Was habt ihr einem Mann zu bieten?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Shmahu »

Indigo hat geschrieben: lerned mal wieder liebe, choche, gärtnere, backe, telefon-beantworte, liebi-mache, feini teelis zämezaubere, affegeile sound inezieh, füess wäsche und ipudere, absolut geile sound ine-zieh!
statt all die stinkendi, ätzendi, nase kaputt machendi, gfühl abschaltendi, zähne zermürmendi, haare zerfallendi, atm vergrausendi, hände verkrüppelndi SCHEISSDROGE z konsumiere.
hmmm.... die sprach chunt mer doch sehr bekannt vor... scharf gwürzt wie immer... und widermal völlig am thema verbii...

#-o
TheAngel1985

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von TheAngel1985 »

Rächt häsch Shmahu... naja... Zügt vo seeeeeeehr viel Riifi... *smile*
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Dhanistha »

Wooo isch eigentlich öies Problem????????
Das i de Forum Sänf u Interessants nöch binand stöh, sött doch klar si. Jede darf doch schribe was är möcht.
Ich schribe zum bispiel eigentlich nume vo mir u probiere so wenig wie müglich uf anderi izgo... anderi näme aues extrem ärnscht u mache haubi Büecher us-emne Thema. Anderi müesse und chöi eifach nid anders u witzle eifach ume. Das isch zLäbe.
Aber hie enand amache find i töif, sehr töif.

Aber da i gräd nüme zum schäfferle ha, lähne-ni mi haut chlei zrügg u amüsiere mi chlei....

Münschi a aui - ou die, wo-ni nid kenne u mi ou nid möchte kenne lerne.................
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Zauberhäxli »

Hey piraña :dja

...lah dich nöd entmuetige, es git no gnueg Lüt wo sich ernschthaft chönd üssere zumne Thema!!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Zauberhäxli »

Usserdem wämer es Problem hät mit öperem, us was für Gründ au immer, chamer ja ä pn schribe!!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
piraña

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von piraña »

@Zauberhäxli: Danke!
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Melliandra »

:-) Da isch mer mal 5 Täg nid wirklich im Forum und de so was.

Also ich bin jetzt de gross Spielverderber und behaupte jetzt eifacht
mal, dass Indigo dGinger isch. :-# :-$ 8) PS: Würd mi mal wunder
näh wie du zu dem Name Indigo chunsch. :-k

UND Pirania etschuldige fürs offtopic :-s

Aber was ich amene Ma z'biete han? Mich, und mies Herz, meh hani nid! :-D

Und ich verabschiede mich wieder bis am Donnstig. :-D n-smile_sunshine.gif
*poink*
Fallen Angel 2

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Da ist man mal einen Nachmittag weg, und dann so was...

1. Der Beitrag von Piraña ging nicht um Sonderzeichen, Bier, Drogen, zittrige Hände, Streit, Ernstahftigkeit oder Spass. Es ging einzig um die Frage, was habt ihr einem Mann zu bieten, nachdem nun seitenweise Offtopic und Allerweltssprüche die Threads Was ihr wollt zunichte gemacht habt.
2. Ob Indigo nun Ginger, Ingwer oder Muskatnuss isst, spielt ebenfalls keine Rolle - denn es geht nicht um die Farbe Lila und auch nicht darum, irgendjemanden in den Topf zu werfen und gar zu kochen.
3. Es geht nicht an, dass Leute angefickt werden, weil sie Bücher schreiben, Meditationssprüche weitergeben, sodass andere, die keine Bücher mögen sich keine kaufen müssen, es geht nicht darum, wer hier was konsumiert und in welchen Mengen. Es geht grundsätzlich auf keine Kuhhaut jemandem mitzuteilen, dass er oder sie "echt" oder "falsch" oder sonstwas oder -wer ist.
4. Jeder von euch, mich eingeschlossen, hat schon mal mehr oder weniger intelligentes Zeug von sich gegeben, das gehört halt einfach dazu, nicht jeder hat zum gleichen Tag, den gleichen Zugang zu seinem Inneren - so what? Dex hat mir schon sehr geholfen, dennoch hatte ich halt den Drang, das mit dem Bier zu erwähnen, auch wenn es vermutlich erst recht bescheuert war, das zu schreiben (diesmal halt von mir). Nun und jetzt? ist deswegen irgendeine Ideologie der Toleranz gestorben? Oder sonstwelche Philosophische Scheisse? Wohl eher nicht. Morgen schreib ich dafür DEN Satz oder Dex veröffentlicht DEN Track hier in diesem Forum - also gibt es keinerlei Grund die Art und weise sich mitzuteilen zu kritisieren.
5. Streitereien Privater Natur gehören in den Bereich Private Nachricht.
6. Wie offen oder nicht offen jemand sich mitteilt, ist JEDEN USERS SEINE EIGENE SACHE. Ich veröffentliche hier recht viel von mir persönlich, aber halt einfach nicht ALLES, weil ich gewisse Dinge halt durchaus bewusst zurückhalte. Andere veröffentlichen weniger persönliche Dinge, die nächsten veröffentlichen ihr halbes Sexualleben. Mein Gott! Wir sind Menschen, muss den jeder so eine Art ultrawahrheitsverfechtenderniemalslügende-Maschine sein, oder gesteht "man" einander auch einmal zu, dass halt nicht jeder gleich mit diesem Leben, diesem virtuellen Forum, der Realität oder sonstwas umgeht, wie der nächste?

GENAU das ist MEINER Ansicht das was ich von einer Frau will - und ihr zu geben bereit bin - sie so annehmen wie sie ist, von ihr angenommen werden wie ich bin. Nicht in Form von Stabilität und Stillstand sondern in Form von Liebe, was so viel heisst, wie einander erkennen. Wachsen darf man dennoch, ob jetzt mit Büchern, Liedern, Meditation, diesem Forum, Sound, Kochen oder irgendwas sonst.

huff , das musste mal raus.

ich hab euch lieb. O:)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Shmahu »

???

ähm.... okee... :-s


no schnäll zum thema:

du bisch enttüscht, piraña, will so wenig antworte chömed... villicht liits a de fragestellig? ich chum mer jedefalls vor, als müessti en werbeslogan über mich sälber erfinde.. weiss nöd, villicht gaaz au anderne eso, mir chunt das zimli absurd vor.. ich bin eifach wienich bin und wänn das öpperem pässlet, dänn isch guet.. ich han nöd s gfühl, als müessti öpperem was "büüte", ich find das chli es komischs dänke..
:?:
dex

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von dex »

Shmahu hat geschrieben: du bisch enttüscht, piraña, will so wenig antworte chömed... villicht liits a de fragestellig? ich chum mer jedefalls vor, als müessti en werbeslogan über mich sälber erfinde.. weiss nöd, villicht gaaz au anderne eso, mir chunt das zimli absurd vor.. ich bin eifach wienich bin und wänn das öpperem pässlet, dänn isch guet.. ich han nöd s gfühl, als müessti öpperem was "büüte", ich find das chli es komischs dänke..
:?:

Das isch au öpe das gsi was i han welle säge. Shmahu du hesch das ziemlich uf de punkt brocht.
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Amanita »

Shmahu hat geschrieben:du bisch enttüscht, piraña, will so wenig antworte chömed... villicht liits a de fragestellig? ich chum mer jedefalls vor, als müessti en werbeslogan über mich sälber erfinde.. weiss nöd, villicht gaaz au anderne eso, mir chunt das zimli absurd vor.. ich bin eifach wienich bin und wänn das öpperem pässlet, dänn isch guet.. ich han nöd s gfühl, als müessti öpperem was "büüte", ich find das chli es komischs dänke..
:?:
Das wür i jetzt au genau so unterschriibä..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Fallen Angel 2

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Schmahu, Dex, Amanita
ich bin eifach wienich bin
...oder wie ihr glaubed z'sii. :n3

naja, entsprechend bütet ihr das, was ihr sind, oder nöd?

...und das was ihr chönd, z.B. Sushi choche.

...zum biispiel sich über chlini sache im läbe freue.

...zum biispiel am partner trost spände.

...zum biispiel eui meinig verträte.
TheAngel1985

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von TheAngel1985 »

Ja isch ja klar dass mir das z'büte händ wo mir chönd... und sind... aber das schrieb ich doch nöd wie im EBay under "technische Daten" hi... sorry... d'Frag isch ächt falsch gstellt um uf die schöne Antworte wo du gäh häsch z'cho...
Fallen Angel 2

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von Fallen Angel 2 »

ja und ist der andere Thread da besser? "Was wollt ihr von einem Mann" - Immer wollen, wollen, wollen - aber mal aufzulisten, was die eigenen technischen Daten sind, also mal der erste Schritt in Richtung geben, ist schon zu viel verlangt. Sorry für den Sarkasmus - ich finde beide Threads (alle vier wenn man Dex' Thread dazuzählt) haben ihre Berechtigung, man setzt sich mal damit auseinander. Naja is ja auch egal. Vermutlich entsteht Liebe selten aufgrund der Merkmale eines Menschen. Oder aber viel zu oft...
piraña

Re: Was habt ihr einem Mann zu bieten?

Beitrag von piraña »

Hallo zusammen...

@Shmahu: Jo, Du hesch rächt. D Frog isch nid günschtig gschtellt. Und die isch au nid so gmeint, wie Dus interpretiersch.
Es het agfange mit de Indigo ihrem Bitrag->siehe Anfang!!! "Da kam ich mir als Mann irgendwie unterfordert vor." Da ich schon beim ersten Mal lesen den Gedanken hatte: Und wenn ich dass Alles schaffen würde, wie ist dann die Frau, die was von mir will? Irgend ein MutterTheresaHeidiKlummAngelinaJolie-Verschnitt? Die will ich kennenlernen.

Das, was i nid ha welle, isch irgendwelli Werbeslogans- das lit aber nid bi mir, sondern ade Interpretation vom Läser/in.
Du muesch au niemerem öpis büüte- und mis Dänke isch das erscht rächt nid. Mir sind Alli einmalig einzigartig, au wenn mer zämme dur Alles verbunde sind. Und es träffed sich i mine Auge sowieso die "Richtige", um zämme z si.
Mir isches drumm gange, d Lüüt chli zom Nochedänke z bringe.
Ich bi nid enttüscht, dass so wenig cho isch. Ich bi enttüscht gsi, dass es in Drohige und so usartet. Dass mit "kommt schon...?" isch meh als Ufforderig dänkt gsi. Ich find, es schadet niemerem, sich es paar Froge über sich sälber z schtelle.
Und dass es Muet brucht, dass da öffentläch priszgä, hani glaub auscho gschriebe. Und dass Alli sälber müend wüsse, wieviel dass sie schribe wend au.

Ich chomm mer da inne teilwies vor, als wird ständig probiert, die Andere fo de eigete Meinig z überzüge. Das cha nid de Sinn si- irgendwie.

@Fraue allgemein: Falls ihr euch dur mini Schribwiis so vorchömed, als siget er Objekt, es Werbeding oder so- es isch nid so gmeit. Es git im Universum glaub nur öpis, das ich meh schätze als d Fraue, nähmlech mich sälber. Ich han ächt kei Seelestripp erwartet- i han meh zum Nochedänke welle arege.

Ich dänke zwüsche düre scho, was chani gä. Biete, oder wie au immer. Wenn dass die Andere nid möched, den isch das au ok, genauso wie das Meine.

@Dex: Nüt gäge Sänf- nur hanis taktlos gfunde, dass Du scho im Vorneherein seisch: Het kei Schons, oberflächlech, Zügsundsache. En chline Tipp: Geduld! Und Sänf zom Zmorge hani nideso gärn; ). De Thread wär nid defogloffe. Sicher hesch Du i gwüsse Pünkt rächt. Sicher hani au zwüsche Dine Ziile gläse, und gschpört: AHA, da isch eine, dä nimmt mi nid für voll! Süsch würd er nid mit Töpf und Deckäli cho, wonis garnid vom Choche ha; ). Und mit Bier scho garnid. Und en geile Thread hesch eröffnet. Sorry, wenn di mis Bier stört- i nimms de wieder use; ).

Mir isches in erschter Linie scheissegal wer da inne Act, Dj, oder was au immer isch. An erschter stell sinder Alli Mönsche-de räscht isch nor Hobby, Arbei, oder Umschribig. Und ich probier euch Alli so z behandle- in erschter Linie als Mönsche.

Alli-osser viellicht... De Fallen Angel 2:Du bisch eifach en Ängu. Irgendwie fühlimi fo Dir so verstande-meischtens. Ich danke Dir, für die Farb, wo do is Forum bringsch!

@Titali: I has guet gfunde, dass geschter nid druf igschtige bisch@loagfiggetworde. Das zügt fo Stärchi.

@Indigo: Ich has Gfühl, Du hesch gschtresst, gnärvt und übertriebe um Dich ghaue. Ich hoffe für Dich, dass Dini Ruhe wieder findsch. Ich find das döff mal vorcho- nor sött mer mängisch au chönne Sorry säge, wenn mer sich denäbe beno het.

@mich sälber: Ich wünsche mir, dass mer i däm Forum chli friedlecher mitenand chönd umgoh. Emotione sind scho guet- nur nid, wenns zviel sind. Dass mer weniger greizt üsi Gedanke und Erläbnis chönd mitteile, ohni de Anderne d Wort ufem Bildschirm umzdreie. Und en Wäg findet, enand guet z tue, und nid z schade.
Antworten