Was ist dir bei einem Mann wichtig?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?

Was ist dir bei einem Mann wichtig?

Respekt, Ehrlichkeit, Vertrauen
32
27%
Klug, Intelligent
5
4%
Aussehen, Körper und Outfit
2
2%
Lustig, Humor und Witzig
3
3%
Geld
5
4%
Sex
27
23%
Bediengunslose Liebe, der Rest ergibt sich!
18
15%
Ausstrahlung, Charakter, Charisma
21
18%
Schutz, Unterstützung und Zeit für mich
6
5%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 119

Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Beitrag von Psychobella »

TiTaLi hat geschrieben:
Saphira hat geschrieben: Bedingungslose Liebe - der Rest ergibt sich. Ich sage Bedingungslose Liebe ergibt sich erst aus anderen Faktoren und nicht von Anfang an. Ich kann einen Menschen, den ich nicht kenne, nicht bedingungslos lieben. Aber natürlich ist die Liebe das Wichtigste und lässt auch so über manche Defizite liebevoll hinwegsehen.
ich glaube, das isch bi mir umgekehrt... zerst lieb ich voll und ganz und äbe bediengigslos und mit dr zyt dür enttüschige und verletzige veränderet sich liebe und ich wirde vorsichtig us sälbstschutz!

naja, denn wäre mir wieder bim thema liebi, schmärz & leid!
isch bi mir au so wie bi de Titali.
Wenn e Beziehig usenand gaht, will de Partner mine Wünsch, Erwartige und Asprüch nöd cha gnüege (= Enttüschig und Verletzige)... isch es denn Liebi gsi??
Oder villmeh de Versuech, dur en Partner alli mini Defizit welle abzdecke? :-k

Ha au mal für bedingigslosi Liebi gstimmt, das triffts wohl am eheste, was ich mir unter ere ideale Partnerschaft vorstelle O:)
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

O:)
Zuletzt geändert von Titali am Mi 2. Apr 2008, 07:28, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

En andere Mensch chan mer nie verändere, wenn er sich veränderet, dänn us eignem Atrieb, dass han ich au müesse lehre.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

ja das isch eso!

es isch dr untergang fürne partnerschaft, wenn meh sich gägesiitig wott ändere und nur no am umenörgle isch, was eim nid passt! denn sött meh wohl besser wieder sin wäg go, bevor meh sich sälber ganz verlüürt, sich und dr ander zerstört!

aber wenn meh sich us eigeter kraft wott verändere, wües ar beziehig öpis bringt oder sogar rettig derfür isch, denn machts sinn! sind ja meistens alti gwohnheite, wo meh e scho lang wett loswärde und dür dr spiegel vom ander, wärde die eim wieder bewusst!
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Beitrag von Anam Cara »

sehr schwierig gsi sich da z´entscheide..... han mal serschte gno.... vertraue, erlichkeit und respekt.... finde isch öpis vom wichtigschte, wenn mer enand respektvoll entgegechunt hett mer scho e gueti basis.... wenig mönsche i beziehige gönd respektvoll mitenand um.... findi mega schad...
han dete au chli e hoffnig, das ich so sache wie respekt eifach ned us mim elterehus mitschleike..... absoluti respektlosigkeit.... hoffe immer de chreis chöne zdurbräche und das besser zmache....
vertraue und ehrlichkeit isch de grundstei und öpis vom wichtigste... bsunders offe und kompromissfähieg isch au no wichtig.... zäme lösige sueche und en gmeinsame weg vo gegesietiger bedingigsloser liebi dur die wält bahne....
sex isch natülich wichtig.... chan mer ja au spannend und vielsietig erläbe...staht aber ned a erster stell
treui.... me muess sich sälber immer treu bliebe.... und das den im entsprechende momänt au bedenke....
spirituell und offe für neus isch für mich au was vom wichtigste..... me muess enand chöne zuelose... sini gfühl prisgäh und uf allne ebene ufhöre öper versueche sie, wo er ned isch....
d´gfühl chöne zeige egal i welli richtig si usschlönd, isch sehr wichtig.... es söll eifach ehrlich sii...
bedingigslosi liebi isch es träumli und hoffe si irgendswo azträffe und sie au sälber irgendeinisch chönne gäh... doch me verlürt sich sälber immer wieder im eigete gedanke strik... deswege, ich glaub es isch en weg det ane....
und s´enandzuelose isch öpis wo au die wenigschte chönd.... isch für mich au was vom wichtigschte
han mich mega oft so wie titali i sache ine gstürzt und nachher hani afange zue mache..... han mer jetz aber vieles vorgno.... nene... will ned immer a de gliche fehler schietere.... wenn mer weiss wo dfähler liegged, sött mers doch eifach mal versueche vonere andere siete azgah... und mini sälbschtbeobachtig isch dur das au enorm gstiege.... spannend...stürz mi echt nüme so schnell dri.... denke es het au demit ztue, das sich mini erwartiege veränderet hend....
zum glück O:)
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Beitrag von Dhanistha »

Mini Beziehungen ha-ni immer mit ere Offeheit und emne grosse Vürtroue agfange. So si' sie ou immer innert churzer Zit zum Desaster worde.
Es het sich immer agfühlt, aus würd mir meh gno wärde, aus mir gä wird.
Drum isch mir wichtig, dass i Respäkt, Ehrlichkeit vom-ne Maa bürchume, so cha-ni ou Vürtroue u dr Beziehig steit nüm viu im Wäg.

Me söu sich gägesitig nid vürurteilt und dSchwechine vom andere nid missbruche.
Lug u Betrug cha-ni nid ha. E Maa, wo mi i-re Beziehig belügt und hingergeit, het denn so schwär a Vürtroue u Sympathie ibüesst, dass dLiebi ou kei Chance me hät.

Aus zwöiter Stöu chung dIntelligänz, i würd's aber lieber aus Wiffheit bezeichne...
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

ich chas grad nid losi, bin mau wieder im bann vo dere weise und göttleche poesie:

Von der Liebe

Da sagte Almitra: Sprich uns von der Liebe.

Und er hob den Kopf und sah auf die Menschen, und es kam eine Stille
über sie und mit lauter Stimme sagte er:

Wenn die Liebe dir winkt, folge ihr, sind ihre Wege auch schwer und steil.
Und wenn ihre Flügel dich umhüllen, gib dich ihr hin,
Auch wenn das unterm Gefieder versteckte Schwert dich verwunden kann.
Und wenn sie zu dir spricht, glaube an sie,
auch wenn ihre Stimme deine Träume zerschmettern kann
wie der Nordwind den Garten verwüstetet.
Denn so, wie die Liebe dich krönt, kreuzigt sie dich.
So wie sie dich wachsen lässt, beschneidet sie dich.
So wie sie emporsteigt zu deinen Höhen
und die zartesten Zweige liebkost, die in der Sonne zittern,
steigt sie hinab zu deinen Wurzeln
und erschüttert sie in Ihrer Erdgebundenheit.
Wie Korngarben sammelt sie dich um sich.
Sie drischt dich, um dich nackt zu machen.
Sie siebt dich, um dich von deiner Spreu zu befreien.
Sie mahlt dich, bis du weiß bist.
Sie knetet dich, bis du geschmeidig bist;
Und dann weiht sie dich ihrem heiligem Feuer,
damit du heiliges Brot wirst für Gottes heiliges Mahl.
All dies wird die Liebe mit dir machen,
damit du die Geheimnisse deines Herzens kennen lernst
und in diesem Wissen ein Teil vom Herzen des Lebens wirst.
Aber wenn du in deiner Angst nur die Ruhe und die Lust der Liebe suchst,
dann ist es besser für dich, deine Nacktheit zu bedecken
und vom Dreschboden der Liebe zu gehen.
In die Welt ohne Jahreszeiten,
wo du lachen wirst, aber nicht dein ganzes Lachen,
und weinen, aber nicht all deine Tränen.
Liebe gibt nichts als sich selbst und nimmt nichts als von sich selbst.
Liebe besitzt nicht, noch lässt sie sich besitzen;
Denn die Liebe genügt der Liebe.
Und glaube nicht, du kannst den Lauf der Liebe lenken,
denn die Liebe, wenn sie dich für würdig hält, lenkt deinen Lauf.
Liebe hat keinen anderen Wunsch, als sich zu erfüllen.
Aber wenn du liebst und Wünsche haben mußt, sollst du dir dies wünschen:
Zu schmelzen und wie ein plätschernder Bach zu sein,
der seine Melodie der Nacht singt.
Den Schmerz allzu vieler Zärtlichkeit zu kennen.
Vom eigenen Verstehen der Liebe verwundet zu sein;
Und willig und freudig zu bluten.
Bei der Morgenröte
mit beflügeltem Herzen zu erwachen
und für einen weiteren Tag des Liebens dankzusagen;
Zur Mittagszeit zu ruhen
und über die Verzückung der Liebe nachzusinnen;
Am Abend mit Dankbarkeit heimzukehren;
Und dann einzuschlafen
mit einem Gebet für den Geliebten im Herzen
und einem Lobgesang auf den Lippen

(Khalil Gibran - Der Prophet)
The Drums don't Stop... Bild
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Beitrag von Psychobella »

So schön....danke...früürt mi grad n-smile_0008.gif
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Was ist dir bei einem Mann wichtig?

Beitrag von Anam Cara »

@ titali...........
wauuuuuuuuuu meeega schön.... hani schomal gläse irgendswo.... hesch no 2 anderi wunderschöni gedicht im andere tread,,,, tuet eim richtig guet das zläse.... kenne die andere beide au... und ha grad vor churzem drüber nache denkt, wie die doch so schön gschriebe sind...... danke =D>
isch dieses useme buech? chasch mer en buechtipp abgäh??? :-D :-D
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re:

Beitrag von Amanita »

TiTaLi hat geschrieben:(Khalil Gibran - Der Prophet)
Das isch nöd en Buchtipp, das isch Pflicht!

Ähm jo, falls min Biitrag zu dem Thema nüm uftaucht, schriibe en denn morn nomol, bin jetzt z müäd.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Was ist dir bei einem Mann wichtig?

Beitrag von Titali »

mööörge ;)
ja genau der prophet vom khalil gibran... isch scho eher älter, aber geng no zytgemässe und zgeilste, är isch moslem gsi ;) hie isch schüsch ganze büchli online: http://www.i-bahmueller.de/xprophet/

hie nomau grad eis...chönt no bi es paar theme eis indue, vorallem über dr schmärz, leid und fröid!
isch eh extrem wie mich das büchli die letschte 2 täg inspiriert het...isch ächt e muse O:)

Von Vernunft und Leidenschaft

Und wieder sprach die Priesterin: Sprich uns von der Vernunft und von der Leidenschaft.
Und er antwortete und sagte:

Eure Seele ist oft ein Schlachtfeld, auf dem eure Vernunft und euer Verstand Krieg gegen eure Leidenschaft und eure Gelüste führen.
Könnte ich der Friedensstifter in eurer Seele sein und den Missklang und die Zwietracht eurer Wesen in Einklang und Harmonie verwandeln!
Aber wie kann ich das, wenn ihr nicht selber auch Friedensstifter seid, nein, mehr noch, euer ganzes Wesen liebt?
Eure Vernunft und eure Leidenschaft sind das Ruder und die Segel eurer seefahrenden Seele.
Wenn eure Segel oder Ruder brechen, könnt ihr nur noch schlingern und treiben oder auf hoher See festgehalten werden.
Denn die Vernunft ist, wenn sie allein waltet, eine einengende Kraft; und unbewacht ist die Leidenschaft eine Flamme, die bis zur Selbstzerstörung brennt. Daher lasst die Seele eure Vernunft auf den Gipfel der Leidenschaft heben, damit sie singt;
Und lasst sie eure Leidenschaft mit Vernunft lenken, damit eure Leidenschaft ihre tägliche Auferstehung erfährt und sich wie der Phoenix aus der Asche erhebt.
Ich wollte, ihr betrachtet euren Verstand und eure Gelüste wie zwei geliebte Gäste in eurem Haus.
Sicher würdet ihr einen Gast nicht mehr ehren als den anderen; denn wer den einen mehr beachtet, verliert die Liebe und das Vertrauen beider.
Wenn ihr zwischen den Hügeln im kühlen Schatten der weißen Pappeln sitzt und am Frieden und der Heiterkeit der Felder und Wiesen teilhabt - dann lasst euer Herz schweigend sagen: "Gott ruht in der Vernunft."
Und wenn der Sturm kommt und der mächtige Wind den Wald erschüttert und Donner und Blitz die Erhabenheit des Himmels verkünden - dann lasst euer Herz in Ehrfurcht sagen: "Gott bewegt sich in der Leidenschaft."
Und da ihr ein Atemzug in Gottes Sphäre seid und ein Blatt in Gottes Wald, sollt auch ihr in der Vernunft ruhen und in der Leidenschaft euch regen.
The Drums don't Stop... Bild
TheAngel1985

Re: Was ist dir bei einem Mann wichtig?

Beitrag von TheAngel1985 »

Hey Titali cools Thema wo da bracht häsch...

han aber ziemlich lang brucht bis ich mich han chöne entschliesse was ich ächt wett uswähle... aber i finde d'Liebi isch z'Zentrum vo zweine Mänsche wo e Beziehig wettet igah... und für mich isch bedingislosi Liebi ebä nöd nur es Gfühl oder s'verliebt si, s'kribble im Buch oder s'närvös wärde bevor me sech gseht sondern viel meh d'Entscheidig dr ander Mänsch eso z'näh wie är isch und ihn nid wellä z'ändere...

ich han eifach dörfe merke dass we mä sech würkli liebt vo ganzem Härzä dass me irgendwie eh s'Bestä füre ander wett und somit au bereit isch z'kämpfe, sich z'ändere und gmeinsam en Weg z'finde womä vorwärts chunnt und ufenes Ziel chan schaffe...

Allgemein isch mir aber bimene Ma au sin Charakter und sini Art u Wies wie är mich behandlet wichtig... chum ich erst nach sine Hobbies und de Kollege oder stellt är mich a erster Stell und sogar über sich sälber? Klar isches nöd guet nur de Partner z'gseh und sini eigene Bedürfniss in Hintergrund z'stellä aber ich finde s'Zentrum vo mim Härz darf ruhig min Partner si...

Hoffe han nöd z'wiit vom Thema abglänkt... aber isch mir grad kli dur de Kopf...
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Was ist dir bei einem Mann wichtig?

Beitrag von Titali »

TheAngel1985 hat geschrieben: Allgemein isch mir aber bimene Ma au sin Charakter und sini Art u Wies wie är mich behandlet wichtig... chum ich erst nach sine Hobbies und de Kollege oder stellt är mich a erster Stell und sogar über sich sälber? Klar isches nöd guet nur de Partner z'gseh und sini eigene Bedürfniss in Hintergrund z'stellä aber ich finde s'Zentrum vo mim Härz darf ruhig min Partner si...

Hoffe han nöd z'wiit vom Thema abglänkt... aber isch mir grad kli dur de Kopf...
hihi angel und welcome back ;)
nei du, du hesch absolut nid vom thema abglänkt... was du seisch isch ou sehr wichtig für mich!
bi mir chunt ganz automatisch dä mönsch ar erster stell, wo ich sooo fest liebe und zmeiste mit ihm teile, sogar vor mir!!!
viellecht en fähler, aber sicher kei schlächti eigeschaft!
The Drums don't Stop... Bild
souris
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 19. Jun 2007, 08:30

Re: Was ist dir bei einem Mann wichtig?

Beitrag von souris »

Nur mal so ein paar Gedanken die mir durch den Kopf gehen...
Bedingungslose Liebe....
Kann die Liebe überhaupt bedingunglos sein?
Setzt bedingunslos nicht auch voraus keinerlei erwartungen zu haben? Kann ich bedingungslos lieben, wenn ich Treue und Vertrauen und ehrlichkeit usw. voraussetzte?
Heisst Bedingungslos den nicht ohne Bedingungen?
Ist es möglich einen Menschen um des Menschen willens zu lieben oder spielen nicht immer auch die eigenen Erwartungen, die eigenen Gefühle mit?
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Was ist dir bei einem Mann wichtig?

Beitrag von abraxas »

alain de botton hat mal was zum thema bedingungslose liebe geschrieben.
reduziert und komprimiert:
bedingungslose liebe gibts nur von eltern zum kind (umgekehrt nicht).
danach nie mehr. aber weil man das als kind kriegt, sehnt man sich auch als erwachsener danach.

ich tendiere dazu ihm zuzustimmen. ich glaube aber auch nicht dass man bedingungslos lieben sollte. gewisse ansprüche zu haben finde ich total in ordnung. ich weiss nicht ob ich zum beispiel einen pädophilen, gewalttätigen menschen lieben könnte.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Antworten