antipop forum

Spürst Du die dunkle Seite der Macht ?
u.s.l.

Re: antipop forum

Beitrag von u.s.l. »

hehe - ich bi sprochlos :oops:

ha letschti wiedermal e kolleg welle go ghöre anere darkpsy-party. inzwüsche han mi nidemal mit ihm trout, obwohl er darky isch. aber ich bi sonnen popper. wenns so witergoht - de gohni au das weekend nümme. und das gfühl, nümme gärn anen party goh, will mi nid willkomme würd fühle, das kenni erscht sit letscht johr. viellicht bini au sälber gschuld, aber es zeigt mer au, dass sich vieles tuet. osserdem chani nid so guet uf minere schnorre hocke, wie ich das sött. de muess mer au mit konsequänze rächne. chom, mer mached witerso. d atmosphäre wird nomme besser.


ich gang jetz halt a schlagerpartys.

goa isch tot.
Benutzeravatar
aura
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 88
Registriert: Di 24. Jun 2008, 19:18

Re: antipop forum

Beitrag von aura »

merktmer dänn nöd dases vo allne siite nur als witz wahrgno wird? das ganze da.. die ganze disskusione.
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
Vibracoustic/Shamanelectro Rec.
Beiträge: 41
Registriert: Fr 2. Nov 2007, 19:08
Wohnort: Planet Earth
Kontaktdaten:

Re: antipop forum

Beitrag von Vibracoustic/Shamanelectro Rec. »

also sorry für mich het die diskussion nüt meh mit em tread antipop forum ztue.. finds echt schad dass mer immer muss über so unnötige scheiss diskutiere und über anderi abläschtere!
tüend gschider mal euri vöörig energie für öppis sinnvoles bruche!!! [-o<

wot damit niemert a***ge.. chunnt mer nur meeeeega chindisch ine.. sorry..
u.s.l.

Re: antipop forum

Beitrag von u.s.l. »

was i zum antipop-forum z säge ha? blibet dit - wenner da nor chömed go puff mache.

peace!
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: antipop forum

Beitrag von psy-co »

Allso ich sag nur das leute ob Dark Indianer oder Fullon jede schüblet zu sim saund und das isch doch einzige wo zelt!!! /happy /happy


ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
u.s.l.

Re: antipop forum

Beitrag von u.s.l. »

Vibracoustic/Shamanelectro Rec. hat geschrieben::-#
ich finds no zfrüeh, zum überhaupt mini meinig zu dere site z abzgä. bi vorgeschter churz droff gsi, und das ganze nimmt doch erscht no formen a. ich finds guet, wenner mal en platz hend, woner chönnd mache und tue. au d arbet dehinder wird sicher nid z unterschätze si.

was mer aber ufe keks goht, isch das getue einiger. für mich spielts ke rolle, was er für sound losed. aber langsam wirdi alergisch uf das provoziere, enand welle schlächt mache, bis mers verleidet, überhaupt je wieder welle anen party z goh.

ok - de name isch chli ungünschtig gwählt - stell der es anti-dark-forum vor. würsch di glaub au nid drum risse, dit welle mitzläse. osserdem wärdet dit - schätzi jetz mal - die gliche mitschriebe, wie da - eifach weniger kommerz. und was i so vo dene scho gläse ha, das macht mi au nid umbedingt spitz.

drumm - i lueg viellicht mal zwüschedüre dri - aber nur, wenni wieder luscht bechome. und demit i luscht bechome, de müessti chli weniger allergisch uf die ganze trennende (vo mir us langsam in richtig "rassistische") usdrück wärde (hey - öb das jetz zwüsche popper und darkies isch - oder zwüsche dunkle und helle - das füeht doch i die glich richtig.

ach ja: ich wünsch eu allne viel freud am läse - öb da...oder dit...oder wo au immer.
Benutzeravatar
Dark Silence
Beiträge: 19
Registriert: Di 13. Jan 2009, 06:18
Wohnort: Zug /CH
Kontaktdaten:

Re: antipop forum

Beitrag von Dark Silence »

[-(
http://www.myspace.com/darksilence83
--- ! N T E L L ! N O ! S E ---
Benutzeravatar
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 162
Registriert: Mo 31. Mär 2008, 11:11
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: antipop forum

Beitrag von Nachtwandler »

psy-co hat geschrieben:Allso ich sag nur das leute ob Dark Indianer oder Fullon jede schüblet zu sim saund und das isch doch einzige wo zelt!!!
:lol: Schüble, das Wort kenn au nur vo "Darkies" <- Nei nei also nur ums "schüble" gahts mier gar ned und isch sicher ned s`einzige wo zält, aber isch halt wieder en Meinig, sche***egal

Wenns ned mitenand goht, denn halt näbenand /grim
Capablanca

Re: antipop forum

Beitrag von Capablanca »

Nachtwandler hat geschrieben:Wenns ned mitenand goht, denn halt näbenand /grim
es geht schon auch miteinander, ausser für diejenigen, die es nicht ertragen können, dass ihr musikgeschmack nicht im mittelpunkt steht, sondern alle gleichermaßen eine berechtigung haben.

dann erzählt man was von tolleranz ... unglaublich.
tolleranz bedeutet für mich, die anderen anzunehmen, so wie sie sind, auch wenn sie mir nicht gefallen.
tolleranz bedeutet, zu verstehen, dass es auch menschen gibt, die isra-pop mögen. auch minimal und electro kann schön sein ... ich finde in allen stilen und richtungen die um den begriff "goa" kreisen, gibt es was schönes, was bemerkenswertes und lebendiges. und nur gemeinsam wird das überleben und eine zukunft haben.
denn ohne entwicklung und neue einflüsse droht der stillstand.

ich denke es wird auch weiterhin miteinander gehen. es gibt genügend dark-freunde die die meinung von zesi und co. nicht teilen. leute die ich sehr schätze.

wichtig ist zu kapieren, dass solche unruhestifter rein gar nichts über darkpsy aussagen.
sie verstecken sich nur hinter irgendwelchen begriffen, sehen irgendwelche ideale, werfen anderen vor zu träumen, gehen aber selbst noch schlafend durch die welt, und stifften überall unfrieden, ärger, hass ....

... da kann ich nur danke sagen ... hoffentlich haben diese vereinzelten personen nun ihre befriedigung erhalten
The Dude

Re: antipop forum

Beitrag von The Dude »

dä thread isch doch än perfekte alass füre premiere...
DUDE ZITIERT WIKI!!! :-D
Im weiteren Sinne zählt jede durch Massenmedien verbreitete Art von Unterhaltungsmusik wie Schlager, Filmmusik, Operette, Musical, Tanzmusik, sowie populäre Adaptionen aus Klassik, Folklore und Jazz zur Popmusik.

So beschrieb der Musikwissenschaftler Tibor Kneif „Der Begriff Pop-Rock bezeichnet heute eine ins kitschige, billig Sentimentale abgleitende Richtung innerhalb der Rockmusik“.

Der Erfolg der kommerziell ausgerichteten Popmusik misst sich in den Hitparaden. Popmusik ist heute der kommerziell lukrativste Zweig der Musikindustrie.

Häufig lässt sich Popmusik durch Einfachheit und Wohlklang charakterisieren, im Einzelnen durch als angenehm empfundene einfache Harmonieabfolgen, leicht einzuprägende (meist nachsingbare) Melodiefolgen, die oft auf der Diatonik beruhen, wenig komplexe, durchgehende Rhythmen, einen klassischem Liedaufbau aus Strophe und Refrain sowie einen sanften, melodiebetonten Gesang.
jetz söll mer doch netterwiis öper verrate was bumbum mit pop ztue ha söll...
aso britney spears und tokio hotel isch au nöd so mis ding... musi mi jetz demfall im antipop-forum amälde?

ahja... und wieso eigentli immer antiantianti... wie wärs mal mit propropro?

und was bringz überhaupt über gschmäcker zstriite?? ich mein.. di einte losed gern britney und di andere händ hald lieber bumbum... manchi langsam, anderi schnälle... vo dem her.. jedem das seine... und möglichst ohni chindergarte...
zudem gitz wohl wichtigeri themene wi sound...

peace
Benutzeravatar
DarkSpace
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 188
Registriert: Di 24. Feb 2009, 21:57

Re: antipop forum

Beitrag von DarkSpace »

ja ich seg absolut nüüüüt us.....bi en schlechte mensch....sry nomal für all....bin gnueg mängisch vo fullon hörende lüüt ufs übelst agfiggt worde weg mim "sound" gschmack....ja no besser fullon isch ja musig und "dark" ned.....überleget doch ma....ihr sind gnau ned besser....über "chrieg" wie einigi das so schön nened dörfmer herzie wiemer wott...aber wehe es wird über düdel glästered de schaltet sich au sofort d admins i...afangs hanis eifach provokativ mit viel sarkasmus versuecht....bin hald so immer gleiches mit gleichem nume das mini wortwahl hald chli "sauig" isch aber underdesse muessi sege dasses eifach nuna spass macht da zprovoziere und mich drüber zamüsiere über euri reaktione....wer mich wüki kennt weiss wie ich wüki bi und dasi gern provozier wenmer was ned so passt....will das überhaupt ma öpper ernsthaft cha diskutiere da hani scho lang ufge...und ebe weni ine schublade gseckt wird vo afang a den bitte aber müend den ned verwunderet si weni au schubladisiere....
Epilepsy
die, hippie die
u.s.l.

Re: antipop forum

Beitrag von u.s.l. »

ja, man, das isch doch das trurige. wemmer üs nid kennt, de chamer üse humor au schlächt verstoh. mir schribet vo pussies, obwohls a partys vo mir us viel meh pimmis het, und ich en pussy nor einisch diräkt anere party gse ha, und die andere höchschtens chli absits. und mir schissed uf kommerz und träffed üs ade summer never ends. und mir hend en sarkasmus, wo wiit über d gränze vo terror for friends und palais x-tra usereicht, und wems nid längt, dä verstoht üse humor eifach nid. s dumme isch eifach, das ich sowohl kes guets bild fürd poppers abgibe, wie du fürd darkies, also wemmer da nid uf e woog stoh, wo als masseinheit "besser" agit, will die würd bi üs zwoi kei wank mache /bigs

osserdem fallt mer eifach nüt bessers i, woni chönt schribe, und drumm bini dir grad dankbar - au wenni grad irgendwie luscht becho ha uf e p.... ;)
Zachariel Drachenherz

Re: antipop forum

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Für Poppers und Pussies, für Darkies und Dubble, für Streithähne und Trolle, für alle, die um des Streites willen weiter posten:




Hehe... /bigs
Capablanca

Re: antipop forum

Beitrag von Capablanca »

@zesi
hier haben schon leute über düdel-sound gelästert bevor du gewusst hast wie man internet schreibt, bevor es hier eine dark-sparte gab, bevor der begriff überhaupt etabliert wurde. und ich habe noch nie einen admin deshalb sich einmischen gesehen ... warum denn auch? jeder hat seine meinung und darf sie kundtun, solange er dabei andere nicht verletzt. das ist etwas, was du noch lernen musst in dieser internetwelt. außerdem warum den düdel verteidigen, wenn sowieso die meisten auf den düdel gar nicht stehen? dazu braucht man keine dark-erleuchtung ... und man braucht deshalb auch nicht hippies zu hassen. dazu braucht es auch keinen zesi. denn du erzählst und fühlst nur das, was andere vor dir schon längst gefühlt und verarbeitet haben und darüber hinausgewachsen sind. du hängst irgendwo im erkenntnisstand von 2005 und willst einfach nicht verstehen, dass die welt um dich herum schon viel weiter ist.

außerdem schätzt du meiner ansicht nach die menschen hier komplett falsch ein.
irgendwie scheinst du dir deine feindbilder schon vorher gemacht zu haben und suchst hier nur nach jemanden, auf den du sie projizieren kannst ....

es benötigt aber ein wenig größe, um zu begreifen, dass das zu nichts führt. es wird auch niemandem helfen, am wenigsten dir. es hat aber dafür allen zu schaden begonnen ...

viele haben im kern eine ähnliche ansicht wie du. viele, die du als hippies bezeichnest, teilen deine empfindung.
bloß sie haben es nicht nötig hier die leute anzugreifen oder zu spalten ... sie haben gelernt zu akzeptieren, zu tolerieren.

mit toleranz und akzeptanz kommt man im leben viel weiter als mit anfeindung und hass.

deine feinde, lieber zesi, sind nicht hier draußen, sondern du musst sie in dir selbst suchen.
Antworten