s tippy gheit is wasser (wär weisch wie cool gsi fürd Kiddys, wenns sälber so eis hätted chönne ufboue, und für die grosse kei zuetritt erlaubt wär), und da s sowieso drü wunderbari täg wärdet, schloni mal vor, das sich d eltere au mal sälber abwächsled. us planigstechnische gründ isches mir nid möglich öpis verträttbars z organisiere, das für sowohl de chind, wie au die grosse chind grächt würd wärde. ich chönt mit ihne au en eigete dancefloor mache (dit wo d musik nid so luut isch), und mer möchid eue tanz nache, und versueched z errote, um wesse pappi oder mammi es sich handlet. an idee würds nid happere, aber: doch nid die ganze zwei täg.jürg hat geschrieben:Und häsch dinere Powertochter die Welt au scho zeiget?Indigo hat geschrieben:ich habe während meinen goa-jahren so viele schöne und gute menschen getroffen.
Chumm doch au mit ihre as Somuna![]()
denn wird de Pirana nöd numm vo Chinde sondern au vo Teenies "usegforderet"![]()
@Pirana was häsch eigentli so vor zmache während dene 3 Täg? will, all mir Eltere rechned sehr mit dir,
das mir trotz "Juniorbegleitig" einigi Ziit uf em Dancefloor chönnd verbringe
s einzige, was mir übrigbliebt, isch, dass ihr mal öfters ide laag sind, üch id chind inezversetze, um sie besser z verstoh. de chont de räscht ehe von allei.
@psychobella: d vätere sind nor für allimänte zueschtändig.