Woodroom Happening 3 - 30.05.09

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
stärNdli
Silver Member
Silver Member

Re: Woodroom Happening 3 - 30.05.09

Beitrag von stärNdli »

Hmmm ja isch no en easy party gsi...
ha zwar nid soo viel kännt aber das isch au mal schön...=)
ehmmm jaaa vowege shuttle... ja ich denke es gönd die meiste lüd party zum party mache, nid zum go wandere...=) asooo jaaa ich bi zum biespiel eifach en uuu fuule mensch... darum findis amigs scho cool wens en shuttle hed....heisst das für mich jetzt ich söll eifach dihei blibe???
scho nid oder? und find jetzt nid das da gross gmotzt worde isch aber jaaa das isch asichtssach...
was mich a dere party eher gstört hed sind die zwei chline kind wo länger als ich a dere party gsi sind.... :-k

jaaa die wo das thema interessiert...
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=25&t=12595

ganz es liebs grüessliiii merciiii für die cool party!
salüüüü xD
CyclesMusic
dj
dj

Beitrag von CyclesMusic »

Hallo zäme!

Also erstmal Danke am Kris fürs Booking. Hed mega Spass gmacht cho musig mache! Hoffe darf wedermol cho :lol: Allerdings hani denkt, vom 22-24 heds eh no ned sooo vell lüüt... Aber esch super gsi, esch de scho rächt voll gsi! Macht gad meh Freud zum Musig mache!

Und au schüscht! Geili Party gsi! Hed würkli de Wald! Freue mech uf die negst Woodroom Party!

Zu de Wägwiser ad Party esch scho so, dass die mol einisch abegno hend, well schüscht scho z vell Lüüt dihende gsi send!

@ Napfzwärgli: Emmer das huere Drama met dem Shuttle Bus gell... Die Lüüt magid eifach scho nüm wie früener... Also ich ben emmerno de meinig, bevor mer ned 2 h mus laufe, bruuchts au ken Shuttle! De wo de Luxus erfunde hed esch chli en Banane gsi! De passt de Lüüt weder ned, wenns münd meh Itrett zahle, aber Shuttle muss sie! Sone Shuttle esch de ned gad günstig zum miete! Und de setsch no en nüechterne Fahrer gfende... /color
http://www.myspace.com/cyclesmusic

08.08.2009 Cyber Cycle @ Psycho Tunes Seaside 2 <OpenAir Immensee>

04.-06.09.2009 Cyber Cycle vs Sandman @ Golden Leaves Dance - Trip to the Solarsystem <OpenAir>

19.09.2009 Cyber Cycle @ Party im Wald <OpenAir nähe Horgen>

11.12.2009 Cyber Cycle @ Electric Moonpony Festival III <Jugendkulturhaus Flösserplatz, Aarau>
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Fallen Angel 3 »

tjo, also ich han keis problem mit wandere, mach das no gern, so im wald und ide natur, nur wäns heisst es hegi Signs und mer dänn um eis i de nacht kei signs meh findt isch das chli verwirrend und eifach mal 2h in irged e richtig laufe, ohni zwüsse obs det duregaht, isch halt scho nöd so toll... chli meh agabe wie zb "mir händ platz für x lüt, autos bitte det und det parkiere, es gaht 50min zum laufe, aber es hät en brune ufem wäg" - wär nöd schlecht. und was de shuttle agaht: händer gseh wievill autos dass es det gha hät? isch das besser? jo klar, DRUM sind ja d'signs weg gnoh worde... nur.. was bringts? die wo scho det sind, säged dene wo nonig det sind wo dure und dänn bruchts au kei signs meh, usser für die wo zfuess sind... dezue chunt, dass es villicht weniger autos gha hett wenns en shuttle gha hett? wer isch denn etz da verweichlicht? häsch dini platte im rucksack gha bim wandere? :D ah ok cd's tjaa ;) früehner isch das no andersch gsi lol
sorry wött ja gar nöd so fies tue O:) , aber so sprüch wie "die sind verweichlicht" träged überhaupt nüt zunere guete stimmig bi. es isch gsi wies gsi isch, und d'stimmig isch ja guet gsi, de sound isch guet gsi und d'lüüt sind au guet gsi, au die wo mitem auto cho sind, was vermuetlich öppe d'helfti gsi isch, hehe...
also take it easy -freii meinigsüsserig - peace on earth
oder was au immer

wieso hät eigetlich d'bar scho so früeh zuegmacht? will... wämmer 2h lauft, isch das mitem getränk selber mitneh amel no cheibe astrengend, und hey ich bi etz 30gi und ja i mag nüme so wie früehner, wirde alt *heul*

schöns deko übrigens ;)
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Voodooman
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Voodooman »

Jawohll, isch e super Party gsi hed mega spass gmacht unds laufe isch au nöd schlimm gsi, aaaaber
wieso hät eigetlich d'bar scho so früeh zuegmacht?
das frög ich mich nämli au und irgendwo isch gstande es hegi en food-stand, wo ich denn aber öppis han wölle esse heds nüt me gha und mitere Stund hilaufe und die ganz nacht tanze und denn zrugglaufe han ich denn irgendwie nümme so möge.

Und de Hund wo i de Nacht verwirrt vor de Boxe umgrennt isch, /frage /frage /frage Tierquälerei?

▲ ▲
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

bar isch zue gsi wil si ganz eifach leer gsoffä wordä isch... 8)
aber zum glück gits ja no lüt wo am morgä zum ufstah nöd grad es bierli wend trinkä und froh sind wens ihri bier nöd wieder mönd hei schleppä O:)

aber en kaffi am morgä mit eme frischä glas wasser wär schono was gsi...hät aber au so passt
/color
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Fallen Angel 3 »

ah damn ich ha de ironie tag vergässe woni das mit de ar gschribe han - has nöd so schlimm gunde ;)
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
stärNdli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von stärNdli »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:tjo, also ich han keis problem mit wandere, mach das no gern, so im wald und ide natur, nur wäns heisst es hegi Signs und mer dänn um eis i de nacht kei signs meh findt isch das chli verwirrend und eifach mal 2h in irged e richtig laufe, ohni zwüsse obs det duregaht, isch halt scho nöd so toll... chli meh agabe wie zb "mir händ platz für x lüt, autos bitte det und det parkiere, es gaht 50min zum laufe, aber es hät en brune ufem wäg" - wär nöd schlecht. und was de shuttle agaht: händer gseh wievill autos dass es det gha hät? isch das besser? jo klar, DRUM sind ja d'signs weg gnoh worde... nur.. was bringts? die wo scho det sind, säged dene wo nonig det sind wo dure und dänn bruchts au kei signs meh, usser für die wo zfuess sind... dezue chunt, dass es villicht weniger autos gha hett wenns en shuttle gha hett? wer isch denn etz da verweichlicht? häsch dini platte im rucksack gha bim wandere? :D ah ok cd's tjaa ;) früehner isch das no andersch gsi lol
sorry wött ja gar nöd so fies tue O:) , aber so sprüch wie "die sind verweichlicht" träged überhaupt nüt zunere guete stimmig bi. es isch gsi wies gsi isch, und d'stimmig isch ja guet gsi, de sound isch guet gsi und d'lüüt sind au guet gsi, au die wo mitem auto cho sind, was vermuetlich öppe d'helfti gsi isch, hehe...
also take it easy -freii meinigsüsserig - peace on earth
oder was au immer

Du seisches...=)
salüüüü xD
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Hui...da bin i doch ganz schön erstuunt gsi, uf so e grossi Party z träffe nach dere familiäre chline vom letschte Jahr Bild
Flexibel, wie mir sind, hämmer euis aber bald uf die Umständ igrichtet gha.

Orgonflow hämmer us verschiedene Gründ verpasst, Gameboy und Sensual Squeek händ ganz schön igheizt, ebeso de Willi, wo für de Psycharox igsprunge isch /happy

Es isch e schöni Party gsi!
Danke eui allne, wo mit mir det gsi und mit mir gfiiret händ...und danke allne Helfer und Heinzelmännli, wo defür gsorget händ, dass mir a dem schöne Plätzli händ dörfe si!

Söttis es Woodroom Happening IV geh, bin i sicher au wider debi /happy
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

will auch nochmals klarstellen dass ich es nicht so gut fand das niemand wusste wie lange man laufen muss und dass man um ein uhr nachts den weg nicht mehr fand... denke dass wohl nicht mal 10% umkehren und n.hasue gehn, die meisten haben einfach gesucht bis sies fanden, war mühsam für sie und mühsam für die dorfbewohner die mitten in der nacht von vielen autos und wohl auch lauten fussgängern gestresst wurden... also so stell ichs mir vor... die vielen autos aus der ganzen schweiz und dem nahen ausland am waldrand haben sicher manchen spaziergänger zum nachdenken gebracht, deswegen währe wohl ein shuttle für 5.- pro person und weg besser gewesen...?!? man müsste sowas einfach ankünden... will aber nicht rummotzen, einfach meine meinung kundtun...
(p.s. ich bin mitdem auto gegen ein uhr dort gewesen und stand um 2 dann auf dem platz, wir waren tlw. 5 autos die hintereinander durchs dorf fuhren und einfach denw eg nihct fanden...und ja, ich komm sonst auch eher mit öv, hat sich aber nicht so ergeben)

aber wei gesagt, war ne super sause!!! danke!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

*seifenblase mit viel harmonie & zufriedenheit in die runde schmeiss* O:)
eine weitere woodroom sause, die einfach erste sahne war! =D> n-smile_bow.gif
meine beine waren am MO noch immer voller tankt & die augen glänzten, wie die sonnenstrahlen am SO morgen :-D
hut ab und daumen hoch für die woodroom crew + ihr ganzes personal!
den begleitpersonen & mit mir tanzenden, diskutierenden, lachenden, bekanntschaft schliessenden, ... fraggles möchte ich einfach ein grosses DANKESCHÖN zu werfen... /happy

kurz zur shuttle diskussion. ich glaube inzwischen haben genug forum'ler oder auswärtige ihren kommentar zu dem ganzen geschehen hinterlegt.
die orgas werden sich sicherlich gedanken machen. nehmt euch doch einfach mal zu herzen wie toll diese party im gesamten war!
klopft lieber an den partys, den "möchte gern umweltbewussten" personen, welche non stop abfall zu boden rühren auf die schulter!
glaubt mir, diese personen haben sich kurzum ihre gedanken gemacht & ihr wohlbefinden reflektiert bis zur abreise mit den abfallsäcken :wink:

gruss & glühender bicycle staub :lol:

ps: conny aus DE, besuch uns bald wieder in der schweiz! deine worte waren genial. [-o<
*folge dem klang deines herzen und komme so ans ziel deiner träume*
... ein klangverteilender Glühwurm
phloroscent

Beitrag von phloroscent »

das problem bezüglich laufen oder shuttle habe ich mit einem faltrad gelöst. das stück eisen auf 2 rädern ist eine kreuzung zwischen trottinet und minivelo. bergauf schaffe ich damit maximal 5% steigung. ansonsten ist es bis 5 kilometer distanz fahrbar, danach wird es wegen der kleinen räder doch langsam mühsam. der grosse vorteil liegt im gewicht von nur 7.5 kilo und der grösse. die minimalversion kostet 375 franken.

http://shop.velomarkt.ch/products/de/fa ... 32f838ec27

empfehlenswert ist es aber nur bis zu einer grösse von 180 cm.
Ka
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ka »

Ja das isch nach langem wiedermal ä absolut glungeni party gsi! Da i dasmal sälber mitem Auto ha dörfe mitfahre sägi itz mal nüt dergäge :) Danke a mi privat Chauffeur! Das mitem Müll isch chli tragisch, isch würklech grad chli wild gsi.

Trotzdem eini vo dä beschte Partys sit langem gsi!
Merci allne wo die Party ermöglicht hei u ä liebe gruess a die riise mf klicke a üsem plätzli :) Sit gueti sieche / inne ;)
Revolution is Evolution!
Dj. Schattenkrieger
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Dj. Schattenkrieger »

Hallo zusammen

Wollte mich noch einmal bedanken für den Auftrag bei Euch den Parkdienst zu machen sowie den Sanitätsdienst.

Versuchten es so gut wie möglich zu handhaben bei diese ansammlung der Gäste.

Danke dir Psychobella fürs kompliment und das ich kurzfristig einspringen durfte. hoffe es hat euch gefallen......

bis bald eurer Security/Sanitäter = Willi alias Schattenkrieger
Mein Leitsatz für eine besseres Leben untereinander:

Man sollte keine Vorurteile von anderen Leuten haben,
solange das eigene Urteil noch nicht klar steht.
Denn man sitzt schneller wieder auf der Anklagebank als einem Lieb ist.

http://www.myspace.com/rsgsschattenkrieger
http://www.myspace.com/djschattenkrieger
Antworten