Sven hat geschrieben:
Goa (Trance) hed schätzigswiis 1994 bes 1998 en mega hype gha, au i de Musig Industrie esch esch denn allmählich vo Psy abglöst oder verdrängt worde.
verdrängt tönt so hert
 viellicht drussuse entwicklet.
 viellicht drussuse entwicklet.jo, du bisch en goaner. di chönd sogar näie. i find so lumpejäggli au voll de hit - was aber nid heisst, das i jemals soeis wür alegge.Sven hat geschrieben:Ond do ich 2 Glöggli a mim sälbergnäite Jäggli han wo ich u.a. a Party alegge bespruch ich stinkfräch de Goanertitel för mich (ohni dasis als Schimpfwort empfinde).
für mich sind so partys eher es hobby. wenn i würd tennis spiele ide freiziit, de würd mi au nid as tennispieler betittle. aber nachem bruef findis au nid grad sinnvoll. ich fühl mi irgendwie z vielschichtig, um mich mit so bezeichnige wie goaner zfriedezgä. viellicht würd mer das no meh is aug stäche, wenn i e lischte würd ufstelle, was für hobbies ich scho gha ha. da wär goaner vermuetli eini vo de harmlosere bezeichnige, und meh 08/15 als z.b.: flusschräbslifänger (erinner). ich bi stolz, dass ich ich bi - und de räscht isch mer...de ergit sich immer wieder
 .
 . 

Mir passt die Musik und die Leute die ich an Partys sehe, ich schaue sehr gerne Jongleuren und Poi-dinges zu, würde es selber gerne können bin aber dafür zu ungeschickt
 Mir passt die Musik und die Leute die ich an Partys sehe, ich schaue sehr gerne Jongleuren und Poi-dinges zu, würde es selber gerne können bin aber dafür zu ungeschickt