Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
u.s.l.

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von u.s.l. »

also, chönti nid unterscheide zwüsche männli und wibli...wär mer au egal, öb i e fründ hätt oder e fründin. ich bi froh, chani de mönsch wenigschtens so chli "ischubladisiere" 8-[
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Fallen Angel 3 »

@cherokee
das tönt sehr guet und weise, aber es isch die glichi grundhaltig, dass es ageblich sowas wie "männlich" und "wiiblich" gäbi, wo mer (z'ersch) müssi usläbe, demit mer die anderi siite au usläbe chöni.

ich glaub nöd dass es so was wie männlich und wiiblich gitt, es gitt nur stigmatas, mit dene mir vo geburt aa vo allne siite drangsalisiert werded.
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Mi 4. Nov 2009, 13:23, insgesamt 2-mal geändert.
u.s.l.

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von u.s.l. »

und de gits halt no chli männlicheri wibli und chli wiblicheri männdli, e chli starch wiblicheri wibli und potsdonner männlichi männli - und so witer...chasch bis zur vergasig erwitere - oder bis der d schublädäli usgönd :?
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Fallen Angel 3 »

@usl
ja mann, aber das mein ich ja genau! dass es ebe kei sinn macht das alles so z'verschubladisiere will eifach jedes menschliche wese andersch tickt. "ihr seid alles individuen!"
u.s.l.

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von u.s.l. »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:@usl
ja mann, aber das mein ich ja genau! dass es ebe kei sinn macht das alles so z'verschubladisiere will eifach jedes menschliche wese andersch tickt. "ihr seid alles individuen!"
/bigs
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

Beitrag von Cherokee »

mir sind alli andersch, jede mänsch hät sini ganz spezifische eigeheite. das schlüsst nöd us, dasses nöd männlichi und wiblichi archaischi chräft git. dadebi gats überhaupt nöd um schubladisierig, ischränkig oder vorurteil und stigmata. und i behaupt au nöd, dass en maa sini männlichkeit muess usläbe, zum au sini wiblich site uszläbe.
aaaaaach ängeli... igendwie würi dir am liebschte es buech uslehne (nur lis ich sälte büecher, aber ich bi sicher, dases zu dem thema vo wüklich weise lüt scho büecher git). eigetli hani gar kä zit zum schribe (resp. eigetli weti mer si jez nöd dadefür nä)... susch würed mini usfüerige umfangricher usfalle..
Antworten