Ich mach auch "DarkPsy" --- Definition?

Spürst Du die dunkle Seite der Macht ?
strigor

Beitrag von strigor »

oha...i bi silbrig ;-)
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Ich mach auch "DarkPsy" --- Definition?

Beitrag von shivajanine »

subconsciousmind hat geschrieben: Kann jemand mal definieren was "dark psy" ausmacht. Wüsste ich gerne.

dark sound drückt aus, was nicht gesagt werden kann und worüber zu schweigen unmöglich ist......
Don`t dream your life, live your dreams
laserflip
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 239
Registriert: Sa 26. Jul 2008, 11:36

Re: Ich mach auch "DarkPsy" --- Definition?

Beitrag von laserflip »




kei 0815 dark killer crap /bigs
Benutzeravatar
Maha Samadhi
Beiträge: 19
Registriert: Mi 24. Feb 2010, 13:09

Re: Ich mach auch "DarkPsy" --- Definition?

Beitrag von Maha Samadhi »

shivajanine hat geschrieben: dark sound drückt aus, was nicht gesagt werden kann und worüber zu schweigen unmöglich ist......

so isches /color

dark chasch nöd beschriebe. dark muesch füehle n-smile_2623.gif n-smile_2213.gif
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Re: Ich mach auch "DarkPsy" --- Definition?

Beitrag von J. Void »

also für mich esch s'nonplusultra emerno de furious. vorallem uncanny beats fendi eifach uhuere geil. für mich het das wenig met dunkel oder böös ztue.. eher eifach voll am aschlag, höhepunkt. absolut energiegladeni musig! obwohls au i dem genre sache get wo eher entspannend sind, bspw. enichkin ^^
tripeltrapel
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 338
Registriert: Fr 26. Jun 2009, 11:44
Wohnort: Wallis

Re: Ich mach auch "DarkPsy" --- Definition?

Beitrag von tripeltrapel »

Langsam wirds doch eifach oberdähmlich;

I persönlich bin en absolout ahgfressne "Dark" loser ABER i selber verstahn nöd warum das genre als "Dark" bezeichnet wird.
Gwüssni sache si scho gwüssermasse düster, sache wie Orestis etc..
Aber es isch doch eifach mega tüüf wemmer da alles so dermasse gaht go schubladisiere; Dark, forest, hightech, fullpower, psycore etc etc etc.
i chas ned gnueg oft säge, ES ISCH ALLES EIFACH PSY!!! Schnelle psy, langsame psy, smoothe psy, futuristische psy etc etc etc..
so als bispiel, isch tryptamoon demfall au dark? er macht au gwüssermasse düstere sound..

@ J.Void

Hesch de Enichkin schomal live erläbt? I denkes mal nöd suscht würsch ihn ned als entspannend kategorisiere hahahaha
Es gibt eine Theorie, die besagt, wenn jemals irgendwer herausfindet, warum und wozu das Universum da ist, dann verschwindet es auf der Stelle und wird durch noch etwas Bizarreres und Unbegreiflicheres ersetzt.
Es gibt eine andere Theorie, die besagt, dies sei schon lange geschehen.
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Re: Ich mach auch "DarkPsy" --- Definition?

Beitrag von J. Void »

@tripeltrapel

neii ebe ned (; hanen leider verpasst, wonr vor paar woche im chessel gsi esch /aaahh
ja live esch das ganze nomal e anderi gschicht hehe, mini ussage esch natürlich ufd konserve bezoge gsi und selbstverständlich zu 100% subjektiv :P
Antworten