06.01.2007 Party im Wald

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
suspect
06.01.2007 Party im Wald

Beitrag von suspect »

Hallo zusammen

Vielend dank für euer kommen

hatt riisen spass gemacht mit euch zu feiern... wir möchten uns noch entschuldigen für die Stromprobleme bis etwa um 01.30Uhr.. der Generator wollte nicht mehr so wie er eigentlich sollte :twisted: ...

einige Bilder unter http://www.goa-bilder.ch.vu
Zuletzt geändert von suspect am Fr 18. Feb 2011, 22:50, insgesamt 1-mal geändert.
Tribalis
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Tribalis »

Salü zämme

War ziemlich überrascht ein so geiles deco anzutrffen :twisted: Hut ab, ihr habt euch mächtig ins zeug gelegt!

Einzig der Schnee fehlte.... :P :P
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja ich has aso e ganz geils umegetue im wald gfunde. han mich wiedermal zimli verusgabt.

aso dgeniusfäll am afang händ mich jetz gar nöd gstört, eimal so chli am früenere morge hanis sogar voll geil gfunde, wos eifach plötzlich mal ganz still gsi isch im dunkle.

dmusig hani au zude meiste ziit voll geil gfunde.

orgon flow hat me guet gfalle. schön pfupfig schuubig, aber doch nöd zu übertriebe, und immerweider schöni melodie. =D>

d'dj's nacher, de eint isch glaub de sanchay gsi, oder? hät me dmusig au guet gfalle. endlich au mal würkli geile fullon.

dann nacher die älteri musig wo mit platte ufgleit worde isch, hatme au meistens (usser ganz am schluss) sehr guet gfalle.

nacher hani nu biz vom fullon mitübercho, de hatme aber gar nümm passt.

fazit: schön abwechsligsriichi musig ! supper !

geili party gsi :P
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

man merkt ihr seit mit geist und körper beim party machen, ihr habt wiedermol eine schöne deco welt kreiert. leider gab es viele stromunterbrüche bei meinem set daher war es für mich schwiriger in einen fluss zu kommen. irgendwie haben mich die vielen strom unterbrüche an alte zeiten erinert *grins*

danke für die party komme gern wiedermal :)
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
schoelli

wOw da wärs sogar de Südpol Yeti nidisch worde... ^^

Beitrag von schoelli »

Namal danke vill mal a alli wo ghulfe hend die Party z organisiere und natürli au bi all dene Lüüt wod Party beläbt hend! Sisch echten hammer Platz gsi, ä mega geili Deko, geile Sound und d Lüüt hend au gstumme! Eifach numme na 1A!

Also Lüüt bis a di näxst Party und froi mi au scho wider uf de Märliwald!
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member

Natel verlore!

Beitrag von Bhabrâ »

Hey merci fiu mau isch e mega fäzigiparty gsi ,abgseh dervo das ich en huere fuselkopf bin u mis natel verlore han.
könnt si dasis au ufem hei wäg z fuess zum bh hochdorf verlore han.
Auso wen öper es blaus motorola (so steizit natel mit schwarz-wiss bildschirm) gfunde het söll sech doch bitte bi mir melde...!
isch vol kacke wäg all de nummere!
uf jde fall merci im vorus!

carpe diem
sarina
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldgeischtli »

heee das esch esch ja e supper geili party gsi!!! =D> d'deco...eifach märlihaft!

ja das mitem geni.....janu, cha passiere. :oops:

was ganz geil gsi wär, am morge hät doch nomol de strom abgstellt..wieso hett niemert es djembe oder so debie gha, wär doch schön passend gsi eifach ums füür zu stromlose musig ztanze ?
1mal chli ohni strom...ohni geni..ohni benzin...wär doch was?

uf jede fall i freu mi scho uf negscht mal :-D jubelduuuu
laotse

skateboard

Beitrag von laotse »

da lag so ein verwaistes, vaterseelenalleiniges skateboard auf der parkwiese, ich hab mich seiner erbarmt und es mitgenommen. der besitzer/die besitzerin kriegts zurück, wenn er/sie fähig ist, mir die farbe der räder, die aufschrift auf der achse sowie allfällige auffällige merkmale mitzuteilen. und achtung, eile tut not, meine kinder spielen bis zur rückgabe damit. :twisted:

und eine wunderschöne party war's, eigentlich bräuchte es den märliwald in jeder jahreszeit einmal...
natürlich ist es keine angenehme sache festzustellen, dass die leute, die mit einem übereinstimmen, vollkommen wahnsinnig sind.
philip k. dick, valis-trilogie
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Re: skateboard

Beitrag von Waldfrieden »

laotse hat geschrieben:
und eine wunderschöne party war's, eigentlich bräuchte es den märliwald in jeder jahreszeit einmal...

hehe. würde eher sagen jeden vollmond und jeden leermond :)

was soll ich sagen: hammer wie eh und je....
die ausfälle störten mich ganz gar nicht, fand es eigentlich noch amüsant.

vielen dank noch an die organisatoren für das hammer festlein!
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

war ne hammer goa wünderschöne deko echt hammer alles perfekt bis auf die paar schtromausfelle schöne grüsse basti :lol: :lol: :lol: :lol: :roll:
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

\:D/ Juhuuu!! Ich möcht au no schnell säge, dass es eifach wunderbar gsi isch! =D>

Woni ade Platz anegloffe bin (öppe am 10i, s'isch scho dunkel gsi) und die farbefrohi Liechterwält mir entgägegschune het, bini ja fasch abe! Ich hami gfühlt wie anno dazumal (guet, soo alt bini au noni, hehe 8) ) de Sound, ds Deko, dAtmosphäri, so wienis mir sit längerem (sit Birmi) wieder mal gwünscht han!
Nachdem euses "Hüsli" (en Plache :oops: :-D ) mal gstande isch, het em Dörflifeeling mit Fabelwäseparty ufem Dorfplatz nüd me chönne id Queri cho! Au dStromusfäll sind für mich eher amüsant als was andres gsi, klar fürd DJ's öppe weniger, wie de Müstitsch gseit het, dänki dassme denn nid so ganz in Fluss chunt, aber tant pis! Trotzdem herrliche Sound gsi!

Absolut Seeläergötzend gsi!! :-o bi rundum ds fride dihei acho und alles no schön chönne lah nahklinge...

ps: ich hoffe ganz fescht, dass ier wieder sone Party möched und frage: isch UV-Spider nöd es Deko-Team? Möcheder voll demfall au Parties? Findi geil! numal es grosses =D> und \:D/ für Eu!
*singhüpftrallalaa*
Weltentaucher

Beitrag von Weltentaucher »

Diese Outdoorparty war der absolute Hammer. :lol:
Sehr schöne Dekos und super Sound durchs Band.
Einfach traumhaft.
Danke Allen die sich so eingesetzt und beteiligt haben. :lol:
Wie lange eine Minute sein kann,hängt davon ab,
auf welcher Seite der Toilettentür man sich befindet.
Ömli Gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ömli Gnömli »

So nachdem au ich wieder klar chan dänke, möchti au no es paar Wort loswerde:-) Esch eifach nume geil xi!!! Meh muessi eigentlich gar ned säge. Ussert das ihr snächscht mol ruhig chönted s Wasser abstelle am morge wo vo de Decki tropft:-) Und bruched ihr en Geni? Ich mag au ned die ganz Nacht Velofahre, ich find de het sini Pause verdient:-)
Bis bald einmal.....
Gruzz Patrik
Ein Lächeln ist der kürzeste Weg zwischen zwei Menschen

http://www.myspace.com/oemlignoemli
http://www.myspace.com/atelierkuenten
NeonDwarf
Beitrag von NeonDwarf »

wunderschöni und luschtigi fotis vo de Märliwald jetzt uf http://www.seltsam.ch
kompliment a die zwei darsteller uf de erste 3 föteli, schad beni denn scho am penne gsi... :lol:
A New Day To Say Hooray!
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

isch mega schöni party gsi! Super lüüt ume gha.... Märliwald halt :lol: meh merkt ier machid party mit viel liebi!

gruäss us obwalde

gnos
Antworten