und was ist ein guter party konsum und mit welchen drogen its zu empfehln
oder seit ihr strikt gegen oder wie geffallen euch die partys??
kurtzt wie seht ihr das alles mit der der goa szene

psychedelischi substanze chönd für mich durchuus partydroge sii, wänn e wüki familiäri und intimi stimmig da isch und schöni, psychedelischi musig lauft. solang mer d möglichkeit hät sich zrugg z zieh und im wald umezspace wänns eim dena isch, passt das sehr guet.wuchenendbefürworter hat geschrieben:mire meinig nah sind all die psychedellische droge(sprich pilz, lsd & co.) kei partydroge und wenn ich so öppis nomal probiere dänn nur mit de beste fründe imne wäldli.

Jep genau dini Wort hät ich für mich au chöne schriebe.Catweazle hat geschrieben:Also ich machs e so:
Han früehner au durch die ganzi Palette durekonsumiert, ha halt eifach mini erfahrige welle mache. Mitlerwille bin ich sowit das ich vieleicht 2-3 mal im Jahr es chli MDMA nimme und das au gärn anere Party, und süsch trink ich 1-2 Bierli a de Party und viel Wasser![]()
Das ganze Pülverli züg nimm ich scho lang nüme weils eifach grusig isch und eine kapput macht. Jaaaaa und s LSD hm....also für mich isch es kei Partydroge. Ich ha zwar au scho an Partys LSD konsumiert und es isch jedesmal es super erläbniss gsi, aber ich bin der Meinig das sich s potenzial wo die Droge hät anere Party nit so richtig entfallte chan.
ich glaub, dass das möglich isch... es brucht defür zwar chli meh faktore, wo müend stimme, als wämmer mit fründe im wald tuet trippe. d lüüt a de party müend stimme, de platz, d musig, d atmosphäre... und ebe, mer mues es plätzli ha zum sich chöne zruggzieh. wänn das alles gwährleischtet isch, dänn chan en trip sis volle potenzial entfalte, dänk ich.Catweazle hat geschrieben:Ich ha zwar au scho an Partys LSD konsumiert und es isch jedesmal es super erläbniss gsi, aber ich bin der Meinig das sich s potenzial wo die Droge hät anere Party nit so richtig entfallte chan.