Die Heilige Beziehung

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
piraña

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von piraña »

...dass es überfüssig isch?
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von satropa »

p.s zeiche für unendlichkeit isch es liegendes achti ;-) *klugscheisserischmeinerschubladiserunggerechtwird*
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von Titali »

das zego dür liebi, wisheit und bewusstsie ufglöst wird?
The Drums don't Stop... Bild
piraña

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von piraña »

...Heeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy!!!!






...Tschauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!








...Bisch Du es liegends Achti???








...Wieso hesch den en Spirale as Foti dinne???







...Und sowieso: Isch jetz huere lang gange! Aber; Siehe unten!!!
Fallen Angel 2

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von Fallen Angel 2 »

love is in the air..
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von satropa »

chunnt druf ah, öb mirs jetzt mythologisch oder mathematisch agoh wei. ich bin weder es liegendes achti no e spirale, ich bin bloss e manifestierte teil vom ganze :-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von Elias »

...
Zuletzt geändert von Elias am Sa 22. Aug 2009, 12:44, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Fallen Angel 2

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von Fallen Angel 2 »

en hammer text Elias =D>

tja, gitts dänn überhaupt e realistischi chance als "speiche" jemals s'ego z'überwinde und würkli i de mitte vo sich sälber z'sii und z'erkenne das mer vollständig isch?

isch dänn nöd die menschlichi existenz grad sone art ego-celebration, also isch es dänn überhaupt s'ziil s'ego z'überwinde, oder hämer üs villicht ja doch au grad drum als ego manifestiert, als existenz in form voneme mänsch, um irgedwas z'lerne? isch die uf-splittig i sooo vill verschiedeni mänsche nöd au sone art wunsch vo dem mittlere dings, irgedwas z'verstah - oder isch es villicht au "nur" sone art spiel, wo sich "gott" mit sich selber spillt, es riiisigs patience um d'ewigkeit halt irgedwie uszfülle?

also wänn ich gott wär, würd ich vermuetlich genau das mache: ich wüsst alles, ich wär alles, also gahni eifach mal ane und kreier sone art menschheit und lös en teil vo mir vo mir sälber, um mich selber sozsäge vo use azluäge, und doch bini dänn i alll dem. villicht chan "gott" nach dere definition ja sogar nöd emal gseh, was de einzelni mänsch gseht, will er ja nöd de einzelni mänsch isch, sondern alles, und drum bruchts die ville ville ego's um unendlich vill z'erläbe als gott, in form vo individualität.

dänn allerdings wäri s'hauptziel vo jedem einzelne mänsch so individuell wie nur möglich z'sii, und tatsächlich eifach grundsätzlich neui wäg z'gah um immer neui erfahrige i das göttliche gesamtsumme-teil inezspille.

wämers mal so aluägt isch tatsächlich nüt falsch oder richtig, es isch eifach und jedi erfahrig hät ihre sinn bereits als erfahrig erfüllt. und doch dörfemer definiere und urteile, ja müend das sogar, will au das zu neue erfahrige führt, und das gitt eim villicht mal es ganz anders blickwinkeli uf die politik und liebi und schmerz und sehnsucht. all das isch eifach da, will mir individuelli teili voneme ganze sind, wo sich selber wött begriife.
piraña

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von piraña »

...Das hättet er au früeher chönne säge, ihr spirituelle Wundertütene...

...Und ich Dubbu lise no euchs Züüg, wo ehe ide Vergangeheit gschriebe worde isch...

...Und dänke no, söll i jetz no öpis schriebe, oder gschieder lo si, und dänke demit ehe id Zuekunft, bis i afang schriebe...

...Ziitverschwändig...

...Das chont mer so vor, als würd öper imene neue Auto es älters Auto welle adreie, unds ums Verregge wett überzüge, dass es no es Auto brucht; ).

...Und ohni s Ego hätteder wohl chum überläbt, oder?

...Am Ego gebührt au Reschpäggt, denn es het i mine Auge en wichtigi Funktion, bevor ihrs schaffed ufzlöse, wenn ihrs überhaupt jemals schaffed ufzlöse...

...Und wenn ihr üches Ego ufglöst hend, denn unbedingt bi mir mälde!!!

:::Ich has au bide O`s(oder sinds Liegestuehl-Achtis gsi?) gschafft, ihne ihres Ego ufzzeige-sigs au no so chli gsi :lol: :::

...Nei, Seich, ich gang jetz en Schneespaziergang go mache, nimm no d Räschte vom Brot fo dere Woche mit, und gang demit d Vögäli go füetere, die hends wenigschten nötig...

...Und Spiritualität in Büecher hani beschriebe becho- erläbt gseht die nähmlech ganz anderscht us...

...Und wenn eue Dealer de spirituellschti Mönsch isch, woner kenned, den döffeder nid schtune: Das isch nur de Niid fo euem Ego, dass gärn wiiter ufglöst wär, als es würkli isch, bevors mitem nöchschte Grämmli belohnt wird...

...I dem Sinn: Mached öpis sinnvolls us jedem Tag- egal öb mit oder ohni EGO!!!
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von Anam Cara »

@elias genial gschriebe wuerklich.... isch es interessants buech wo du da lisisch ....
han mich au scho einigi ma lmit eusem ego usenandergsetz... das wird wohl au nie ufhoere...
@piranja.... klar brucht mer es ego.... mi soett aber luege das es sich ned ueberfrisst..., idemsinn bringt der dis ego naemli au nuet usser e draeckschaelti i die waelt und zu dirsaelber....

usem ego use chunt liebi. hass, wuet, nied , stolz..... all die gfuehl sind us eusem ego use entstande... was waer e waelt ohni liebi... i meine wuerklich gar kei liebi ???? swuerdet sich eine nachem ander abemetzle oder sich saelber dkugle gaeh....
de erich fromm het au sehr gueti buecher gschriebe ueber euses unersaettliche ego... haben oder sein, oder die kunst des liebens... und immer wird sego erwaehnt....
es isch au en schutz und es isch wichtig das mir eus au choend schuetze... nur mir saelber muend entscheide wo und wenn und ned euses ego... was meischtens de fall isch...
isch e sehr komplexi sach... ich denke jede maensch bruechti mal eifach e kompletti ufloesig vo sim ego, zum eifach mal realisiere, was es eigentlich mit eus maensche macht, oder besser gseit, was mir eus saelber atuend...
ich han mir oftmals gwuenscht, das drecks ego zzerstoere... bis ich realisiert han, das ich ned s ego muss zerstoere, sondern mini handliege guet ueberdaenke und tschegge ob ich viellicht anderi maensche i mitliedeschaft ziene... wenn ja, mach ich mich saelber ja au fertig mit dem.... alles chunt zrug... i dem oder im naechschte laebe
anyway... bi huet irgendswie ned so bi de sach mitem chopf.... schrieb den es anders mal gern no usfuerlicher min saenf dezue :-({|=
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von 0x1d »

Bild
mir sind doch im grund gnoh genau glich wie s wasser...
es ego gits eigentli doch gar nöd.. mir sind jetzt so wie mer üs entwicklet händ, vilicht hämmer ja so vill züüg in see grüert das mer nüm uf dä grund gseht?
mer cha ja au feini chrüütli is wasser drünkle oder feins wasser über d pflanze güsse, wasser liebt pflanze und pflanze liebed wasser, drum gönds au gern ä verbindig ii.. drus entstönd denn aml ganz schöönii und faini sache =)
i glaub s basiert alles uf ere schwingig/wällä i dä komplexiste modulatione... (om/aum, dä kosmischi urton*)
sogenannti materie und geischt entstönd.. (isch aber immer no di glich schwingig wohlgemerkt^^)
"dä geischt" isch d eigeschaft vo dä wällä uf underschiedlichi moludatione z agiere und sich z verändere...
irgendeine isch glaub mal uf d idee cho dem "ego" z sege und d wälle wo das wort verursacht mit komische & beschränkende vorstellige z forme...
es chönd di underschiedlichste sache entstah, jenachdem wie d frequenz moduliert wird...
alli erschiinige stönd mitenand dur die wällä i beziehig... d harmonie isch heilig...

tönt etz alles sehr rationell.. isch aber jederziit erfahr und überprüefbar ^^

aber wayne... gedanke sind werkzüüg... *schruubezier uf d siite leg*^^

*om, eigentlich au(ohni m), isch s grüsch wo entstaht wenn chuck norris en 3fache roundhouse kickt


ahja no zum thema C und O :
http://www.kitchenknifeconspiracy.com/ascii_man.gif
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Die Heilige Beziehung

Beitrag von Elias »

BildBildBildBildBild

:-D
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Antworten