Da sind sie, die dreckigen Hintergedanken.abraxas hat geschrieben:u.s.l. hat geschrieben:nein - war es nicht. es hatte vier o`s nach dem h. mit drei=drei hintergedanken - oder der selbe hintergedanke drei mal hintereinander. beliebig erweiterbarDragonfly hat geschrieben:Auso bitte! Das isch es ganz neutrals "Ohooo" gsi ohni jeglichi Hintergedanke.
plus ein smiley, der beim blasen pfeifen kann.
Durchschnitts Alter?
-
Dragonfly
Re: Durchschnitts Alter?
-
Zachariel Drachenherz
Wieso "dreckige Hintergedanken"? Bei mir stehen solche Gedanken klar im Vordergrund...Dragonfly hat geschrieben:*snip*
Da sind sie, die dreckigen Hintergedanken.
-
u.s.l.
ich überlegte soeben...wovon dies abhängig sein könnte...bis mir einfiel...mick jaggers tochterabraxas hat geschrieben: plus ein smiley, der beim blasen pfeifen kann.
mit sovill ufmerksamkeit hesch nid grechnet?jinjin hat geschrieben:uiiii
I seh dr Wald vor luter Bäum nümme...

scho, ja:d aber ich bin mer sicher im wahre läbe würed ehr all en ganz grosse boge um mich mache, vo dem her isch ja alles ok:)GoaBoa hat geschrieben:mit sovill ufmerksamkeit hesch nid grechnet?jinjin hat geschrieben:uiiii
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
woher willsch du das denn wüssejinjin hat geschrieben:scho, ja:d aber ich bin mer sicher im wahre läbe würed ehr all en ganz grosse boge um mich mache, vo dem her isch ja alles ok:)GoaBoa hat geschrieben:mit sovill ufmerksamkeit hesch nid grechnet?jinjin hat geschrieben:uiiii

- psychedelic vampire
ouw tami! bin scho a goa parties gsi, wo die jüngschte hie im forum no windle a gha hend
1972 und single-nid single-single-......nid single-single
"dreams on"
"dreams off"
1972 und single-nid single-single-......nid single-single
"dreams on"
-
Dragonfly
Da muss nun zwangsläufig ein zweites "Ohooo" folgen. Vorausgesetzt das Ganze ist kein Fake....
Ohoo isch jo wohl untertribe.. und e grosse boge würdi wohl au nid um di mache.. eher e kreis wo immer enger wird
Bisch echt e hübschi

ehm nei ich bin sicher kän fake:d ich han nur d erfahrig gmacht dass type wo ich chillig finde liechti vorurteil gägenüber mir händ:D
-
u.s.l.
wägem tattoo?jinjin hat geschrieben: ich han nur d erfahrig gmacht dass type wo ich chillig finde liechti vorurteil gägenüber mir händ:D
oder was hends gseit?
oder hesch der öpis usdänkt?
u.s.l. hat geschrieben:wägem tattoo?jinjin hat geschrieben: ich han nur d erfahrig gmacht dass type wo ich chillig finde liechti vorurteil gägenüber mir händ:D
oder was hends gseit?
oder hesch der öpis usdänkt?
ja s tattoo wohl s chlinschte übel:D
bö ich denke es dänkes viel...tussi halt.
-
Dragonfly
Auso ig nid hejinjin hat geschrieben:ehm nei ich bin sicher kän fake:d ich han nur d erfahrig gmacht dass type wo ich chillig finde liechti vorurteil gägenüber mir händ:D