Gewalt an Goapartys...

Alles was Du über Psy-CH zu berichten weisst
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

ja eeeh ich ha ja gseit es sind ned all so..i rüere nie alli in ei topf..

han nur gseit es gid idere hütige szene vil so möchtegern krassi...es git det me setig als i anderne chreise..
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Lila hat geschrieben: han nur gseit es gid idere hütige szene vil so möchtegern krassi...es git det me setig als i anderne chreise..
wie nent mer den all die glögli schlag hosse goaner das sind für mich au goahomeis möchtegerngoakrassi :lol: :lol: :lol:
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

ja eh so richtigi hippies..ach sgit überall extremi Lüüt..aber so glögglis sind mer emmer na lieber als setigi wie idene videos..

aber da isch halt asichtssach..so peace ez 8)
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Miguz hat geschrieben:
wie nent mer den all die glögli schlag hosse goaner das sind für mich au goahomeis möchtegerngoakrassi :lol: :lol: :lol:

glögglifrösch
oder
bonghippies

*hehe*
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

Miguz hat geschrieben:
das send kommerz fredis das het genau nüd mit em oldschool passt au bös ned zäme wem mer weis umwas es god im frühere hiphop
und das wo hüt ide charz lauft esch au 80% bös kei hip-hop
das esch so komerzmainstrem chäsrap
rechtigi hiphoper hends ned ald so nötig voll eine abzpose findi
chäsräp :lol: miguz, du bisch dr geilscht!

schtimmt mire meinig noche vou und ganz, was do schribsch.
Benutzeravatar
thotem
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Wohnort: Rümlang
Kontaktdaten:

Beitrag von thotem »

ich vermute mal dass die gestiegene gewaltbereitschaft an goa parties unter anderem durch das vermehrte konsumieren von speed und koks herrührt. als es für 10 jahren noch verpönt war sich etwas anderes als thc, pilzli und filzli einzubauen war gewalt kein problem. dann kam mdma im grösseren stil an parties auf und jetzt speed und koks (was meiner meinung nach nicht so zur goa szene passt).
die letzteren beiden substanzen machen halt schon viel eher agressiv.
Früener häts weniger Gwalt gä wills det eifach nume Goaner a Goas gä hät und Goaner nöd gwalttätig sind. Es sind ja meischtens "Tourischte" wo sich so uffüered (die chömed sich vo eusere Friedlichkeit irgendwie bedroht vor) Mit Speed und andere Substanze wo diner Meinig nach nöd a Goas ghöred (chönt me drüber strite, wär aber doof und drum au irgendwie luschtig) han ich no nie sötigi Erfahrige gmacht und MDMA Konsumänte sind minere bisherige Erfahrig na nöd würklich gwaltbereit (gnauer gseit, überhaupt völlig absolut nöd)

PS: han jetzt grad gse, das du das au nöd behauptet häsch, aber seis drum...

Hm.. ich weiss nöd wer oder was ich da eigentlich wott verteidige... Droge?... Stumperaucher?.. Oder doch öpis anders... egal!
Sind Dräckscheibe (cheibe nöd dräck-scheibe) die Agros, söt me all präventiv verhaue und umbringe usw... ;)
Ne im ernscht, bisher bin ich guet gfahre, mich eifach überhaupt nöd provoziere zla und fründlich drizluege (solangs nöd eskaliert sind so sache ja au ehner luschtig) Das isch dene Gstalte dänn irgendwänn suspäkt und sie gönd. Muesch ine de Rückzug eifach ermögliche, ohni das si allzu vill ehre (weisch, ehre) debi verlüred, suscht macheds es nämlich nöd. Sodala, gnueg ziit verplemperlet, jetzt ab uf Rikon.

Grüsst Uschi und Rainer von mir
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Antworten