Rainproject

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
chrüsimüsi

Beitrag von chrüsimüsi »

das isch e hammer party gsi abgse devo das mer so wiit het müsse laufe aber es het sich würklich glohnt. de sound isch echt super gsi :-({|= schöni location eifach kuul :-D

bis zum nöchste mol und danke viel mol für die party

mlg simon
was ist so lächerlich wie den Tod zu ersehnen, wenn dir die todesfurcht ein unruhiges leben bereitet?
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

:WDQ

hollaa, das isch mal es ganz anders "ad party cho" gsi! mir hend en Kollegin am Parkplatz troffe wo gmeint hed, de Geni seg usgfalle es laufi nur no de Chillout, naja, easy, gömer mal hindere go luege (ps: es hätt en Waldwäg näb dere Kamikazestrass gha :mrgreen:) und jaa, mal chli und herzig, chli Ässestand, es Plätzli und es Hüttli, jaa und döt sone gheimnisvolli Plache...

Nachem dureschlüpfe bini also ned schlächt überrascht gsi!! So geil! de Wäg döt hindere dur das Tunnel und de Wald und denn en Sänki mit hammer Sound (de Midimal =D> =D>) und ville viiiille Lüüt und geili Atmosphäri! Uh vill liebschti Lüüt woni so gern han und de ganz Nacht erfüllt vo wundervolle Elemänt! *FREUDEHAB*

Und de Tarabas gäg de Morge mit guetem altem und au neuem Sound, wo mi so richtig glüpft, ghüpt und la strahle hed! \:D/ :kiss: :jump: Danke villmal!

Am morge vill schöni Sunne und immerno en herrlichi Atmosphäri ide Gägend, fühl mi also richtig erquickt, hihi
Drum YESS hoffe bald wiedermal, isch für mi en ganz bezauberndi Zämekunft gsi!

Merci a all wo orgnaisiert, musiziert tanzed oder susch irgendwie biitreit hend!!

:jumper:
*singhüpftrallalaa*
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

Bild
sehr glungnigs ohnirägeprojäkt
vowäge die letscht, hoffetli nöd!
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

mir hats au gfalle

guet usgsuechte platz und das mit de party "versteckt" hinder de andere party isch igendwie mega luschtig gsi...

dmusig ide nacht hatme nöd gfalle (bi öpe abem halbi 2 det gsi..). irgendwie hat das be mir eifach nüt bewürkt usser langwiil... sorry @ nacht-dj's

wo dann de tarabas cho isch, isches musikalisch au für mich losgange.. irgendwas hat er eifach andersch gmacht als die andere... und das hät dann au gwürkt. es grosse danke, dass intelligent life vom yahel häsch laufe lah! dasch no musig.

na dann danke und bis bald
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

tja, so viel postives, da kann ich ja noch was loswerden... O:)

der partyplatz fand ich jetzt nicht wirklich der oberknüller, denn "go sändele" will ich nicht unbedingt am samstag abend. vorallem fand ich aber die atmosphäre in dieser schönen sternennacht irgendwie bedrückend....bin lieber auf einem berg als in einem loch, aber das mag wohl geschmacksache sein. Auf dem Dancefloor wurde ich pernanent von Licht geblendet, schlimmer wäre nur noch ein laser welches es zum glück keinen hatte.
der eingang fand ich wirklich sehr gelungen und witzig, vorallem alle die herum irrenden, hilflosen, verstrahlten erdenkinder auf der suche nach demjenigen. Der Tunnel aus den Leuchtfäden hat mich wirklich beeindruckt =D> , respekt, sehr viel arbeit dahinter....aufgeregt habe ich mich aber über die kindergoanerli welcher mit einer freude das ganze Kunstwerk in kürze kapput machten...SCHANDE über euer Haupt!!!

Am Morgen nach einer guten Mütze schlaf traff mich fast der Schlag ab dieser RIESENSAUEREI im Partygelände....bin sehr traurig auch einen teil dieser versifften szene zu sein....

Danke an die Veranstalter für eure Mühe und Einsatz...habe trotz allem gute Stunden bei Euch verbringen dürfen...manchmal ist halt das erwachen etwas zu hart.. O:)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Auf dem Dancefloor wurde ich pernanent von Licht geblendet, schlimmer wäre nur noch ein laser welches es zum glück keinen hatte.
ja das problem hani au chli gha... es hat aber imfall en laser gha! und de isch dezue no zimli schlimm gsi. viellicht bisch scho soo geblendet gsi , dass de "lazer" (chliine finger an mundwinkel heb) gar nüm gseh häsch.
Schmendrick
Silver Member
Silver Member

Lost and Found... :-)

Beitrag von Schmendrick »

Hi war wirklich ne tolle Party...

....so toll das ich glatt min BLAUE GROSSE SCHAL womer min brueder us Indie mitbracht han vergesse han... :-)

wenn er fürecho isch... bitte, bitte e-Mail oder hier e message schribe... waeri mega froh....

danke in vorus... und danke für di schön Party...
Bild
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

jeah, im grossen und ganzen ein gelungener anlass :-D... die location war okay, schön dekoriert, eigentlich ziemlich gemütlich alles, ich spürte die liebe, die in den aufbau gesteckt wurde... die stimmung hat mir auch gefallen, viele liebe gesichter, sehr sehr schöne begegnungen, ein paar ausnahmen gibts ja bekanntlich immer... :wink:

dass man auf der tanzfläche so geblendet wurde fand ich nicht gut... glaub diese blinklichter hätte wirklich keiner gebraucht, hab die besucher darüber eigentlich nur nörgeln gehört... war mal kurz davor die dinger mit t-shirts abzudecken, aber naja so frech wollt ich dann doch nicht sein... 8-[

vom sound her wusste ich ja, dass es nicht so meine party werden wird... midimal hat noch gerockt, hat mir gut gefallen, vor allem gegen ende des live-sets... und natürlich der track, der in zusammenarbeit mit i.dot entstanden ist, hammer, wirklich hammer... aber was danach kam...damit konnte ich also nun wirklich üüüüberhaupt nichts mehr anfangen.. es hatte keinen roten faden, keinen aufbau, ziemlich ideenloser 08/15 full-on... mit analog-shock konnte ich mich dann schon wieder mehr anfreunden, da waren einige echt fette tracks dabei... und tarabas habe ich leider leider nicht mehr gehört... schade, denn den reports zufolge hätte es sich gelohnt noch zu bleiben, aber meine beine wollten nimmer... beim nächsten mal dann wieder :wink:

vielen dank an dir org, hab mich sehr amüsiert auf dieser party, auch wenns nicht sooo mein sound war... :wink: ... c ya demnächst :)
i.dot
artist
artist

Beitrag von i.dot »

Kollegoli hat geschrieben:es grosse danke, dass intelligent life vom yahel häsch laufe lah! dasch no musig.
=D> Yep...uvm. wo mich gfreut händ..
hattt mer au gut gfalle die party !

Thnxxxxx
domi
facebook.com/twonezero
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Asrael »

ja de laser extrem neeeerv . sogar womer ghocket sind #-o

wann sich mal öppis am bode bewegt gahts ja no aber vo allne site blende bruchts scho nöd.

die zauberidee: licht in die bäume / himmel

Und d booster . wemer die (richtig) ufstellt söttmer luege dass, sie ca. 4-7m odr. so ide luft ,z.b. ade bäum hanget den lüchtets aue gueti flächi us..bedeutet halt mehr stromkabel (me cha nöd alles perfekt haaa)

!!nicht auf augenhöhe!!

deko: .......nichts weltbewegenes aber besser als nichts

zur musik : nicht ganz mein geschmack bis es ca. hell wurde

wetter : meeega schön heiss

stimmung : ok

rauche nicht . saufe nicht.aber Kiffen =meega viel abfall ???
gelegenheitsgoaner reisst euch mehr zusammen . zuhause ist es hoffentlich auch nicht so saumässig...

((war trotdem bis um 1900 dort . war schon okay, alles in allem))

grüessli
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

Hi zäme
also bi mir sind alti erineriege uf cho vo üsere party i dem chessel innä vom '98 =P~ . mir häts ganz guet gfalle, nur irgend öpert hät mir immer stei in weg gleiht! #-o
und das mit em blende, das isch mir also au so gange, darum hani mi au uf dä ersti morgestrahl gfreud :De2 .

aber btp-jungs, habt ihr gut gemacht :brav:

pics chömed no

cu bis zum nächste mal

:01s
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
:-({|= :jumper:
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

@Zaubaer
Häsches also no an Party gschafft! Danke nomol fürs fahre und bis bald...
Grüassli vu da Churer......
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

hmm was chlises aber i muens halt glich rasch erwähne. Ganz än churzi Ziit hed ä jungs Fraueli dörfe uflegge (isch ufem Foteli näbem Midimal zgseh) und i muen säge, han scho lang nüme esooo dä Plausch gha amene DJ zuezluege. Dä Sound isch so was vo usem Häärze cho eieieieii. Än riise Plausch hinderem Mischpult, äs mithüpfe und freud usströöme. Eifach richtig schön. Äs hed eusere Truppe sälber äs riise smile is Gsicht zauberet und hend eus riisig amüsiert. Bliib wiiterhind so än sympathischine DJ und danke vill mol für Dis churze aber herrliche Ufträtte =D>
nitrous
Gold Member
Gold Member
Beitrag von nitrous »

Asrael hat geschrieben: gelegenheitsgoaner reisst euch mehr zusammen
:-s pfff..
Antworten