was mach ich in 10, 15 jahr?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
blunafairy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 53
Registriert: Sa 2. Sep 2006, 21:08
Wohnort: Anderswelt

Beitrag von blunafairy »

Zauberhäxli hat geschrieben:Mis Ziel isch eifach immer witerzcho i mim Läbe. Min eigne Weg zfinde au wenn er no so verschlunge und voller Hindernis isch. Mich selber vu Jahr zu Jahr besser känne und liebe zlerne und das id Welt usezstrahle O:)
That's it! =D>
Ich liebe Katzen, weil ich mein Heim liebe und sie nach einer Weile dessen sichtbare Seele werden.
milosz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 276
Registriert: Mi 9. Mär 2005, 14:58

Beitrag von milosz »

Ich hoffe dass ich in 10 Jahren mehr Verständnis für bewusste Wesen auf allen Entwicklungsstufen aufbringen kann als heutzutage.

Ausserdem wünsche ich mir, dass ich meine Wutausbrüche noch besser kontrollieren kann bzw. dass sie gar nicht erst ausbricht.

Ich hoffe, dass ich bis dann keine Substanzen (na vielleicht ausser den Lebensnotwendigen ;)) mehr täglich konsumiere.

Daneben wünsche ich mir, dass es mindestens einen Ort auf jedem Kontinent gibt, wo rund um die Uhr psychedelische Parties stattfinden.

Ich hoffe, dass sich niemand mehr für dualistische Konzepte wie Sport, Politik, Krieg etc. interessiert.

Zusätzlich wünsche ich mir, dass jeder so sein kann, wie er will, ohne deswegen zu Schaden zu kommen oder anderen Schaden zufügen zu müssen.

O:)
elfchen
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 115
Registriert: Do 2. Nov 2006, 06:46
Wohnort: graubünden

Beitrag von elfchen »

Dhanistha hat geschrieben:Jo finzaniell sicher z'si isch es starchs Bedürfnis vo üs. Aber do gits sicher vürschidini Stufene.


I möcht mou mit 80 chönne säge: "i ha zwar ir Gsellschaft nid viu erreicht, aber gläbt ha-ni u gaaaanz viu vo däm chönne mitnäh."
I möcht nid zGfühel ha, dass i nid gläbt ha...
also i verston di scho........i würd jetzt im moment au lieber reisa und mich selber entdecka und das schöna entspannte zfridene gfühl ha wenn ma scho es paar mönet unterwegs isch und nit immer dem geld nocherennt......
zerscht muess i aber wider geld verdiene....damit i wider abhaue kann....:-)

aber i bin echt meeeega zfide im moment mit dr arbait.....meh no mit de lüt wo i zemma schaffa.....
sind echt alle so cooli lüt ....lockere chef.........es isch scho fascht zu guet um wohr zum si.....:-)
also wenn dini arbait mit dier5 in verbindig kasch bringe denn muesch doch gar nit am geld nocharenne.........denn machschs jo freiwillig und gern......oder?

was i in 15 johr macha? hmmm kai ahnig,........
klar will au i glücklich si.in 15 johr...wer nit?......
aber zum glücklich siii und sich witerentwickle ghört nunmol au de schmerz und de laid....schweri zite und schlimmi schicksalsschläg............do kömmemer alli nit drumherum.........
Benutzeravatar
ilenja
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 255
Registriert: Do 7. Jun 2007, 05:26
Wohnort: lucerna

Beitrag von ilenja »

ech han das glück min traum scho uszlebe ..
han 3 wundervolli kind ..e wunderschöni helli liebevolli wohnig imene schöni alte hüsli mit garte .. und e ma wo mech über alles liebt..
und wünsche due ech mer das i 10 jahr alli gsund sind ..

love and light
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von kaidun »

es eifamilie huus ohni nachbere asme cha lut si.
es grosses studio im chäller.
en miniramp im garte.
gsund si wär au no gäbig
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

ich i 10 jahr... hoffentli:

- es stückli glassener
- es stückli uusglichener
- es stückli sunniger
- es stückli weiser
- es stückli sicherer
- es stückli disziplinierter
- es stückli unapasster
- es stückli authentischer
- es stückli rebällischer
- es stückli fliessender
- es stückli vertrouensvoller
- es stückli offener
- es stückli dankbarer
- es stückli lideschaftlicher
- es stückli ufmerksamer
- es stückli bescheidener
- es stückli freier
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

Shmahu hat geschrieben:ich i 10 jahr... hoffentli:

- es stückli glassener
- es stückli uusglichener
- es stückli sunniger
- es stückli weiser
- es stückli sicherer
- es stückli disziplinierter
- es stückli unapasster
- es stückli authentischer
- es stückli rebällischer
- es stückli fliessender
- es stückli vertrouensvoller
- es stückli offener
- es stückli dankbarer
- es stückli lideschaftlicher
- es stückli ufmerksamer
- es stückli bescheidener
- es stückli freier
ich hoffentlich au :-)
Benutzeravatar
wallaby
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 602
Registriert: Mi 5. Apr 2006, 21:56
Wohnort: ZH-Highlands

Beitrag von wallaby »

Kaidun : Genau !

Und das hani no ganz vergässe :

Grosses Schwümmbad im Garte UND grosses Hallebad, grossi Tüüfgarage auno zum im Winter Indoorparty mache !
Und en riesige Wintergarte (für de Ahfang so ca. 200m x 200m) mit amazonische Pflanze (Regewald samt Liane und 500-jährige Bäum !)

Und denn chame ja immer mal no was dezue ahbaue...
Benutzeravatar
psg
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 96
Registriert: Mo 18. Jan 2010, 18:28

Re:

Beitrag von psg »

Saphira hat geschrieben:Ich bin wohl die einzige, die sich selbst noch gar nicht vorstellen will in 15 Jahren. :)

Ich will nur eines: Glücklich sein. Wie ich Glück in 15 Jahren definiere, kann ich heute noch nicht sagen. Bedürfnisse ändern sich.

Ich kann mir noch so viele Ziele stecken, noch so viele Pläne schmieden... das Schicksal geht doch seinen eigenen Weg und das Leben ist immer wieder für Überraschungen gut.

Aber Träume sind immer gut. Träume sind das, was uns am Leben erhält.

=D> =D> =D> sprachlos..
„Wenn du an den Tag bringst, was in dir ist, wird, was du hervorbringst, dich retten.

Wenn du nicht an den Tag bringst, was in dir ist, wird, was du nicht hervorbringst, dich

verderben."
Benutzeravatar
timmit
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 373
Registriert: So 19. Sep 2010, 08:05

Re: was mach ich in 10, 15 jahr?

Beitrag von timmit »

Kann mir absolut nicht vorstellen, was ich in 10 oder 15 Jahren machen will.
Beruflich und auch sonst gesehen.

Aus meiner jetzigen Sicht würde ich gerne in einem bisschen wärmeren Land
als hier in einem einsamen Hüttchen mit grossem Grundstück leben.
Nicht Grundstück dass mir gehört, doch auf dem ich meine Gemüse und diverse Pflanzen anbauen kann.

Ebenfalls würde ich hoffe ein bisschen mehr selbstvertrauen zu bekommen
um einfach mal das zu machen was ich eigentlich will.
Zb würde ich sehr gerne ein bisschen Zeit in einem Kloster verbringen...
Aber dann denkt man wieder dass es doch vielleicht vernünftiger wäre
die weiterführende Schule, die ich angefangen habe zu beenden und irgendwie ist es auch so,
aber auf der anderen Seite auch überhaupt nicht und ich sehe keinen Sinn dahinter.....

Wie auch immer, schauen wir wies kommt :)

Gruss und peace.
Benutzeravatar
Weltenseglerin
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 291
Registriert: Mo 25. Okt 2010, 12:22

Re:

Beitrag von Weltenseglerin »

wallaby hat geschrieben:...


Es grüesst wallaby, des Mondes schwarzes Schaf

miauooo

/color so schöön /happy
lilith... riding on the storm...

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤
deep peace
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: was mach ich in 10, 15 jahr?

Beitrag von shivajanine »

ganz ehrlich, ich hoffe das wir alle in 10 jahren gesund und zufrieden sind mit dem was wir haben, egal ob es ein kleines oder grosses haus ist. Hier muss es stimmen :ove: sonst haben all eure träumen keinen sinn!
Don`t dream your life, live your dreams
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: was mach ich in 10, 15 jahr?

Beitrag von Catweazle »

Also in 10 johr wot ich:

Bi alli mine Synthies d LED's mit Diamante ersetze /color

Es riese Studio mit Jacuzzi :D

E Villa neumets wos Warm isch + Meeresblick und Infinity Pool /wurm

und und und.....

So und jetzt mal Spass beiseite ;)

Ich mach mir do eigentlich no keini grosse Gedanke drzue. Glücklich und zfriede sii :D
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 226
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 17:49

Re: was mach ich in 10, 15 jahr?

Beitrag von KeiFantasieFürName »

ich brauche

kein glück
keinen sinn
kein wissen

ich möchte immer klarerers und puures bewusstsein. der rest ergibt sich im trittbrettfahren
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Benutzeravatar
post blue
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 60
Registriert: Do 7. Okt 2010, 13:48
Wohnort: Bülach

Re: was mach ich in 10, 15 jahr?

Beitrag von post blue »

Zitat Saphira:

Ich bin wohl die einzige, die sich selbst noch gar nicht vorstellen will in 15 Jahren.
Nei, Saphira bisch nöd di einzig. Bin letschti, woni im Forum ha gläse über dä Thread gstolperet und ha mi halt au churz gfröget. Us churz isch dänn chli länger worde. Us däre eine chliine Frag vill meh gar nöd so chliini Frage.

Lohnt's sich sowiit z'plane?
Was, wänn...?
Sind miini Wünsch ahgmässe? Ehrlich?
Was bringed so Wünsch/Plän? Helfed's eim i dem, dass s'Hoffnig gännd? Setzed's unter Druck und füehred zu Entüüschig?
Wieso gsehn ich mich nöd wükli (gar nüt wükli) i 15 Jahr?
Besser eifach im Jetzt läbe?
Was isch dä Sinn? Wieso wämmer 'öppis erreiche'? Wohii gömmer?

Igendwie chömmed nur immer neui Frage.

Klar, paar Sache würd' mer scho Wünsche für d'Zuekunft. Gsund sii, d'Schönheit vo dä Wält und dä Menschä immer no chönne gseh, nöd resigniert ha, nöd ufgeh, chönne all die Liebi, woni so oft dörf gspühre chönne erwiderä...

Hmmm...joa, villicht erinneret sich ja paar, wo da händ gschriebe, i 10/15 Jahr mal drah. Wär' bestimmt au nöd uninteressant^^.
'no one is free; even the birds are chained to the sky' - bob dylan
Antworten