Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
dex

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von dex »

Muss doch alles chlei stimme.

So Model Style Girl wo aber nume Kälti ustrahlt well sie mal wieder voll verkokst isch find i au ned so the upturn.

Aber Giegerig muss sie mi scho mache sösch wirds i de regel nüd mitere tiefere beziehieg.
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von bestia_climae »

weiss nöd, zu dem thema hani nüm viel zsäge... ha mich vor öpe 7 oder 8 jahr s letschte ma regelmässig gschminkt - de jugendlich leichtsinn 8-[
ich jedefalls füehl mi wohler, freier, weniger iigengt, weniger künschtlich, wenni ungschminkt bin. ich muen nöd druf achte, dass irgedöpis verschmiert, muen nöd druf achte, mine träne nöd freie lauf zlah, wenni das wür welle, dann chunt dezue, dass mer solang ziit verplemperet mit schminke u hinterher wieder abschminke... *mitgesichtsreinigungscremebeträufeltenwattetupferinsaugepatsch...* .... gruusig das. entstaht mega viel abfall - will ja jede tag - s huutbild verschlechteret sich bzw dhuutpore verstopfed und den gits so luschtigi dinger namens pickel und joah, weiss nöd - ich verzichte liebend gern uf makeup... generell bini na nie so recht vom trendy-wendy-pimp-mich-uf-trip erfasst worde - isch au guet so! muess nöd wie 12jährigi obermacker umelaufe mite geligschte betonfrisure u rosani körperbetonti liibli mit hüfthose uf tangapräsentationshöhe gschnallt u dhosebei ide bruune hochhackige stiifel inewurschtlet und portemonnaiegrosses täschli im schlackernde händli u blaaah....
*hust* söll sich niemert agriffe füehle, aber das bild vode jüngere gsellschaft hüt gaht mir amigs leider scho chli uf dnerve... mais oui, chaqu'un à son gôut oder so :-k
also, ich bin ja au en teil vo dere sognannte jüngere gsellschaft, aber amigs fräg ich mich eifach... hey hesch scho s neueschte natel mit adsl aschluss und telesoap und blablabla... hauptsache immer s neueschte, s beschte, sgeilschte ;p - hey fuck man, die marke isch voll scheisse und fuck man, han scheisse im hirn... inneri wert... gits die überhaupt na..? :cry:
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

also, ich bin ja au en teil vo dere sognannte jüngere gsellschaft, aber amigs fräg ich mich eifach... hey hesch scho s neueschte natel mit adsl aschluss und telesoap und blablabla... hauptsache immer s neueschte, s beschte, sgeilschte ;p - hey fuck man, die marke isch voll scheisse und fuck man, han scheisse im hirn... inneri wert... gits die überhaupt na..?
Wow! Danke für de Biitrag. Dass Du über so Sache nadenksch, zeigt doch, dass es die no git O:)

edit: sorry für das villi editiere, aber jetzt wird klarer was ich eigetlich guet finde a dim biitrag, hoff ich mal *smile*
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Fr 11. Apr 2008, 09:48, insgesamt 7-mal geändert.
Benutzeravatar
handtuch
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 194
Registriert: So 13. Jan 2008, 14:24
Wohnort: flachland

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von handtuch »

hihi... ja... ungschmikti froue simer o lieber...

natürlichi schönheit oder hässlechkeit? :-k :-#
DON'T PANIC !
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Melliandra »

bestia_climae hat geschrieben:weiss nöd, zu dem thema hani nüm viel zsäge... ha mich vor öpe 7 oder 8 jahr s letschte ma regelmässig gschminkt - de jugendlich leichtsinn 8-[
ich jedefalls füehl mi wohler, freier, weniger iigengt, weniger künschtlich, wenni ungschminkt bin. ich muen nöd druf achte, dass irgedöpis verschmiert, muen nöd druf achte, mine träne nöd freie lauf zlah, wenni das wür welle, dann chunt dezue, dass mer solang ziit verplemperet mit schminke u hinterher wieder abschminke... *mitgesichtsreinigungscremebeträufeltenwattetupferinsaugepatsch...* .... gruusig das. entstaht mega viel abfall - will ja jede tag - s huutbild verschlechteret sich bzw dhuutpore verstopfed und den gits so luschtigi dinger namens pickel und joah, weiss nöd - ich verzichte liebend gern uf makeup... generell bini na nie so recht vom trendy-wendy-pimp-mich-uf-trip erfasst worde - isch au guet so! muess nöd wie 12jährigi obermacker umelaufe mite geligschte betonfrisure u rosani körperbetonti liibli mit hüfthose uf tangapräsentationshöhe gschnallt u dhosebei ide bruune hochhackige stiifel inewurschtlet und portemonnaiegrosses täschli im schlackernde händli u blaaah....
*hust* söll sich niemert agriffe füehle, aber das bild vode jüngere gsellschaft hüt gaht mir amigs leider scho chli uf dnerve... mais oui, chaqu'un à son gôut oder so :-k
also, ich bin ja au en teil vo dere sognannte jüngere gsellschaft, aber amigs fräg ich mich eifach... hey hesch scho s neueschte natel mit adsl aschluss und telesoap und blablabla... hauptsache immer s neueschte, s beschte, sgeilschte ;p - hey fuck man, die marke isch voll scheisse und fuck man, han scheisse im hirn... inneri wert... gits die überhaupt na..? :cry:
Hehe sorry bestia_climae aber du liesisch dich wie 60gi. =o) Lass doch die junge. Händ au alli gwättered, woni mitem Iro und bunte
Haar dur dWält glatsch bind. Na und. Die Junge seled das a legge wos wänd. Isch au nid mini Wält, aber ich han als Punki ja au nid erwartet,
dass alli verstönd was ich mache.

Verstah dini Chärnussag scho. Aber es sind ja zum glück (oder au nid) nid alli Jugendlich und Chind so. Känne zum glück no gnueg, wo über de
Style nur chönd schmunzle. Aber zumindescht Schmunzle sett mer chöne.

Weisch euse Hippi- look und Lüüd, wo anere Indoor, Barfuess i de Gägend umenand hüpfed, sind viellicht au nid jedermanns sach.

Isch nid bös gmeint, ich bin au voll wie due, aber mer sell doch jedem sies Ding lah.

@ schminke.
Ich han mich als Chind scho gern gschminkt, aber mit richtig Farb und Blüemli zeichne & Co. =o) Drum machi das hüt ab und zu
ano gern. Hehe klar hüt nännt mer das Make-up. Finz halt fazinierend, wiemer sich chan verändere. Aber ebe. Immer das ufpasse
und luege, dass nüd verschmiert, das lied mer amigs nid so und drum gsehds denn ca. nachere Stund au biz verdrieschaged us.
/bigs
*poink*
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von dalamascus »

Leben und Leben lassen... /happy
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

also villicht verstah ich jetz öppis falsch, aber ich glaub was d'bestia gmeint hät sind meh so die tussy-look-style-girls wo das nöd umbedingt mached zum sich verändere, verwürkliche oder suscht was sondern meh zum halt böh schöner usgseh - ohni dass berücksichtigt wird, dass die inneri schönheit no vill strahlender isch - oder zumindescht: chan sii.

chume nöd drus /frage

gaht doch meh um das da:
hey hesch scho s neueschte natel mit adsl aschluss und telesoap und blablabla... hauptsache immer s neueschte, s beschte, sgeilschte ;p - hey fuck man, die marke isch voll scheisse und fuck man, han scheisse im hirn... inneri wert... gits die überhaupt na..?
de materialismus in frag z'stelle isch doch nöd falsch?
und finde inneri wert - wänn vorhande, wie bi dir melliandra ;) - strahled durs ganze wese dure, ergo: chasch du dich au mal so mal so (oder garnöd) schminke und entsprechend dini inneri schönheit im üsserliche understriche. was aber nöd umbedingt uf alli zuetrifft, z.B. wenn die innere wert nöd vorhande sind. wobi mer das natürlich au wieder in frag stelle chan, was denn jetzt eigetlich vorhande isch und bi wem, und wo das nur vorurteil das bild verfälsched womer eventuell vonere sogenannte tussi hät (oder das positive bild, womer sich villicht vo ungschminkte mänsche macht, wo eim vellech meh entspräched, was aber eher bi eim selber lit als bi de andere person) so äh isch das eigetlich alles gar nöd so wichtig.
wichtiger isch: das mer es guets herz hät.
alli klarheite besiitigt? guet. :mrgreen:
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Melliandra »

=o) ja da gib ich dier scho rächt Angel.

dFrag gad bi mier halt eis wieter und die isch die, werum mached die das? Resp. wo ich als Punk ume gloffe bin,
han ich mich ja au dur's Üsserliche definiert. Klar mer chönt jetzt säge, en Punkt hed die und die Istellig drum
ischer scho mal besser/schlächder als es Tussi. ABER huuuiii ich wett mich ja hüete, z'beurteile, was besser
und schlächter isch.

Klar, ufe Konsum bezoge (Markeklamotte, Natel, usw.) das hed wohl mit üsere Gsellschaft z'due. Findi au nid wirklich
kuul. Aber es Tussi, en Punk oder en Goa-Hippi, das sind doch alles nur Üsserlichkeite.

Klar isch es so, dass mer mit dem öbis will usdrucke. Und um das gaz doch bi de Jugendliche. Isch dich so s'erscht mal
im Läbe, womer anderscht will sie als dNorm.

Viellicht red ich au nur so, will ich scho sVergnüege gha han mit so "Tussis" döffe z'diskutiere und sit ca. 2 Jahr isch eini
vo mine beschte Fründine so es "Tussi". =o) (Rein optisch gsproche natürlich) will was ich mit ihre über Gott und die Welt
chan diskutiere, das chani mit mängem open-mindet Goaner nid.

Hehe sie isch au scho vo ihren Kollegine a gsproche worde, was sie denn mit mier (dem Wusel-Hippi *lol*) will? Und öb mier
überhaupt es Thema händ womer drüber chönd rede. =o)

Drum, und um das gaz eus ja allne, Üsserlichkeite chönd düüsche. Öb das jetzt es Tussi isch oder en Weiss-au-nid-was.
*poink*
piraña

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von piraña »

ich han im fall au inneri wärt...na ja - viel wärt sind die nid, so wiesi ame stinked, sobalds nümm mini innere wärt sind :oops:

@ bestie: du tönsch nid wie sächzgi... ender wie einezwänzgi ;)

@ schminki: chamer gschminkt freeride :-k ...wenn nid, de machi öpis falsch :lol:

@ tüssälli: i :ove: you! kei anderi frauesparte bringt mich so oft zum schmunzle wie ihr. ihr mit üche übergrosse chicorree-(wie mer das au immer schriebe würd) täschene, rüeblihose und fick-mi-stiffäli. jo, genau, ich bi dä, wo amig am morge hinder üch lauft und nid weiss, welli vo euch drü (gits eu immer im drüerpack :-s ) de unvorteilhafteri style het, um euchi figürli negativ uffalle z loh. die zchurzgratenschti vo eu isch ehe die breitischt, und mängisch bechomi fasch mitleid mit ihre, will ich mir sex mit ihre als unmöglich vorstelle (i wüsst nid, vo wellere site wie???), die rächts gheit bim nöchschte windli usenand, aber die ide mitti wär no öpis - aber nur vo hinde...

de laufi amigs rot a, will mer nid ganz wohl isch debi, was mir nid alles ab euch mode-chicks dure grind schiesst. zum glück gits fürd fantasie nid gfängnisstrofe - susch müessteder mi im knascht cho go bsueche.

bis zum nöchschte...hindedralaufe :-D
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Elias »

Er hat sich scho chli zfil gschminkt... /frage

http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Melliandra
üsserlichkeite chönd düüsche das stimmt scho, aber ussage wie "mis natel hät jetzt gps" und "mis auto isch e voll geil", und "ich ha voll die tüür gucci täsche gkauft", tüsched nöd, sondern sind eher es zeiche für dekadenz.
und das bewert ich aso durchus negativ 8)

natürlich sind "gueti gspröch" au wieder üsserscht subjektiv. ich glaub was das agaht, sind üsserlichkeite sone art ahaltspunkt (geils wort, an halt punkt hmm na egal) wo uf ähnlichi lebensiistellige chönd hiiwiise.

so das ganze "free life, free nature, free mystic" zügs wo i de umgäbig vo goa doch no öppedie z'finde isch, zeigt doch, dass die lüüt eher uf minere wällelängi sind. was natürlich nöd usschlüsst dass au anderi lüüt die wällelängi irgedwie no geil findet, aber sich würkli driigeh i das ganze, tüend dänn doch die wenigschte wo ich "usserhalb" vo goa so träffe.

tussies sinds ja nöd, will sie sich schminked, gitt au jenes goa-lüt wo sich schminked, oder mängmal halt eher so im sinn vo henna, tatoos, speziells zeugs um d'auge ume.
aber wenns dänn halt das gucci-materialismus-live-style-läbe läbet, gsehni de sinn vo nöcherem kontakt (au sexuell) nöd.

aber usschlüsse will ich grundsätzlich nüt. ich bewerte die au nöd wäge ihrem style, so à la 'die sind jetzt materialistisch'. gitt mit sicherheit e grossi azahl livestylepeople, wo einiges meh i de bire händ als ich. demzufolge, wenn ich öpper triffe, egal was für en style dänn lueg ich dere person id auge und wänn mir gfallt wasi det gseh isch guet.

ich säg nume: WENN sie materialistisch igstellt sind, dänn chönds mir ad dattle hange. Ha gern lüüt wo naadenked, reflektiered, zwiifled, läbed, sich freued-über-s'glück-vo-andere, fürenand da sind (egal i wellere "form" vo kommunikation), mystischi gedanke dänked, nachem werum fraged etc..

goalüüt händ bi mir eifach en mega bonus, will ich da was das agaht sehr selte bis nie enttüscht worde bin. und die andere... käni schlichtwegs zwenig.
piraña

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von piraña »

@melli&engeli:


ihr zwei würdet mir gschieder hälfe sueche ;)
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

/color was denn?
piraña

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von piraña »

siehe titel - meine besseren zwei drittel :D
Dragonfly

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Dragonfly »

Mini Fründin isch feusefest drvo überzügt dass Fraue vo Natur us hässlech si und sich drum müesse schminke. ](*,) I ha scho x mou probiert ire das usztriibe, isch zimlech schwirig. Und grad sie macht äbe sit....öhm....6 Johr uf Gothic und schmiert sich jede Morge e haubi Tonne Schminki um d Auge (nicht zu vergessen s Make-Up wosi sich ufem Gsicht verteilt um d Bibeli abzdecke), grad äbe drum wüu si sich potthässlech findet wenn si ungeschminkt isch. Drbii stimmt das gar nid, i wünschti mängisch si chönnt mou e Tag oder so eifach ungschminkt umelaufe, aber si wott ums verrecke nid. Grrrrrr! ](*,)
Antworten