fussball
Re: fussball
?dex hat geschrieben:
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Black Elk, Lakota Medicine Man
-
dex
Betrifft die Hockey GemeinschaftNicolas hat geschrieben:?dex hat geschrieben:
- Käpten Hirni
- Platin Member

ja am naechschte ziischtig u mittwuch ischs endli wider so wiiiiiiiiiiiiiiit.......forza italia......liga de campiones:-)
huepf...aso fazit...
was wollen wir?
genau
huepf...aso fazit...
was wollen wir?
genau
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
- isis mondkind
- Gold Member

Zuletzt geändert von isis mondkind am Fr 15. Feb 2008, 17:17, insgesamt 1-mal geändert.
Ja voll coool Fuesball,aber nume e WM oder EM,will das sind die beste im Fuessballspiel.Aber isch halt leider schad,das mehr nöd anes Billet ane chunt als normal sterbliche,obwohls immer heisst "wie Fuessball d`Mänsche söll verbinde!".
Ich han mich letscht jahr und überhaupt scho informiert,und es Finalspiel chostet sage und schreibe 6000.-sfr.! Hahahaha... vo wäge d`Mänsche verbinde,eher die riche verbinde! Naja,jetzt blib ich halt den dieheime und lueg mis spiel,gseht mehr ja sowieso besser am TV.
Natürlich schlaht mis Herz ganz de Schwizer Fuessballnati,hoffe mehr s`best und teu teu uf en grosse Sieg! Wohne ja au da i de Schwiz,bin Schwizer,also bini fürd Schwiz,hät da ine nume öpert öpis s`mekere wo sälber au Schwizer isch, naja,denn find ich das total schad vo demjenig. Würdets den aber usefuhle,naja.... häts halt so müesse si. hehehe... mir sind ja sogar Automatisch scho bi de WM debi,da drucki natürlich jetzt scho de dume!
Ich han mich letscht jahr und überhaupt scho informiert,und es Finalspiel chostet sage und schreibe 6000.-sfr.! Hahahaha... vo wäge d`Mänsche verbinde,eher die riche verbinde! Naja,jetzt blib ich halt den dieheime und lueg mis spiel,gseht mehr ja sowieso besser am TV.
Natürlich schlaht mis Herz ganz de Schwizer Fuessballnati,hoffe mehr s`best und teu teu uf en grosse Sieg! Wohne ja au da i de Schwiz,bin Schwizer,also bini fürd Schwiz,hät da ine nume öpert öpis s`mekere wo sälber au Schwizer isch, naja,denn find ich das total schad vo demjenig. Würdets den aber usefuhle,naja.... häts halt so müesse si. hehehe... mir sind ja sogar Automatisch scho bi de WM debi,da drucki natürlich jetzt scho de dume!
Leben und Leben lassen
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
isis mondkind hat geschrieben:jaaaaa! forza AC MILAN!!!![]()
Bester eintag bis jetzt in diesem Topic
hab ich schon erwänt das ich dich mag
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
ps: Entlich mendet sich Nicolas hatte schon angstM!GuZ hat geschrieben:isis mondkind hat geschrieben:jaaaaa! forza AC MILAN!!!![]()
Bester eintag bis jetzt in diesem Topic
hab ich schon erwänt das ich dich mag
pps: Morgen werden bei uns die nächsten 3Punkte nachhausegefahren
- isis mondkind
- Gold Member

hehe, gäll miguz, AC MILAN isch super!!! (nid z letscht au wäg de schöne männer
)
...........
de armi ronaldo tuet mir aber schochli leid, obwohl er in letschter ziit chli abgäh hed.
...........
de armi ronaldo tuet mir aber schochli leid, obwohl er in letschter ziit chli abgäh hed.
He Fc Chelsea isch die bescht Englisch Manschaft !
D.Drogba isch en mega colle Speller vo de Elfebeinküste und er Spiel für Chelsea
!
De Englisch Fussball isch de bescht Fussball!
Gruss monky de
D.Drogba isch en mega colle Speller vo de Elfebeinküste und er Spiel für Chelsea
De Englisch Fussball isch de bescht Fussball!
Gruss monky de
ANTI-POP Productions
Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!
https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!
https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
finde auch das der beste fussball in england gespielt wird ....

http://www.fussballdaten.de/england/He Fc Chelsea isch die bescht Englisch Manschaft !
„Ich habe nur einen Wunsch, weißt du. Es gibt nur eine Sache die ich verwirklicht sehen will. Ich möchte, dass die Menschheit miteinander lebt - schwarz, weiß, chinesisch, jeder - das ist alles.“
Bob Marley
Bob Marley
- isis mondkind
- Gold Member

so, no es paar stündli und denn lömmer dene arsenaler d hose abe
hoffentlich...
rölörööö, hophop ac milan
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
isis mondkind hat geschrieben:so, no es paar stündli und denn lömmer dene arsenaler d hose abehoffentlich...
werde mich zu dem spiel ned üssere das sowas hed chöne passiere Tamisiche hoffe uf unentschide
- isis mondkind
- Gold Member

nüt xii mit hose abe laa... janu, immerhin es unendschiede... nöchst mal denn wieder!!!
- isis mondkind
- Gold Member

byebye milan
... eshatnichtsollensein...
schnüff
... eshatnichtsollensein...
schnüff