De Tanzbarschte Psy Style

Spürst Du die dunkle Seite der Macht ?
Antworten
Benutzeravatar
Colin
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 407
Registriert: Do 10. Jun 2004, 04:53
Wohnort: Dubikon am See

De Tanzbarschte Psy Style

Beitrag von Colin »

Also für mich, wo gern is sound istiegt und tanzt bis e wieder usse gheit isch "Darkpsy" s beschter vo beschter!

De sound isch Konstant und sehr Psycedelic, triebend und wiirr, witzig und krank vielfältig

wobei i au säge muess das sache wie z.b de sound wo uf Misstres of Evil relased wird und gspielt isch mir ebe scho wieder zu böse

aber mit richtiger härte sound verlaht me de Tanzflächi eifach mit eme lächle im gesicht also i scho alles was würklich böse isch sind mieni überflüssiger gefühle und gedanken die ich als Bezin benutze um mit tanze :wink: voll uf negativ is Posertiv um zwandle und so

Also ebe zäme fässend de sound wenn me es zue laht packeim und schaltet hirni ab und gfühli hehe

oderso :wink:
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

*lol* :wink:
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Benutzeravatar
nagual
Beiträge: 34
Registriert: So 12. Dez 2004, 11:12

Beitrag von nagual »

hehehe be jo anschinend scho lang nüm idem forum gsi do...
Jo schön, das do afigs es paar ufe gschmack chömed. :wink:
Das macht jo hoffnige, weder mol chli meh a partys chöne zgho...
Jo Colin, wär cool dich weder mol zgseh* vilicht jo am 3.Nov im gaskessel z biel´´
Grüessli
Love&LIght
maesi
Why be normal,
when you can be yourself
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 683
Registriert: Do 25. Aug 2005, 20:51
Wohnort: Biel/Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von Cosinus »

he Colin ,des is mal ne geile definition!
entdecke auch gerade wieder den etwas härteren sound für mich ,wobei ich´s mag wenn er nicht negativ einfährt ,so yabyum finde ich momentan saugeil - einfach treibend fett nach vorne
milosz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 276
Registriert: Mi 9. Mär 2005, 14:58

Beitrag von milosz »

@Colin

freut mich, dass dich der etwas härtere und schnellere Goa anspricht. Bin irgendwodurch Deiner (und Cosinus') Meinung, dass Negatives/Böses nicht unbedingt Platz hat in psychedelischer Musik. Andererseits finde ich dass es in der heutigen Welt falsch wäre nur "Friede, Freude, Eierkuchen"-Sound zu produzieren. Es stehen uns turbulente und teilweise sehr unschöne Zeiten bevor - da ist es wichtig, dass jeder wenigstens mit sich selbst im Reinen ist, dann ist es auch viel einfacher allfällige Hindernisse etc. bessser zu überstehen.

übrigens hoffe ich, dass Du wenigstens das Quasar Album auf MoE kennst - ist das pure gegenteil von böse :P

@Cosinus

Dein Set im Gaskessel in Biel diesen Frühling hat mir sehr gut gefallen, obwohl der Stil nicht unbedingt zu meinen bevorzugten gehört (Psy-Progi, oder wie man dem sagen will). Schön zu hören, dass auch Du Gefallen hast an den härteren Sachen. Auch Dir kann ich das Quasar Album auf Mistress of Evil nur empfehlen.
Benutzeravatar
Colin
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 407
Registriert: Do 10. Jun 2004, 04:53
Wohnort: Dubikon am See

Beitrag von Colin »

yo milosz :)

da hasch rächt mit em viele böse i eusere wält. Nur wenns dänn richtig giftig wird dann mag i eifach nid kämpfe :?

weisch viellicht was i mein

aber so näbebii isch s ying und yang mis lieblings symbol

tanzbar muess es sie ;)
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Titali

Re: De Tanzbarschte Psy Style

Beitrag von Titali »

Colin hat geschrieben: aber mit richtiger härte sound verlaht me de Tanzflächi eifach mit eme lächle im gesicht also i scho alles was würklich böse isch sind mieni überflüssiger gefühle und gedanken die ich als Bezin benutze um mit tanze :wink: voll uf negativ is Posertiv um zwandle und so
colin, i know what you mean :wink:

bin gester in chessu gsi, thanks milosz - bin soooooo positiv überrascht und wOw, läck mir bin ich abgange, obwohl ich früh ha heiwöue, aber ich HA NID CHÖNE... und immer wieder hets mir zu däm dunkle triebende sound en mega smile in face zouberet und lüt sind ja so happy druufgsi!

hät nie dänkt, dass ich zu so sound so cha tanze!!!
milosz hat geschrieben: Andererseits finde ich dass es in der heutigen Welt falsch wäre nur "Friede, Freude, Eierkuchen"-Sound zu produzieren. Es stehen uns turbulente und teilweise sehr unschöne Zeiten bevor - da ist es wichtig, dass jeder wenigstens mit sich selbst im Reinen ist, dann ist es auch viel einfacher allfällige Hindernisse etc. bessser zu überstehen.
jup, passt voll was du seisch... das dräckige ironische scho fast böse i däm sound, passt zu üsere dunkle zyt... lach dere/üsere zyt is gsicht und tanz alles use... till happieness!

uuuuuahhaha, volll geil gsi :twisted: :-D :twisted:
Benutzeravatar
nagual
Beiträge: 34
Registriert: So 12. Dez 2004, 11:12

Beitrag von nagual »

hehe schöne party report titali :-D
Genau e so ischs mir äbe au ergange, woni zersch mol so sound ghört han ,anere party.
Bin todmüed gsi zersch und han wele gli heigah, aber ich han ned chöne ufhöre tanze und bin immer wacher und fitter worde und das ohni hilf vo droge... und das isch halt das woni ide letschte johre vermisse, das musig droge isch und ned das mer zersch öbis mues konsumiere, damit mer de sound geil findet :wink:
Why be normal,
when you can be yourself
Titali

Beitrag von Titali »

nagual hat geschrieben:hehe schöne party report titali :-D
Genau e so ischs mir äbe au ergange, woni zersch mol so sound ghört han ,anere party.
Bin todmüed gsi zersch und han wele gli heigah, aber ich han ned chöne ufhöre tanze und bin immer wacher und fitter worde und das ohni hilf vo droge... und das isch halt das woni ide letschte johre vermisse, das musig droge isch und ned das mer zersch öbis mues konsumiere, damit mer de sound geil findet :wink:
hehe nagual, ja genau die erkenntnis ha ich ou... also es geit ohni droge, eifacht music wird zur droge (oder mänigsch ou kälti) ... ich bin die letschte wuche soviel a parties, düüretänzet und mängisch sogar am nami heicho und das alles ohni droge! aber mues säge, am fritig zu däm sound isch voll eifacht gsi ines mega glücklechs tanzflash zcho i so kurzer zyt!

uf jedefall wird das nid mini letschti darkspy party gsi sie... ich hoff, dr milosz macht ou nächschts jahr sergi killerparties im chessu :twisted:
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 683
Registriert: Do 25. Aug 2005, 20:51
Wohnort: Biel/Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von Cosinus »

@Milosz , danke für das kompliment freut mich sehr das es dir gefallen hat, bin ja eigentlich recht offen eingestellt für neuen sound wobei ich persönlich die sachen von parasense sehr mag , einfach weil es für mich nicht negativ einfährt und auch noch melodie enthält und auf eine art und weise sehr träumerisch ist .Das album von quasar gefällt mir schon sehr gut obwohl es die ausnahme ist bei mistress of evil rec. is mir einfach schon wieder zu böse :twisted:

greetz Michi
Benutzeravatar
Medardus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 77
Registriert: Di 3. Jan 2006, 20:25
Wohnort: winti
Kontaktdaten:

JEEEEEEEEEEEHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Beitrag von Medardus »

Offebar hani da was verpasst...hehe... Abr i als, unverbesserliche Dark Psy-ler und DJ chan em Collin sini These numme unterstütze!!!!!!!!!
Ob i uf de Tantflächi bi odr hinterem Mischpult chani nur rechtig hemmigslos abspace, wenns us de Boxe am Darke isch....lechz.....
Die Vibrations...harrharr :evil:
Dä sound mit chli basler chemie paart isch scho bald orgasmoid!!!
D Lüt hend au amme s gfühl am morge müessi düdel odr progi laufe.....gähn...am Morge bruchi s erscht rächt dases mi verformet...Nüt gäg de ander sound, abr ebbe...sorry
MACHET SO WITER UND BUECHET DARKPSY-das rockt!

evil greetings

DJ MEDARDUS
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

meine worte - ich liebe dark morgens von 05.00 bis 10.00, wenn die sonne aufgeht!!! einfach hammer um diese zeit!
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
milosz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 276
Registriert: Mi 9. Mär 2005, 14:58

Beitrag von milosz »

Allen dark-liebhabern am morgen kann ich hiermit versichern, dass es mir genauso geht und sie bei USP-Parties nie etwas anderes antreffen werden. Wir fangen dark an, machen dark weiter und hören dark auf :twisted:

Nichts gegen anderen sound aber von dem gibt's ja hierzulande mehr als genug :wink:
Antworten