Bisschen mehr Gelassenheit, Humor und Verstänntnis

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
macrozone
Silver Member
Silver Member
Re: Bisschen mehr Gelassenheit, Humor und Verstänntnis

Beitrag von macrozone »

Flying_Fish hat geschrieben:
Conclusion hat geschrieben:
DarkSpace hat geschrieben: die verfickt glichgülltrigkeit chotzt mi eifach ah....und euches blüemli gschbnorr vo famjilie chönder gad üfhöre....will en familie isach fürenand da....
lieber gliichgültig als so negativ wie du dich da presentiersch! was häsch denn du für e tolli fämili? eini wo sich ständig mit todesgedanke und bösem bösem huu huuh huuuuuu usenandersetzt?

mir sind uf jedefall lüüt wo positivs usstrahlet um einiges lieber, au wenns mol kitschig wird. denn mueni eifach schmunzle :)

cool ein nächster popcorn thread..

/happy

also mir ist's verf**** egal und schmunzel mal mit conclusion..;)
ich schmunzel mit /happy und denke mir...

Bild

/stop
Signature sind soooo 2000er
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

Quak .
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Ka
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ka »

hm..jo..ähm..blupp...!

Wer nicht vor seiner eigenen Haustüre kehrt, wird nicht die Kraft haben die von anderen zu kehren. Jedenfalls nicht nachhaltig.

Ich denke (!) Veränderung beginnt immer zuerst bei sich selber.

Cya
Revolution is Evolution!
dex

Beitrag von dex »

Melliandra hat geschrieben: Es gad nid drum, dass mer immer Blüemli mitenand sind sonder viellicht eher, dass mer sich mal 2-3
Gedanke mach, wie hed das de Ander gmeint und heder viellicht au irgendwie rächt. Nid nur mini
Gedanke und Vorstellige welle übere z'bringe. Mal au gseh, dass de ander viellicht eifacht en scheiss
Tag gha hed, oder dass mer sälber gad en scheiss Tag hed.

Eifacht 2-3 Gäng abe schruube. take it easy und chli glassener das alles a luege...

schöni wort :)

gseh i äbe au so. eifach mal chlei nett zunenand sie. aber fore sie leider chlei oberflächlichi kommunikation wo nit jede glich uf die person hinger de bieträg igoht. i kenn da vo mir selber. mach das au nid immer... oder eher selte *hust*

jenu. vielleicht eifach mal überlege .. het i freud dra wenn öper so öpis zu mir seit?
Antworten