MauA.....neui Lieder

Künstler und Dj´s können sich hier präsentieren
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Beitrag von MauA »

Kollegoli hat geschrieben:so ich ha mal s' rrz hihi glost (ha sturmfrei im büro)... das hat eidütig de luschtigsti titel... rrrzzzz hihihii

hasder ja schomal gseit; das lied gfalltme mega guet.... die düdel melodie isch uhuerre schön... so richtig aaaahhhh...
d'energie vom lied isch au recht speziell und gfalltme guet...
s'einzig was ganz bizli schad isch, isch dasses teilwiis chli überlade töönt... .aber das macht me eigentlich nüt gross us, be sonere schöne melodie.... looooooooos

ich los dann die andere lieder und aus rrz hihi no gnauer wennis ufem player han... dass i au es ganz gnaus feedback chan gäh....

bis dänn
Hihi.....Bürogummis ohni Kugistümmel....da isch immer guet :-) Hei ja, ha rrrrrzzzzz hihihihi chli aglost.....es stimmt schu das es chli überfüllt isch.....widerrum isch, empfind i, das i MauAverhältnis chli überfüllt....bi andere Liveacts tönt mängi überfüllter.....oder meinsch es anderes überfüllt ? :-) bi gspannt uf din Restkommentar :-) Vielen Dank.
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

hmm .. hab auch reingehorcht.

ich finde deine bässe zu heftig, wummern too much.


zum style sag ich nix, denn dies ist geschmackssache .... meinen geschmack triffst du leider nicht, macht aber nix :)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

MauA hat geschrieben:
schmmmmaaaaacht schmiiiiiiilz....huuuiuuuiiiiiuiiiiii....leck boby da isch ja eifach nur zum hüüüüleschö wa du machsch *stuuuuuhn* würd uh gern mit dr wa mache :-) Namentlich passet mr ja schu top zeme :-)

hui merci für de lieb kommentar... schön, dasi din gschmack triffe! für en gmeinsame (ohre-)schmaus bini gern zhaa... bin ja jetzt au wider e stadtmuus, dänn chömer en gmeinsame stadtmuusblues mache..
:mrgreen:
leandros
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Fr 5. Jan 2007, 15:58
Wohnort: züri

Beitrag von leandros »

bim rrrrriiiiitttttzzzz hihihihi das fatza paza ratza gatza
rotisa ja woifia ke ida to fengari
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

so.... ha dlieder mal glost....

am meiste gfalltmers Herzfehler

das lied schuubet mi scho vo ganz am afang aa. es isch wunderschön. die melodie hät sich richtig ibrännt und sie begleitet mich jetz scho de ganz morge da im büro.
i dem lied hats würkli ganz viel herz din. mit wort chanich das chum no meh beschriibe, vielmeh chönnti im tanz miine gfühl be dem lied usdruck gäh... uf logischer, verbaler ebeni da no meh dezue zsäge, würs jetz ächt nöd bringe.... be so gfühlvoller musig, chani au nur uf emotionaler ebeni antworte...

allgemein gfalltme genau das a diinere musig. die meiste lieder sind nöd gross mitem chopf, sondern viel meh mittem herz gmacht (zumindest glaubich das so usezgspüüre). du häsch ein endgültig "handfeste" bewiis ad welt glieferet, dasses zum gueti musig mache, au im goabereich nöd igendwie es riise equipement, mastering oder igendwelches wischiwaschi züüg bruucht, sondern dass würklich würkendi musig NUR vo eusem innere chunnt und mer dem au scho nur mit eim electribe (so zäge "nur mitenere gitarre") seeehr viel usdruck gäh chan und keis "ganzes orchester bruucht". me merkt, dass du die musig grössteteils würklich intuitiv gmacht häsch und somit musig mit grossem inhalt usecho isch. kei grossi klangqualität, kei perfektes sounddesign, aber trotzdem und viellicht sogar grad deswege füührts mich "durs universum", schuubets mi, dringts tüüf i mis herz, befriedigts mich au no nachem lose.

be dene 5 lieder, trifft das wasi jetz gseit hani eidütig am meiste ufs herzfehler zue... be de andere isches au da, aber nöd so starch wie be dem. ich wirde die andere au no gnauer lose und viellicht sagi no was dezue... aber ebe, mit wort die art vo musig zbeschriibe, isch irgendwie eh nöd würkli sinnvoll.... lieber im tanz.

grüess
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Beitrag von MauA »

Conclusion hat geschrieben:hmm .. hab auch reingehorcht.

ich finde deine bässe zu heftig, wummern too much.


zum style sag ich nix, denn dies ist geschmackssache .... meinen geschmack triffst du leider nicht, macht aber nix :)
Sali

ja da isch so, de gschmack trifft me net immer :-) aber chentsch mr bitte da mit de bäss nöcher erlüütere? Bi froh um jedi kritik. thx u grüessli
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Beitrag von MauA »

leandros hat geschrieben:bim rrrrriiiiitttttzzzz hihihihi das fatza paza ratza gatza
hihi.....rzzzz.....grins :-) danke schein
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Beitrag von MauA »

Kollegoli hat geschrieben:so.... ha dlieder mal glost....

am meiste gfalltmers Herzfehler

das lied schuubet mi scho vo ganz am afang aa. es isch wunderschön. die melodie hät sich richtig ibrännt und sie begleitet mich jetz scho de ganz morge da im büro.
i dem lied hats würkli ganz viel herz din. mit wort chanich das chum no meh beschriibe, vielmeh chönnti im tanz miine gfühl be dem lied usdruck gäh... uf logischer, verbaler ebeni da no meh dezue zsäge, würs jetz ächt nöd bringe.... be so gfühlvoller musig, chani au nur uf emotionaler ebeni antworte...

allgemein gfalltme genau das a diinere musig. die meiste lieder sind nöd gross mitem chopf, sondern viel meh mittem herz gmacht (zumindest glaubich das so usezgspüüre). du häsch ein endgültig "handfeste" bewiis ad welt glieferet, dasses zum gueti musig mache, au im goabereich nöd igendwie es riise equipement, mastering oder igendwelches wischiwaschi züüg bruucht, sondern dass würklich würkendi musig NUR vo eusem innere chunnt und mer dem au scho nur mit eim electribe (so zäge "nur mitenere gitarre") seeehr viel usdruck gäh chan und keis "ganzes orchester bruucht". me merkt, dass du die musig grössteteils würklich intuitiv gmacht häsch und somit musig mit grossem inhalt usecho isch. kei grossi klangqualität, kei perfektes sounddesign, aber trotzdem und viellicht sogar grad deswege füührts mich "durs universum", schuubets mi, dringts tüüf i mis herz, befriedigts mich au no nachem lose.

be dene 5 lieder, trifft das wasi jetz gseit hani eidütig am meiste ufs herzfehler zue... be de andere isches au da, aber nöd so starch wie be dem. ich wirde die andere au no gnauer lose und viellicht sagi no was dezue... aber ebe, mit wort die art vo musig zbeschriibe, isch irgendwie eh nöd würkli sinnvoll.... lieber im tanz.

grüess
guguseli......ändli gschwind ziit zu dr schribe......hei poh...du glausch nö wie froh i bi das dr sovil ziit nimmsch zu min sound zburteile.....gibt mr jedesmal so vill chraft u neue schwung :-) ja ja z herzfehler....da lied ha i für e kollegin gmacht....drum het sie au de titel dörfe ussueche :-) da häsch ebe schu recht.....da min sound mit eim synth gmacht isch isch nu relativ schwer qualität hänäzbringe......aber da i ja wie i der guete alte ziite sounde will u mini botschaft wie du ja schu vu afang a erkännt häsch isch das zlebe u gedankä im sound intergriert isch gaht da schu ;-)

de rest diskutieret mr wenn mr eus gsänd :-)freuhüpfgump:-) mach du wiiter so mit em sounde....freu mi schu uf zweekend di zghöre:-)

knuddls
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Beitrag von MauA »

ach ja....wenn öpert wav dateie brucht cha me bi mr cd afordere per mail.... maua-goa@gmx.ch :-)
Benutzeravatar
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 930
Registriert: So 6. Nov 2005, 14:59
Wohnort: Uf dr Alp
Kontaktdaten:

Beitrag von Psydog »

Kollegoli hat geschrieben:am meiste gfalltmers Herzfehler
I finda alli ganz geil! =D> =D> =D>

Aber am beschta gfallt mr EXIT...!!! :De2
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Beitrag von MauA »

Psydog hat geschrieben:
Kollegoli hat geschrieben:am meiste gfalltmers Herzfehler
I finda alli ganz geil! =D> =D> =D>

Aber am beschta gfallt mr EXIT...!!! :De2
Jupi :-) dankeschein....exit isch au mis lieblingli...bzw isch da da einzige lied wu nu nie usem set gschmisse worde isch :-)
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

MauA hat geschrieben:
Conclusion hat geschrieben:hmm .. hab auch reingehorcht.

ich finde deine bässe zu heftig, wummern too much.


zum style sag ich nix, denn dies ist geschmackssache .... meinen geschmack triffst du leider nicht, macht aber nix :)
Sali

ja da isch so, de gschmack trifft me net immer :-) aber chentsch mr bitte da mit de bäss nöcher erlüütere? Bi froh um jedi kritik. thx u grüessli
sorry erscht jetzt gseh.

hmm.. also so wie ich's in erinnerig han würdi d'bäss eifach chli liisliger mache.
warschinlich au no chli am eq umeschruube....

müessts aber nomol lose, im moment chumi grad nid dezue.
Benutzeravatar
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 930
Registriert: So 6. Nov 2005, 14:59
Wohnort: Uf dr Alp
Kontaktdaten:

Beitrag von Psydog »

Biddeschein! :lol:
Mach wiiter so. Freu mi uf neues usem Hause MauA! :-D
.....Wau...wauwau...
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Beitrag von MauA »

Psydog hat geschrieben:Biddeschein! :lol:
Mach wiiter so. Freu mi uf neues usem Hause MauA! :-D
.....Wau...wauwau...
mjau mjau maua het bald znachtset zeme....bi spannt wa dazue meinsch :-) u ja....zlogo isch schu fascht fertig :-)
Benutzeravatar
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 930
Registriert: So 6. Nov 2005, 14:59
Wohnort: Uf dr Alp
Kontaktdaten:

Beitrag von Psydog »

MauA hat geschrieben:mjau mjau maua het bald znachtset zeme....bi spannt wa dazue meinsch :-) u ja....zlogo isch schu fascht fertig :-)
Wau..Wau...Psydog hät grad zwei Gründ zum sich freue..!!! --Immerno--Neugier-Beruhigungs-- :kiff: --am rauche...!!! :lol:
Antworten