Eure Interpretation!

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
harddisk_ripper
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Jan 2008, 15:12

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von harddisk_ripper »

Melliandra hat geschrieben:hm... du wetsch dass sie sich i dich verliebt. Glich fescht Sehnsucht nach dier hed wie du. =o)
Umemache ebe mit Gfühl und nid nume will mer wieder mal will Küsse.

Hm... ja weiss nid wie du das chasch i ihr uslöse, öb du überhaupt aktiv was chasch mache. Dich
bliebe und das Meidli nid z'fescht bedränge, viellicht eher mal luege öb au sie sVerlange nach dier
hed. Das hilft mängisch Wunder. =o)

Oder ja mal Küsse und luege was denn chund. Denn muess aber definitiv sie de negscht Schritt mache.
@verliebt: Naja si het mir ja gseit dasi für mi meh empfindi aus fürne kolleg. Was ou immer das heisst aber isch sicher nüt schlächts.

@sehnsucht/bedränge: isch halt so dasi irgendwie gspüre dases mit mir und ihre e verdammt schöni ziit chönnt wärde aber eifach sone barrierä isch wos nid brucht. wenn die überwunde wär de wäri scho relaxed^^ mir isch das oscho passiert das eini öppis vo mir hät welle und ich eifach z zurückhaltend bi gsi so dasme sech gägesitig verpasst het. was am schluss när beidi beröiet. das möchti halt nüm. i ha eigentlich glehrt dasme eifach spontan und ehrlich söt si. aber wenns eisitig isch bringts ou nix. si macht sich halt zviel gedanke.

Bi ihre gahts eue drum dasme ebe e mischig us aktiv pushe und nid zfest bedränge söt finde.... wie ou immer das geit. so schlächts hanis bis jeds aber ou noni gmacht. hehe

@schritt: Ja das ich ja genau das woni meine. Si seit geng si heig bi mir nie z gfüäl gha dasi überhaupt öppis wöu. Ja i gibe zueh i bi rächt zurück haltend...

Wenn si mir seit dasi finde i sig hübsch und heig öppis, dasi wüssi wie ärnst dasis meine mit ihre und dasi nie mit ihrne gfüä würd spile, dasi richtig für si sigi und eig nüt meh chönn falsch gah... de söt das mitem kuss si eig gnue arregä zum dänke und vllt mau eifach füähle. das isch eig ou das woni planed ha: da die gschicht zwüsche öis z thema wird si, bzw wäg derä blockade, wirdi ihre säge das eifach mal söu füähle und nid studierä ws chönnt si oder wird si. fähler macht me sowieso also söu si nid so viel studierä. dases e schöni ziit wird (chönt wärdä) weis si scho lang. i finde die idee gar nid so schlächt.
Zuletzt geändert von harddisk_ripper am Mo 19. Feb 2018, 19:43, insgesamt 1-mal geändert.
piraña

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von piraña »

...also, (darf ich marco zu dir sagen?) bei allem respekt, aber, wenn du eine einwilligung meinerseits haben willst, um sie am sonntag zu ...-en, dann kann ich dich höchstens belehren, dass ich dir die auf keinen fall geben kann...ich habe das gefühl, du hättest gerne unterstützung, und ein paar leute, die dir womöglich sagen: nimm sie - es geht in ordnung...gut, ich kann mich auch täuschen - wäre wohl nicht das erste mal...und wenn du sie noch nie geküsst hast: auf was wartest du???bis du in der sechsten klasse bist? sie war krank, du nett zu ihr, sie war müde - du hast sie massiert...und küssen is doch nicht schlimm - wie auch ... nicht...
...was jetzt nicht heissen soll, du sollst überstürzt handeln, oder so...ich meine es nicht schlecht mit dir, aber wirklich helfen kannst nur du dir selbst...

ät melliandra: du verrätst da die häufigste mädchen-masche, als sei sie eine selbstverständlichkeit...vielen dank - ich dachte schon, ich sei der erste mensch auf erden, der schon auf sowas hereingefallen ist...wie ein stück ausgepresster zitrone, das dann fallengelassen wird...

...einziger trost: es gibt auch gemeine männer...und alles kommt mal auf einen zurück - aber auch alles :-D


...in diesem sinne: versucht dem gegenüber gut zu tun, ohne ihm/ihr etwas anzutun, was ihr euch selbst nur ungern oder gar nicht zumuten würdet - dann kommt das schon gut...
harddisk_ripper
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Jan 2008, 15:12

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von harddisk_ripper »

piraña hat geschrieben:...also, (darf ich marco zu dir sagen?) bei allem respekt, aber, wenn du eine einwilligung meinerseits haben willst, um sie am sonntag zu ...-en, dann kann ich dich höchstens belehren, dass ich dir die auf keinen fall geben kann...ich habe das gefühl, du hättest gerne unterstützung, und ein paar leute, die dir womöglich sagen: nimm sie - es geht in ordnung...gut, ich kann mich auch täuschen - wäre wohl nicht das erste mal...und wenn du sie noch nie geküsst hast: auf was wartest du???bis du in der sechsten klasse bist? sie war krank, du nett zu ihr, sie war müde - du hast sie massiert...und küssen is doch nicht schlimm - wie auch ... nicht...
...was jetzt nicht heissen soll, du sollst überstürzt handeln, oder so...ich meine es nicht schlecht mit dir, aber wirklich helfen kannst nur du dir selbst...

Naja da kam ich wohl falsch rüber^^ Das suchte ich nicht. War nur son update. Ich habe die ganze Geschichte noch nie jemandem erzählt bisher weil meine Kumpels irgendwie nicht über das nötige Feingefühl verfügen und die meisten eh nicht besonders viel von ihr halten, ausser das sie süss sei.

Ich wollte eigentlich nur mal - wie der Titel bereits beschreibt - wie ihr das ganze interpretieren würdet. Ob ich mich nun täusche und zu viel in ihren Aussagen sehe oder obs wirklich so ist. Es ist schwer zu erklären. Mich verwirrts wenn jemand eindeutige Aussagen macht jedoch nicht dementsprechend sich verhält.
Zuletzt geändert von harddisk_ripper am Mo 19. Feb 2018, 19:43, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von Titali »

piraña hat geschrieben:
ät melliandra: du verrätst da die häufigste mädchen-masche, als sei sie eine selbstverständlichkeit...vielen dank - ich dachte schon, ich sei der erste mensch auf erden, der schon auf sowas hereingefallen ist...wie ein stück ausgepresster zitrone, das dann fallengelassen wird...
hoPPla :-s

aber ich mues dir rächt ghä imfall und glich nid!
ich bin sälber scho so gsi *schäm&soRRy* aber meh isch nid äxtra eso, meh wird eso dür leidi erfahrige und das scho ir kindheit! vieli hei en schade...

aber JAAAAA looos harddisk_ripper küss die frau, aber bin dir eifacht bewusst, dass sie nid die frau wird sie, wo dich langi zyt belgeitet, aber erfahrig machts us...!

wott dir nid dr mut näh, aber alles het always TWO SIDES!

Bild
Zuletzt geändert von Titali am Fr 11. Jan 2008, 05:36, insgesamt 2-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
harddisk_ripper
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Jan 2008, 15:12

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von harddisk_ripper »

TiTaLi hat geschrieben:aber JAAAAA looos harddisk_ripper küss die frau, aber bin dir eifacht bewusst, dass sie nid die frau wird sie, wo dich langi zyt belgeitet, aber erfahrig machts us...!
Das isch mir dänk klar. I bi noni so lang här grad fast 3 Jahr mitere Frau zäme gsi wos hät chönne si. Aber si het vorzoge sehr iversüchtig zsi was geng wie meh alles kaputt gmacht het. Fasch es halbs jahr hani aus probiert damit si verstoht dases nix git zum iversüchtig si und hami gar für si afoh änderä (fähler) ergo praktisch nix meh mit mine kolleginne undernoh und keini meh grüässt und so. Die einti oder anderi het ja wirklich ou fröid a mir gha aber ig nid a ihre. Wensi mr traut hät, hätsi ja eue nid es problem gha. Derbi ischs si gsi wo paar mal scheiss het botte was ehrlichkeit und tröi abelangt. Tjo trotzdäm hani eifach hammer momänte gha mit ihr und wensi die eigeschafte nüm hät gha wosech so störend hei uf die beziehig usgwirkt häti mrs no lang chönne vorstellä mit ihre.

Back to topic: Weis jeds nüm gnau obis scho erwähnt ha oder nid aber das ischmer scho lang bewusst, dasses nid uf ewig wird si. aber weme sis läbe nur nach däm würd usrichte, was wärs no fürnes läbe?
Zuletzt geändert von harddisk_ripper am Mo 19. Feb 2018, 19:44, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von Titali »

die mönsche wo iversüchtig sind und eim ständig unterstelle meh göng frömd, maches sälber oder hei absicht! git sicher usnahme, aber has nid anders beobachtet!

ja äbe, du hesch die richtigi istellig... den gniess eifacht zyt mit ihre!
jedi begägnig isch wärtvoll und git eim öpis, egal uf weli art... au wenn meh dr sinn oft später erkennt!

O:) :-D O:)

back to the SpiritualLoVe!!! O:)
The Drums don't Stop... Bild
harddisk_ripper
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Jan 2008, 15:12

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von harddisk_ripper »

TiTaLi hat geschrieben:die mönsche wo iversüchtig sind und eim ständig unterstelle meh göng frömd, maches sälber oder hei absicht! git sicher usnahme, aber has nid anders beobachtet!

ja äbe, du hesch die richtigi istellig... den gniess eifacht zyt mit ihre!
jedi begägnig isch wärtvoll und git eim öpis, egal uf weli art... au wenn meh dr sinn oft später erkennt!

O:) :-D O:)
Ja äbä si isch jo so gsi am afang vor beziehig, när hetsi eue dänkt das ig ou so bi. tja si hets nid wöue igseh und ig has früäh gnue gseit dasi so alles kaputt macht.

ja i finde ou das mini istelig nid falsch isch.
TiTaLi hat geschrieben: back to the SpiritualLoVe!!! O:)
word

edit: siehe unten^^
Zuletzt geändert von harddisk_ripper am Do 10. Jan 2008, 21:18, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von Titali »

aber vergiss nid: liebi cha dich au verletze!!!

in memory of Khalil Gibran:


Wenn die Liebe dir winkt, folge ihr, sind ihre Wege auch schwer und steil.
Und wenn ihre Flügel dich umhüllen, gib dich ihr hin,
auch wenn das unterm Gefieder versteckte Schwert dich verwunden kann.
The Drums don't Stop... Bild
harddisk_ripper
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Jan 2008, 15:12

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von harddisk_ripper »

TiTaLi hat geschrieben:aber vergiss nid: liebi cha dich au verletze!!!

in memory of Khalil Gibran:


Wenn die Liebe dir winkt, folge ihr, sind ihre Wege auch schwer und steil.
Und wenn ihre Flügel dich umhüllen, gib dich ihr hin,
auch wenn das unterm Gefieder versteckte Schwert dich verwunden kann.

Liebi isches ou nid würk.... Es isch eifach es speziells empfinde fürne mönsch. eifach dr drang nach schöne gmeinsame ziite. mir hei das ou ändlich chönne kläre. mir ischs lang nid klar gsi wieni für öpper cha empfinde aber mir glich kei beziehig ha chönne vorstellä. das isch das gsi womi so gstressed, sowie verunsicheret het. ihre ischs offebar gnau so gange. iz heimer drüber chönne redä u das het würk e riise lascht vo mine und ou ihrne schulterä gno. iz simer würk offe derfür eifach e schöni ziit zäme ha, ohni irgendwelchi erwartige oder verpflichtigä. hät nie dänkt dasi das ou so gseht, im gägeteil ha zgfüäu gha das si selbst zwar sich so würd verhalte aber sich dem nid würk bewusst isch. hani mi girrt si isches sech. zum glück heimer über das chönne redä. jeds ischme ou frei und nüm bedrückt dür gedanke und sorge.

ihr hend mr alli sehr gholfe mich sälbst zverstah. auso ischs glich nid e fähler gsi mau eifach das nöime ane z schribe und ufd rückmälige vo andernä (frömdä) z warte. Danke an alli! :-D


marco
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Eure Interpretation!

Beitrag von Titali »


Liebe gibt nichts als sich selbst und nimmt nichts als von sich selbst.
Liebe besitzt nicht, noch lässt sie sich besitzen;
Denn die Liebe genügt der Liebe.
The Drums don't Stop... Bild
Antworten