Träume und Wünsche

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Titali »

ich träume dervo, dass mehrheit vor mönschheit erwacht und sich ihrer
spiritualtität und göttlechkeit wieder bewusst wird! eso würde mir nämlech
zum wahre natur vo üs zruggkehre, üs afo liebe und mit respekt und
achtung mitnang umgho, was den au dr friede bedütet!

*wake up & peace*

gruess us lemuria ;)

p.s. ich träume eifacht vomene spirituelle und kreative läbe und das nid
nur uf e kurzi beschränkti zyt, sondern dass das zum ALLtag wird! O:)
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
David Fraka
label
label
Beiträge: 388
Registriert: Mo 31. Jan 2005, 12:03
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von David Fraka »

mein traum ist es...

endlich aus MEINEM (alb)traum aufzuwachen.

es ist eine grosse herausforderung auf dem feinen grad zwischen schicksal und realität zu wandeln.

man braucht eine vision um träumen zu können, und man braucht träume um seine vision wahr zu machen. es braucht beides... oder so was ähnliches.

ich liebe das leben, aber liebt es mich auch?
Zuletzt geändert von David Fraka am Mo 18. Feb 2008, 15:26, insgesamt 1-mal geändert.
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Titali »

Nygma hat geschrieben: ich liebe das leben, aber liebt es mich auch?
wenn du dich liebst, liebt dich auch das leben ;)
alles ist eins und eins ist alles!
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
David Fraka
label
label
Beiträge: 388
Registriert: Mo 31. Jan 2005, 12:03
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von David Fraka »

TiTaLi hat geschrieben:
Nygma hat geschrieben: ich liebe das leben, aber liebt es mich auch?
wenn du dich liebst, liebt dich auch das leben ;)
alles ist eins und eins ist alles!
danke titali, das hat mir ein lieber mensch vor kurzem auch mal gesagt... ich wünschte es wäre so :) und da wären wir ja wieder beim thema... lol
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
Fallen Angel 2

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Fallen Angel 2 »

immer diese bedingungen, wenn dies, wenn das...
nicht bös gemeint titali *knuddel* du hast hier wunderschöne sachen geschrieben.
aber manchmal fällt es einem schwer, den wald vor lauter sträuchern noch zu sehen...

alles ist eins, ich weiss - aber was wenn man dann doch zwei sein will?
und doch nicht zwei sein kann, weil ja eben alles eins ist?

und man das ja weiss?
nicht nur glaubt...

dann wirds schwierig.

und doch gebe ich die hoffnung nicht auf, dass ich irgendwann genau so bin wie ich bin, auch wenn ich dann nicht so bin, wie ich vielleicht sein will,
oder so...?
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Titali »

also liebi jungs, wenn meh sich sälber liebt, denn macht au nur no sache,
wo eim guet dünd und meh isch sich äbe bewusst, was meh wott und
was nid!
somit entsteit au weniger liiiide, was den eim au glücklech macht und
sich zur sire wahre schöne natur zruggbringt!

meh erschafft sich alles sälber, es chunt nur uf absicht druffa, wo
dehinder steckt! het meh gueti absichte, chunt guets zrugg, het
meh schlächtig absichte, chunt au schlächts zrugg...

zläbe cha eim nid hasse oder liebe, sondern du muesch zläbe liebe
oder äbe, hm, hasse!

DAS LEBEN = DU SELBST

you got the choice and everything is connected together ;)
The Drums don't Stop... Bild
Fallen Angel 2

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Chunt aso druf a

thema verliebe - was mini gröschti schwächi isch - ich will mich nüme verliebe, ich ha da kei bock meh druf, sozsäge, ich will liebi gspüre, ja, universelli liebi, eis sii mit anderne und eifach s'läbe in sinere ganze lebändigkeit gspüre, aber ver-liebe, verwickle, verdumme, und mich zum idiot mache, nay danke for what?

bin aber irgedwie langsam chli am ver-zwiifle ob ich das jemals anebringe.

wenn irgedwelchi auge oder lächle oder usstrahlig - und da wäremer wieder bim podest, nid wahr - alles zunichte mached, was mer sich konzeptionell so schön zäme greimt hät, chumi ächt langsam nüm äh drus. drus use. usem verliebe.

will nöd verliebe *trötzel*

will kein Gold-Fish meh sii

:!:
Benutzeravatar
Soundlager
Beiträge: 26
Registriert: Di 12. Feb 2008, 14:25
Wohnort: Tg Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Soundlager »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:Chunt aso druf a

thema verliebe - was mini gröschti schwächi isch - ich will mich nüme verliebe, ich ha da kei bock meh druf, sozsäge, ich will liebi gspüre, ja, universelli liebi, eis sii mit anderne und eifach s'läbe in sinere ganze lebändigkeit gspüre, aber ver-liebe, verwickle, verdumme, und mich zum idiot mache, nay danke for what?

bin aber irgedwie langsam chli am ver-zwiifle ob ich das jemals anebringe.

wenn irgedwelchi auge oder lächle oder usstrahlig - und da wäremer wieder bim podest, nid wahr - alles zunichte mached, was mer sich konzeptionell so schön zäme greimt hät, chumi ächt langsam nüm äh drus. drus use. usem verliebe.

will nöd verliebe *trötzel*

will kein Gold-Fish meh sii

:!:

Hmmm ich verschtone was du meinsch. Ganz genau sogar. Schwierigs Thema.
Benutzeravatar
David Fraka
label
label
Beiträge: 388
Registriert: Mo 31. Jan 2005, 12:03
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von David Fraka »

du häsch sicher recht mit dem was du schribsch titali, aber für mich tönt dass wie e standard 08:15 full-on formula. es funktioniert uf em dance floor, aber... macht es würklich glücklich?

beispiel: love & light. eigentlich sind das 2 positivi wörter, aber leider enstaht dürs licht au dunkelheit und ohni liebi würs kei hass gäh... es git immer en anderi ebeni die mir nid chönnt selber kontrolliere...

my personal thoughts...
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
Fallen Angel 2

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Fallen Angel 2 »

ich finde das love&light durchus e sehr "spirit-igi" wortkreation isch, wo eim automatisch es guets gfühl gitt, und es guets gfühl isch ufenart glück - nur isch es (amel bi mir) so dass ich über mini persönlichi schwächi stolpere - klar die gseht bi jedem wieder andersch us - aber ...ach weiss doch au nöd. ich weiss nur dassi nöd glücklich wirde, wenni mini persönlichi schwächi usläbe. statt min traum z'verwürkliche! und so chani au anderi nöd glücklich mache - find das irgedwie no zimmli logisch.

Villicht chömmers ja kontrolliere - aber halt nur bis zuneme gwüsse grad, und dänn macht mer wieder was, wo mer niemals het wölle mache (wie z.b. sich verliebe, hässig sii, was au immer) und schwupp di wupp isch alles wäg was vormals so klar und iilüchtend isch gsi.

aber es cha doch nöd immer sich nur im chreis drülle.

wie wachst mer dänn?

ergänzig: zum liecht schatte: es gäbt kei schatte ohni liecht - liecht chas aber ohni schatte durchus geh.
Benutzeravatar
Soundlager
Beiträge: 26
Registriert: Di 12. Feb 2008, 14:25
Wohnort: Tg Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Soundlager »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:ich finde das love&light durchus e sehr "spirit-igi" wortkreation isch, wo eim automatisch es guets gfühl gitt, und es guets gfühl isch ufenart glück - nur isch es (amel bi mir) so dass ich über mini persönlichi schwächi stolpere - klar die gseht bi jedem wieder andersch us - aber ...ach weiss doch au nöd. ich weiss nur dassi nöd glücklich wirde, wenni mini persönlichi schwächi usläbe. statt min traum z'verwürkliche! und so chani au anderi nöd glücklich mache - find das irgedwie no zimmli logisch.

Villicht chömmers ja kontrolliere - aber halt nur bis zuneme gwüsse grad, und dänn macht mer wieder was, wo mer niemals het wölle mache (wie z.b. sich verliebe, hässig sii, was au immer) und schwupp di wupp isch alles wäg was vormals so klar und iilüchtend isch gsi.

aber es cha doch nöd immer sich nur im chreis drülle.

wie wachst mer dänn?

ergänzig: zum liecht schatte: es gäbt kei schatte ohni liecht - liecht chas aber ohni schatte durchus geh.

Sganzi Lebe isch eine Illusion aus Licht und Schatten.
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von blaues hufeisen »

wenn ihr euri Idee ufgäbid, will ihr es paar mal uf d'nase gheit sind, denn chunnt de berüehmti DRITTI ond fangt de fade!

mann! solang Du chansch laufe, dänke, gspüre und hunger hesch, den gang go jage!

mach dini erfahrige links, rechts - wo au immer du willsch. vielleicht findsch use, wo du was falsch gmacht hesch oder vielleicht (so wie bi mier aber ich bin viel zu sträng zu mier) weisch scho, a was dass es chönnt ligge, dass dis träumli ned aspricht. also: arbeite an Dir. schritt für schritt. pause mache jo aber ned ufgeh!

ich han soviel, woni no a mier mues schaffe. das isch ned guet, dieses isch ned guet, dert bini zwenig, dert bini zviell. mann scheisse eh. ond denn? ufgeh? MANN! ich läbe genau jetzt, einisch i mim jetzige läbe und einisch i miine träum. wenn ich nümme dörf uf dere wält verbliebe, will ich wenigschtens versuecht ha, mini frau z'becho, wo mich eso liebt, wie ich's mier vorstelle. wenn ich debi versäge aber ned ufgeh han, denn bini am schluss au ned so truurig, will ufgeh isch s'eifachschte.
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Fallen Angel 2

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Wow!

Geile Biitrag!

Macht mi grad mega happy de z'läse!

:-D

merci O:)
piraña

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von piraña »

Mein traum?
Einsam durch die Prärie reiten auf einem Pony, immer der Sonne entgegen. Es ist heiss, was meinen Knochen wohl zu bekommen scheint. Irgendwo jault ein Coyote, vielleicht ein zweiter. Ich bin weit entfernt von all dem, was mich in irgendeiner Weise abhängig machen könnte. Nein, Steuern zahle ich keine. Und meine Kreditkarte bringt es hier draussen nicht, genauso wie mein schnurloses Telefon. Erschöpft aber überglücklich stosse ich eher zufällig als schicksalhaft an eine handvoll Wasser speichernder Wüstenpflanzen, denen ich dankbar etwas von ihrem Lebenssaft entziehe, ohne sie ernsthaft zu verletzen. Weit und breit keine Spur von He, du, und auch sonst scheint niemand darum bekümmert zu sein, mir mein Leben schwer zu machen. Ich bin, und ich spüre, dass die Reise bald zu ende sein wird, ohne ein Fünkchen Angst in mir. Ich war noch nie so bereit für das Leben, wie gerade jetzt. Bereit, meine Reise unbeirrt fortzusetzen, dem Feuerball entgegen. Ich weiss, dass alles gut wird, und ich denke an gar nichts. Ich weiss, dass auch meine letzte Reise ihren Sinn hat – einen noch höheren, als alle anderen zuvor. Nach monatelangem Dahinvegetieren komme ich beim Feuerball an – der Feuerball ist ich.




Mein Alptraum?

Ich sehe einen alten Mann auf einem heruntergekommenen Sofa. Es scheint mir, als hätte er das Funkeln in den Augen nicht mehr, das einst einer Leere weichen musste. Glück ist seit langer Zeit nicht mehr anwesend gewesen – in diesem Haus. Er steckt sich schon die nächste Zigarette in den Mund, obwohl er noch die letzte nicht ausgedrückt hat. Die Fernbedienung gleitet ihm langsam aus der Hand. Er schaut ein Fussballspiel, scheint aber weit weg von allem, worum es bei der Übertragung geht. Auch die Stimmen werden vor lauter Kindergeschrei übertönt. Aus der Küche schreit eine ältere, verrauchte, weibliche Stimme, die Kinder mögen ihre Klappen halten, und das nicht gerade in einem freundlichen Ton. Früher hätte dieser Mann niemals solch eine Stimme hingenommen – inzwischen hat er es aufgegeben, überhaupt noch etwas zu sagen. Für ein Bruchstück einer Sekunde fragt er sich, wie sich das Ganze gegen ihn gewendet hat. Und ob das ganze Leben nicht einfach ein Traum war. Ich trete dem Mann näher, und bekomme ein flaues Gefühl, irgendwo tief in meinem Inneren. Dieser Mann könnte ich sein. Dieser Mann ist ich. (Dabei hatte er einst den Traum, einsam in Richtung Sonnenuntergang zu reiten).
Benutzeravatar
David Fraka
label
label
Beiträge: 388
Registriert: Mo 31. Jan 2005, 12:03
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: Träume und Wünsche

Beitrag von David Fraka »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:Wow!

Geile Biitrag!

Macht mi grad mega happy de z'läse!

:-D

merci O:)
:D yes big thanks, fühl mi au grad wieder besser. ihr seit sehr weise, blaues hufeisen & fallen angel ;)

piraña: es ist einfach der mehrheit und dem alltag zu folgen, aber funktioniert es für dich? Sei mehr sensibler gegenüber deinem platz in dieser gesellschaft. Es gibt viele andere sachen zu erledigen anstatt sich selber in die masse einzugliedern... ;) bis sehr bald am weekend, da lassen wir beide unsere albträume zuhause in der abstellkammer und festen mal richtig all zusammen ab :twisted:
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
Antworten