Irgendwänn am namitag woni denn mal han wele heigah merki plötzlich das weder pulli no jäggli irgendwo uffindbar sind. Han den gsuecht, und d Org's gfögt, ade bar gfrögt, garderobe gfrögt, und efach überall gluegt und s sich efach nix nirgendw ume gsi.
D hoffnig praktisch scho verlore no was z finde gsehni ufs mal eine i mim pulli und mim jäggli am tanze!!! Ha mi denn huere zeme gno und gaaaanz aständig gfrögt wieso er mini sache ahät. Er isch denn zwar uf mich igange hed aber nur wirrs unverständlichs züg brabblet. Denn hani verstande daser mit mir zur garderobe hed wele und das hani denn halt au gmacht. hanen det denn chönne überzüge mis züg zrugg z gäh. sis eigete hemer denn a de garderobe au no probiert z sueche aber es isch hoffnigslos gsi. wahrschinlich heder selber nüm gwüsst wie sini chleider usgsehnd...
Janu, ich bi denn uf jedefall mit mine chleider heigah und er isch oben ohne det gstande. arme tropf, s nechsch mal denn mid de droge uufhöre wenn no weisch wie dini chleider usgsehnd. oder wenn nöd besser abhalte
anere outdoorparty (osterdelirium scho einigi jahr her) hedmer eini mal wele es grip mit mdma usem hosesack(jop, die hose wo ich aghahan) stehle während ich ufem dancefloor umegstande bin! has natürlich gmerkt und sie ordentlich gerügt.
wie dreist musmer sie zum anere person während em tanze wele öpis usem hosesack z stähle?!?
aber so richtig abhande cho ischmer no nüt. das sind die einzige zwei erfahrige wo ich mit diebische elstere gmacht han...

in Fish-eh Form?