Universelle Liebe (und Bewunderung)

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Fallen Angel 2

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

ich triffe au gern mal fraue (und natürli au manne) ohni dass es um sex gaht ;)
ich penn au mal gern binere frau, ohni dassi mit ihre is näscht mue, und ohni dass sie s'gfühl hät, sie müssi das (z.b. ineme zelt anere party) - verbringe ziit mit ihre, und ihrne kollege ohni z'denke, was die ächt vo ihre wänd, red mit ihre über alles, oder au nur oberflächlich, je nachdem, was halt stimmt.
umarme isch für mich sehr wichtig (worde), ich möcht zeige, wenni öpper gern han.
villicht au nöd immer, ich bin au nöd immer glich zwäg, usw.
dadrom gohts mir ebe: dass mer eifach cha sii, so sii wiemer isch, dass mer cha händli häbe, wänn eim das warm gitt, dass mer enand cha umarme, ohni all die zwäng und ohni all das, was d'bezihig zwüsched mänsche mängmal so schwierig macht: erwartige und vorstellige, schublade und definitione.
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Melliandra »

Ich freu mich über die Bieträg. =o) Mer gspührt die universell Liebi gad so voll use.

Au wenn die universell Liebi, wies do inne gmeint isch, nid miem Läbensstyl entsprich, find ich's
öbis sehr intressants und ich befass mich geischdig sehr demit, au wenis nie würd usläbe. =o)

Wie dShmahu so schön gschriebe hed, glaub ich, dass es en Prozäss isch. Alli Wärtvorstellige werdet
über de Huufe grüert. Verluscht Ängscht müend übrwunde werde und zumene neue Gfühl gfortmt
werde, wo Freiheit bedüted. =o) Für mich isch das sLäbe vo de Seel. Mini Seel will eifacht neus
Entdecke. Sie will überall hie gah und usprobiere, egal öbs weh macht am Schluss oder nid, egal
wo das alles hie füert, sie will Läbe, gspüüre, liebe, sich freue. Da chund denn sGwüsse oder sEgo
mit is Spiel. Das liebe Ego kännt nume die Erfahrige wos i de Vergangeheit gmacht hed, öb guet oder
schlächt, es weiss genau so viel, wie du i diem Läbesrucksack mit dier treisch. Und das Ego (ich nänn
das jetzt mal so) seid genau, nei mach das nid, nei das wird dich verletze, nei pass uf.

Für mich isch das en Veststellig gsie, wo mich sehr wieter bracht hed, au wenn ich mich für ein Partner
entscheide und ihn vo Herze liebe, so isch da auno viel Liebi für anderi Sache und au Mänsche ume. Klar
wird ich mien Partner spezieller liebe, aber es sell au möglich sie sich ohni ihn, so vollkomme chöne
z'empfalte. Momänt wo ich döff erläbe, wo eifacht alles gad um mich so schön und so foller Liebei isch,
dass mer alles um sich ume vergisst. =o) Chund warschiendlich biz dem glich, was euses Fischli da obe
gschriebe hed. Für mich isch das en schöni Partenerschaft, mer brucht de Ander nid um sich z'definiere,
sonder die ander(e) Person(e) isch/sind e Bericherig zu siem eignige sein. =o)

A dere Stelle en mega *Knuddel* a euch! :ove: und en zärtliche :kiss: für dich mien Elf
*poink*
Fallen Angel 2

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Hey Melliandra Du häsch wunderschön die verschiedene Usprägige vo Liebi beschribe, mit Dine Wort uf ganz bsundrigi Art zeigt, was für Wäge d'Liebi cha ischlah, wämmer sie zuelaht und läbt. Eifach geil Din Biitrag O:) Zeigt au, es gitt gei richtig und kei falsch i de liebi nur verschiedeni wäg - all die mänschliche schicksal und wäge, all die gfühl und sogar die Egospieli, und alles was üs usmacht, und erwiitered, isch im zeiche vo de liebi.
wie de Piraña beschribe hät, mir - d'mänschheit - isch ufneme weg zu neue forme vo bezihige, jede einzelni hät sini ganz persönliche erfahrige, sini lüüt, sini fähigkeite, und dur de kontakt zunenand - und segs nur ein satz, oder segs e jahrelangi "klassischi" Bezihig, jede kontakt erschafft die wält, dini welt, und mini welt, und gemeinsam chömer sii erkunde, chönd sie liäbe und ihre begägne, durenand, mitenand, vonenand trännt.
d'erde läbt dur eus, und mir dur sie.
Fallen Angel 2

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Fallen Angel 2 hat geschrieben: Das Problem ist, dass eines nicht funktioniert: selbst weiterkommen, durch jemand anders. Das klappt nicht. Selbst weiterkommen, heisst an und für sich nicht mehr (aber auch nicht weniger), als sich selbst erkennen. Damit man sich selbst erkennt, genügt es nicht, mit jemanden zu reden, der einen erkennen kann. Es bringt mir herzlich wenig, wenn mir jemand sagt, ich könne schreiben, wenn ich es selbst nicht erkenne. Es bringt nichts, wenn man jemandem sagt, wie toll er tanzt, wenn dieser es selbst nicht erkennt (und lebt).
Hier möchte ich nochmals kurz ansetzen, denn der Teil gefällt mir nicht ganz, darin wird eines vergessen: Selbst-Erkenntnis kann durchaus, durch andere Menschen beflügelt werden, soll das auch, warum auch nicht, wichtig ist nur, dass man die eigene Verantwortung deswegen nicht aufgibt. Hier mal kurz der Link zum Inspiration Text, worin aufgezeigt wird, wie sehr eine Inspiration durch einen anderen Menschen inneren Zwang auflösen kann:

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=29&t=8514

Was dabei ganz wichtig ist, hier wurde nichts "gewollt", es lag keine Absicht dahinter, nur ein Gespräch mit jemandem, der schlicht und einfach einen anderen Lebensweg gegangen ist. Das schöne daran ist, dass jeder Mensch einen anderen Weg gegangen ist, wie der nächste, mag sein, dass zwei Leute etwas sehr ähnlich sehen, und doch haben sie völlig unterschiedliches erlebt, das sie zu diesem "sehen" gebracht hat. Ein Gespräch, wie dasjenige, das zum Text Inspiration führte, ist also einfach "per se" bereits "genug" um etwas auszulösen. Ohne dass dies "geplant" oder "gewünscht" oder sonstwas war. Es war "nur" ein Gespräch und gleichzeitig eine unglaubliche Inspiration.

Und das ist der Flow des Lebens - eine liebevolle Umarmung an alle die sich trauen darin aufzugehen, und eine ganz dicke liebevolle Umarmung an alle, die noch nicht wagen, in den Fluss des Lebens einzutauchen, weil sie in glauben sie seien nicht so weit, oder die nie erfahren haben, dass sie so liebevoll und gut sind und schon immer waren, wie sie nur sein können. Du musst gar nichts erreichen, Du bist bereits dort - öffne einfach Deine Augen, und erkenne Dich selbst. Andere können Dir durch Bücher, durch Geschichten, durch gemeinssame Erlebnisse dabei "helfen", und doch tun sie das in dem Sinn nicht, der Schriftsteller Deines Buches, bist Du selbst, und der Schriftsteller (Künstler, Tänzer, Musiker, Kolleg, Freund, Geliebte, Stein, Baum, Vogel), den Du so toll findest, tut nichts weiter, als Dir das mitzuteilen.
Drachenherz

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Drachenherz »

Zum Thema "sich selbst erkennen":
Ich habe die Erfahrung gemacht, dass das ein sehr schrittweiser Prozess für mich ist. Wirklich zu erkennen, wer und was man selbst ist, geschieht in der Regel nicht von heute auf morgen, einfach so, sondern ist ein langwieriger Prozess. (Natürlich, wie überall in unserer Welt der Relativität gibt es auch hier "Ausnahmen", soll heissen Menschen, die plötzlich in einem Moment der Erleuchtung sich selbst vollständig erkennen. Nur, bei mir ist das halt nicht der Fall. *smile*)

Jutt, ein gutes Bild für mich, für diese Selbst-Erkenntnis, ist ein in diversen Erd- und Staubschichten eingehüllter Diamant... :-)

Aber hab jetzt leider grad gar keine Zeit, ausführlicher zu schreiben.

Love + Light
Drachi
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von ChriSmoS »

ha nid alles gläse isch mer nur grad dur de chopf geistered bem drache-post...

sich selber erkenne etc.... i mein stillstand isch tod, me ändret sich permanent, sUmfeld ändret sich permanent...also ändret mer sich selber au permanent, also muess mer sich au permanent neu kennelerne... = lebenslange prozess....

lüt wo sgfühl händ sie wüssed gnau wer sie sind händ doch bloss nonig die situation erläbt wo ine zeigt das sies ebe doch ned wüssed... 8-[

z.b. e 50 jährige arbeiter chunt hei, es lüted nach 3min scho a de türe...staht en 16jährige bueb döt, nach hi und her seit er dases sin sohn isch.... was meined ihr: kennt er sich als papi scho?

velecht ned sbeschte und gnausch'te biespiel aber es zeiged biz wasi mein...
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Fallen Angel 2

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Wie ging das noch? "Die einzige Konstante im Leben ist die Veränderung."
Das ist wahr - Definition ist an sich schon ein Irrtum.
Anders ausgedrückt: ich weiss vielleicht was ich jetzt und in fünf Minuten will, vielleicht merke ich, was mir meistens mehr liegt. Doch Selbsterkenntis - in dem Sinn wie ich es hier meine (oder vorig mal gemeint han :lol: ) - geht Hand in Hand, mit "im hier und jetzt leben". Man kann (evtl.) nicht wissen, was man ist, weil dieses "man" und dieses "ich" ständig im Wandel ist, doch man kann vermutlich spüren, wer und was man ist IN DIESEM MOMENT ist, und wenn man das erreicht hat, kann man sich auch ohne weiteres öffnen, weil es gar nicht "druf a chunt", wer oder was "man" ist, oder was man sagt. Man ist einfach. Man spricht einfach. Ich bin. Und wenn ich morgen auch völlig anders bin. So bin ich jetzt ich. Und morgen auch.
ChriSmoS hat geschrieben:also muess mer sich au permanent neu kennelerne...
Was doch irgendwie ein enorm befreiender Gedanke ist. O:)
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Melliandra »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:...weil es gar nicht "druf a chunt", wer oder was "man" ist, oder was man sagt. Man ist einfach. Man spricht einfach. Ich bin. Und wenn ich morgen auch völlig anders bin. So bin ich jetzt ich. Und morgen
=D> =D> =D> =D> =D>
*poink*
Fallen Angel 2

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

:bla
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Do 20. Nov 2008, 14:52, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von 0x1d »

chume irgendwie au nöd so ganz druus..
doch eis weiss...
ich liebe bier =)
du glaub au fallen, gell? ;)
und jo dini reis uf indie isch doch geil! mal chli öpis anders, chli dä chopf lüfte und mal a öpis anders denkä als fraue ;) und au so, chaschne ja ä postcharte schicke oder so hehe
und wennd zrugg chunsch sinds ja immer no da und därfsch di uf en warme empfang freue =)

es git es paar mensche woni mega gern han... und debii bliibts wohl au... ich wott gar nüt anders als sie eifach gern ha ^^ au wenns niemert merkt... das z zeige findi nöd so eifach...
bliibt mer aber glich nüt anders übrig als eifach so wiiter z mache... wie immer..

ach mag gar nöd drüber nahdenke^^ drum schafft mer wohl, damit mer nöd über so züüg muen nahdenke..
ach chume doch au nüm druus..
piraña

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von piraña »

ich finde, öpis vom schönschte ide und ade liebi und am verliebt si isch d tatsach, dass i weder druschomme, no druscho muess :D

viellicht chommi desswege au besser bim bier drus :-k
Fallen Angel 2

Re: Universelle Liebe (und Bewunderung)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Jo Bier isch eifacher... allerdings hät Bier au sin Hake, es isch nämli mal einisch leer - und dänn häsch nur no e leeri bierdose wo musch ufsammle oder wennsi ligge lahsch dänn ..naja... häsch es schlächts gwüsse (hoffentlich!) aber mer cha immer je meh bier chaufe, isch ja nöd soo tür und wenn schaffsch chasch dir sozsäge meh bier leischte als dir eigetlich guet tuet.
wänn nöd schaffsch häsch hingege ziit zum drüber naadenke, was eigetlich mit dem bier verdrängsch wo suscht scho nöd fühlsch wills irgedwie weh tuet, oder eigetlich au eifach uu schön isch, wämmer nöd so genau drüber naa dänkt sondern es lebt. und es lebt ja ziemlich scho bsunders im früehlig wenn d'blätter so saftiggrüen sind, dass sie d'pheromonproduktion aheized. und s'füür vo de liebi isch sogar heller und heisser als es füür im wald, wenn au nöd immer so roman-tisch. tischlein deck dich. oder versteckst dich?
ausreden sind gefunden schnell doch in der liebe leuchtets hell, wenn die sonne und der tag dem jüngling seine liebe zeigt, die er alsbald im schatten beweint. raus aus dem schatten rein ins glück, und wenn der flieger dich entrückt, der kopf wird leer das herz allein im osten ist es einsam ohne daheim. hinweg hinfort wo ist der ort? er ist wo jeder es schon längst vermutet, in dir in dir in DIR!!! und ihr...?
ähem tschuldigung aber ich brauch das hin und wieder.
wo war ich?
ach ja vor dem computer...
ich geh mal kucken, im dezember sieht die welt ja vermutlich gleich anders aus, gleich wie jetzt und anders wie immer, vielleicht hab ich ja dann einen schimmer.
Antworten