Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@FA/B
Absolut OT und au total egal..
Aber mir meinend nöd die gliichä Lüt! Wenn öpper öppis läbt, voll und ganz (oder fascht), durs Herz und d Auge und nöd _nur_ dur Chleider (wo imho nebäsächlich sind oder söttet sii). Denn isch es (er) schön..
@Amanita
und wieso sött sich sonen mänsch nöd au zuegestah die chleider z'träge wo für ihn es symbol für das sind, wora er glaubt, und was er läbt?
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Ich finde das no en üsserscht wichtige Punk(t).

Symbol sind - oder chön sii - öppis mächtigs, wämmer sie würklich als Symbol treit, als Zeiche für e Lebensiistellig, als en Uusdruck vom Innere.

au es jäckli, en Stei, etc. ja sogar en scrj-schal chan zuneme symbol werde für mänsche wo de eigetlichi sinn dehinder gsehnd.

gseh wänd und chönd.
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Amanita »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:
@FA/B
Absolut OT und au total egal..
Aber mir meinend nöd die gliichä Lüt! Wenn öpper öppis läbt, voll und ganz (oder fascht), durs Herz und d Auge und nöd _nur_ dur Chleider (wo imho nebäsächlich sind oder söttet sii). Denn isch es (er) schön..
@Amanita
und wieso sött sich sonen mänsch nöd au zuegestah die chleider z'träge wo für ihn es symbol für das sind, wora er glaubt, und was er läbt?
Öperem wos als Symbol gseht und dra glaubt, dem gstohn i alles zue (han nu gseit, dass es näbesächlich sötti sii) allnä anderä au..
btw i han ganz viel Symbol.. (jedes einzelne Stuck bedütet mer öppis)
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

naja aso VÖLLIG näbesächlich jetzt au wieder nöd...
wär chli trurig, wenn all die elfe, gnome, zwerge, usw. nüme ume wäred. wänns kei emos meh gäbt, kei goths, kei punks, kei lüüt wo halt no zeiged was dänked, zeiged wora dass sie glaubed. au im üsserliche.

find das sehr wichtig für e gsellschaft. nöd zum tränne, sondern um "Einheit in der Vielfalt" zläbe (Tagora)
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Fr 11. Apr 2008, 18:21, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Amanita »

Ok, denn isch es halt nöd näbäsächlich, aber es isch nöd ALLES.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Melliandra »

Ich han nume welle säge, dass de Style nid immer zwingend muess alles ussäge.

Klar leid en kapitalischdisch i gstelle Mänsch kei Punker Chleider ah und klar isch minere
Kollegin sUssehe und viellicht au dMarke wichtig. ABER wemer mal über das hinwäg chund
und ebe mal düüfer, bi sich und dere Person is Gspröch chund, denn gaz eus allne glich.
Was isch de Sinn vom Läbe? Giz Gott? Wo sell das alles hie füere?

Egal ob mit Kravate, mit Iro, mit Glögli oder Rasdas.

Wemer wirklich mal is Gspröch chumd, denn drück bi jedem de glich Schueh. Vorallem wemer
denn bi Jugendliche nache frögt.

Das hani eigendlich welle demit säge. =o)
*poink*
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

richtig, aber wenn ich so genöle über d'emos ghöre, dänn findi händ die wo nöled nöd tscheggt, dass es nur stlye isch. was halteder vo de überleggig dass en mensch nie eifach so "sich selber isch" sondern dass das en prozess isch, wo es wiili brucht, und dass es für die einte chan wie en schritt i die richtig sii, das z'träge, was sie "pseudo" macht uf die eint art, aber uf die ander art uf ihrem weg villicht öppis isch, wo sie wiiterbringt. mir sind üs glaub alli einig, dass es de mensch under de chleider isch, wo das isch wo ein fasziniert, inspiriert oder womer villicht au mal en abneigig entwicklet. aber heinomal, die chleider chönd au identität geh, es gfühl devo en teil vo öppisem zsii. sicher nöd absolut, nöd grundsätzlich und au das isch sicher e gföhrlichi ussag (irgedwie hänkt mir das wort nache *g*) - ich weiss nöd so recht wie ich das wo ich wött säge söll formuliere, demits "ungföhrlich" tönt, aber ich glaube doch, dass es irgedwie schön isch, wänn mänsche nöd eifach öppis vo de stange chaufed, wo scho 5 mia. anderi lüüt öppis gkauft händ, sondern irgedwie versueched, mit de mittel wos halt händ, öppis z'träge wo ihne - aso ihrem innere entspricht. und ich bin amel froh, wänn ich im zug, oder im tram oder suscht neumed so goaklamotte oder suscht alternativs züg oder au emos gsehne, will dänn weisi, dass die welt nöd es uniformierts, glichgschaltets maschineli isch, wo sich genau so drüllt, wie "mer" das sött.
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Fr 11. Apr 2008, 18:18, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Amanita »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:aber ich glaube doch, dass es irgedwie schön isch, wänn mänsche nöd eifach öppis vo de stange chaufed, wo scho 5 mia. anderi lüüt öppis gkauft händ, sondern irgedwie versueched, mit de mittel wos halt händ, öppis z'träge wo ihne - aso ihrem innere entspricht. und ich bin amel froh, wänn ich im zug, oder im tram oder suscht neumed so goaklamotte oder suscht alternativs züg oder au emos gsehne, will dänn weisi, dass die welt nöd es uniformierts, glichgschaltets maschineli isch, wo sich genau so drüllt, wie "mer" das sött.
Han i jemols versucht öppis anders z sägä?
I fänds schön, wenn mer weder sött no muen und i mag kein "uniformä" i jederä Kultur..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
piraña

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von piraña »

Hey, Camäleon-woman: wett nor säge, das i din style voll rägebogeoberheiss finde. i schätze din muet zur anderschartigkeit, au wenn i nie a dir würd knabbere, will dit wo ich härchome sind das, wo du treisch d warnfarbe (vorsicht giftig!!!), au wenn i nid glaube, das du so giftig bisch, wie dini chleider ;)

ich bi nie öper gsi, der vo de nöchschtbeschte wälle grad mitgrisse wird, aber ich hätt glaub nie de muet, so richtig farbig umezlaufe, wie mänge partyvogel/ina. für mich isch es scho en herusforderig, einisch im johr es pointer-farbens t-shirt azlegge (immerhi), und ich würd glaub inder vo mir ablänke, als mit farbe ufzfalle - was no lang nid für alli gilt. mänge/mängi würdi ohni ihre bunte tenueli gar nie bemerke. leider - ich oberflächliche knabberfisch.

d shmahu het au style, vo de bhabra ganz z schwiige =D>
Fallen Angel 2

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Amanita
han ich jemals behauptet ich segi "wiiter" als du?
oh es mag villicht mängmal so schiine, will ich da ine so text inehänke wo us mim innere usechömed, aber das isch au nur will das halt weiss doch au nöd i mir drin isch und ich kei ahnig wo instrument han, und selte allei ufnere bergspitze stahne und useschreye chan was mich bewegt.
aber ansunschte bin ich doch au nur am sueche, eifach nur am sueche nach antworte wo das läbe uf dere welt irgedwie schöner, inhaltsvoller und weniger vom leid durdrunge mached.
villes vo dem was ich "weiss" isch nach uslegig vo einige nüt anders als glaube, wobii das ja nöd schlecht isch, es isch mini intuition und die seit mir eifach nur, dass es wichtig isch, dass es die mänsche git.
find das guet, gsehsch das au so. und ha nöd welle de iidruck erwecke dass du öppis anders gseit häsch. check pn btw.
was für mich eini vo de gröschte wichtigschte stärchene vo dem isch, wo ich als goa käneglernt han, isch dass es möglich isch, det z'sii ohni irgedwie öppis "erfülle" zmüesse, was sich sowohl uf chleidig wie au uf alles anderi bezieht.
und dass mer au dörf mal chli "experimentiere" dass mer DARF au mal mit glöckli umelaufe und luäge ob eim das überhaupt liit, dass "mer" mal dörf "ich" sii, oder au "de hippy" oder eifach mal en MENSCH.
was so andersch isch wie das nike-marke-kravatte-silo-life wo mir drin ufwachsed.

@Piraña
jo wemmer de muet findt....
genau da dra knabber ich au amel.
de muet findt mer dur vertraue.
und du weisch vermuetlich wie eifach das isch.
bi goa isch es bi mir eifacher sones vertraue zha, als a andere ort.
villicht will villi vo dene wo det sind, genau s'gliche duremached oder gmacht händ?
mängmal luäged mich die lüüt aa... lueged mich aa mit dene tüüfe, weise auge und sie lächled mir zue...
eifach so...
obwohl ich das doch gar nöd "verdient" han:
nähmeds mich wie ich grad bin.
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Sa 12. Apr 2008, 08:10, insgesamt 1-mal geändert.
Dragonfly

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Dragonfly »

piraña hat geschrieben:Hey, Camäleon-woman: wett nor säge, das i din style voll rägebogeoberheiss finde. i schätze din muet zur anderschartigkeit, au wenn i nie a dir würd knabbere, will dit wo ich härchome sind das, wo du treisch d warnfarbe (vorsicht giftig!!!), au wenn i nid glaube, das du so giftig bisch, wie dini chleider ;)

ich bi nie öper gsi, der vo de nöchschtbeschte wälle grad mitgrisse wird, aber ich hätt glaub nie de muet, so richtig farbig umezlaufe, wie mänge partyvogel/ina. für mich isch es scho en herusforderig, einisch im johr es pointer-farbens t-shirt azlegge (immerhi), und ich würd glaub inder vo mir ablänke, als mit farbe ufzfalle - was no lang nid für alli gilt. mänge/mängi würdi ohni ihre bunte tenueli gar nie bemerke. leider - ich oberflächliche knabberfisch.

d shmahu het au style, vo de bhabra ganz z schwiige =D>
Isch haut au tür das farbige Goa-Züg. Ig arme Schüeler chamer so Gwändli nid leiste, weni würd, denn würdimer sowas vilicht scho mou zue tue. Im Momänt bini aber meh sochli am möglechst billigs Züg träge und das so lang bises würklech verriist, het au öbbis mit Konsumverweigerig ztüe. Aber leider wird me i eusere Gseuschaft schnäu mou aus arme, alternative, grüene, obdachlose Freak betrachtet weme zu abgwrackt umelauft, was eigentlich schad isch. Wüu irgendwie het das äbe au no Style so huere auti verrisseni Chleider und so, macht huere eis uf "alternativ". :lol:
Edit: Do muesi itz grad no das überuus passende Smiley dradue: /yo
u.s.l.

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von u.s.l. »

alles hochleistungsportlerinnen :-#
Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von rägebogehäxli »

...oder auch nicht...
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
u.s.l.

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von u.s.l. »

rägebogehäxli hat geschrieben:...oder auch nicht...
kommst du mit mir nicht freeriden 8-[
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: Suche unsportliche Goanerin, die nicht gerne mit mir...

Beitrag von Goa_Meitli »

das können wir gerne, wir könnten es mit nicht segeln, nicht reiten, nicht bowlen (aso zumindescht nöd als sportart...), schach spielen (doch, auf meinem brett kannst du mitspielen und weder verlieren noch gewinnen), nicht spazieren, nicht party machen, nicht musik hören, nicht rumhocken, nicht arbeiten, nicht turnen und nicht joggen kombinieren... sprich: schach spielen
(hämmer das thema nöd schomal gha, dass mers sich oft vil komplizierter macht, als es eigetli isch?)
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Antworten