goaliebe

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
battlefairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 288
Registriert: Fr 14. Jul 2006, 23:15
Wohnort: Allenwinden ZG

Beitrag von battlefairy »

Lila hat geschrieben:öööhm wet nur säge so fraue gits scho..

also ech persönlech sounde sälber ned..aber wen das min fründ wür mache..wer das voll easy und ech het ke problem demit wen ehr vil zit wür ida investiere..

aber da esch halt au wel ich sälber gern vil zit für mi han..
Jepp, das isch bi mir au so, da ich doch au rächt Ziit bruche zum mini tusig Sache mache, gsehn au ich da drin kes Problem, wenn de Fründ es ziitintensivs Hobby wie Sounde oder Dominosteiufstelle het :-D
und mängisch chasch das ja sogar kombiniere, z.B. er soundet und ich lise hinderdra uf de Couch mis spannende Buech wo übrigens grad toll dur dMusig vo ihm hinterleit wird oder ähnlich.... :P

Aber e chliiii abwächslig mues si. Zwüschedure 8)

So, das zum hüttige Rägetag als wiiters Hoffnigsliecht a eusi tolle Sounder zum zeige dass es würkli ned nur ei zwei Fraue i die Richtig git, sondern no paar me :-)

cheers
*singhüpftrallalaa*
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

Also han das mal so halbe dure gläse und muss säge isch no gueti idee, aber wemer suecht findt mer e ned sini liebi. We bi mier ich han ned gsuecht und mini "goaliebi" (we ier soo schön säget) gfunde.

Und bin sehr glücklich,ich hoffe doch au für die wo suechet oder wartet dás die richtig liebi oder flirt au bi euch no chund.´

Ich finds nemli en cooli sach wemer en Mensch liebt wo glich denkt we du eifach me oder weniger die glich seel het we ich. Und das isch au defall.

Han eifach gfunde muss min komentar au no abgäh.

machets no guet.
Anis
Beiträge: 35
Registriert: Di 19. Sep 2006, 19:44
Wohnort: baden

Beitrag von Anis »

also i ha mini erst gross liebi a de erste goa wo i gsi bi kene glert und emr sind jetz dä gli 2 jahr zäme:-)
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
Titali

Beitrag von Titali »

hoi esli

wOw, ar erste goa en super typ (oder frau) finde und när no so lang haltbar :lol: hesch glück gha :wink:

naja, für mich isches uf jedefall sicher, ich bruche en ma wo bereits partyerfahrige hinger sich het und sich mit elektronischer musik uskennt! es fählt mer schüsch eifacht öpis...hm, ziemlich viel :wink:

viel glück witerhin mit dim schätzu :-D
gruss titali***
Anis
Beiträge: 35
Registriert: Di 19. Sep 2006, 19:44
Wohnort: baden

Beitrag von Anis »

he du

:-D ja ja de besti ha scho i ab gschlebt lol.
aber es hed ja no e par guti umenand :-D

viel glück bim suche :-)
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
Titali

Beitrag von Titali »

hehe eseli, du bisch lustig :wink:

bimer do aber nid sicher, ob du zbeste scho abgschleppt hesch :wink:

grinsTOyou :twisted: :lol: :twisted:
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

ich bin au serschte mal mit miner liebi ane goaparty und au dete sind mier eus nöcher cho siet den hets gfunkt... =) ich bin froh das ich ihn han und er isch sbeste wo umelauft a goapartys :DDDD
Anis
Beiträge: 35
Registriert: Di 19. Sep 2006, 19:44
Wohnort: baden

Beitrag von Anis »

das glaub i dir erst weni es bide gse ha :P so lang isch minedä best (das beste) wo döt ume hüpft
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

*lol* aha so eine bisch du eseli*lol* äs bild u du beurteilisch wer de bescht isch..hahaha...stimmt..inneri wärt chamer nid poppe*lach*..nimms easy...ha eifach müsä lache
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Anis
Beiträge: 35
Registriert: Di 19. Sep 2006, 19:44
Wohnort: baden

Beitrag von Anis »

doch doch di sind scho au wichtig aber zum luge wer beser usgset bruchi kei ineri wert :-o :-D
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

Aso mis mami gseht besser us als dis:-) u min gschmack isch au besser als dine..hehehehe..aso i bestimm was schön isch u nid...*g*---

quaaaak eseli:-) ätschi....

im sandchaschte go spile goh..hihihi
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Anis
Beiträge: 35
Registriert: Di 19. Sep 2006, 19:44
Wohnort: baden

Beitrag von Anis »

neiiiiiiiiiiii Heul so fiss i bin gott also bis ruig und bring gfeligst gott nöd zum hüle. suscht kund mis nödso schöne mami wie dis dich go haue :lol: 8)
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
Irrlicht
Beiträge: 6
Registriert: Fr 16. Mär 2007, 16:07

Beitrag von Irrlicht »

auch wenn es jetzt nicht zum Thema passt,aber das muss ich jetzt endlich mal loswerden.
Ihr sprecht hier immer von Frauen die keine Lust haben dies und jenes zu tun,oder eine Spassbremse in eurer Goawelt darstellen.
Ich hatte 15 monate eine Beziehung und die einzigen Streitigkeiten die wir hatten und das dauernd,war einfach das,das er nicht wollte das ich soviel kiffe,soviel Feier,soviel trinke und Drogen jeglicher Art waren sowieso verboten.Ich konnte einfach keinen Spass mit ihm haben,weil er total die bremse war.Wenn er dann mal dabei war,dann hat er mich ständig nur verfolgt,rumgenörgelt,nix getrunken,nix geraucht,mich von seinen ganzen freunden ferngehalten...usw
Er hat sein komplettes leben für mich aufgegeben und war böse das ich das nicht auch tat.
Egal.Auf jedenfall kann er jetzt aufeinmal weggehen,trinken,kiffen,drogen konsumieren,auf goas gehen...
all das was ich damals gemacht habe und er so verabscheut hat.Wieso konnte er das mit mir nicht?Wieso sind alle Männer Spassbremsen und können mit ihrer Freundin nicht feiern,geschweige denn tolerieren das sie kifft ect.?weil bisher war es bei jedem meiner Freunde so das sie meinen Lebensstil und meinen Freiheitsdrang nicht akzeptieren konnten
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Irrlicht hat geschrieben:Wieso sind alle Männer Spassbremsen und können mit ihrer Freundin nicht feiern,geschweige denn tolerieren das sie kifft ect.?
weil eine bekiffte frau schlechter kocht und langsamer putzt, und das geht ja wohl nicht, oder?
;p
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Beitrag von Axon »

lol@abraxas :peace:
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
Antworten