okeee jetz mümer würkli schleggle
diini beschriibig isch würkli guet (no grund meh zum schleggle). so hanich das no nie gseh, glost..... (oho, jetz musch aber ufpasse

).
aso ich versuech snöchschtmal, nüüt meh vo dene grüüsch us de boxe zerwarte und konzentrier mich nur no uf mich selber oder besser uf eifach gar nüt meh. au wenns mir schwer fallt, mich zu öppisem, was gar nüt isch, uf mich selber zkonzetriere bzw. eifach dleeri walte zlah. das wär ja dann so was meditation mitte ide stadt ufem trottoir?
ich ha musig halt nunmal als was kenne glernt, wo igendwie was dehinder/was drin hat und nöd eifach e schwarzes loch isch. und igendwie wenn ich tanze, dann tanz ich eigentlich scho zu was, was vo extern chunnt.
und das mit de trance kennich scho, aber ich chanmer im beste wille nöd würkli vorstelle, wie ich das zu darkpsy erreiche söll. ich meine es trümmeli wo ganz monoton tuet und villicht no ein ton dzue oder soo, ja da trancisch am eifachschte, aber zu so schnell und überfüllte "musig" wie dark? geile minimal oder proggi chan für mich sehr psychedelisch (trancekompatibel) sii, aber je uusgfüllter, schneller und wilder dmusig wird, desto meh nimmt die kompatibiliät ab, wenns nöd supperoberschlau gmacht isch. ich bruuch dezue, aso wenns audiotechnisch söll hervorgrüeft werde, igend e gwüssi monotonie oder igend e flächi oder eifach igendso was. aber dark lenkt mich da viel zfescht ab und hämmered uf mir umme, so wie wenn dich verueschsch zkonzetriere und du aber immer id siit inegstubs wirsch.
so gfühlslosi, chalti musig isch doch igendwie nöd schööön'?????? mamiii
ich erkenn eifach die tüüfi dadrin nöd, fü mich tönt das alles so oberflächlich, igend en wirbel wo a mir verbiiwirblet und nöd, so wie anderi musig, rumpedibum und ohni dassi mi wehre chan i mich innechunnt und min ganze körper, ja wie du seisch jedi fasere devo cho (aso orgasmiere) laht.
und jetz hör gfelligscht uuf, a minere weltaschauig zrüttle!!!

Ich will recht haa!!!!