Aber jeder weiss/wusste was sie sagen wollte

Reeeespect!celiney hat geschrieben:okok missverständnis... ^^ wollte sagen dass es mich NICHT davon abhält weiterhin nüchtern an Goas zu gehen....ja ich gehe nüchtern an parties-![]()
cheers
ohä grad esoThe Dude hat geschrieben:Reeeespect!celiney hat geschrieben:okok missverständnis... ^^ wollte sagen dass es mich NICHT davon abhält weiterhin nüchtern an Goas zu gehen....ja ich gehe nüchtern an parties-![]()
cheers![]()
ps. ich halt di hüttige parties nüme nüechtern uus
Isch eher sälte worde, aber so schad isch das au wieder nöd... passt schoceliney hat geschrieben:ohä grad esonaja de muesch velech a angeri partys goh....oder gar nüm a goas?
Mal zum Sound: http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... =oldschoolzugern wüssti wie die vor 10jahr odr no länger gsy si!!
celiney hat geschrieben:Jaa de sound isch de hammer, i los mehrheitlich nur da u wenig vom "moderne" goa..
Aber was mi au no wunder nimmt isch, öb d'atmosphäre andersch gsii isch...d'lüüt...d'intresse ade Goa parties?
ezt chunts mer eifach so vor dass di meiste weg de droge gönd unds ohni droge de sound ned mal geil finde...findi scho rächt trurig !
Ja, das chunnt der nöd nur so vor, das isch oft so (trurig, ja).. Ok, mer mus zwar säge, dases das auscho früener gäh hät, eifach nöd i dem Mass... aber das liit ebe wohl au ade Musig wo so lauft hützutaxceliney hat geschrieben:ezt chunts mer eifach so vor dass di meiste weg de droge gönd unds ohni droge de sound ned mal geil finde...findi scho rächt trurig !
ja voll, machi.. danggeThe Dude hat geschrieben:Ja, das chunnt der nöd nur so vor, das isch oft so (trurig, ja).. Ok, mer mus zwar säge, dases das auscho früener gäh hät, eifach nöd i dem Mass... aber das liit ebe wohl au ade Musig wo so lauft hützutaxceliney hat geschrieben:ezt chunts mer eifach so vor dass di meiste weg de droge gönd unds ohni droge de sound ned mal geil finde...findi scho rächt trurig !
Welli jetz mal was go mampfe sött hani grad kei Ziit zum beschriebe, wies susch früener so xi isch, aber ich bi sicher, wänt d'suechfunktion chli beaspruchsch, wirsch definitiv uf di eint oder ander perleartig beschriebig dävo stosse.. aso ich ha scho me wi eini da inne gläse
wer sucht, der findet, hihi
Good luck!
mich schon. aber nur, wenn dieser jemand ich ists-a-i-r-a hat geschrieben:Gibt es noch partygänger die es Interessiert ob jemand an einer party auf doop ist?
Mich nicht.