und das hät d'indigo ja voll iisy gmacht; sie hät gseit dass sies scheisse find, dass lüüt uf medis voll gfühlschalt und mit ihne abserviert werded, und davo, dass sie dass findet, wird sie ja wohl ahnig ha.
zume gwüsse punkt stimmt das ja au. es isch nunmal e tatsach, dass vieli lüüt mit psychopharmaka abserviert werded und dass sowohl ide psychis als au vo theraupeute oft zu schnell medis verabreicht werded. natürli chönnd die medis e mega gueti würkig ha.. ich bin au de meinig dass droge e heilendi chraft händ, richtig agwändet; und nöd nur lsd, sondern so zimli alli, vom tabak, über alk, amphi, mdma und all die verschiedene psychopharmaka. jedoch isches nur logisch, dass e institution à la psychi die medis nöd immer chan sinnvoll verabreiche und oft fehlentscheidige trifft, da ja anschiinend masslose personalmangel herrscht und sie öpis mache müend.
ich selber bi als goof au mit jene medis vollgstopft worde (aso nur für "körperlichi" liide). zb hatmer mir immer asthmamedis gäh, spray, teils cortisonzüüg, obwohls nur öper bruucht hetti, wo mit dem thema mal mit mir anechockt wär und mir erchlärt hetti, dasses zums asthma loswerde, kei medis bruucht. wie mer drüber denkt und wieviel selbstvertraue mer hät, wie mer sich ernährt und wie mer sich bewegt; damit sind scho extrem vieli liide wäg.
ich finds uf jede fall es sehr wichtigs thema.