hallo ihr liebe!
merci merci merci... d party isch eifach de hammer und wunderschön gsi!
scho womer usem shuttle-auto gstige sind, häts mi schier hine use grüert... en prächtige sternehimmel.. türm vo schnee.. bestäubti tanne.. das alles hät wie imene märliland uusgseh.. scho det hämmer di erschte coole lüüt trofffe, wo eusi begeisterig teilt händ, und so hät mer ufem wäg zur party immer wider es "hey nei, sooo geil!", "das isch ja zum hüüle schön!" oder es "juhuuuu, ich freu mi ja soooo!" ghört..
dänn dur de gspacti tunnel... und dänn bini zersch mal sprachlos gsi..
...
...
eifach wunderschön, wie ihr das plätzli gstaltet händ.. wänd us schnee.. fänschterli mit cherzli drin.. gmüetlichi sitznischene.. und es wärmends füür, wo alli zämebracht hät.
d mänsche sind so offe gsi, wienichs meega sälte a parties erläbe... usnahmslos all sind fridlich und miteme offene gsicht ums füür gsässe oder händ uf de tanzflächi ihri freud versprüet... es isch e wahri augeweid gsi, eu allne zuezluege.
musikalisch... wowowow... crazy goblin isch mini neuschti entdeckig...ändlich widermal en musiker wo liideschaft und gfühl uusdruckt... ich bin amel schier verreckt... gottseidank isches ab und zue zu stromusfäll cho, ich glaub susch hetti mi uufglöst... und wer weiss, ob mini atom zu mir zrugggfunde hettet, oder sich nöd eifach mit dem fantastische sternehimmel über eus verbunde hettet?
au susch vo de musig her... dunkel und meistens psychedelisch und geil...und danke am psythai für das schöne set am morge und di geile tänzli hinderem dj-pult... da isch d sunne gad zweifach uufgange..
nachdem d party gändet hät, hämmer eus entschide zum nächste ort z laufe... öppe zwei stund simmer dur de schnee und e bezauberndi landschaft gwanderet.. und am namitag völlig erschöpft aber glücklich is bett gheit.
danke a alli, wo die wunderschön party ermöglicht händ.
merci a diejenige, wo tagelang schnee gschippet händ...
merci für alli offene herze und für die ville lächelnde gsichter.
die party wird mer no lang in erinnerig bliibe.
liebi für eu all
andrea