FREIE LIEBE

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Elias »

Und immer wan mer Dliebi will versta, stad mer maistens hofnigslosverwird i de walt ume.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Psychobella »

Saphira hat geschrieben: Nei.. frei Liebi isch für mi e Liebi frei vo jegliche Zwäng u Norme.
Isch denn e Liebi mit Zwäng und Norme tatsächlich Liebi??

Für mich isch alles, was mir üblicherwis als 'Liebi' bezeichned, de Drang nach Erfüllig vo persönliche Defizit.
Mir wänd euisi vermeintlich Unvollkommeheit kompensiere, indem mir öpper/öppis bruuched (=missbruuched für euisi Zweck).
Händ somit Erwartige ane Person, wo die früener oder spöter nüme cha oder will erfülle...Ergebnis Trennig und Scheidig.

All das basiert für mich uf Angscht i verschiedenschte Forme.

Freie Liebe...isch doch eifach en Freipass für Sex :-#
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
u.s.l.

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von u.s.l. »

Psychobella hat geschrieben:
Saphira hat geschrieben: Nei.. frei Liebi isch für mi e Liebi frei vo jegliche Zwäng u Norme.
Isch denn e Liebi mit Zwäng und Norme tatsächlich Liebi??

Für mich isch alles, was mir üblicherwis als 'Liebi' bezeichned, de Drang nach Erfüllig vo persönliche Defizit.
Mir wänd euisi vermeintlich Unvollkommeheit kompensiere, indem mir öpper/öppis bruuched (=missbruuched für euisi Zweck).
Händ somit Erwartige ane Person, wo die früener oder spöter nüme cha oder will erfülle...Ergebnis Trennig und Scheidig.

All das basiert für mich uf Angscht i verschiedenschte Forme.

.1= das tönt ja voll nach norme und zwäng.
.2= angscht isch möglicherwiis en form vo liebi. und ohni welle z wärte, schriebi jetz eifach emol: die inder negativi.
.3= liebi muess nid im sex usarte, sondern sich au uf ganz viel verschiedene arte zeige lo.
.4= has ufputzt.
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Elias »

@Psychobella

idemfall, isch Liebi eifach sgagetail vo Angscht.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Psychobella »

@Elias

ja so gsehn ich das O:)

jedi no so chli Entscheidig, wo mer z träffe hätt, basiert entweder uf Liebi oder uf Angscht

wenn die freie Liebi für alli Beteiligte stimmt, gits nüt degäge izwende.
möglicherwis isch die Art vo Liebi au eifach nur Angscht...öppis z verpasse, wenn mer 'nur' ein Partner hätt...oder Bindigsangscht? :-k
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Saphira »

Psychobella hat geschrieben:


Isch denn e Liebi mit Zwäng und Norme tatsächlich Liebi??
Ja, das fragi mi äbe au. Gwüssi Norme si mängisch gar nid schlächt, die meischte Mönsche bruche doch eifach au Norme, wo si sech chöi drann feschthaute. Norme si nid automatisch e Zwang. Bimene Zwang hört d Liebi uf. Aber wenn zwöi mitenang di gliiche Wärte u "Norme" pflege u si glücklich demit si, wieso nid....

Aber gliich isch freii Liebi für mi öppis angers. Au kei Freipass für Sex. Si isch eifach da, augägewärtig. Me cha si entweder eso anäh wie si isch, und si gspüre, oder me laht's lo si und entscheidet sich fürne anderi, für eim passendi Form vo "Liebi".
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
u.s.l.

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von u.s.l. »

ich glaube jedi mueter weiss was es heisst, wenn mer vor luter liebi angscht um sini chind het. isch das jetz liebi, oder isch es doch angscht? liebi cha glaub uslöser si für ängscht. aber au ängscht chönd liebi erzüge, wemmer sie als triebend isetzt, und sich nid ihrere lähmende art underwirft. mer cha sich us luter angscht vorem alleisi i öper verliebe :? und denn angscht ha, das die person en riesigi liebeslücke hinderloh würd. so oder so isch es abracht, mit deffizit müesse z rächne - denn die muess mer in allne fäll bewusst ärnscht und in chauf nä.

ich liebe mini ängscht, und ha angscht vor de liebi - das hebt sich schön d woog (en chaibe tüüfuschreis).
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Psychobella »

u.s.l. hat geschrieben:ich glaube jedi mueter weiss was es heisst, wenn mer vor luter liebi angscht um sini chind het. isch das jetz liebi, oder isch es doch angscht?
Wenn ich uf d Gedanke hinter de Gedanke achte, isch es nach minere Asicht, mal ganz provokativ usdruckt, Egoismus...oder eifach Verlustangscht.
Dur mini Ängscht tuen i mis Chind schlimmschtefalls i sinere Entwicklig behindere, indem ich meine z wüsse, was 's bescht' für es isch, oder s will vor schlechte Erfahrige bewahre.

Liebi würd für mich bedüte, mis Chind z fördere und z unterstütze i sim Wachstum und i de Entwicklig....und (das isch wohl s schwerschte) s Chind chönne loslah, es sin Wäg mache lah, egal wie guet, schlecht oder gföhrlich ich als Mueter das finde. Liebi wärs denn für mich als Mueter au, z akzeptiere, dass mis Chind mich verlaht, wenn das sin Wäg isch.

Die Gedanke lönd sich 1:1 au uf e Partnerschaft/Beziehig überträge...en Partner chönne loslah, wenn er gah will, statt chlammere und so es Abhängigkeitsverhältnis schaffe...wo denn wider uf Angscht statt uf Liebi basiert.
Ich bi weissgott au nöd frei vo all dene Ängscht. Was ich da versueche z bschriebe, isch de 'Idealfall', isch die Liebi, wo ich hoffe, irgendwenn chönne z läbe O:)
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Elias »

@Psychobella
Liebi würd für mich bedüte, mis Chind z fördere und z unterstütze i sim Wachstum und i de Entwicklig....und (das isch wohl s schwerschte) s Chind chönne loslah, es sin Wäg mache lah, egal wie guet, schlecht oder gföhrlich ich als Mueter das finde. Liebi wärs denn für mich als Mueter au, z akzeptiere, dass mis Chind mich verlaht, wenn das sin Wäg isch.

Das isch mega schoen und klar, eifach und verstandlich gsait, das isch sicher au de Goettlich Gedanke, in bezug zu sine Chind, mir Mansche.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
piraña

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von piraña »

Psychobella hat geschrieben:
u.s.l. hat geschrieben:ich glaube jedi mueter weiss was es heisst, wenn mer vor luter liebi angscht um sini chind het. isch das jetz liebi, oder isch es doch angscht?
Wenn ich uf d Gedanke hinter de Gedanke achte, isch es nach minere Asicht, mal ganz provokativ usdruckt, Egoismus...oder eifach Verlustangscht.
Dur mini Ängscht tuen i mis Chind schlimmschtefalls i sinere Entwicklig behindere, indem ich meine z wüsse, was 's bescht' für es isch, oder s will vor schlechte Erfahrige bewahre.

Liebi würd für mich bedüte, mis Chind z fördere und z unterstütze i sim Wachstum und i de Entwicklig....und (das isch wohl s schwerschte) s Chind chönne loslah, es sin Wäg mache lah, egal wie guet, schlecht oder gföhrlich ich als Mueter das finde. Liebi wärs denn für mich als Mueter au, z akzeptiere, dass mis Chind mich verlaht, wenn das sin Wäg isch.

Die Gedanke lönd sich 1:1 au uf e Partnerschaft/Beziehig überträge...en Partner chönne loslah, wenn er gah will, statt chlammere und so es Abhängigkeitsverhältnis schaffe...wo denn wider uf Angscht statt uf Liebi basiert.
Ich bi weissgott au nöd frei vo all dene Ängscht. Was ich da versueche z bschriebe, isch de 'Idealfall', isch die Liebi, wo ich hoffe, irgendwenn chönne z läbe O:)

wunderschön, liebi bella!

aber, da drängt sich mir d frag uf, wo üsi chind sind? hemmer angscht vor chind? und wo sind üsi partnerschafte, wenn mers 1:1 chan überträge? was bliebt üs anders übrig, als z hoffe, das üsi kinder- und partnerschaftlosigkeite en teil vo dem sind, was d saphira als freii liebi meint. sind mir au für üs allei en grössi, ohni öper z bruche, wo eus es gfühl gäbti, das mer vollkommener mit ihm/ihre wärid als ohni.

isch au geil, so das: i ha dich nid nötig.

doch viellicht isch das no egoistischer als de ganzi räschte vom chuche, egal obs uf liebi oder uf angscht basiert.
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von Psychobella »

@piraña
Wo üsi Chind sind?
...Du häsch bis jetzt nie gseit, dass d eis willsch vo mir :lol:
Nei also da müesst i chli witer ushole, um das z erkläre, zudem das nöd würklich öpper wird intressiere :wink:

Zu dine andere Frage: ja ich ha Angscht, ich ha ganz vili Ängscht O:)
Und a dene gilt s z schaffe, sie zerscht mal erkenne, z akzeptiere...mängisch glingt mer das besser, mängisch schlächter.
Villicht will i ja mit em Chopf dur d Wand, aber solang ich öpper 'bruuche', um mir s Gfühl vo Vollkommeheit z geh, solang stimmt e Beziehig für mich nöd würklich.

Wämmer di sogenannt 'grossi' Liebi scho mal troffe hätt...eini, wo eifach isch, nüt erwartet, alles akzeptiert...denn git mer sich mit weniger nüme zfriede.
Leider isch e Beziehig us rüümliche und andere schwerwiegende Gründ nöd möglich, und ich ha müesse lerne los z lah :wink:

ufff...für hüt han i aber gnueg verzellt vo mir 8-[ :-#
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
bienchen...
Beiträge: 25
Registriert: Mo 26. Feb 2007, 14:03

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von bienchen... »

Elias hat geschrieben:Was isch eigentlich sgageteil fo Freie Liebi?

...würd säge chrankhafti Iiiiiiversucht - wommer wieder retour bi dä Angscht wäred - so e Iiversucht isch doch eifach Angscht öpert z'verlüüre - wommer eigentli nöd muen ha, will wer wott gah gaht sowieso - früener oder spöter...
u.s.l.

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von u.s.l. »

Psychobella hat geschrieben:@piraña
Wo üsi Chind sind?
...Du häsch bis jetzt nie gseit, dass d eis willsch vo mir :lol:
ich has gnaugno au hüt nid gseit, sondern gschriebe :-#

Psychobella hat geschrieben:Leider isch e Beziehig us rüümliche und andere schwerwiegende Gründ nöd möglich, und ich ha müesse lerne los z lah :wink:...
jetz pack öppe dini siebe sache, nimm es flugzüüg, und gang go luege, öbs würkli DÄ ma isch!


bienchen... hat geschrieben:...würd säge chrankhafti Iiiiiiversucht - wommer wieder retour bi dä Angscht wäred - so e Iiversucht isch doch eifach Angscht öpert z'verlüüre - wommer eigentli nöd muen ha, will wer wott gah gaht sowieso - früener oder spöter...

guet gseit =D>

aber: wieso tuesch du nie dini poscht beantworte?

(sumsum-bienchen
honigstrasse
8888 blütenland)

hani ächt huusnummere vergässe :-k
u.s.l.

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von u.s.l. »

mini beziehigsknacknüss? :lol:

ja, chasch du ha: immerhi hesch ja hüt au sehr viel voder priisgä - für nor ei tag.

ich bi as bueb wohrschindli süess gsi, denn d meitli sind reihewiis uf mich gfloge. leider isch irgendwenn d ziit cho, zom en ma wärde, und de sprung het mer nideso rächt welle glinge. viellicht hani mi au gäge irgendwelli rollebilder welle wehre, oder läbe halt no gärn chli s chind us ;)

min erschti sex hani überdurchschnittlich schpot gha, will i s gfühl gha ha, das es öpis wunderschön-romantischs sett si, mit chli kerzeliecht, rotwii, und de richtige frau (seich, ich han eifach en mordsangscht gha, paart mittere innerliche unsicherheit, die immerwieder en kriese ufebeschwore het). und denn isch die richtig cho, ich hätt chönne - aber nei: sie het dur es prägends erläbnis nid chönne. mir sind nid wäge dem ussenand, aber das ghört da nid dri.

irgendwenn hani ufghört uf die richtig z warte. und i dem momänt isch eini cho, und het mich dankend als gschänk agno, und lang, lang nümme welle d finger vo mir loh. es paar anderi sind gfolgt, aber - so gfühlsmässig - bini nie meh a das ännecho, wo ich mit ihre han döffe erläbe, wo nid het chönne.

eigentlich bini sit füf johr i eini verliebt. has ihre erscht letscht jahr gseit, und sie het so richtig freud gha. ich hätt viellicht au gärn mal mit ihre ... , aber irgendwie wett ich mir das schöne, was ich scho so lang für sie empfinde, dur kei ... uf dere wält riskiere - denn ... cha au einiges kaputtmache, wie ich inzwüsche bi mir und bi anderne ha döffe beobachte.

und irgendwie lieb ich sie au frei - nor halt ohni ... .

:oops:
aber: für hüt hani mini hose viel zwiit abegloh! en schöne, oder en schöni zämme!
piraña

Re: FREIE LIEBE

Beitrag von piraña »

u.s.l. hat geschrieben:mini beziehigsknacknüss? :lol:

ja, chasch du ha: immerhi hesch ja hüt au sehr viel voder priisgä - für nor ei tag.

ich bi as bueb wohrschindli süess gsi, denn d meitli sind reihewiis uf mich gfloge. leider isch irgendwenn d ziit cho, zom en ma wärde, und de sprung het mer nideso rächt welle glinge. viellicht hani mi au gäge irgendwelli rollebilder welle wehre, oder läbe halt no gärn chli s chind us ;)

min erschti sex hani überdurchschnittlich schpot gha, will i s gfühl gha ha, das es öpis wunderschön-romantischs sett si, mit chli kerzeliecht, rotwii, und de richtige frau (seich, ich han eifach en mordsangscht gha, paart mittere innerliche unsicherheit, die immerwieder en kriese ufebeschwore het). und denn isch die richtig cho, ich hätt chönne - aber nei: sie het dur es prägends erläbnis nid chönne. mir sind nid wäge dem ussenand, aber das ghört da nid dri.

irgendwenn hani ufghört uf die richtig z warte. und i dem momänt isch eini cho, und het mich dankend als gschänk agno, und lang, lang nümme welle d finger vo mir loh. es paar anderi sind gfolgt, aber - so gfühlsmässig - bini nie meh a das ännecho, wo ich mit ihre han döffe erläbe, wo nid het chönne.

eigentlich bini sit füf johr i eini verliebt. has ihre erscht letscht jahr gseit, und sie het so richtig freud gha. ich hätt viellicht au gärn mal mit ihre ... , aber irgendwie wett ich mir das schöne, was ich scho so lang für sie empfinde, dur kei ... uf dere wält riskiere - denn ... cha au einiges kaputtmache, wie ich inzwüsche bi mir und bi anderne ha döffe beobachte.

und irgendwie lieb ich sie au frei - nor halt ohni ... .

:oops:
aber: für hüt hani mini hose viel zwiit abegloh! en schöne, oder en schöni zämme!

hei - gohts no! lueg eifach was da ineschribsch! das goht nid nor dich, sondern au anderi mönsche a! und die hend au gfühl, also nimm rücksicht!
Antworten