aso das da isch gar möd mis profil...chumt daher will i gar keis han

Ich gahn etz sit eimehalb jahr ad partys und ha sid det scho viel verschlirgedluschdigi sache erläbt...so
 sit öbe zwei jahr sammli erfarige mit verschideste subschdanz.. aber das weekend han i absurdischde erläbt sie ehh und jee
 sit öbe zwei jahr sammli erfarige mit verschideste subschdanz.. aber das weekend han i absurdischde erläbt sie ehh und jeeda ich momendan arbetsdädig bin simer das weekend mit de bude i de berge gsie...am friidig han i es struubs erläbniss gha vo mi psychisch chli abezoge häd abr am abig mit em sound isch alles wieder guet gsie...bevor i mi mit de han i no eis graucht...uf eimmal isch s über mi cho..sie häd ganz verwieetiu sache a fa schnurre und ich han mi meh und meh verdribbled gfühld...das häd sich s ganze wuchenänd dure zoge...mini mitarbeiter und mitmänsche händ sich i minere erwiderde wahrnemig wie chlini chind behno...al sind so verschupfd und herzig, vom verhalde her, gsie...ich han ai immer wieder rächt paranoidi schüb gha..mich häds amig krass abezoge...ich han die sache wo d lüüd gseit hand gar nüm richdig chöne düde...ich hets uf tussigi arte chöne wahrnne und verstah...
am mändig morge isch s mer en drräck bessergange...ich han meeega angscht übercho das das nüm weggaht und meeega angscht das ich de lüüd mim umfäld falsch überechum...
mändig namidag chumi plötzlich useme imaterielle tunnel use...mini wahrnemig isch plötzlich in mir gwohnte zuestand zrug gheit..

esch chli de gmüetlich flash vom sunntig ufecho...
 esch chli de gmüetlich flash vom sunntig ufecho...