarung (ZottelMonsterFred)

Beitrag von psy-co »

Ich alls ma sage mäner bruchet ächli bruschd haar das göhrt eifach zum me ma wie de Bart !!! und wen ich so mäner a de party gse wo glat sind wie es arsch danke im ob acht die emmer na i de bubertet sind isch mini meinig!!!


p.s mehr verfrührt weniger schnell /bigs /bigs /bigs /bigs
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Vada

Re: Behaarung (ZottelMonsterFred)

Beitrag von Vada »

magic nurse hat geschrieben:Bi de Männer dörfs gern es Bruschthoortoupet si (frei nach Harry Hasler ),
:lol: :lol: jep das tönt guet, wobi dHarry Halser Version findi chli heftig bewucheret, naja aber glaubs immerno besser als aalglatt

magic nurse hat geschrieben:
Mini Meinig:
stahn i nid sooo megamässig... oder wenn mer s chline Mannli zerscht muen go sueche (sorry Jungs)
;-)
Vada

Re: Behaarung (ZottelMonsterFred)

Beitrag von Vada »

Dragonfly hat geschrieben:Woher kommt eigentlich dieser blöde Trend dass Mann jetzt plötzlich untenrum auch rasiert sein muss??? Das war doch bis vor Kurzem absolute Frauensache.
tja wohl aus demselben Grund wie es bei der Frau aufgenkommen ist ;-)
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Behaarung (ZottelMonsterFred)

Beitrag von nexus »

scho3 jahr..
da muni min sänf auno dezuegeh 8-)
ich find de mensch söt chöne akzteptiere wienen d'natur gschaffe hät, lachfalte sind doch öpis schöns, die andere zeiget dassmer gläbt hät. ich als ma ha nanie silikonbrüscht ide händ gha doch wet aunöd wüsse wies isch. was behaarig ahbelangt da chamer ja nüt defür, hehe psy-co ja gwüssi japaner lönd sich zum teil haar implantiere wilne kei wachsed männer ahde bruscht und fraue zwüsched de bei. und gwüssi europäer rasieret alles weg /doof jede mensch kultur hät es anders schönheitsideal nach welem sie strebet, wiemer xeht teilet sich gschmäcker. ich find richtigi schönheit chunt vo ine vom charakter.
doch was praxis ahbelangt bini au dere meinig: ha nöd gern zahside im mul :mrgreen:
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Behaarung (ZottelMonsterFred)

Beitrag von BuddhaNature »

und wenn's nicht wachsen will kann man sich ja ein gutes startpacket zulegen :

http://cgi.ebay.de/Bart-2010-einzigarti ... 637wt_1139
Ich stehe kurz vor dem Umzug und brauch noch mehr Geld für Einrichtung etc. und überlegte mir was ich denn verkaufen könnte.... UND DA KAM MIR DIESE IDEE! Ich verkaufe etwas von unglaublich großem Wert: Meinen Bart

Er wurde liebevoll gepflegt und gewaschen, gekämmt und gebürstet, geflochten und gezwierbelt!

Das gute Stück wird bald 2 Jahre und hat mich durch einige Situationen begleitet!
und das für nur 1 Euro!!! wenn dies kein Schnäppchen ist !!!
GEH DEN WEG DES HERZENS

Antworten