gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitiger...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
insider

die fische und mit dem strom etc...

Beitrag von insider »

....eine nette geschichte...aber ich pflege meine eigene Philosophie :roll:

Wer mit dem Strom schwimmt, findet die Quelle nie
.....darum immer schön quer bleiben und den eigenen Weg gehen.... irgendwie machts das ja jeder oder?!

:)

Greets
Benutzeravatar
Aman
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 195
Registriert: Di 8. Mär 2005, 13:31
Wohnort: Kriens

Beitrag von Aman »

Tote Fische schwimmen nicht mehr!!!!!
Benutzeravatar
*Manik*
Beiträge: 29
Registriert: Mi 11. Okt 2006, 10:17
Wohnort: outer space

Beitrag von *Manik* »

Was da betrefft muess i am gnos ond de Ginger
völlig recht gäh!!!

Ech ben ebbe au eine wo no vell anderi intresse hed,
eini vo denne esch bsp. Snowboarde aber leider hend mini meiste Fründe
anders em Kopf de Sommer han i jedoch use gfonde das de Shivan i dere beziehig genau so en Freak esch wenn ech

Mini Liebi han i au noni gfonde, obwohl ech au en Gentleman nach em Gnos sinere Beschriebig ben, aber zom glöck ben ech ned eine wo sech
lod lo stresse, Scho zwöschedörre aber das esch denn di Wöchendlichi Beschränkt heit. :lol:
Denn wenn d witerfliessisch laufsch dim Schecksal ergendwenn dierekt id Arme.

[color=red]ond no en Dorchsag an alli Velos:

Ölled eui chetti guet ned das sie ergendwenn Dörreschrupt ond Use gheit :twisted: ,
ond wenn das passiert nämed eu di zit ond wärded eu Bewusst wenn ers noni send.
Ond lueged di Chetti mol gneuer ah ond denn dönd si weder ie.
Annsonsten lueged zo euch pomped eui Reiffe, pimped eu uf wenn ers nötig hend
ond fahred eifach döt dörre wo euch Schecksal dörre ziet,
denn dört esch euje Platz. :lol:
[/color]
Zuletzt geändert von *Manik* am Do 7. Dez 2006, 16:39, insgesamt 1-mal geändert.
In Zeiten von Universeller Täuschung ist das ausprechen von Wahrheit ein Revolutionärer Akt.
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldgnurpf »

Big avatar *suxx*

peace man :-D
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Benutzeravatar
Rojak1
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Do 3. Mär 2005, 00:55
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

gits de no liebei Goanerine

Beitrag von Rojak1 »

chöm mir au fröge. Nöd nur derig wo eifach nebe eim hockid und sich nume lönd la bediene.Ihr münd halt au mol chli Intressi zeige. Bis jetzt isch villeicht mol eini oder zwoi vo Euch Maitle wo's Mul ufgmacht händ. sich chli Zyt neh für de ander.....wär chei Luxus. Wenn natürli s'abflippe wichtiger isch i dem Moment...isch klar !!! Oder ? Und zu dim Sozialfäll lieber ned. Frög dich mol warum isch das e sozialfall ?hät ech villeicht chönne öppis anders mache...Cha au dir passiere. glaub ned das i de goaszene notorischi ume sind ...Oder ? ( Be dem Standard i üsem Land ) S'goht ned immer alles rund,friede freude eierchuche...Au di münd lebe. So de erschti Fruscht isch duse. Fröge mich nämli au fascht jedesmol , was isch mit dene Goanerine los. Sind di vom andere Ufer ??? Aha jetzt lütet's. Bi ja e Sozialfall, das gseht me mir ja scho uf 10 KM Entfernig a. Bi dem Fall eigentli scho e schlechte Cheib gell....s'ander wo du suechsch ergit sich de scho nach de Party wenn's Real Life wieder afoht...
Bild
strigor

Beitrag von strigor »

gits no anders usser PSYTRANCE? interessant! wo? ;-)
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

strigor hat geschrieben:gits no anders usser PSYTRANCE? interessant! wo? ;-)
eh nid das isch es Grücht! :wink:
*poink*
greenie
Beiträge: 10
Registriert: Sa 14. Apr 2007, 11:33

juhu

Beitrag von greenie »

Melliandra hat geschrieben:
strigor hat geschrieben:gits no anders usser PSYTRANCE? interessant! wo? ;-)
eh nid das isch es Grücht! :wink:
Alsso vo mäntig bis dunstig han i ghört gits au na so was wie schaffe aber ja das müend ihr sälber wüsse
ich finds geil au mal am weekend irgend was anders z mache alls party!!!
Z.b. an zürisee go sünele!!! wer chunt mit???
Benutzeravatar
bängeli*
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 75
Registriert: Di 14. Nov 2006, 17:33
Wohnort: nebadon

Re: juhu

Beitrag von bängeli* »

greenie hat geschrieben:
Melliandra hat geschrieben:
strigor hat geschrieben:gits no anders usser PSYTRANCE? interessant! wo? ;-)
eh nid das isch es Grücht! :wink:
Alsso vo mäntig bis dunstig han i ghört gits au na so was wie schaffe aber ja das müend ihr sälber wüsse
ich finds geil au mal am weekend irgend was anders z mache alls party!!!
Z.b. an zürisee go sünele!!! wer chunt mit???
I chume mit hehehehe....
~ be like a bamboo in the wind ~ thought creates reality ~
سيلينا ®

وَجْد is all around... I'm another yourself*

„Suche also, was du willst, in Mir; und du wirst es finden. Sitze nicht und bitte, ohne zu handeln, denn ohne das Zutun deiner starken Arme wird sich deine Sehnsucht nicht erfüllen.“

~cuando los angeles lloran~
tashi
Beiträge: 34
Registriert: Sa 17. Feb 2007, 19:45
Wohnort: Bern

Exzentriker

Beitrag von tashi »

insider hat geschrieben:....eine nette geschichte...aber ich pflege meine eigene Philosophie :roll:

Wer mit dem Strom schwimmt, findet die Quelle nie
.....darum immer schön quer bleiben und den eigenen Weg gehen.... irgendwie machts das ja jeder oder?!

:)

Greets
http://de.wikipedia.org/wiki/Exzentriker

Eigenschaften eines Exzentrikers nach David Weeks:

* unangepasst
* kreativ
* stark durch Neugier motiviert
* idealistisch: mit dem Anspruch, die Welt zu verbessern und die Menschen in ihr glücklicher zu machen
* betreibt beglückt ein oder mehrere Steckenpferde
* ist sich von klein auf des Andersseins bewusst
* intelligent
* eigensinnig und freimütig; überzeugt, selbst richtig zu liegen und dass der Rest der Welt aus dem Tritt geraten ist
* ohne Konkurrenzstreben, ohne Verlangen nach Anerkennung oder Bestätigung durch die Gesellschaft
* ungewöhnliche Essgewohnheiten und Lebensführung
* nicht sonderlich interessiert an den Ansichten oder der Gesellschaft anderer, ausgenommen zu dem Zweck, diese vom eigenen - richtigen - Standpunkt zu überzeugen
* ausgestattet mit einem schelmischen Sinn für Humor
* alleinstehend
* gewöhnlich das älteste oder einzige Kind
mckee14
Beiträge: 20
Registriert: Mi 22. Nov 2006, 11:04

Beitrag von mckee14 »

wie beängschtigend... es träffed relativ villi pünkt uf mich zue *iiiks*. gsehn mich sälber aber ned so als exträntrierdings.

wie au immer, back to topic:

-> solang du umbedingt öpper suechsch wirds zimlich sicher nid klappe. meischtens isch es ja so, dass gnau dänn öpper känne lärnsch wänn d hoffnig grad mal wider uufgäh häsch, und dänn isch es erscht no meischtens öpper oder inere situation wos niemals erwartet hettisch.

das isch halt s läbe :). nid sueche, sondern sich finde lah.

und wänn am läbe vertrausch, denn chunt au meischtens öppis gschiids debii use - was nid heisst, dass es immer pärfäkt isch und für d ewigkeit, aber halt s "richtige" für dich und din wäg.

ich han mini fründin zb. bim paintball spile käne glärnt und erscht spöter dänn usegfunde, dass sie ab und zue a goas gaht. und ez purzled mer mit häxehüetli dur de wald hihi...
Benutzeravatar
Soundlager
Beiträge: 26
Registriert: Di 12. Feb 2008, 14:25
Wohnort: Tg Switzerland
Kontaktdaten:

Re: gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitiger...

Beitrag von Soundlager »

Sympathikuska hat geschrieben:neui Wuchä, neus Glück? Gits dä antibünzli :lol: Gentleman-Goaner mit guetem Charakter wo vielsitig interessiärt isch, also nid nu Partys im Chopf hätt..... :?: :?: :?:
Sozialfäll liäber nid. :?

nur tote Fische schwimmen mit dem Strom :-D

Enjoy life
Sympathikuska

Vielsitig sie macht s lebe erscht interessant. Wenn ich nur a Partys denke würd, denn het ich hüt chum das was ich han.

Partys bsuecht meh den wenn suscht im Lebe als Paletti isch.

http://www.soundlager.com
dex

Re: My Lovemobile

Beitrag von dex »

biberfreund hat geschrieben:
Ginger hat geschrieben:Wennt Goasowieso mit eme Velo chöntisch vergliche, so isches es guets Ventil und macht d Luft und de Druck ide Reiffe us. S'Läbe muesch aber mit de Pedale düretrample. Währschafti Felge und es guets Pneuprofil stützed s'Hauptgstell ebe erscht durch fini Nebedsache und Vielfältigkeit. Süsch git's öppis Chlapperigs.

S'lohnt sich jedefalls, ines Velo öppis z'investiere: Es hebet, wenn't em guet luegsch mind. es halbs Läbe lang. Und wenn denn en geile Dynamo und es rot-fluereszierendes Rückliecht fachmännisch ibausch, wird dich das Teil durch alli dunkle Nächt bringe. D' Erlüchtig strahlt ide Regle vorne usere Hallogenlampe, oder hinedüre als Schlussliecht.

Ab und zue uf de Sattel chlopfe gfallt'em au; chasch sogar mitem rede, hehe, würklich! Er treit (trägt) eim nämlich durch dick und dünn (smile).

Mis Velo heisst Prisma und lost ufem Hinterrad Klassik, ufem Vorderrad PSY-Trance. Und zwüschedine alles Mögliche, de choge Rocker. Isch amigs richtig lässig, mir zwei!

Und jetzt zu de Bremse: die sind au für nüt da! Ab und zue en Stopper bruchts doch eifach! Und d Gangschaltig erscht ..... . Au läck! Jetzt hani no d' Klingle vergässe! Die isch au no für öppis da,, nämlich zum die Lüt weg 'zschälle, wo eim eh ned verstönd.

Und zum Schluss git's ja no e Velohantle. Diejenige, wo dich durch's Ganze führt und immertreu warted uf warmi Händ.

D'Chettle flügt mängmal use. Jäh nu, hehe. Wieder inemontiere isch ja es Chinderspiel, usser ich müess im Google defür naluege. Guets Oel und echli drülle, denn isch ja alles wieder guet.

Fählt no de Gepäckträger: Ahoi, grosse Helfer! Ohni dich chönti mit mim vollgladene Rucksack niemals ane Party gah! Müesst alles elleige schleppe. Mini chnöche danked dir defür.

Ich liebe mis Velo!
Sehr cool... :wink: Es Tandem esch aber ebe scho no besser als es normals Velo :lol:
@Ginger heisse Text :) han spass gha bim lese

@Biber fühl mi agsproche u bin ganz dinner meinig :)
piraña

Re: gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitiger...

Beitrag von piraña »

gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ?


ja, gits. ich - zum bispiel - han goa überall: im chopf, ide bei, am arsch, im arsch, verosse, dinne, ide ohre, ide chopfhörer, im sonneschiin, im hinderschtletschte höörli...ha scho angscht, das ich eines tages sälber goa wirde :lol:
dex

Re: gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitiger...

Beitrag von dex »

lol Fisch.

Chuck Norris hört kein Goa.

Chuck Norris ist Goa!
Antworten