Was isch eu binere Frau wichtig...?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?

Was darf bei eurer Traumfrau nicht fehlen...?

klug
14
8%
schlank
9
5%
lustig
15
8%
geld
12
7%
muss einfach passen...
129
72%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 179

Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Elias »

Hann jetzt noed alles glase, nur slechte, und ich froeg mich
wie die Disskusion verlofe isch das si fo
"Was isch eu binere Frau wichtig", zum thema Flaischesluscht cho isch. bzw. was froeg ich mich ueberhaubt?. :lol:

Aber die frag stell ich mir oft und ich glaub,
ich weiss im Grund ganz genau was
binere Frau wichtig isch.
s'unsichtbare.
Dann alli wiblichkeit isch "unsichtbar" und ohni das unsichtbare
(ich meine jetzt noed titte und Aersch au wann die, wanni ueber de Bilschirm zum Horizont lueg, die ganzi zit am Strand, verbiguagglet =P~)
wear s'labe tazachlich e wuesti.
A dere stell, Mersi, fuer alli Macht, alli Lust, und alle Schmerz.;-)


"Ohne Mutter kann man nicht lieben. Ohne Mutter kann man nicht sterben."
Zuletzt geändert von Elias am Sa 23. Feb 2008, 09:03, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Titali »

thanks khadelsol für erinnerig über dwahrheit about a woman ;)

Bild
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Elias »

Mersi TiTaLi fuer dini Wiblichkait.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Titali »

smile, ja gib mer müh, aber cha au zickig wärde :oops:

erwecke die göTTin in dir O:)

Bild
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Amanita »

Das mit em Fleischkonsum chunnt ursprünglich vo dä Milch. Gwüssnä Lüt isch es anschinend wichtig, dass ihri Frau Milch git.. ;-). Aber i mach jetzt mol bim Fleisch wiiter (mer muässes jo nöd läsä)

@FA
Weisch, das mit em OT sii, hesch scho rächt im Griff, das tuet mir (wo an andernä Ortä, s Höggli bi "Thread trennä" gern und schnell setzt) halt scho chli weh.. Aber egal..
I han die Diskussion vom Fleisch oder nöd-Fleisch jetzt scho a mehrerä Ortä gführt und böses Blut hets immer gäh (und es het do sicher au es paar Vegis), insofern sei vorgewarnt. Aber es paar Erkenntnis han i immer gfundä, au wenn i nonig alli han chönnä umsetze.
Fallen Angel 2 hat geschrieben:aso wämmer sich das würkli mal so ganz genau überleit...
chammer eigetlich gar nüt meh ässe.

Mer chan nöd nur nüt meh ässä, mer chan au such sehr viel Sachä nüm machä (Chleider chaufe, Strom verschwände etc.)..
Das Buch söll dodäzue no guet sii..
http://www.amazon.de/nackt-abenteuerlic ... 490&sr=8-1
Aber was han i denn dävo? Verzicht und Iischränkigä.. Wenn i recht informiert bin, hand mir jo jetzt Faschtäziit, äh Ziit also wo mer sich bewusst ischränke sött, das muen grundsätzlich nüt mit Essä ztue ha, sondern mer sött bewusst uf Sache verzichtä, wo ein wichtig sind. Und wenn i mer das jetzt mol rächt überleggä, isch das gar nöd so schlächt, well wohrschinlich wür mer das denn nachhär viel bewusster wieder warnäh und das find i äs grosses Problem i dä hütigä Gesellschaft, dass mer alles als selbstverständlich empfindet und gar nüm drüber nohdänkt und ebä nümm bewusst läbt.
Fallen Angel 2 hat geschrieben:und doch hani doch gern fleisch, was sich eigetlich gar nöd, mit dem veriibare laht. ich mein, ob jetz e chue gschlachtet wird oder es lamm spillt eigetlich au kei rolle, es sind beides lebewäse...
I han ebä au gern Fleisch und i han au gern Tier, aber ebä i bin en schwachä Mönsch und han gern mol ab und zue es feins Stück Fleisch. Es chunnt mir denn aber au nöd druf ah was. Au wenn i es spezielli Beziehig zu Schof han, iss i gern mol en richtigä Lamm-Kebab. I find aber au Chälbli härzig und finds deswegä pervers wenn mer do Unerschiid macht. Aber was i sägä wür, wenn i plötzlich min eigetä Chüngel sött ässä (han keinä) weiss i au nöd.. Kenn emol Lüt wo deswegä zum Vegetarier wordä sind. Und do chunnt denn wieder dä Unterschiid Nutztier vs. Hustier (wo jo frühner au Nutztier gsii sind) zum Vorschiin und i muen mi chli forge, wie mer so wärtä chan. Und wenn mer das wiiterspinnt, frogt mer sich, wie dä Mensch uf die komischi Idee cho chan, sich wellä ä Chatzt zhalte, zum irgendwie sis Ego ufzbesserä. Obwohl i jo find, dass das bim nä Tier wo verusä chan, scho chli was anders isch, alls bi eim wo do i sim Terrarium hockt. Und wenn mer scho däbii sind, chönnted mir jo no über Tierversüch redä. Wobi i döt ebä au wieder ä chli eh eigeti Meinig han, drum nur soviel. I dä Schwiiz brucht mer für Versuchsreihe mit Tier extrem viel Bewilligä, das brucht mer alles nöd wenn mer sich en Wällesitich chauft und i glaub würkli, dass es so mänger Labormuus besser goht, als am Tweety dihei.
Aber zrugg zu dem wo du gseit hesch. Bi all dänä Diskussione won i zu dem Thema scho gführt han, bin i ebä würkli zum Schluss cho, dass mer entweder muen vegan läbä oder ebä halt carnivor. S Argument ich bin Vegi, well mir d Tierli so leid tüend, hinckt imho gewaltig, wenn mer denn Batterieeier isst und ebä au scho, wenn mer Spätzli isst, wo Eier us Batteriehaltig drin sind. Wobi mer sich denn ebä au no muen frogä, ob mer dörf Eier ässä, wenn mer kei Poulet isst, wobis denn aber au gar nüm druf ah chunnt, ob jetzt die Eier befruchtet sind oder nöd, s Huhn isch sicher trotzdem trurig, gnau so wie d Kuh, wo mer eifach grad ihri Chälbli wäg nimmt..
Dä Kompromiss mit dä 10 Johr altä Chue funktioniert glaub nöd würkli, glaub emol nöd, dass die denn no fein isch, absgeh dävo, weiss i nöd, ob mer Milchchü überhaupt isst oder numi ihri Chälbli wo sie jo gezwungenermassä produziered.
Aber i gseh das halt würkli chli wied Indianer, i ehre jedes Läbewäse und sigs no so chli und unschinbar und i fühl mi sehr viel besser wenn i weiss, dass das Tier won i ässä au es guets Läbä gha het. Dä Kreislauf vo gfrässä und gfrässä wärde gits scho ewig und nur dur in funktioniert d Natur. Au ä Chatz wo mit dä Muus bevor se sie tötet no ewig spielt isch grausam und so isch halt s Läbe. Sowas muen aber imho nöd sie, i findes wichtig dass mer vor andernä Tier Respekt het und sie au so behandlet.
Klar isch es schlimm wenn mer es Läbewäse absichtlich töted, aber i gang mol naiv dävo us, dass die meischtä Metzger au Menschä sind unds au das Ganze au mit em nötige Respekt machäd (kenn emol setigi). I bin scho sehr dä Überzügig, dass Fleisch von erä Chue, wo au mol chli Verussä gsii isch besser schmöckt, als das vo einerä wo ihres Läbä lang, am gliichä Ort im Stall gstandä isch, aber do frogt mer sich denn halt au wieder, ob mer sichs cha leischtä numä Biofleisch z ässä bzw. wie viel, dass es eim das Wert isch.
Aber irgendwie schaff i jo nöd mol das, i kenn vieli wo säget sie ässed denn halt nur einisch pro Wuchä Fleisch. Jo uf was Richtigs mag das viellicht zueträffä, aber i han doch immer wieder Späck, Salami oder ä Cervelat im Chüelschrank und das sind jo genau die Produkt, wo mer ebä kei Ahnig hät, vo wem und wo sie sind, aber mann i han das gern..
S einzig Argument wo mi recht zum Nodänke broch het, isch gsii, dass mer ebä mit dä ganzä Energie wo mer für es Stück Fleisch ufwendet (Fueter und so), so viel meh Mänsche chönnt ernähre. Sprich, dä Mensch, wö hüt oftmals viel meh Fleisch isst, als frühner, isch t Schuld, dass es uf därä Wält so viel Hunger git. Nur das isch jo au nur eh Theorie, es chunnt jo niemert sofort meh z ässä über, nur well ich mol kei Fleisch iss. Isch denn doch chli komplexer. Und dass mer hüt meh Fleisch isst, als frühner stimmt glaub au nur churzfrischtig gseh. Bi so emnä Neandertaler isch das glaub no öfers uf der Spieschartä gstandä.
Wenn mer Fleisch als unnütze Luxus alueget, muen mer sich halt au frogä, was mit em ganzä räschtliche Luxus isch, wo mensch viellicht nöd brucht, aber eim halt Freud macht. Und do finde i ebä immer au, dass es druf ah chunnt, dass mer das bewusst macht, well sobalds normal isch, isch es jo nüm speziell und macht au kei Freud. Und denn dörft mer jo nie meh id Ferie und sich susch was netts schänkä, sig das Kaviar zum Z'morgä oder Schoggi zum nä Priis wo sich anderi chönnted ä Wuchä dävo ernährä oder susch was, was eim Freud macht. Das sind doch die chlinä Sache, wo eim denn au in Erinnerig bliibet und somit ewig sind. Au wenn i weiss, dass i nöd z fescht söt i minä Erinnerigä hangä und z viel über Ziitä nodänke, wo nie meh so werdet sii, sind sie halt doch schön und en Bestandteil vo mim Läbä.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
piraña

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von piraña »

saphira sei dank:

http://de.tickle.com/test/whosyourtypef/select.html




Die richtige Frau für Sie ist das Fotomodell


Sie möchten eine Frau an Ihrer Seite, die Sie so richtig verwöhnen können? Kaufen Sie sich einen neuen, schicken Anzug und los geht's! Wohin? Na dorthin, wo man sie trifft – das Fotomodell. Teure Restaurants und schicke Clubs sind genau ihr Ding. Und wenn Sie sich erst einmal kennen gelernt haben, wird sie Ihren Charme und die teuren Schmuckstücke, auf denen Sie sie betten unbedingt zu schätzen wissen. Als richtiger Gourmet bevorzugt diese Lady - genau wie Sie - einen erstklassigen Lebensstil. Nun ja, als pflegeleicht würden wir das Fotomodell nicht unbedingt bezeichnen, aber dafür ist sie eben nicht geschaffen. Dafür entschädigt ihr Anblick Sie tausendfach. Und mit ihr an Ihrer Seite fühlen Sie sich, als drehte sich die Welt nur um Sie. Witzig und kultiviert wie sie ist, bringt Sie jeden Raum zum strahlen. Selbstverständlich kennt sie stets die heißesten und neuesten Partylocations. Und hinten anstehen müssen Sie mit ihr natürlich auch nirgendwo, denn diese Frau kennt einfach jeden. Ganz neben bei werden Ihre Freunde noch vor Neid erblassen, denn mit ihren feinen Manieren, dem tadellosen Äußeren und ihrem elegantem Stil befördert Sie Ihre Prinzessin direkt auf Wolke 7!



:oops: :? /frage /aaahh :-s :-k 8-[ BildBildBildBildBild
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von dalamascus »

Was isch eu binere Frau wichtig...? /pfeil /doof
alles was mer suscht au wichtig isch....!
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Saphira »

piraña hat geschrieben:saphira sei dank:

http://de.tickle.com/test/whosyourtypef/select.html




Die richtige Frau für Sie ist das Fotomodell


Was lückelos zu däm Test füehrt: http://de.tickle.com/test/single.html
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Elias »

Bi
"Was ist dir bei einem Mann wichtig?",
hats eifach öppe dopplet so vil bitrag,
wie bi,
"Was isch eu binere Frau wichtig...?"

Das seid eifach wider mal ganz klar us, das ir eifach und so ...xxx sind und überhaubt! isch logisch oder nöd so lalal. :-D
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
piraña

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von piraña »

gell elias - das isch mer hüt au ufgfalle.

es zeigt irgendwie, das dene fraue (wo luut ere umfrog viel sältener im mf verträtte sind) viel wichtiger isch, was ihne bimene ma wichtig isch, als umgekehrt. viellicht lits au dra, dass es so viel männer git, die lieber soundet, als ihri ziit sinnlos im goaflirt z vertrödle. oder lits ade vorfreud fürd em? oder hend d hälfti vode biträg au dit d männer gschriebe, will sie sich da inne nid trout hend?
Dragonfly

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Dragonfly »

"Der richtige Typ Frau für Sie ist die Studentin"

*prust" :lol: :lol: ](*,) ](*,) Was isch das füre Dubelitescht? I bruuche doch kei Studäntin. Mini Fründin isch so zimlech s Gägeteil drvo :lol:
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von blaues hufeisen »

"mini" lieblings/traum-frau söll lieb, zuvorkommend, empfänglich ond mier treu sii. denn bini 100% glücklich. . .
wenn ich dert no kompromiss mues zueloh, denn tuets mer eifach im härze z'fescht weh. öb blond, brunette oder rothaarig mit grüene, bruune oder blaue Auge isch sowas vo ned wichtig. ah jo, fleisch - söll sie unbedingt au dranne ha. für d'milch, luegi denn scho, dasses was gid - irgendwenn.

hüt hani en luschtige Witz gläse ond är isch wunderschön oberflächlich. enjoy:



Zwei Männer stossen im Supermarkt zusammen.

Meint der eine völlig aufgelöst: "Entschuldige, aber ich bin total durcheinander, ich suche meine Frau!"

Darauf der andere: "Mir geht es genau so, seit 30 Minuten suche ich sie schon! Wie sieht denn Deine aus?"

Der eine: "Meine hat blonde, lange Haare, ist 1.75m gross, braungebrannt, vollbusig, sonst aber schlanke Figur mit ellenlangen Beinen, hat einen superkurzen Mini und ein weisses, enges Top ohne BH /ohaa und High-heels. Und wie sieht Deine aus?"

Der andere: "Scheiss drauf... wir suchen Deine!"
Benutzeravatar
khadelsol
artist
artist
Beiträge: 33
Registriert: Mo 4. Dez 2006, 15:58

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von khadelsol »

@titali..

vo härze gärn gschickt.. die wahre wort vom "lebendigen frau-sein"

es isch so schön vom gliche zrede ..

love, kha*
** spread the word and make it happen **


poi performance / workshops for beginners
infos&bookings@
http://www.myspace.com/khadelsol
piraña

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von piraña »

ehem 8-[ es git sonnen stell, wo sitwärts chli oberhalb vo de hüfte lit, und die findi sowas vo sexy, wenn sie chli späck dra het...viellicht au chli meh späck...wenn mir e frau dit passt, de muess sie sich süsch gar nümm gross müehe gä, well, ich glaube, de ischs um mich gscheh...

lang leben die hüftspeckpölsterlein :-D
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Was isch eu binere Frau wichtig...?

Beitrag von Flying_Fish »

piraña hat geschrieben:ehem 8-[ es git sonnen stell, wo sitwärts chli oberhalb vo de hüfte lit, und die findi sowas vo sexy, wenn sie chli späck dra het...viellicht au chli meh späck...wenn mir e frau dit passt, de muess sie sich süsch gar nümm gross müehe gä, well, ich glaube, de ischs um mich gscheh...

lang leben die hüftspeckpölsterlein :-D
:)

D Frau wird denn aber säge, es esch kei hüftspeck sonder si hebi es breits becki..;)
Antworten