Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Ganesha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 29. Nov 2005, 17:28
Wohnort: Zürich

Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Ganesha »

hii leutz han es mega bobby problem...

ich bin mit mim fründ scho 3 johr zäme und eich glöcklech ide beziehg halt so mal es tüüf und es hoch...

aber da gitz no öper ... ja händ rechtig hört... und a de mussi immer dänke es ghat ned andersch ohhh nee dänke tag i tag us ah ihn...

doch ich bin ebe ned öper wo eifach verarscht... fazit han eich zwei geili type am start... was selli mache?

dbeziehig wo eich guet lauft...

oder de unbekannti wo mech hammer reitzt....

ja wenn mir öper cha hälfe weri froh...

messi messi
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
piraña

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von piraña »

hallo ganesha.

du hesch zwei geili type am start, eine churz vorem ziel, ei mysteriöse unbekannte - vergiss sie all: nimm de füft!
Benutzeravatar
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 364
Registriert: Do 9. Jun 2005, 09:53
Wohnort: Bern
Kontaktdaten:

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Beim alten ist die Luft raus, sonst würdest du dir wohl kaum solche Fragen stellen.
Also schnapp dir den neuen und besorgs ihm ordentlich! :twisted:

Kannst ja vorsichtshalber nochmal darüber schlafen (oder darunter).

Immer gern zu Diensten.
piraña

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von piraña »

...wer kennt das schon nicht...ich bin nicht befugt, dir anhand deines kurzen textes überhaupt eine sinnvolle antwort zu geben...vielleicht stellt sich dieser mysteriöse als nicht sehr mysteriös heraus...und dann würde ich meinen tipp bereuen...oder aber, dein jetziger wäre auf aufrichtigkeit angewiesen...wenn er dich liebt, dann versteht/akzeptiert er es, wenn du plötzlich an einen anderen denken musst - auch wenn es hart ist...

...das darüber reden ist/wäre mir heilig, was ich seit geraumer zeit mitteile, wenn sich etwas anbahnt...leider ist es schwierig, den frauen klarzumachen, dass offenheit weniger schmerzt als verarschung...sonst fühlt man sich plötzlich nicht nur nicht geliebt, sondern auch als nicht vertrauenswürdig - sonst hätte die dame des herzens darauf vertraut, dass ich ihr es nicht übel nehmen könnte, weil sowas auch mir hätte passieren können...

...ich wünsche dir viel aufrichtigkeit, und dass dein jetziger direkt von seinem glück erfahren mag - direkt durch dich...

...und entschuldige für den witz von vorhin - über die liebe sollte man keine witze reissen...

der kleine fisch
Ganesha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 29. Nov 2005, 17:28
Wohnort: Zürich

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Ganesha »

he he merci

nei es isch i mim fall ebe mega schwierig...

eich lieb ich glaubs beid? will min etzige fründ er isch halt de ruhig und kuschlige typ und de unbekannti womer ned usem chopf gah wot isch chli de belässni und witzige typ... doch ich weiss ned bin scho sit mönet i dem dilema... ich will eifach nüt falsch mache... ich chan mit niemertem drüber rede wills eich logisch isch wer de unbekannti isch für gwüssi wenn meh mis verhalt näb ihm kännt :oops: , ich han eifach sgfühl min etzige fründ chan mir nüm viel ghe.... ich bin meh uf karriere und er meh uf das etzige vergnüege... de unbekannt hingäge isch au mitzt im bruefsläbe.... es isch so schwierig ich wüsstz au ned wie ichs mim fründ sett säge will er kännt ihn sehr guet... ich han so es schlächtz gwüsse als wär ich mim fründ främd gange... und das isch ned so mini art... susch wäri au ned so lang zäme... aber de ander hetz mer glaubs scho ah tah immer wenn er i miniere nöchi isch huuu de spinn ich voll... aber nur scho weni etz dänke min fründ duett mir so leid dass er mich "no" so fescht liebt und er mir das au jede tag seit... (für ihn bin ich die gross liebi, doch ich schienz nüme) isch de gedanke an andere typ normal anere beziehig? isch das e phase oder wird mich das meh und meh quäle die gfühl?

leutz liebe isch so beschiise, wie wot meh sich ewigs treu si (vorallem was isch ewig) ?



:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
Ganesha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 29. Nov 2005, 17:28
Wohnort: Zürich

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Ganesha »

nomol zu dir fischli

ich bin scho mal i das fettnäpfli trääte mit unehrlich zsi, deswege wär ich ned so es machtz sganze no viel schliemmer...
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von satropa »

Liäbi Ganesha :)
Versuäch dir Ziit loh, chli mit dir allei sii, dich Gspühre und aber au Ziit mit dim Partner und evtl em Andere verbringe. So Gedanke sind miner Erfahrig nach "normal", ich glaub jede wo scho längeri Beziehige gha het kennt das uf die eint oder ander Art, mer muäss sich immer wieder neu für de Partner entscheide, oder es entscheidet sich halt dur d'Umständ.
Aber öppis weiss ich genau, wenn mer a langi Beziehig wo "eigentlich" funktioniert ufgit, für es Füürli wo grad fehlt in der Beziehig oder halt durs Ufauche vo Eigeschafte imene andere Maa wo dir an dim Partner fehle..wird mer immer wieder us de Beziehigie uselaufe. Mängisch gohts grad denn drum,mit em Partner zämme wiiter cho...REDE, STRIITE, enander wieder GSPÜHRE ;) Denn merkt mer au, öb mer wirklich inere "funktionierende" Beziehig isch, oder öbs die Kriese brucht zum sich vonander z'löse.
Was "wirklich" isch kristalisiert sich ame erscht nach eme Wili use. Villicht kasch dich jo glich mit dim Partner ustusche und im andere Maa offe kommuniziere wies in dir usgseht, evtl. schaffet ihr viellicht sogar es Gspröch zu Dritt, (nach dem dir einzeln mitenander gredt heit, natürlich) ? Denn fühlt sich keine hintergange...das isch s'einzige wo ich dir chönnt rote. Es isch de einzig Weg us miner Sicht, zum au Entscheidige chänne ztreffe wo dich nid no in grösseri Verwirrige oder Unzfriedeheite bringe. Evtl. treiht ihri Reaktion denn au sehr viel derzuä bi, wiä du wiiter handle wirsch....s'wichtigschte isch, dass mer bim ganze Fair bliebt.
Und schlussendlich gits kei Patentrezept für e Beziehig...jedes Paar muäss für sich luäge wie's für sie stimmt.
Oft hei mir Vorstellige vo ere Beziehig wo wenig mit ois, aber mit veraltete oder vorglebte Vorgabe ztuä hei, was aber halt nid für alli stimmt.
Viel Kraft, Ruhe, und Geduld wünsch ich dir
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
draconvibes
Beiträge: 9
Registriert: Sa 12. Jan 2008, 17:34

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von draconvibes »

He Ganesha.Woher kensch du ihn denn?
Liebi Grüess
elfchen
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 115
Registriert: Do 2. Nov 2006, 06:46
Wohnort: graubünden

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von elfchen »

hoi Ganesha....jo das isch en schaiss situation und wia de satrropa sait irgendwia kennt das jeda wo scho inere längere beziehig gsi isch...
wenn i di wär würdi vu baidna abstand ne für en längeri zit...also par mönet. wia du saisch bisch du brueflich zmitts dinne und drum ligt reisa worschinli nit dinne....falls doch kann i nur sega, dass isch sbeschta. solang du zu baidna no kontakt hesch wird sich das no über en sehr langi zit hiziehe.......glaubi..
du saisch au dass dine fründ jeda tag sait dass er di liabt....hmm... i find das tönt scho fasch wia wenn er uf dich druck usüebt. so ischs sehr schwirig zum wider chli pepp inebringe. es isch so logisch für di dass du sini grossi liebi bisch , viliicht e biz zu logisch.
bisch dr sicher dass du baidi liebsch? oder ischs "nur" en gwüssi angscht dass du nochher allai bisch, falls du dich vo dinem fründ würsch trenna? und dr ander di nit aifach nur mega reizt will du na eba im moment nit kasch ha,.......
jo und das nimmt mi au no wunder....wia stönd iar alli zuenand, also isch er en kolleg vu dinem fründ? oder kensch du ihn scho länger?
firetiger
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 67
Registriert: Sa 14. Apr 2007, 18:55
Wohnort: erde

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von firetiger »

Mit offenen Karten spielen esch mängisch hert aber es esch halt mol so, es fangt alles em chopf a nachtspaziergang esch no guet zom de chopf dore löfte
..Bem Bass esch es wie e de metzg, Echli meh esch au Guet...
Ganesha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 29. Nov 2005, 17:28
Wohnort: Zürich

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Ganesha »

merci vill mal für eui ratschläg...

etz chunt ebe ziit zum nahdänke :?
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Käpten Hirni »

kennst du mich?...

ansonsten wuerde deine entscheidung leicht fallen....
:-"

ne seich..am beschte fahrsch doppelspurig u klaehrsch beidi uf...villicht chunts ja bald zumene flotte 3er>

sooooooo eifach ischs lebe
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Waldgnurpf »

Ganesha hat geschrieben:... aber nur scho weni etz dänke min fründ duett mir so leid dass er mich "no" so fescht liebt und er mir das au jede tag seit... (für ihn bin ich die gross liebi, doch ich schienz nüme) isch de gedanke an andere typ normal anere beziehig?
Er isch ehrlich zu dir denn bis du's au zu ihm, red mit ihm drüber und vilicht chan er dir vil meh gä aus du je dänksch .... es git jo au lüt wo im lotto gwinne :lol:

Los uf dis härz, i maches aube so :kiff:
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Fallen Angel 2

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Fallen Angel 2 »

...
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Mo 11. Feb 2008, 19:14, insgesamt 1-mal geändert.
PSYGOANER
Beiträge: 1
Registriert: Sa 9. Feb 2008, 13:36
Wohnort: Be

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von PSYGOANER »

Ich hab das auch mal durchgemacht... Also mein Tipp ich würde "deinem" jetztigen nicht einfach tschüss sagen und der neue nehmen, (auch wenn der neue optisch ein bisschen besser aussieht) und wenns nicht passt wider retour... Ich würde zuerst mal schauen obes mit dem neuen auch passt, Art, Hobbys, Musik, Sternzeichen, Intressen, im bett........ Viel Glück;))) :-k
Zuletzt geändert von PSYGOANER am Mo 11. Feb 2008, 10:31, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten