3-5.8.07 - Summer's End Festival 2

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

und da no es chlises video vom Fritig abig woni gmacht han!

http://www.youtube.com/watch?v=RMBFKuwzsg0

EDIT:

noch ein album:

http://www.flickr.com/photos/11090456@N ... 0991/show/
Zuletzt geändert von Ajanix am Di 7. Aug 2007, 10:57, insgesamt 1-mal geändert.
gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gnömli »

wow das tönt nachere glungene party mit viu suuneschii =P~

het ächt öper es nummero vom sicherheitsdienscht oder vo dä orgs?wär mega lieb...
bluecar

Beitrag von bluecar »

die Party war eine der Besten seit langem. alles tip-top.

Der sound hat genau meinen Erwartungen entsprochen, hat mir mega gefallen

cu next year (hoffentlich mit gleich gutem Line-up!!!!! und ja nicht Sound-Stil mischen!!! )

blue
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

habe da auch noch eine kleine Biete an die Veranstalter
[-o<

Ein Kollege hat seine Brille verloren...bitte fragt nicht genauer nach wie das gegangen ist O:) es ist keine Sonnenbrille sondern ein ganz normale Brille für Kurzsichtige. Der Rahmen ist grün-schwarz und die Form wie unten auf dem Bild.

Bild

Er ist der Meinung das es beim Parkplatz passiert sein muss....evtl. wurde beim "fötzele" eine solche Brille gefunden? Er war extra am Montag nochmals hochgefahren um selber zu suchen, leider ohne Erfolg...

Vielen Dank schon mal im Vorraus
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

halloo

aso muss säge, absolut supper party gsi!!! danke. me hät gmerkt dasser würklich eifach händ welle e schöni party mache und viel driigsteckt händ. 987 kompliment und dankeschöns. s'nöchschtmal chumi wieder wenns eini gid. :-D

Deko: hat mer guet gfalle. die hängende dinger vom baumstamm ide mitti händ mer sehr guet gfalle.
bsunders geil und innovativ isch au de roti würfel am rand mit em zwiig din gsi. würklich schön.
s'stargate isch au e mega idee gsi. dezue sogar no mitdem blubberi züüg uf de liinwand hinedra. voll geil.
i de nacht hats mich viel blended. laser und bewegends licht find ich prinzipiell störend. ich hätti gern mal em liveact di vorne zuegluegt, was für capriole de jetz macht, bin aber immer wieder glasered worde. aber das isch dekotechnisch nur en sehr chliine negativpunkt und hat mini stimmig au keis bizli beiträchtigt.

platz: natürlich wie erwartet mega. sehr schöni kullisse und eifach mega geil. Danke vielmals Rona

musig: da hat er würklich uf de punkt genau alles gseit. supper formuliert:
subconsciousmind hat geschrieben:Das Summers Middle festival ist zu DEM schweizer Festival geworden und ich finde es hätte Musikalisch einen höheren Anspruch zu erfüllen gehabt. Ich möchte niemanden verletzen, wirklich nicht, und als Beispiel für die meisten DJs das Set von Pinky und Brain erwähnen welches eigentlich genau so war wie 70% der Sets. Pinky, Brain. Ihr seid wirklich zwei tolle, charismatische Figuren und ich weiss, dass ihr euch in der Szene sehr engagiert und jeder Goaner schuldet euch Dank und Respekt. Leider muss ich sagen, die Musik, die ihr auflegt ist in meinen Augen so extrem mittelmässig wenn nicht sogar unterdurchschnittlich. Ein Lied klingt wie das andere, von Spirit oder Psychedelic kann nicht die Rede sein, ein Aufbau wie der andere und jedes Lied endet mit diesem typischen "Goaton" nach dem letzten break "dadadadada" ihr wisst sicher welchen ich meine, der Ton halt mehr nacht Techno klingt aber in 70% der Lieder an dieser GOAParty vorkam. Klar ihr kommt und kamt trotzdem gut an, doch das hat meiner Meinung nach vorallem drei Günde. 1: Eure Ausstrahlung, 2. Die Stimmung der Party die, auch durch eure Präsenz positiv beeinflusst wird, welche dann die Wahrnehmung der Musik der Leute positiv beeinflusst. 3. Die Tatsache, dass die meisten gar nicht wissen was es sonst noch für Musik gäbe, die leider von sozusagen niemandem gespielt wird und deshalb kann eure (für mich) Mittelmässigkeit für andere das Maximum sein Wink.
Ich meins wirklich nicht böse und finde euch tolle und sympatische Typen, das möchte ich einfach gesagt haben.

Macht euch doch mal diesen Gedanken: Ihr kennt das doch, ihr geht an Parties und seht immer wieder die gleichen Leute, mit einigen redet ihr, die andern kennt ihr einfach.. halt die wunderbare Goa Familie. Ich gehe seit 10 Jahren an Parties und kann sagen, dass ich kein einziges Gesicht mehr sehe, welches ich vor 5 oder 10 Jahren gesehen habe. Die Szene wechselt sich regelmässig aus. Die einzigen die Lange dabei bleiben, sind diejenigen die aktiv sind DJs, Orgs, etc.(klar gibt es wenige Ausnahmen) Alle andern steigen früher oder später aus. Die meisten die ich kenne weil ihnen die Musik nicht mehr gefällt, weil es einfach immer das gleiche ist. Warum? Weil genau solche Musik wie Pinky und Brain und viele andere DJ gespielt haben nun mal extrem einfacher, anspruchsloser fast schon stumpfsinniger Goa ist. AnfängerGoa, gut zum einsteigen. Wer grad dazu kommt, ein zwei Jahre dabei ist, fährt noch drauf ab, doch nach einer Weile... Das ist nicht nur im FullOn so, sondern auch im Progi und Dark. Wenn man neu in einen Style reinkommt oder neu ist in der Szene fällt man noch drauf rein, doch mit der Zeit durchschaut man es um merkt wie dämlich und unabwechslungsreich viele Musik eigentlich ist und dann verlässt man die Szene, weils nichts anders gibt, oder wechselt in ein anders subgenre (progi dark fullon) welches man dann eine Weile lang als das einzig wahre bezeichnet, einem dann früher oder später auch ausfährt weil man es ebenso durchschaut

.. dabei geht es doch um die Musikalische Qualität der EINZELNEN Lieder und es gäbe in jedem GoaSubGenre mehr als genug viel forgeschrittenere Psychedelische Musik, welche einen Anfänger vielleicht etwas überfordert aber dafür viel länger Spass macht und eine Weiterentwicklung ermöglicht, welche im Goa bisher hauptsächlich nur oberflächlich, technisch, stilistisch stattfindet aber nicht musikalisch.

DJs, ganz besonders führende wie P&B sollten meiner Meinung nach die Gäste ruhig mal ein bischen mehr herausfordern und Musik präsentieren die nicht einfach nur nach dem Prinzip "fetter bass, treibender Ton, break, trance arpegio" funktioniert und die Szene so musikalisch weiterentwickeln lassen. Anfängern und Speed und Koks Konsumenten würde das vielleicht nicht so gefallen, doch mit der Zeit würden auch die lernen wie man die Musik hören müsste.

DJs haben auch eine Erziehungsfunktion, nicht nur die Funktion das zu spielen was den meisten gefällt. Manche Lieder funktionieren nicht gleich beim ersten mal, sondern müssen immer wieder herangetragen werden.

Schade auch, dass die meisten DJs, trotz der enorm hohen Dichte von Schweizer Acts sozusage 0% Schweizer Musik spielen. Das führt dazu, dass Schweizer Artisten sich im Stil an das anpassen, was eben gespielt wird, und verhindert, dass sich ein eigener Schweizerstil entwicklen kann. DJs hätten hier eine Führungsposition, welche in der Schweiz nicht wahrgenommen wird. Wo ist die Solidarität? Ich wünsche mir da mehr Offenheit für die Individualität, die bei vielen Schweizer Artisten da ist.
ich han, nach letzsch jahr und nachem blick ufs lineup, musikalisch kei erwartige gha, usser father oblivion. das isch au guet so gsi. well dmusig hat mir würklich nöd gfalle. halt ebe bis uf father oblivion, wo mini erwartige meh als erfüllt und mich i anderi dimensione kataputliert hät. danke vielmal! nach sim set hamer gseit: ab jetz isch alles nur no bonus und ich bin rundum musikalisch-glücklich gsi; nöd zletscht well ufem danfloor eifach immer e mega geili stimmig gsi isch. das hani no selte gseh.
bem oblivion hatmer gmerkt, dass die meiste lüüt nüt chönnt mit so musig afange. schad findi. das chunnt imho gnau vo dem, wo de subconsciousmind agsproche hät. musig chan meh, als eim eifach nur chli hüpfe zlah, woruf ja 92% vom rest vo de musig abzielt hät. leider begriifed das meistens nur die, wo das scho erlebt händ, die andere findets nervigs gemotze. schad, da verpasst mer aso uuhuerre krass was, falls mer so denkt. musig vome geilheits und intensivitätsgrad, wie die vom father oblivion (ich mein jetz nöd vom genre, sondern vo de intensität), hat massive ifluuss uf mis lebe und ohni sie, wär mis lebe niemals so geil.

luschtig hani cyber cartel gfunde. ich bin zimlich "intensiviert" gsi, was musikalischi wahrnehmig abelangt und es isch mer andersch krass inecho, was de botte hät; sorry, aber de isch ja de reinschti clown. ich empfiel ihn jedem circus. s'ganze DJpult und d'alag und all die überfordernde lichter und laser sind mer innecho wie e riiise bestie, wie es monster (isch jetz nöd negativ gmeint, isch igendwie no luschtig gsi)... naja, ernst näh hanis uf jede fall nöd so richtig chönne. :-D. aber ebe, isch eh alles nur no bonus gsi; und au suscht ischs eifach zu geil gsi und e zu schöni party, als dassich hett chönne muffig werde.
ich wür snöchscht jahr au a die party cho, au wenns lineup no weniger nach mim gschmack und no einheitlicher wär.

d'musig isch für mich eigentlich seinzige a dere party gsi, wo nöd perfekt gsi isch (usser d'laser). ich finde me hetti ruhig chli meh chönne wage und au mal ernscht zu nehmendi musig bringe chönne, wo nöd nur uf hüpf-links-rechts für afänger, wo sich nonid so richtig ztanze getraued, usgleit isch.

lüüt: vo de lüüt här hats mer au sehr guet gfalle. es hat geili tänzer gha und kein einzige chopf, wo mich igendwie in irgendenere form gstört hät. meega so was. mega geilli stimmig und familiär isches gsi. 10 spirit-pünkt vo miinere siite !

aso:
würklich supper meeega party, grooses kompliment und daaanke viel viel mal für die gueti ziit, wo ihr ermöglicht händ. und au spezialdanke an rona fürd unterschtützig. (gueti idee mit dem unterschrifte-boge)

juhuuu
=D>
Ganimed

Beitrag von Ganimed »

Vielen Dank =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Das war eine super Party! Just perfect. Die Natur welche uns umgeben hat war wie aus dem Bilderbuch, Petrus ist doch ein Psyfreak und überhaupt einfach nume no schöööön. Danke Orgs, danke Rona =D> =D> Love and Peace.
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

he sam chasch mer sege wo du dini fotis hesch wer no cool
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Galaktikvibes

Beitrag von Galaktikvibes »

Ja s isch eigentlich scho alles gseit worde... O:) s isch eifach de hammer gsi und es isch mer wie en traum inecho will vo a bis z alles gstumme het, Danke Danke Danke eifach perfekt =D> =D> =D> =D> =D>

PS: Raffi ( flashmax) also das wo du suechsch isch entweder Rasael und Herve... oder Astronom..

Lg Jägi
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Wie ich hier lesen kann, war das ja ein wunderbares Festle im schönen Rona. Selber konnte ich leider nicht daran teilhaben, freue mich aber ungemein an den schönen Reports und Bildern hier im Forum.

Hihi, hatte meine Intuition also doch recht, gab sie mir doch ohne Bedenken und Zweifel das Gefühl, dass sich das Summer's End Festival als eine wunderschöne Party herausstellen würde.

Wenn ich hätte gehen können, wäre ich gegangen! *g*

Danke für das schöne Feedback, tut meiner geschundenen Seele gut, das zu lesen!

Love + Light und
mit herzlichen Grüssen
Drachi
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

musch negschtmal unbedingt ga!!! he es isch so andersch überweltigent gsie und au dlüt en viel besserie schtimmig als letscht jahr! dlüt sind mer irgentwie vorbereiteter ine cho wils gwüsst hend was sie erwartet!!

echt het alles übertroffe i freu mie soo uf negschtmal und eu all wieder zgse grüslie bastian =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Flying_Fish »

Kollegoli hat geschrieben:musig chan meh, als eim eifach nur chli hüpfe zlah, woruf ja 92% vom rest vo de musig abzielt hät. leider begriifed das meistens nur die, wo das scho erlebt händ, die andere findets nervigs gemotze. schad, da verpasst mer aso uuhuerre krass was, falls mer so denkt. =D>
*OFFTOPIC on*

...und wenn me gar ned me wot als eifach echli umehüpfe? also i hüpfe gern no chli zum beat und studiere recht wenig debi, ben ja ned am schaffe sondern anere party. was öpper (ageblich) verpassed oder ned esch doch jedem sälber überlo und die totali erlüchtig suechi au ned grad anere goa..de losi deheim lieber echli pink floyd vorem ischlofe..;)

aber ebe jedem das seine.

:jump:

*OFFTOPIC off*
Zuletzt geändert von Flying_Fish am Di 7. Aug 2007, 11:31, insgesamt 1-mal geändert.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

es isch nie dred devo gsi, dass "eifach chli hüpfe" vo de welt söll verbannt werde @flying fish

lediglich, dass es schön wär, wenn musikalisch nöd alles nur uf das uselaufe wür, wases, wie gseit, i 92% (oder so) vo de fäll macht.
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Flying_Fish »

Kollegoli hat geschrieben:es isch nie dred devo gsi, dass "eifach chli hüpfe" vo de welt söll verbannt werde @flying fish

lediglich, dass es schön wär, wenn musikalisch nöd alles nur uf das uselaufe wür, wases, wie gseit, i 92% (oder so) vo de fäll macht.

ok, het eifach echli elitär tönt.. aber ebe mer send glaubs chli off topic..

schöns tägli no:)
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

bloodflower_of_psy hat geschrieben:he sam chasch mer sege wo du dini fotis hesch wer no cool
Hey Basti.
Augen auf! :lol:

http://www.flickr.com/photos/11141915@N08/show/
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

han i gseh aber die sind in ner dia schow und i chas net uf min ortner abezie won i über die party han gat irgentwie net!! wil i suech fötelie die nie abezie cha und uf min ortner schpeichere chan
Antworten