Guguuuuuus
Also mir heds voll gfalle

vorallem wäg all de tolle Lüüt wo da gsi sind und mir uh vill Freud gmacht hend. Mein Gott SO VILL LÜÜT! *schmelz* bin ja ade Sattelegg ame scho bitz überforderet gsi vor luter Jungs und Mädels woni kenne vo ganz verschiedene Begäbeheite und hie hani dänkt jaja, so es paareli aber huii! Ha mängisch au hie grad chli müsse go anesitze und überlegge, woni als nächschts higange
Und dMusig hed mer au sehr gfalle, vorallem woni cho bin (Makau und Ironwire hed grad agfange) und au nacher no voll toll und sexy bis zu Atmos, hmm.... hanen ja au in Ungarn gseh/ghört, und er hed mi voll wäggfläsht, aber hie hani gar nidmal mitbecho gha, woner agfange hed

weder Jubeltrubel no en groovy Bass oder sowas hed mi ufd Tanzflächi gfüehrt, has denn näbebii tschegged und bi denn au sehr erstunt gsi, wo nacher de Akustik VILL lüter gsi isch als de LiveAct.
Defür hend mini Bei und mis Füdle de mitem Akustik (und Jackomo?) wieder Energy tankt und hend durd Musig wieder möge bis am Morge
(am spötere Morge isch mer denn de Sound aber doch plötzli VILL VILL ds laaaasch worde *schnurch* hed für mich während em Khainz sim Set agfange, was mich doch überrascht hed..)
Ja, das Wasserzüügs. Hans ufem Wäg per Telefon mitbecho, dass sie eim alles wägnähmed am Igang, de bini au grad bitz Mümel gsi, wills nämli niene gstande isch (oder ich has ned gseh gha) und ha doch einiges debi gha, au Schoggidrink fürs Zmorge und Co. Has de eifach guet versteckt

und gefickt eingeschädelt, dassis ha chönne inenäh

. Wäg de Wasserhähne, hätti eigentlich au chönne ufd Sueche ga, aber nach dem mer eini bim Astah ade Bar uf die Frag gseit hed, nöö, es gäb keni, hani de halt glich grad no en Bottle poschtet, obwohls nur Blöterliwasser gha hed (wenner scho nur ei Sorte Wasser abütet, wärs sicher besser ohni Blöterli, ned?) isch aber es witzigs Zähputze worde mit de Zahnpaschta und de Cholesüüri

Und die Stäge döt duruf und durab renne isch no jedesmal es Erläbnis gsi

hihi
De Ort hani scho vo letscht Jahr kennt und hed mer au das Jahr wieder supper gfalle! Und die schöne Farblüchtspitze-Dingers gäbid ebe scho ganz es tolls Ambiente! Hoffe es hed irgendwo vili Föteli vo dem Event, will ich mini Cam dihei la ligge han
Allles i allem bereu ich min Entscheid, nach enre Wuche chrank im Näscht ligge trotzdem a die Party ds ga ÜBERHAUPT NED