wommer dobe acho sind hets mi schier putzt hammer geili deko und die lüüt...... eifach supper gsie!isch geg de morge chi eng zum shake gsie ganz vorne aber rundume hets ja platz gha wie nüt! bin denn no mitere kolleginn in wald chi go schpatziere und ich muen säge das isch wücki die geilscht location gsie!de name vo de party isch aus programm gsie!!!!merci villmal a all wo das ufd bei gschtellt hend!hoffentli gits namal eini am gliche ort!!fätz fätz eifach de absoluti killer gsie!=D>
Waldamüsement 2.12.06
-
Joss
- Platin Member

wider einisch alles übertroffe!mer sind oberweninge usgschtige und gad in shuttle iegheit,super service merci villmal!!
wommer dobe acho sind hets mi schier putzt hammer geili deko und die lüüt...... eifach supper gsie!isch geg de morge chi eng zum shake gsie ganz vorne aber rundume hets ja platz gha wie nüt! bin denn no mitere kolleginn in wald chi go schpatziere und ich muen säge das isch wücki die geilscht location gsie!de name vo de party isch aus programm gsie!!!!merci villmal a all wo das ufd bei gschtellt hend!hoffentli gits namal eini am gliche ort!!fätz fätz eifach de absoluti killer gsie!=D>

http://www.schutz-vor-waffengewalt.ch

RätschTätsch...
Also ich mues segä die Party hed sich glohnt! Ganz geili Sach gsi! Danke villmall a alli wo das möglich gmacht hend und ich hoffe de Bobbele chrigt nöd no Stress mit de Schlümpf wo am Morge leider auno uftaucht sind. Janu, trotzdem geil gsi...
Chume gern wider go d Alaag tschäddere lah aber nechsch mal nehmemer min Geni, gell Boris
Grosses Lob no an Om Gnom, dis Set hani wükli hammergeil gfunde, wiiter so!
...ja das wärs mal fürs erste. Bis zum nechschte mal, ich gang ez ga dusche.
Chume gern wider go d Alaag tschäddere lah aber nechsch mal nehmemer min Geni, gell Boris
Grosses Lob no an Om Gnom, dis Set hani wükli hammergeil gfunde, wiiter so!
...ja das wärs mal fürs erste. Bis zum nechschte mal, ich gang ez ga dusche.
-
Kollegoli
- Platin Member

möcht eigentlich nur säge, dass de om gnom eifach min retter und min held gsii isch. *schmelz kreisch und fäään". endlich mal öper wo kei killer musig bringt sonder schön sanfti und gliichzitig no psychedelischi kläng.
halt suscht chli miiiis übliche problem: zu härti musig für zu langi ziit.
und eusi härti schleggi isch wohl nonid endgültig klääärt. au wenn du recht gas gäh häsch.... das giltet nöd!!! möge die schlacht weiter gehn.......
möcht eigentlich nur säge, dass de om gnom eifach min retter und min held gsii isch. *schmelz kreisch und fäään". endlich mal öper wo kei killer musig bringt sonder schön sanfti und gliichzitig no psychedelischi kläng.
halt suscht chli miiiis übliche problem: zu härti musig für zu langi ziit.
und eusi härti schleggi isch wohl nonid endgültig klääärt. au wenn du recht gas gäh häsch.... das giltet nöd!!! möge die schlacht weiter gehn.......
WALD ==> PARTY ==> PARTY ==> BULLE ==> ESEL ==&g
So Lüüt... MERCI VILL MAL! Hans au e mega geili Party gfunde! S het ja anschinend en Geni buzt gha, wasi chli schaad gfunde han, denn dur da isch mega vill geili Belüchtig und Deko nüm so zum träge cho! Aber SHIT HAPPENS all day! Het trotzdem mega gfäzt! Obwohl die dräcks Schlümpf hend mer im erste Moment doch en rächte Schreck igjagt! Aber denn isch doch no min Retter cho! De Typ mit sine 2 Esel isch eifach de Knüller vo de Party gsi, echt! SOOOOO Z´GEIL! Es mega verständnis für eusi Feete und mega guet druf! S geilsti a dene Esel isch wohl gsi, das mer ufem grosse het chöne und därfe riite und die "störische" Gschöpf hend sogar uf mich glosed obwohli gar nid würklich chan riite!
ECHT E HAMMER SACH UFEMNE ESEL SIM RUGGE ANERE GOAPARTY UMEZRIITE DE SOUND Z GNÜSSE UND DE SUNNESTRAHLE ZUÄZLUEGE WO DUR DE NEBEL UND DE RAUCH SCHINED!
Danke namal 1000gi vo Mal dem nette Maa und natürli au de Organisatore wo die ganz Sach erst möglich gmacht hend!
Also liebi Lüüt bis zum nächste Mal... PARTY PARTY -- TUT TUT
Schoelli/Fabian/Xapuri
PS: Hoffed mer die Schlümpf mached nüt meh bööses!
ECHT E HAMMER SACH UFEMNE ESEL SIM RUGGE ANERE GOAPARTY UMEZRIITE DE SOUND Z GNÜSSE UND DE SUNNESTRAHLE ZUÄZLUEGE WO DUR DE NEBEL UND DE RAUCH SCHINED!
Danke namal 1000gi vo Mal dem nette Maa und natürli au de Organisatore wo die ganz Sach erst möglich gmacht hend!
Also liebi Lüüt bis zum nächste Mal... PARTY PARTY -- TUT TUT
Schoelli/Fabian/Xapuri
PS: Hoffed mer die Schlümpf mached nüt meh bööses!
has meeega gnosse....danke a allin wo si
ch sooo viel müeh geh hennd, das die party so lang so schön gsi isch! S'schönschti hani gfunde, dass alli lüüüt, trotzdem dass de sound halt scho rächt liislig isch worden, no divorne umeghüpft sind, was das zeug hält...
bis auf baldige weise...
ch sooo viel müeh geh hennd, das die party so lang so schön gsi isch! S'schönschti hani gfunde, dass alli lüüüt, trotzdem dass de sound halt scho rächt liislig isch worden, no divorne umeghüpft sind, was das zeug hält...
bis auf baldige weise...
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
- Dj. Schattenkrieger
- Silver Member

Hallo alli zämä,
De Shuttlefahrer dankt fürs Kompliment, sowie hofft das Ihr party händ chöne Gnüsse und guet wieder Hei cho sind.
Isch voll Fett gsi de Sound, endlich wieder mol so richtig guete Psychedelic mit ere Spur Progi....und das vo eim Dj zum andere.
Geil....Geil...Geil...
wde hät ein so richtig is hüpfe und tanze zoge.... wird mer lang in erinnerig bliebe.
Guets friedlichs Volk do gsi, bis a 2 bis 3 usnahme aber au das ich vo geschter.
Bis bald wieder Euer Sanitäter- Security - Shuttlefahrer
Wolfshaar
De Shuttlefahrer dankt fürs Kompliment, sowie hofft das Ihr party händ chöne Gnüsse und guet wieder Hei cho sind.
Isch voll Fett gsi de Sound, endlich wieder mol so richtig guete Psychedelic mit ere Spur Progi....und das vo eim Dj zum andere.
Geil....Geil...Geil...
wde hät ein so richtig is hüpfe und tanze zoge.... wird mer lang in erinnerig bliebe.
Guets friedlichs Volk do gsi, bis a 2 bis 3 usnahme aber au das ich vo geschter.
Bis bald wieder Euer Sanitäter- Security - Shuttlefahrer
Wolfshaar
Mein Leitsatz für eine besseres Leben untereinander:
Man sollte keine Vorurteile von anderen Leuten haben,
solange das eigene Urteil noch nicht klar steht.
Denn man sitzt schneller wieder auf der Anklagebank als einem Lieb ist.
http://www.myspace.com/rsgsschattenkrieger
http://www.myspace.com/djschattenkrieger
Man sollte keine Vorurteile von anderen Leuten haben,
solange das eigene Urteil noch nicht klar steht.
Denn man sitzt schneller wieder auf der Anklagebank als einem Lieb ist.
http://www.myspace.com/rsgsschattenkrieger
http://www.myspace.com/djschattenkrieger
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

yeah, wOOOw war megaschön!!
war mit wirklich viel viel liebe gemacht diese party... soundmässig wurde ich mit feinsten psychedelicatessen voll bedient, dr. magnus und virbacoustic haben ihr bestes gegeben um uns in die die tiefsten tiefen des kaninchenbaus zu führen.. hehe...und am morgen hat mich om-gnom mit siidefiinem, wunderschön warmem morning-sound überzeugt...zum endgültigen davonschweben und tschüss...da konnte selbst ich nicht mehr anders und hab das räucherstäbchen angemacht, die blume ins haar gesteckt, das lächeln ins gesicht strömen lassen und mir "love is in us all" auf die stirn geschrieben...*davonschweb*
was ich besonders herausheben möchte war die absolut grosszügige versorgung mit wärmenden feuern (einem richtig groooossen und noch 4-5 kleinere) und holz... danke liebe veranstalter, ihr sorgt euch um das partyvolk! so konnte man sich immer schön trocknen wenn man verschwitzt eine tanzpause einlegte.... einfach luxus pur! *schwärm*
und nun zum ausgang des battles...hmmm...ich würd sagen, beide seiten haben gewonnen, es gab keine verlierer... ein fazit könnte lauten: licht und schatten gehören einfach zusammen...
wenn man allerdings die netto-tanzzeit als kriterium heranzieht, dann stehts wohl 1:0 für die dunkle seite *harhar*
huii, jetzt hat mich der winterparty-virus endgültig infiziert... hehe... demfall bis bald im hoffentlich mal verschneite wald
@oli und shmahu
war wieder schön mit und neben euch zu shaken...es ist einfach pure freude...was meint ihr, sollen wir den veranstaltern mal anbieten uns als dance-animateure mieten zu können? *grööhl*
was ich besonders herausheben möchte war die absolut grosszügige versorgung mit wärmenden feuern (einem richtig groooossen und noch 4-5 kleinere) und holz... danke liebe veranstalter, ihr sorgt euch um das partyvolk! so konnte man sich immer schön trocknen wenn man verschwitzt eine tanzpause einlegte.... einfach luxus pur! *schwärm*
und nun zum ausgang des battles...hmmm...ich würd sagen, beide seiten haben gewonnen, es gab keine verlierer... ein fazit könnte lauten: licht und schatten gehören einfach zusammen...
wenn man allerdings die netto-tanzzeit als kriterium heranzieht, dann stehts wohl 1:0 für die dunkle seite *harhar*
huii, jetzt hat mich der winterparty-virus endgültig infiziert... hehe... demfall bis bald im hoffentlich mal verschneite wald
@oli und shmahu
war wieder schön mit und neben euch zu shaken...es ist einfach pure freude...was meint ihr, sollen wir den veranstaltern mal anbieten uns als dance-animateure mieten zu können? *grööhl*
-
TheAngel1985
*lol* also das will ich ja dann sehn... ich glaub ich würd euch auch glatt buchen...( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:@oli und shmahu
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

ja, de om gnom isch definitiv au mini rettig gsi... wunderschöne trippige sound... hät d atmosphäre uf de tanzflächi voll veränderet, als wür d sune uufgaa uf de gsichter.. wenigstens eimal hät eusi hippy-juhuu-mir-liebed-eus-all-siite zuegschlage....
meistens jedoch hät di dunkli siite oberhand gha und hät mini blüemli mit irne hammerschläg verdruckt, quääääääk...
aber mir werdet nöd uufgää... love will win!
muamuamuaaaaaa bis zum nächste mal..
ps: ja manu, isch mega schön gsi näbed dir s tanzbei zschwinge! hoffentli bis bald!
meistens jedoch hät di dunkli siite oberhand gha und hät mini blüemli mit irne hammerschläg verdruckt, quääääääk...
aber mir werdet nöd uufgää... love will win!
muamuamuaaaaaa bis zum nächste mal..
ps: ja manu, isch mega schön gsi näbed dir s tanzbei zschwinge! hoffentli bis bald!
- Mahakala
- Platin Member

jui - tierisch spass gehabt da...
schon wie wir die party gefunden haben:
der CD player im auto war kaputt... als wirs scho aufgegeben haben die party zu finden (nach ca. 40 minuten suchen) haben wir n paar freaks anne straße laufen sehen und die gefragt, die ham grad gemeint "da vorne links" und schwuppdiwupp läuft de player wieder... wir habens als zeichen gesehen --> da müssen wir hin!!!
dann sind wir noch n stück hochgelaufen (zum glück sind 2 schweizer mit uns gelaufen die sich bissl ausgekannt haben) - quer durch den nebelwald, dem bummbumm immer näher kommend (fand ich recht geil so, hat mich an früher erinnert als man no öfter vom parkplatz zur party laufen musste)... endlich angekommen war ich scho wäng überrascht, die ganze sache war doch größer angelegt wie ich gedacht hab...
den sound fand ich nachts gut, vor allem zum vernebelten wald passend (ich hoff der nebel war wirklich da und nicht nur in meinem kopf
)... leider mussten wir schon um 7 gehen (tja - verpflichtungen
) so hab ich den partyhelden OmGnom nicht mehr gehört... schade drum - s nächste mal...
sodele, merci an die Orgs - paddü im wald isch halt scho s schönste...
greeeeeetz
Alex
schon wie wir die party gefunden haben:
der CD player im auto war kaputt... als wirs scho aufgegeben haben die party zu finden (nach ca. 40 minuten suchen) haben wir n paar freaks anne straße laufen sehen und die gefragt, die ham grad gemeint "da vorne links" und schwuppdiwupp läuft de player wieder... wir habens als zeichen gesehen --> da müssen wir hin!!!
dann sind wir noch n stück hochgelaufen (zum glück sind 2 schweizer mit uns gelaufen die sich bissl ausgekannt haben) - quer durch den nebelwald, dem bummbumm immer näher kommend (fand ich recht geil so, hat mich an früher erinnert als man no öfter vom parkplatz zur party laufen musste)... endlich angekommen war ich scho wäng überrascht, die ganze sache war doch größer angelegt wie ich gedacht hab...
den sound fand ich nachts gut, vor allem zum vernebelten wald passend (ich hoff der nebel war wirklich da und nicht nur in meinem kopf
sodele, merci an die Orgs - paddü im wald isch halt scho s schönste...
greeeeeetz
Alex
---**schnöftepüppel**---
-
Hallucinelve
- Gold Member

Also ich fands geil mal so richtig saumässig dreckigen Sound zu hören anstatt immer den selben rauf- und runtergespielten Israeli Blüemli Techno... Hat mir also suuper gefallen, obwohl ich ja sonst eigentlich auch nicht so der "Darkpsy"-Fan bin. War selbst ein bisschen überrascht, wie geil ich diesen Sound fand!
Es passte einfach in diesen tiefen, vernebelten Wald mit den weissen Geister-Dekos und der düsteren, gespenstischen Stimmung... huiuiui
Einziger Minuspunkt, dass euer PA solche Aussetzer hatte, aber easy, der Rest war hammer
War ne kuuuhle Party, und nach einer stündigen nach Hause-Wanderung war ich dann auch ziemlich erschöpft...
bis dann einmal
grussli
Es passte einfach in diesen tiefen, vernebelten Wald mit den weissen Geister-Dekos und der düsteren, gespenstischen Stimmung... huiuiui
Einziger Minuspunkt, dass euer PA solche Aussetzer hatte, aber easy, der Rest war hammer
War ne kuuuhle Party, und nach einer stündigen nach Hause-Wanderung war ich dann auch ziemlich erschöpft...
bis dann einmal
grussli
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

jaaaaahaaaaa merkt ihr es wie die dunkle seite der macht langsam aber sicher um sich greift?Also ich fands geil mal so richtig saumässig dreckigen Sound zu hören anstatt immer den selben rauf- und runtergespielten Israeli Blüemli Techno... Hat mir also suuper gefallen, obwohl ich ja sonst eigentlich auch nicht so der "Darkpsy"-Fan bin. War selbst ein bisschen überrascht, wie geil ich diesen Sound fand!![]()
mir gings genauso hallucinelve, irgendwann hats mich einfach mal gepackt und nicht mehr losgelassen...was ja nicht heisst, dass ich nur noch dark höre, aber allemal lieber als den israeli-langweiler-sound
möcht noch was zur party ergänzen, jaaaaaa der NEBEL, der war einfach das i-tüpfeli auf der eh schon mystisch-unwirklichen stimmung... einfach schööööön... *seufz*
finds auch überraschend, dass wieder sooo viele leute da waren, und dann erst noch so nette und leuchtende wesen (ganz wenige ausnahmen)... mal im ernst, da waren doch sicherlich 150-200 besucher?
ach, jedenfalls steigern solche parties meinen goa suchtfaktor ins bald unermessliche...*grrr*
-
TheAngel1985