Träume und Wünsche

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
piraña

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von piraña »

blaues hufeisen hat geschrieben:
mann! solang Du chansch laufe, dänke, gspüre und hunger hesch, den gang go jage!
aber please nid vergässe, nach de jagd au en pause izlegge, und z verschnuufe!

@nygma: sowieso.
Fallen Angel 2

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Fallen Angel 2 »

TiTaLi hat geschrieben:also liebi jungs, wenn meh sich sälber liebt, denn macht au nur no sache,
wo eim guet dünd und meh isch sich äbe bewusst, was meh wott und
was nid!
somit entsteit au weniger liiiide, was den eim au glücklech macht und
sich zur sire wahre schöne natur zruggbringt!

meh erschafft sich alles sälber, es chunt nur uf absicht druffa, wo
dehinder steckt! het meh gueti absichte, chunt guets zrugg, het
meh schlächtig absichte, chunt au schlächts zrugg...

zläbe cha eim nid hasse oder liebe, sondern du muesch zläbe liebe
oder äbe, hm, hasse!

DAS LEBEN = DU SELBST

you got the choice and everything is connected together ;)
mängmal muss mer öppis zweimal läse, zums tschegge O:)
Danke Titali, Du häsch mir da (mal wieder) d'ouge g'öffnet.
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Elias »

Ich troime vom, verwache.
Das weri schoen.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Dhanistha »

Hoi zäme
I ha nid i däm Sinn e Troum oder Wünsch sondern i nenne das mis Ziel.
Mis Begähre i däm Läbe isch, so viu us mir usezhole, so viu für mi zErreiche, dass i "am Schluss" weiss, dass i's usgschöpft ha, das i's mini Vorussetzige, mis IG usgläbt, usdehnt, erwitteret ha und ou ganz fescht drinne gwachse bi.
Ha scho aus Chind immer zLäbe wie e Stägge gseh. Phasene, wo mir dürloufe. Zu auem u jedere Sach git e "Schlüssu". Mir si nid do um zblibe wie mir si, do isch viu meh dürhinger aus mir würklich gseh.

Ha mou vom-ne Zittli es paar Zile gschribe, wo's mi mou packt het...


Lass mich höher steigen, immer höher und noch höher, bis ich in mir erquicke, bis ich völlig erblühe
Lass mich spüren, immer tiefer und deutlicher bis ich meine Realität fühle
Lass mich sein, lass mich leben und akzeptieren, bis ich mich selber bin
Zeig mir die Liebe, zeig mich die Unendlichkeit der Gefühle, bis zu meiner Selbstliebe hin
Zeig mir das Schöne, zeig mir Wunderbares, zeig mir das Lebendige, bis ich meine Wirklichkeit erkenne
Zeig mir die Realität, zeigt mir das Gesicht des Leben, zeig's mir, bis ich die Dinge beim Namen nenne
Führe mich in die Kommunikation, lass mich sprechen, lass mich ausdrücken, bis ich auch das Oberflächliche überstehe
Führe mich, begleite mich in meiner Unsicherheit, zeig mir, dass meine Ängste unbegründet sind, bis ich mich verstehe
Führe mich in mein Leben hinein, lass mich aufwachen und sehen, bis ich meine Abhängigkeit losgelassen habe
Du mein Ich, in dir steckt alles was ich brauche, du bist mein Führer, du bist meine Muse und nur du ermöglichst mir vollkommenes Glück
Du mein Ich, du säst mein Leben, wirklich schön ist es erst mit dir, dann schliesst sich der Kreislauf und das Leben kann beginnen
Du mein Ich, komm noch weiter aus dir heraus, und seh', erkenne und spüre noch mehr, es ist da, es steckt in dir und es muss nur berührt und festhalten werden

s.07
Dragonfly

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Dragonfly »

Mir isch gester no e Traum vo mir i Sinn cho wo chli griifbarer isch:
I würd sehr gärn mou e richtig schöni, grossi amerikanischi Agave in Blüte gseh. Das mues e wunderschöne Aablick sii!!!!!
Bild [-o<
Antworten