Frage wegen alien 303

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Antworten
psywood
Beiträge: 10
Registriert: Di 27. Apr 2010, 09:29

Frage wegen alien 303

Beitrag von psywood »

mein pc hatte vor einiger zeit ein absturz und jetz hab ich den alien 303 nicht mehr.
wollte ihn dann kaufen jedoch braucht man auf der g-sonique seite ne creditcard um zu bestellen.

hab gesehen das ihn jemand in diesem forum schon raufgeladen hat, die datei ging jedoch nicht mehr.
würde mir jemand das teil schicken??? kostet ja kaum was

vielen dank
Suncollector

Re: Frage wegen alien 303

Beitrag von Suncollector »

Frag doch jemanden, der eine Kreditkarte hat. Ansonsten geht auch paypal. Wie du selbst sagst: 10 Euro sind ja wirklich nix und du unterstützt so die (Weiter-)entwicklung von solchen Plugs. Also ran an den Speck! ;-)
Benutzeravatar
taratatam
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 6. Dez 2010, 15:36
Wohnort: Interlaken

Re: Frage wegen alien 303

Beitrag von taratatam »

der alien 303 ist ungeeignet für psy basslines ;)
die neue version vom alien 303 ist der G-Sonique - Ultrabass MX4/4
der ist supper für basslines.
doch ich mache meine immernoch mit dem 3xOSC vom FLstudio.
mit richtiger handhabung kann man die sehr druckvoll gestalten ;)
..::Full(Mo)On::..
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: Frage wegen alien 303

Beitrag von Catweazle »

Sorry aber der Alien 303 ist alles andere als ungeeignet. Hab den relativ lange gebraucht und ganz gut Resultate damit erhalten. Trotzdem, nix geht über Sylenth und Massive :D
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Frage wegen alien 303

Beitrag von Gon Freeks »

Catweazle hat geschrieben:Trotzdem, nix geht über Sylenth und Massive :D
doch doch,eusi finger /happy
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: Frage wegen alien 303

Beitrag von Catweazle »

Eusi finger uf em Sylent und Massive /grim
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Benutzeravatar
taratatam
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 6. Dez 2010, 15:36
Wohnort: Interlaken

Re: Frage wegen alien 303

Beitrag von taratatam »

de sylenth isch mire asich nach geil für fetzigi leads und arps.
bass... najaa meh cha scho. meh cha mit jedem synth en bass mache solang es e ADSR filter envelope het :P

jede synth het en eigete charakter. bide software synth nid so extrem wie bim analoge aber wemeh weis weli vst weli klangart chame das gezielt isetze

z.B tönt en moog weich, en tb303 emulator dreckig und min 3xOSC sehr klar ;)

de alien 303 isch eigentli guet. er bietet verschideni waveforme. doch chorus effect ufem bass? najaa... wenmeh en chorus ufe bass macht sött meh über en send channel chorus durfmache und nachem chorus en HP filter drimache und so bi 300 hz cut mache. wil de chorus en efect isch wo zuesätzlichi schwingige verursacht chas ide tiefe frequenze zu phaseuslöschige cho. was dezue füehre chönt das de bass sind druck verliert.

und de sylenth 1... wie gseit meh cha scho mit ihm en bass mache... aber er bietet eim kei filterenvelope (ADSR) meh mues neh erst selber ide matrix drimache... mire meinig nah müehsam und nid sehr prezise.
sylenth sorgt eher für fetti kräftigi und schwebendi tön
wie lead pad arp syn key strings ect

massiv isch sehr guet geignet für bass. er bietet eim sehr viel spilereie.

naja und am schluss söt meh zkick o nid vergesse.
wil en bass tönt nur so guet wie zkick isch. das merkt meh fasch garnid meh kört de bass und denkt boah isch de geil blablabla aber in würklechkeit drückt en bass nur so guet düre wie zkick womeh verwendet
derum rati no zumene kick synthesizer.
en bass cha no so schlecht töne aber wen plötzli zrichtige kick verwendet wird den harmonierts wider.

also hände weg vo samples ;)
..::Full(Mo)On::..
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Frage wegen alien 303

Beitrag von Thujon »

taratatam hat geschrieben:de sylenth isch mire asich nach geil für fetzigi leads und arps.
bass... najaa meh cha scho. meh cha mit jedem synth en bass mache solang es e ADSR filter envelope het :P

jede synth het en eigete charakter. bide software synth nid so extrem wie bim analoge aber wemeh weis weli vst weli klangart chame das gezielt isetze

z.B tönt en moog weich, en tb303 emulator dreckig und min 3xOSC sehr klar ;)

de alien 303 isch eigentli guet. er bietet verschideni waveforme. doch chorus effect ufem bass? najaa... wenmeh en chorus ufe bass macht sött meh über en send channel chorus durfmache und nachem chorus en HP filter drimache und so bi 300 hz cut mache. wil de chorus en efect isch wo zuesätzlichi schwingige verursacht chas ide tiefe frequenze zu phaseuslöschige cho. was dezue füehre chönt das de bass sind druck verliert.

und de sylenth 1... wie gseit meh cha scho mit ihm en bass mache... aber er bietet eim kei filterenvelope (ADSR) meh mues neh erst selber ide matrix drimache... mire meinig nah müehsam und nid sehr prezise.
sylenth sorgt eher für fetti kräftigi und schwebendi tön
wie lead pad arp syn key strings ect

massiv isch sehr guet geignet für bass. er bietet eim sehr viel spilereie.

naja und am schluss söt meh zkick o nid vergesse.
wil en bass tönt nur so guet wie zkick isch. das merkt meh fasch garnid meh kört de bass und denkt boah isch de geil blablabla aber in würklechkeit drückt en bass nur so guet düre wie zkick womeh verwendet
derum rati no zumene kick synthesizer.
en bass cha no so schlecht töne aber wen plötzli zrichtige kick verwendet wird den harmonierts wider.

also hände weg vo samples ;)
Was isch do drah so müesam weme bim Sylenth schnell muess de Filterenvelope mache ? isch jo absolut keis Problem das schnell in einere Sekunde go iistelle ...

Ich bruche zwar au kei oder extrem selte Samples für Basslines ... trotzdem isches zum Teil e super Sach ... oder hesch du alli Hardware dihei umestoh (TB303/SH 101/Moog/Juno 106 usw.) ? die hend halt schono e Gwüssi charakteristik wome ned mit Plugins anebringt ...

du schriebsch : z.B tönt en moog weich, en tb303 emulator dreckig und min 3xOSC sehr klar ;) de chan ich dir absolut ned zuestimme ... also erstens isch Moog eifach e Marke ... fast jede Synth vo Moog tönt no chli anderst ... obe jetzt en Voyager mit 3 Oscillatore hesch oder en Phatty mit 2 ...
und au bi de Vsts chasch das ned eifach so klassifiziere ...
und denn seisch du en 3xOSC vom Fruity tönt besser ?

Also ich bruche ab und zue mol Hardware für Bäss und Samples denn ... tönt halt schono chli dicker als es VST ...

Und apropos Hände weg von Samples ... es git soooooo viel extrem fetti Kicksamples !

Ich finde Sylenth im Pluginbereich sicher eine vo de Vsts mitem dickste Sub/Lowend ... da cha sogar de Massiv sich was abluege :P

Und es isch au recht Gschmackssach ... was me für en Bass wett ...

Viele Wege führen nach Rom :)

LG
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Antworten