12.4.08 Sound of Vision @ Pilgerjack

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Marcosis
Silver Member
Silver Member

12.4.08 Sound of Vision @ Pilgerjack

Beitrag von Marcosis »

eimal meh wieder dä hammer gsi :-D :-D :-D dä live act isch ja dä knaller gsi wow =D> =D> =D> =D> =D> merci a ali =D> =D> =D> freu mi scho uf dä 10 mai happyoliday grütze mit würze und än gruass a d`emmetaleri :-D
Zuletzt geändert von Marcosis am Mi 16. Apr 2008, 16:22, insgesamt 1-mal geändert.
Macru
dj
dj
Re: Sound of Vision @ Pilgerjack

Beitrag von Macru »

Bravo Pilger Crew =D> =D> =D>

Bin zwar erst kurz vor em Mittag bi eu itrudlet, da ich i dä Nacht bi Space Nomads in Olten no äs Dj Set ha dörfe zum Beste geh. Aber das wo ich gseh und mitglebt ha isch wie immer besti Pilger-Manier gsie und het sich mega glohnt zum no cho /happy /happy /happy

Mit em Zürigschnetzleds am Schluss no äs paar Ziele Musik z'mache hät mich bsunders gfreut...hoffe s'Gschnetzelte isch denn au irgendwenn mal ufgesse gsie und hät sin Highweg mal gfunde (oder häsch jetzt doch döt übernachtet ?) :lol: :lol: :lol:

Nimme a, dass Püntnerrfleisch wieder wohlerhalte vo dä Murmalis in Empfang gnoh worde isch und ich wünsche ihm und em ganze Rest vo dänä geniale Partyfründe e gueti Erholig und en guete Start i d'Wuche /color

Grrrrruuuuunnnnnzzzz vom Mostblock-Indianer /bigs
adda
Silver Member
Silver Member

Beitrag von adda »

danke an alli wo cho sind go pilgerä in jack
SOUND OF VISION isch für mich de geilschti live act gsi gänsehaut feeling pur !!!! =D> so mega coolä offbeat progi eifach hammmmmmer =D> =D> =D>
/yo
tintenfisch

Beitrag von tintenfisch »

/happy /happy /happy

Es war wieder ganz lustig im Pilgerjack zum tanzen!!

Danke für die viele Lächeln die ich getroffen habe... :lol:
Thomy

Beitrag von Thomy »

[-o< [-o< Pilger for Predidente =D> =D>

Nachdem mer am Fritig scho annere Hammerstampfparty gsi sind und irgendwie eusi Partystimmig ned het welle ufhöre simmer ja am nüni scho wider im Pilger umegstürchlet. /grim /grim Isch en sehr familiäri Stimmig gsi (was mehr persöhnlech mega wichtig isch)Genau gnue Lüüt zum sich eifach chönne ztriibe looh.
Jetzt mal zum Sound: Durchgehend tribendi Offbeatprogisets wie sichs ghört für in Pilger /happy /happy /happy /happy /happy /happy
Sound of Vision isch ächt en überaschig gsi und erst na first Time in Fonduecountry =D> =D>
Seinzig Negative isch gsi dassmer nach mehrmaligem drufufmerksammache immer no meh Bass het müesse geh [-X [-X (weniger ist manchmal mehr)
Ansonste isches wie immer dä Pilgerflow gsie wo kein Mänsch cha eifach ignoriere und muess go Shake.
@Oli und Steffi euches Set isch ja wol dä Ultra Killer gsi irgend einisch gheitmer no mini Bei ab wender ned echli sorg gänd zu mer /bigs /bigs /bigs
Freue eus also jetzt scho wider ufä 10 Mai zum super Happy Oliday.
Grüessli usem Rüebliland Tommy und Meli
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

bi au erscht am morga cho...aber isch hald scho familystyle im pilger jack. geilgeilgeil!!!! =D>
emmithalerin het gfählt, aber suscht isch ja fascht alles det gsi wo det si muas..hehe
freu mi mega uf dr 10.mai. a däm datum het ja s`zürigschnätzläta geburzeltag. und dr geil thurgauer spielt ja au /yo und am mäntig händ alli no frei...heieieieiiii....das git den as fäscht...
gruas vo da berga oba aba /grim
jack
Alatáriël

Beitrag von Alatáriël »

..het ja irgendwie schono gern mis görlfränd mit Krücke xe tanze, aber so fiiis chamer ja nöd sii...
8-[
...tja, demfall nöggschtmal wieder...!
Kännsch s Frölein Zuäfall?
oli

Beitrag von oli »

Es zieht jetzt no es Lächle /color /color über mis Gsiicht und es wird mer warm ums Herz wäni adi schönä Stundä im Pilger zrugg dänk......
.......schön häts Platz gha zum schnuffä und trotzdem zauberhaft pricklet uf dä Stämpfelflächi /happy /happy
Lüütlis ihr sind en grossä Teil vo dem Ganzä, schon das er öis so treui sind =D> =D> dankä!!!

No en Schwänk zu dä Bäss.... isch leider nüd immer eifach alles im griff zha aber mer gänd öis mueä das mer das so guet wiä au möglich in Griif über chömed.

Tja, en guetä monät pausä im wald, aber dän lömers richtig krachä, dän adä Pfingstä gahts am ringstä /pille /pille

is bündnerland: freu mi uf dich und dis Set, fiirä dümer aber erst am 11, zfüeh isch ungsund /grim /grim

is Rüebliland: 1. es sind lüüt wiä ihr zwei wo Dj's lönd so spass ha adä sach also han ich zdanka
2. wäg dä Bei keis problem an immer es paar schruubä und an akku im auto, wäräd also schnääll widär dra
:-D
Jam

Beitrag von Jam »

Bin rächt überrascht gsi vo de Party, will ich wider Lüt gseh han, wo ich sit Jahre nüme gseh han und s`schöni isch, das es dene Lüt guet gaht :-) han au Lüt troffe wo ich scho sit guet 13 Jahre Goa erläbe han dörfe und au Lüt vo anderne Zite die guet 17 jahre und meh zrugligget.Und es riese danke a all dene wo ich scho lang känne und das es eu guet gaht!

Gaaanz liebi Grüess
wünscht eu de
Jam persönlich
Leben und Leben lassen
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

offbeat-progi rockt eifach! :D

super party wie immer im pilger... bitte weiter so!

wirds eigentlich auch mal ne offline-groove outdoor party geben? das wär de hit! : )
Nonius

Beitrag von Nonius »

da na min chäääss:
eifach numme geil gsi!!!
uf jedäfall das wohni mitbecho han :-D
dä live-act isch echt deluxe gsi =D>
danke allne =D> das die party so cool wordä isch 8)
und hammer häts na lüüt gha wo dä tögggi und ich gsoundet händ

freu mi scho tierisch uf dä 10.mai /happy
grüsssse

http://www.myspace.com/djnonius
http://www.myspace.com/offlinegroove
Skybass
Re: 12.4.08 Sound of Vision @ Pilgerjack

Beitrag von Skybass »

Hey Pilgerjack-Team,
Danka nomal,dass i han dörfe bi euch uflega,het mega Spass gmacht =D> Sound of Vision isch dä Burner gsi.äs riiese Kompliment au allne Dj's.... :-({|=
Isch wirkli sehr familiäri und tolli Stimmig gsi.
Hoffa doch bis bald...
Liebi Grüess vo da Murmali's........

Bachi
PeAcE LoVe & HaPPiNeSS
Antworten