what men wont ... =)

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: what men wont ... =)

Beitrag von blaues hufeisen »

Melliandra hat geschrieben:Wens
ganz schlimm cho isch, sogar no eis as Bei pisst becho, willi GENAU z'erscht für de
ander gluegt han. =o) So quasi also Vorwurf.

Ich glaub es gid schlicht und eifacht kein Regle für das Thema. Ussert dass immer
setsch bi dier sie. Du bisch der schlussändlich immer am nöchschde.
-> ich finde au, dass Du rächt hesch mit de Ussag, das mer sich am nöchschte isch.

NUR: wenn mer nur sich am nöchschte isch und mer merkt, dass sin liebschte mönsch inere andere wält
läbt, denn wirsch en gar ned kennelerne. so z'säge, beweged sich beidi parteie ned i de gliiche richtig und es passiert ,was passiere mues: mer haut sich uf de deckel.

weisch, es gid männer, die sind egoischte - grundsätzlich will jo jede maa, us rein triebhafte gründ - nume eis...

ich finde trotz de gfahr, dass Du Melliandra, dich gäh hesch - alles gäh hesch, de typ dier as bei pisst und voll verarscht,

dass es WERT isch. will Du hesch gliebt! Du hesch glitte. Du hesch ihn welle! Du hesch s'risiko uf dich gnoh.

und d'Verbitterig über die Erfahrig, isch übel. hinterloht narbe. vielleicht verspürt mer sogar de wunsch, sich bi de männer z'räche - sie zrugg z'verarsche.

aber denn bisch du verschlosse ond hesch immerno mühe, dis härz wieder frei z'loh.

ich dänke, die type, wo dich eso verarscht hend, sind ned die richtige gsi für dich. sie hend dich ned verdient. Du hesch dafür aber au öppis übercho: en verdammt schmerzhafti Lehr, das die art vo männer nüd für dich sind.

aber es gid äbe au anderi Männer: Din Kobold, zum Bsp.
würdsch dich bi ihm öppe ned öffne? lahsch ihm öppe ned d'ziit, sich chönne z'entwickle??

seisch ihm: entweder du machsch, was ich will oder ich gang wäg?

ohalätz, min pc supporter will min pc neu starte... speak to yousooon

hug
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Melliandra »

=o) nei mien Kobold isch eine vo de gailschde Manne woni jed troffe han, viellicht gad will er nid en typische Ma isch?!

Zu denen ander Männer. Ich mach dene Manne kei Vorwurf. Das isch ja nid absichtlich passiert.
Ich mach ehnder mier en Vorwurf, dass ich sie so überfahre han mit mienere Liebi und somit au
ungewollt öbis vo ihne verlangt han, wo sie mier eifacht nid händ chönne/welle gäh.

Ja ich han definitiv öbis glernt. Ich wett die Erfahrig au nid misse, hed mer ja zumindescht zeigt,
dass wenn ich gibe und gibe, ebe au öbis zrug will. Bin leider nid so en heilige Mänsch, wo eifacht
NUR chan gäh. Das hed viel persöndlichi Isicht brucht und ich glaube, wenn jede mal düüf i sich
ine lost, denn isch jede kein Jesus. =o)

Anyway, wie obe scho gseid, eigendlich isches was schöns wemer so viel chan gäh, zeigt ja denn
au, dass mer sich scho gfunde hed und "förig" Energie hed, irgendwie.

Mer döff eifacht nid vom Andere erwarte, dass genau glich viel zrug chund.(Edit: mer sell nume so
viel gäh, dass de ander au das chan zrug gäh oder dass mer ebe gar nüd erwartet) Was ich ebe glaube,
dass mier Mänsche das immer werdet mache, wemer ebe nur oder z'viel gid.
Zuletzt geändert von Melliandra am Mi 12. Mär 2008, 13:57, insgesamt 1-mal geändert.
*poink*
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: what men wont ... =)

Beitrag von blaues hufeisen »




ich han s'plötzliche gfühl, dass mier alli 1 sind. chund ned immer vor.

love & light
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Melliandra »

Stimmt, ei grossi Saubandi, wo dWeisheit mit Löffle gfrässe hed. ;oppp

*Knuddle di* liebs Huufise und am SA resp. scho am FR chund die Bandi
ändli mal zäme, oder zumindescht en Teil.
*poink*
piraña

Re: what men wont ... =)

Beitrag von piraña »

u.s.l. hat geschrieben:ich has ufgä, d fraue welle z verstoh. sie sind zum liebe, gärn ha, rede, gniesse, umsorge, kuschle, knuddle, küsse, ärnscht nä, zerschtriite und wieder zämmecho da - aber sicher nid zum verstoh. was hätti au devo? hey, fraue - lueget da : da isch eine, dä verstoht euch! hahaha. die würdet mich glaub nor uslache (wenns das nid scho au so de fall isch).

aber: wenns dir öpis bringt, denn bitte schön!


(edit:) und ficken au.
hihi - zerscht riite und de zämme cho beinhaltet doch s figge scho :lol:

aber, liebi guana*: nimm ne eifach - viellicht machsch en demit au unsicher, aber viellicht wartet er nor druf. und de ball wär de nümm bi dir :P und wenn er nid wott, de chasch der immerno en andere sueche. und wenns mit dem nid klappet de nöchscht - und viellicht landisch so eines tages bi mir - und hesch mit mir... no bevor mer üs kenneglernt hend :-D
Dragonfly

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Dragonfly »

guana* hat geschrieben:holla
han mol en allgemeini frog..was erwartet ehr als maa wen er en frau kännelehred, bzw. en noii beziehig igönd ??

klar, es muess sich alles ergendwie entweckle..entweder passt's den.. oder ebe halt ned..

aber fendet ehrs schön wen sie sich vell mäldet..oich scho am afang zeigt das si oich gern het..oder esch das oninteressant?
fendet ers schpannend wen sie oich chli "zaple" laht.. macht's das prikelnder ??

den interessierts mich wielang das s'gaht bes er s'erschte mal met oichere partnerin/partner schloofed.. ?
klar, chont halt au emmer uf d'omschtänd/situation ondso wiiter aa..aber so inetwa..
well ich perönslich känn das nöd, das mer en mänsch zerscht kännelehrt, ond den sex het. bi mer esch bes jez emmer di omgekehrti rheiefolg gsii.. =)

jo..frooge öber froooge..

be gspannt uf oichi antworte
Interessantes Thema! Ich habe jetzt nicht alles durchgelesen von den anderen Beiträgen, möchte aber mal ganz konkret Antworten aus meiner Sicht auf Guanas Fragen geben.

Ich finde, natürlich muss es einfach stimmen. Hierzu kann nicht viel mehr gesagt werden. Das mit dem zappeln lassen finde ich ziemlich scheisse, ehrlich gesagt. Weil so übt die Frau ja eine Art Macht aus auf den Mann, man könnte fast sagen sie wird zu einer Art Domina und der Mann muss sich ihr unterwerfen. Ich finde, wenn es funkt soll man es funken lassen und nicht noch lange daran herumspielen.
Mit dem Sex ist das halt so eine Sache. Es ist sowas von in unserer Gesellschaft verankert dass die Männer immer nur das eine wollen und blablabla und dass da oft gar keine Liebe mehr im Spiel ist wenn die Männer spitz sind. Das finde ich persönlich Quatsch. Ich selber fühle mich beim Sex am liebendsten. Ich finde Liebe und Sex, Begierde, Lust, Wildheit, das gehört alles zusammen. Ich würde ja auch nicht Sex haben wollen mit einer Frau die mich überhaupt nicht antörnt und sobald ich eine Frau "geil" finde, dann finde ich sie auch irgendwie schön und ich finde, das kann man nicht einfach so von der Liebe trennen.
Somit bin ich jemand, der es in einer Beziehung gern möglichst schnell möglichst wild hat. Das ist (so glaube ich) bei den meisten Männern so, nur können es viele nicht zugeben weil es dann gleich wieder heisst "Lustmolch" und "Perversling". Hier beginnt auch das grosse Dilemma zwischen Männlein und Weiblein: Männlein will möglichst oft und möglichst wild und Weiblein ist meistens von der Begierde des Männleins überrumpelt und fühlt sich nur noch als wandelnde Lusthöhle. Und das nur weil für unsere Gesellschaft Sex und Liebe oft zwei paar Schuhe sind.
Dragonfly

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Dragonfly »

@ FA2: Wo ist denn dein Posting von vorhin hingekommen?
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Amanita »

LOL Jo die FA2 Postings verändert sich mit de Ziit immer und plötzlich verschwindets wieder.. chli mysteriös :-D . Sorry..

Und die anderä zwei striitet sich au scho wieder Bild .

I wür eigenltich lieber wüssä, was Männer nöd wend, aber do jedä verschidä isch, isch die Frog ungefär gliich eifach z beantwortä, was sie (oder Frauä) wänd..

Mir wär scho meh ghulfä, wenn i sälber mol wür afangä z wüssä, was _ich_ würkli wett..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Fallen Angel 2

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Ah äh tschuldigung O:)

also Dragonfly ich find Din Biitrag sehr guet. du häsch das vill eloquenter usdrückt als ich, drum hani gfunde min bitrag bruchts nöd au no :)

weiss eigetlich irgedöpper was er oder sie will...? s'läbe isch glaub eifach zu... umfangriich... und drum änderet sich das was mer will villicht au im verlauf vo de ziit.

ich will so villes... liebi, sex, gueti gspröch, gemeinsamkeit, neus, mich selber sii, usw. - wasi nöd will isch irgedes schema f naazläbe, will "mer" das so macht.

ich cha nöd vill demit afange, wenn en Maa so "definiert" wird, genauso wie ich's beknackt finde, wenn e Frau irgedwie "definiert" wird. das hät üsi gsellschaft nonig ganz glernt, dass mensche eifach so sii chönd und au sölled dörfe - wie sie sind.

aber in andere kulture isch das no vill schlimmer. aber anderersiits chammer das würkli be- oder verurteile? ufenart isch es halt eifach so. mer cha da mitmache (was eifacher isch, defür aber ufenanderi art härt) oder sich selber sii (was schwieriger isch, defür aber au schöner).

vor dere entscheidig stönd alli mänsche uf dem planet. egal i wellere kultur und mit was für rollebilder sie ufwachsed.
dex

Re: what men wont ... =)

Beitrag von dex »

Also i chönt jetzt do wieder mit em Bier afange :) aber das lasse i gloubs.

I denke jede muess selber usefinde, welli Form sien Topf het. Desto länger mehr innere beziehig isch desto eher findet mer use was eim Stört. S Verliebt sie isch irgendeinisch verbi und beziehig wird zum Alltag. Dert stellt sich de use wie stark d Liebi isch.

Minere Meinig no gits kei perfekte Partner. Aber es geht Seelene wo s potenzial hei zu perfekte Partner zwerde.
Das brucht allerdings e gwüssi Kompromiss Bereitschaft, gegesitige Respekt und viel Vertraue. Es sell Lüt gäh die Tag u Nacht ufenand cheu Chläbe u das macht sie Glücklich, oder sie gloube es zumindest.

Was i finde was schlimmste isch, wenn mer sini Plän und Visione im Lebe för e Beziehig tuet ufgäh. Das isch pauschal zum schiettere Verurteilt.

Ok, das isch jetzt wenn mer Beziehig het .... wenn mer keini het chan i nur folgendes Kluges scheissen :p

- Such d Liebi nid. Sie isch wie es Wilds Tier und es loht sich nid gezielt go jage (osser bisch de mega sexy macho wo sowieso jedi Frou schmilzt bim dim Ablick)
- Versuch Du selber zieh au wenn Du interesse hesch a dim Gegenüber.
- Ahjo und vergiss die selber eifach nid. Männer wo sich voll ufgäbe (quasi de Sklav möche) sie nid attraktiv
- E frou cha di nume lo Zapple wenn Du das zulosch... siehe Satz oben.
- PS: wenns mal wiedern nid klappet het miteme Schwarm hilft MännerObe mit Kollega und das was d Froue o über eus mache ... nämli Abläschtere!!
- Immer die huerre Wieber....

ui auwä zviel gschriebä .. naja egal

zäme
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Zauberhäxli »

Was Männer wollen??? - Nun das kann ich auch nicht so gut beantworten, da ich auch kein Mann bin, hehe. Ich kann mir aber denken, dass es sehr viele Männer (und auch Frauen) gibt die nicht so genau wissen was sie nun wollen, sich ihren Gefühlen nicht sicher sind, in vergangenen Beziehungen verletzt wurden und deswegen ihr Herz verschlossen haben. Eine solche "Unsicherheit" sendet auch wiedersprüchliche Signale aus, so spürt man vielleicht, dass die andere Person einem anziehend findet aber spürt auch, dass die Person auf Abstand geht und eine Mauer um ihr (oder sein) Herz gebaut hat.

Gefühle zuzulassen, sie auszuleben und auszukosten finde ich etwas wunderschönes! Doch Gefühle und sich zu öffnen macht einem verletzlich auf gewisse Art, kein Mensch kennt einem wohl so gut wie der Partner mit dem man die meiste Zeit verbringt und seine Welt teilt. Eine Balance zu finden in einer Beziehung kann manchmal schwierig sein. Eine optimale Beziehung ist für mich, wenn sich beide Partner entwickeln können, man sich auch Freiheiten lässt und trotzdem Zeit zusammen verbringt und gemeinsam als Paar in die gleiche Richtung geht, ohne Zwang und Erwartungen. Das heisst nicht, dass man auf den Partner nicht auch mal Rücksicht nehmen soll, dass man sich gegenseitig in seiner Entwicklung nicht behindert sondern fördert.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Zauberhäxli »

Achja kleiner Tipp am Rande:

Fühl in dich hinein, hör auf deine innere Stimme was sagt sie dir? - dein Gefühl kann dir oft eine bessere Antwort geben als alle Leute hier und auch eine bessere Antwort als das es dein rationeller Verstand könnte.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
dex

Re: what men wont ... =)

Beitrag von dex »

@Zauberhäxli

Alles i allem chan i das so unterschribä was du do gschribä hesch darum dickes:

/sign
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Elias »

aber fendet ehrs schön wen sie sich vell mäldet..oich scho am afang zeigt das si oich gern het..oder esch das oninteressant?
fendet ers schpannend wen sie oich chli "zaple" laht.. macht's das prikelnder ??
Das mag jetzt alles ziemlich kitschig klingen, vielleicht romantisch,
aber was ist, wenn man zu wissen glaubt welcher Mensch zu einem passt?
Und man jenen Mensch Liebt und zwar BEDINUNGSLOS.
Wenn einem, jener Mensch, sogar im Traum begegnet?
Wenn es zu 100% egal ist ob man von diesem Mensch einen "Korb" bekommt,
ja wenn einem sogar der "Korb" freude macht,
weil auch ein "Korb" Kommunikation ist.
Man ist sich der Liebe Sicher,
so oder so, gerade weil sie, keine Bedinungen stellt.
Auch wenn man kaum je mit diesem Menschen gesprochen hat,
im kaum in die Augen sehen konnte,
und trozdem ist man ihn in verliebt,
einfach so, ohne Bedingungen.
Was ist, wenn dieser Mensch innerlich noch viel schoener ist als eusserlich,
was kaum vorstelbar ist, weil er schon so Wunderschoen ist, und so Intelligent?
Was ihn vielleicht auch ein bischen un-nahbar erscheinen leasst?
Was ist, wenn er im Geist vorhanden ist, und dort nicht mehr weggeht?
Fuer so einen Menschen "Zaple" ich gerne ein bischen, auch viel.
Kann man sich solches, einbilden?
Wenn ja, dann ist es, eine wunderschoene Einbildung.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Fallen Angel 2

Re: what men wont ... =)

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Was wenn Du Dich selbst ständig hinterfragst,
ist es nun Liebe?
oder bin einfach nur Spitz...?
bin ich genau so wie die Gesellschaft,
oder doch nur "die" Frauen,
oder vielleicht auch nur meine Paranoia,
es glaubt, dass Männer sind?
Schweine, triebhafte Tiere?
Oder bin ich gar fähig,
immerzu bedingungslos zu lieben,
wer immer mir begegnet?
bin ich vielleicht schon so "weit",
dass ich sie alle liebe, die ich liebe?
oder einfach nur überdreht
und vielleicht einsam und
voller Sucht, nach diesem Sehnen
nach der Nähe, dem Spüren
dem Reden?
Was ist ein gutes Gespräch voller Liebe und Anteilnahme
ist es nur bedingungsfrei, wenn es ohne körperliche Anziehung abläuft
oder ist man doch nur ein Tier, das nach möglichen
Reizen ausschau hält und sich ihnen ergibt?
Muss man seinen inneren Schweinehund bezwingen -
oder gar
Frieden schliessen mit ihm?
Zerrissen bin ich wohl
Hin und hergerissen, zwischen spirituellem Wachstum
und dem Konterfrei realistischer Gefühle
oder auch nur Einbildungen, geschaffen in einem Geist
der tumultig stürmt, und nur das Sehnen kennt,
weiss ich denn überhaupt irgendwas?
oder ist die da, die mit dem Pulli an,
halt einfach nur süss
oder gar genetisch kompatibel,
errochen durch pheromonische Gewissheit,
passend,
und wenn ich rauche oder erkältet bin,
woher weiss ich dann was für mich gut ist,
ist die Wissenschaft hier am Ende
oder gibt es gar keinen Anfang?
Liebe ist überall,
doch willst Du sie fangen,
fliegt sie davon,
willst Du sie leben,
oder lebst Du sie schon?
Das Herz - wir alle haben eins
vielleicht gar der übelste Schlächter,
doch so laut es auch schreit,
wir hören es kaum, unterdrückt
unter all dem vergangenen
und dem hoffen
dem gedankenlosen denken
und der illusion.
what IS love?
wo schwimmt der Goldfisch
in trüben Gewässern
wo ist die Klarheit
in leuchtenden Farben
Was ist das Gefühl,
jemanden zu mögen?
Trieb - Illusion - Liebe - Hohn
Zynismus und Freude
eng umschlungen
wie beim Sex
spricht mit tausenden von Zungen.
Antworten