Was habt ihr einem Mann zu bieten?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
dex

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von dex »

TiTaLi hat geschrieben:
Saphira hat geschrieben: dex, wenn ich scho gange go bier hole für min liebst, denn aber zwöi und mir trinket zäme eis... und znächscht mau bisch du dran mit hole gäu :) balance muss ja scho stimme!!! und los jetzt, gang dr müll go abebringe!!! n-smile_2724.gif
Das klingt ganz fair :) Guets Biespiel fürs Gäh und Näh und sogar Praxisorientiert.

Es sind meischtens die chline Sache im gmeinsame Lebe wo eim hässig cheu mache.

Denke au das die Frog "Was cha mer Biete?" aus sehr dervo abhängt was s gegenüber brucht. Meischtens isch es am beschte wenn mer das was mir git gern tuet gäh. Es macht wenig sinn öpis z ghä nur wells der anderi wot aber selber geits eim gege de Strich.

PS: OK Claudi Du bringsch Bier und i choche för Dich :)
piraña

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von piraña »

@dex: Ich versteh ja deinen Spass schon, nur dein ... nervt. Und dein Kommentar hätte besser zum anderen Thread gepasst. Meine meinung- kein Spass.

@Saphira: Thanks for @topic!

@Frauen allgemein: Kommt schon! Ist das Alles, was ihr zu bieten habt? Und wo bleibt der Thread: "Was habt ihr einer Frau zu bieten?"?
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Titali »

dex, bravo du hesch genau verstande, was ich dür das eifache bispiel ha wöue usdrücke... das mit däm bier isch es ganz eifachs bispiel vo ghä und näh und zwar gmeinsam! meh cha das uf alles bezieh!!!
PS: OK Claudi Du bringsch Bier und i choche för Dich
n-smile_0436.gif n-smile_0008.gif n-smile_0436.gif
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Indigo »

damned, Dex!

hier geht es nicht um spas. begriffen?
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Indigo »

ich habe diesen beitrag von mir aus gründen des anstandes und der einsicht gelöscht. aus keinem anderen grund. es liegt mir normalerweise fern, jemanden zu diffamieren. vielleicht habe ich zu emotional und zu spontan reagiert. sollte ich jemanden damit beleidigt haben, insbesondere dich, Titali, so tut mir dies aufrichtig leid. ich werde dir bei gelegenheit ein pm senden - nach gründlichem ueberlegen.

auf euer verständnis zögernd hoffend, grüsse ich alle, die hierzu ehrlich ihre meinung deklariert haben.
Zuletzt geändert von Indigo am Fr 9. Nov 2007, 09:18, insgesamt 1-mal geändert.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Titali »

whatever, das isches mir nid wärt! O:) :-# O:)
Zuletzt geändert von Titali am Di 6. Nov 2007, 07:54, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
nitrous
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 224
Registriert: Fr 13. Mai 2005, 12:12
Wohnort: AG
Kontaktdaten:

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von nitrous »

@ dex & titali: falls dann mal jemand ein bier holen geht - ich hätt' auch gern eins.. :-"
dex

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von dex »

Indigo hat geschrieben:damned, Dex!

hier geht es nicht um spas. begriffen?

Ehm hallo?

Bevor Du do so züg schriebs lies erschtmal was i schriebe und flame mi ned a nume well du gsesch das i öpis postet han.

Unglaublich wie aggressiv und so öpis hebt andere vor, mer sell keine aggro Droge konsumiere *kopfschüttel*

Mehr rede gemäß Topic und teile eusi Erfahrige mit au wenn mehr d Frog im Topic hinterfroge. Das set ja wohl no erlaubt sie oder?
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Dhanistha »

Das weiss-me meischtens leider erscht, wenn dBeziehig usenand geit u me dr ander nüm het!!!!!!!!!!!!!!!!! #-o

Aber i gloub, mis Quischmeersöili :n1 weiss es scho, süsch wüu ig ihm!!!! :n2
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Dhanistha »

Was ich einem Mann biete ist meine ernorme Stärke etwas durch zuziehen etwas anzugehen. Ich habe extrem viel Power und bin Zielstrebig. Er zeigt mir hingegen, dass man etwas auch mal sein lassen kann, auch wenn's noch im Raum stehen sollte...

Ich biete meinem Mann die Emotionalität, die ihm an manchen Stellen fehlt, dafür gibt er mir die Rationalität die mir Fehlt.
Ich biete viel Vertrauen und Verständnis, auch wenn ich ihn nicht immer verstehe. Er zeigt mir dafür, dass man sich auch abgrenzen kann und man sich nicht immer verantwortlich fühlt.

Ich bin ich, und dass ist das grösste was ich bieten kann. Denn da er mich liebt, biete ich ihm genau das, was er von mir will!

Hoffe er sieht es auch so……?...
Zuletzt geändert von Dhanistha am Di 6. Nov 2007, 07:40, insgesamt 1-mal geändert.
TheAngel1985

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von TheAngel1985 »

Indigo hat geschrieben:und dich, Titali, findi au ned so fein.

hebsch allne dj's und bekannte näme de rugge stief. aber dir selber?

du würsch dich ja nebscht aller sprirituelle erkenntnis niemals getraue, öppis wahrhaftigs über sound, usgseh, lebenswies oder drogegehabe über dini allerwerteste kollege und verbündete mal richtig uskunft z geh.

VIVA VIVA @ alli techno-sounders!!! dr yellow-meister het dazumal agfange und vieli anderi hends ihm nachegmacht. Ich han d schnauze voll vo so gschiiiiide meditations-sprüch!.

lerned mal wieder liebe, choche, gärtnere, backe, telefon-beantworte, liebi-mache, feini teelis zämezaubere, affegeile sound inezieh, füess wäsche und ipudere, absolut geile sound ine-zieh!
statt all die stinkendi, ätzendi, nase kaputt machendi, gfühl abschaltendi, zähne zermürmendi, haare zerfallendi, atm vergrausendi, hände verkrüppelndi SCHEISSDROGE z konsumiere.
Hey Indigo, jetzt muesch aber mal deftig afange brämse... wenn de eine uf "unbekannt" machsch und d'Titali nöd mal würklich kennsch und eifach Sache hinde dure erfahrsch dänn würi mal d'schnauze hebä... es Forum isch ja guet und Rächt für deu Lüüt ihri Seel uszpacke aber i mache das mit mine Lüüt lieber im reale Läbe!!!

Und wenn da fangsch a Lüüt fertig mache vo wägä Droge und so de verstahni kei Gspass meh... also Pass uf...
TheAngel1985

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von TheAngel1985 »

Indigo hat geschrieben:damned, Dex!

hier geht es nicht um spas. begriffen?
Hey bisch du blind? De Dex hätt meh gschriebe als du äuä begriffe wirsch zu däm Thema... lehr mal zwüsche de Zeile läse... de Dex hätt meh usgseit mit sim Gspass inkl. Saphira und Titali als du je wirsch als Antwort hie bercho...

Ts... glaubes gar nöd...
TheAngel1985

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von TheAngel1985 »

nitrous hat geschrieben:@ dex & titali: falls dann mal jemand ein bier holen geht - ich hätt' auch gern eins.. :-"
*grins* wenn du defür de Müll mal zämä ruhmsch oder abwäschisch bring dr eis ;)
piraña

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von piraña »

...ergendwie fühli mi hüt nid grad verstande...
...debi hani nor welle en chli diräkteri Frog stelle, womi wondergno het...
...wenn ich jetz zrockdänke, was i demit usglöst ha, de hätti gschieder nüt gschriebe...
...do wird droht, igschüchteret, und so fort...
...das het scho lang nüt meh mit minere Frog z tue...
...ich finds schad...
...ich finds nid nötig...
...sötti ächt no es: "Was habt ihr einem Mann zu bieten II" starte???...
...ohni de unagbrachti Sänf, und enand verletzendi Behauptige, Drohige unde so...
...nor die, die ärnscht öpis dezue wend säge...
...sölli?...
...aber ich ha kei Luscht meh...
...schad für die, die würkli öpis dezue bitreit hend...
...de unpassendi Räscht hinderloht irgendwie en bittere Nachgschmack bi mir...
TheAngel1985

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von TheAngel1985 »

Hmm... sorry alli wo da agfiget si worde händ was zum Thema bitreit... und wemä när so i Dräck zoge wird darf mä sech doch wehrä oder nid?
Schad für's Thema... aber i finde die Einzig wo sech drnäbe benoh hätt isch d'Indigo! Tja...
Neid nagt nicht am faulen Holz!
Zuletzt geändert von TheAngel1985 am Mo 5. Nov 2007, 15:41, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten