kinder a partys? hani no nie gmacht
hünd und chind chönd schomol a partys mitgno wärde, aber please mit gnue abschtand vom zlute sound. au sett mer als eltereteil dopplet so guet luege, wie susch. so einisch - zweimal im johr isch das nid so schlimm, und i kenne e paar lüüt, die ihri chind gnue offe erziehend, um ihres goa-dasi nid vor ihne müesse versueche z verheimliche. nor will mer eltere-teil worde isch, heisst das nid, das mer uf partys verzichte muess.
ät ninasch: hihi - ich ha mer dänkt, du würsch mir irgendwie bekannt vorcho, als du plötzlech ufem wäg gschtande bisch samt chinderwägeli und chind im schlepptau. han aber i dem momänt au ghofft, das nid grad chämsch go motzte. und wägem töchterli: de öpfu gheit nid wiit vom stamm

(und entschuldige uns bitte, für das beschlagnahmen deiner feuerstelle

)
wenni sälber chind hätti, chönnt mini ischtellig mit de ziit anderi forme anä, aber ich würd schüsch mini chind weder schone, no ihne irgend en heili wält vorgaukle - was nid heisst, dass i nid gnueg uf sie wür luege. und wenns nor chorz am tag mal ade party wäred, und nid die ganz ziit, de fändi das nid würkli schlimm.