11. September De Geni het gschiiter brönnt
Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt
Fand die Party super, vorallem vom Morgen bis späten Nachmittag
durchgehend super Sound
durchgehend super Sound
morge mitenand
merci domi für s echo hani gern gmacht und ziehs durre glaub mehrs es kunnt nid guet so.
dan zu der party alls ich gekommen bin so gegen 00.00 uhr nach dem mich die bullen am bhof bremgarten gefickt haben.
dachte ich was soll das die musik war voll daneben und sorry thommi hast du überhaupt eine ahnung wie man soundet.
das war das schlechteste was ich seid langem gehört habe.
dann stand auf dem flyer psy fullon nightpsy progi und elektro:doch alls ich schlafen gegangen bin habe ich glaubs 2 einhörchen zugehört wie sie den beat von spin spirit von krama gefurzt haben.
das war ja mal wider so ne richtige abzoger party deluxe(und sorry thommi da hat boris voll und ganz meine unterstützung)ihr habt soviell im internet angeprissen was gar nicht war.
und das ist einfach unter aller sau wir sind gekommen weill wir geille mucke gute anlage gute preise gute leute haben wollten.
wenn internationali acts live acts auf dem line up stehen dan würde ich sogar 30.- bezahlen für eine nacht wenn alles stimmt.
dann am morgen ab ca 7.00 bar leer kein bier mehr kein wasser gar nichts was denkt ihr 300 dosen bier reichen NIEMMALS.
SOORY THOMMI DU HAST MIR DIE OHREN VOLL GEQUASELT WAS IHR ALLES HABT KLING UND FREITAG UND UND DAS DU 3000.- IM VORFELD AUSGEGEBEN HAST HAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAA
dan zu den ganzen leuten wo mit gewirkt haben röö barteam anlage hoschis ihr habt wennigstens alles daran gegeben das am sonntag der tag noch cool geworden ist danke euch von uns allen.
wenn ihr die preise am e9ingang auf 15.- gesenkt hättet glaube mir es wären vielle mehr gekommen den die location ist mega schön
mich hates ne weille zwischen den bäumen und farben sonne weg gebimmt.
und es hat sovielle junge studis lehrlinge etc und ich denke für eine illegale party ist 10-15.- angebracht und wie gesagt bei hammer acts darf es ruihg mehr sein ich habe schon 50.- für eine nacht bezahlt und das war waaaauu
so ich habe glaubs genug gelässtert oder nehnt man das die warheit denke schon hat mich gefreut sovielle liebe freunde freagels gnömlis zu treffen danke meinen leuten(vorallem gill fürs zudecken in der nacht schmaaaaaaatz)hoffe wir sehen uns bald wider irgendwo wo einem nicht die kohlle so zum sack rausgezogen wird.
und röö thx für das bier wo um 14uhr endlich eingetroffen ist 2- 3 franken für ein feldi war ein fairer priss bis bald im wald
merci domi für s echo hani gern gmacht und ziehs durre glaub mehrs es kunnt nid guet so.
dan zu der party alls ich gekommen bin so gegen 00.00 uhr nach dem mich die bullen am bhof bremgarten gefickt haben.
dachte ich was soll das die musik war voll daneben und sorry thommi hast du überhaupt eine ahnung wie man soundet.
das war das schlechteste was ich seid langem gehört habe.
dann stand auf dem flyer psy fullon nightpsy progi und elektro:doch alls ich schlafen gegangen bin habe ich glaubs 2 einhörchen zugehört wie sie den beat von spin spirit von krama gefurzt haben.
das war ja mal wider so ne richtige abzoger party deluxe(und sorry thommi da hat boris voll und ganz meine unterstützung)ihr habt soviell im internet angeprissen was gar nicht war.
und das ist einfach unter aller sau wir sind gekommen weill wir geille mucke gute anlage gute preise gute leute haben wollten.
wenn internationali acts live acts auf dem line up stehen dan würde ich sogar 30.- bezahlen für eine nacht wenn alles stimmt.
dann am morgen ab ca 7.00 bar leer kein bier mehr kein wasser gar nichts was denkt ihr 300 dosen bier reichen NIEMMALS.
SOORY THOMMI DU HAST MIR DIE OHREN VOLL GEQUASELT WAS IHR ALLES HABT KLING UND FREITAG UND UND DAS DU 3000.- IM VORFELD AUSGEGEBEN HAST HAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAA
dan zu den ganzen leuten wo mit gewirkt haben röö barteam anlage hoschis ihr habt wennigstens alles daran gegeben das am sonntag der tag noch cool geworden ist danke euch von uns allen.
wenn ihr die preise am e9ingang auf 15.- gesenkt hättet glaube mir es wären vielle mehr gekommen den die location ist mega schön
mich hates ne weille zwischen den bäumen und farben sonne weg gebimmt.
und es hat sovielle junge studis lehrlinge etc und ich denke für eine illegale party ist 10-15.- angebracht und wie gesagt bei hammer acts darf es ruihg mehr sein ich habe schon 50.- für eine nacht bezahlt und das war waaaauu
so ich habe glaubs genug gelässtert oder nehnt man das die warheit denke schon hat mich gefreut sovielle liebe freunde freagels gnömlis zu treffen danke meinen leuten(vorallem gill fürs zudecken in der nacht schmaaaaaaatz)hoffe wir sehen uns bald wider irgendwo wo einem nicht die kohlle so zum sack rausgezogen wird.
und röö thx für das bier wo um 14uhr endlich eingetroffen ist 2- 3 franken für ein feldi war ein fairer priss bis bald im wald
-
Thomsen
- Silver Member

Ich bedank mich be alnne wo bedere party mitgholfe händ..und ja ich chan nurlache wen ich so biiträg wie am höschi sine lise:-)...thx at lorenz isch echt fett gsi mit dier..:-)isch geil gsi wie dlüüt abgange sind:)
greetz thomsen
greetz thomsen
- 604freund/Psykas
- Platin Member

so sind wohl d' aasichte verschide... isch mega unterhaltsam zum mitlese, han dparty leider verpasst... wirde aber 2 gueti kollege na uusquetsche wie sies gfunde hend... 
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

aso wenn ich ane outdoorparty för 25 Stutz und und sogar weiss dasses ke grossi acts het denn erwarte ich sicher mol e aständigi alag, toitois(so dass ned de ganz wald met wcpapier öbersäht esch und ich bem go pisse go no muess angst ha inen kak vo irgendeim zstoh), und dass au id Deko guet was investiert wird(bi jo nid bem chillout gsi, willi nid dur de dunkli wald ha welle störchle, abr das ufem dancefloor esch jo wohl en witz gsi). und das soti jede erwarte för 25 stutz. ebe wäri dparty 10 odr au 15 gsi, denn hete mr die diskussione gar nid. was händ d organisatore för Usgabe gha? d`gage för djs händ sie sich jo au fascht ganz chöne spare. aso för wa hani 25 stutz zahlt? da cha mer gern mol öpr probiere zerchläre.
und zum sound muessi eifach no was los werde. i weiss zwar sesch gschmacksach und es soll au jede zu dem abgo woner wot, aber eminem anere goaparty??????????????????????? chas das si?
und zum sound muessi eifach no was los werde. i weiss zwar sesch gschmacksach und es soll au jede zu dem abgo woner wot, aber eminem anere goaparty??????????????????????? chas das si?
-
Thomsen
- Silver Member

ach ja noch etwas es war wegen dem SOUNDSYSTEM: Mier händ dalag vo VIBRATIVE SOUNDS scho e wuche vor de party gmietet gha mitem cheffe perönlich gredt..ein tag vor de party isch miergseit worde das es beschwerde gä hät und dedän eus dalag nid vermiete will..Wel e sone bestimmti person gmeint hät er müssi in party post schriibe das mier dparty bem erdmannli machen...was wir ja gar nie vor Hatten!!als ich das dän sagte meinte er das dies wider eine völlig neuesachelage sei...und ich di PA trotzdem haben kann.wir aber berreits eine notlösung gefunde hatten THX noch an euch graubündner!!!
ich habe nie erwähnt das wir eine Kling und freitag anlage dort haben also hoeschi blei du bei derwahreheit...aber das fällt diersehr schwer...klar:-() gäll
den han ich nie gseit das ich 3000.- im vorus usgä han...und au wen das gat genau ei person was ah ...wievil geld ich i die party gsteckt han...und nur well ich gwüssi lüt nid gratis bez. uf mini gästeliste gnahan ischmer natürli hässig oder eher doch niedisch??
und mit em bier han ich nix am huet ....ich han herte alk kauft und well ich gseh han dases zwenig mineral hät han ich au na mineral kauft..
ich han leider us private gründ früäner müsse hei alses eigentli plant gsi wer...
ich möcht mich be DIER SIMI nomal entschuldige wie das abgange isch...aber ich hader ja aglüteund mer händ ja au e lösig gfunde..trotzdem wet ich mich bi allne djs und acts bedanke das ier uf dere leider wüki nid so guetem soundsystem ((de cheff isch aber leidr au nid awesend gsi schuscht het dalag sicher nachli besser tönt...
und wiso musses immer soo luut sie??bulle sind 2mal cho oder sogar 3 mal si händ eustrotzdem wiiter fäschte laa da es herzlichs dankeschön a die 2herrevo de kapo danke das ier es aug zue druckt händ hmm fallses mitlesed:-)
leider häts au a dere Party vil lüt gä wos nid gschetzt händ dasmer anere so geile location händ chöne dure fäschte bis am abig...was sicher nid verständlich isch...adere stell es riise danke a mini frau!!!!
so aso namal es sorry für das wo nöd so riibig s los glofe isch aber viil händ spass a dere geile party gha..thx alot.....
ich habe nie erwähnt das wir eine Kling und freitag anlage dort haben also hoeschi blei du bei derwahreheit...aber das fällt diersehr schwer...klar:-() gäll
den han ich nie gseit das ich 3000.- im vorus usgä han...und au wen das gat genau ei person was ah ...wievil geld ich i die party gsteckt han...und nur well ich gwüssi lüt nid gratis bez. uf mini gästeliste gnahan ischmer natürli hässig oder eher doch niedisch??
und mit em bier han ich nix am huet ....ich han herte alk kauft und well ich gseh han dases zwenig mineral hät han ich au na mineral kauft..
ich han leider us private gründ früäner müsse hei alses eigentli plant gsi wer...
ich möcht mich be DIER SIMI nomal entschuldige wie das abgange isch...aber ich hader ja aglüteund mer händ ja au e lösig gfunde..trotzdem wet ich mich bi allne djs und acts bedanke das ier uf dere leider wüki nid so guetem soundsystem ((de cheff isch aber leidr au nid awesend gsi schuscht het dalag sicher nachli besser tönt...
und wiso musses immer soo luut sie??bulle sind 2mal cho oder sogar 3 mal si händ eustrotzdem wiiter fäschte laa da es herzlichs dankeschön a die 2herrevo de kapo danke das ier es aug zue druckt händ hmm fallses mitlesed:-)
leider häts au a dere Party vil lüt gä wos nid gschetzt händ dasmer anere so geile location händ chöne dure fäschte bis am abig...was sicher nid verständlich isch...adere stell es riise danke a mini frau!!!!
so aso namal es sorry für das wo nöd so riibig s los glofe isch aber viil händ spass a dere geile party gha..thx alot.....
immer wieder lustig zu lesen, diese reports..
kLeiNe konstruktive kritik von mir:
* Eintrittspreis viel zu hoch (10 stuz hätten's allemal getan)
* für mich persönlich war das die schlechteste anlage, die ich je an einer party gehört habe
* SOO viel abfall lag rum, WIESO? es war so ein soo wunderschöner platz, der partyplatz war teilweise übersäht von dosen, flaschen und sonstigem shit.DANKE an all die fötzeler am morgen.ich glaube hätten alle leute den platz verlassen, die iregendetwas auf den boden geschmissen haben, wären am schluss noch 20 nasen da gestanden. SORRY was sucht ihr an einer party im wald?
*in der nacht war der partyplatz für meinen geschmack ein bisschen zu dunkel, so hatte ich (nicht nur ich) mühe die abfallsäcke zu finden..
ich bin seehr froh habe ich einige wirklich gute leute getroffen, lustige gespräche geführt und am morgen doch noch ein bisschen getanzt.ob ich je mals wieder an eine party von diesen veranstaltern gehe? ich schliesse es eher aus
* Eintrittspreis viel zu hoch (10 stuz hätten's allemal getan)
* für mich persönlich war das die schlechteste anlage, die ich je an einer party gehört habe
* SOO viel abfall lag rum, WIESO? es war so ein soo wunderschöner platz, der partyplatz war teilweise übersäht von dosen, flaschen und sonstigem shit.DANKE an all die fötzeler am morgen.ich glaube hätten alle leute den platz verlassen, die iregendetwas auf den boden geschmissen haben, wären am schluss noch 20 nasen da gestanden. SORRY was sucht ihr an einer party im wald?
*in der nacht war der partyplatz für meinen geschmack ein bisschen zu dunkel, so hatte ich (nicht nur ich) mühe die abfallsäcke zu finden..
ich bin seehr froh habe ich einige wirklich gute leute getroffen, lustige gespräche geführt und am morgen doch noch ein bisschen getanzt.ob ich je mals wieder an eine party von diesen veranstaltern gehe? ich schliesse es eher aus
Um die Probleme unserer Zeit zu lösen,
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !
- phloroscent
da diese organisation offenbar noch nicht ganz ausgereift ist, muss man ihr vielleicht einfach zeit lassen, das ganze konzept zu verbessern. als wir früher ebenfalls partys organisierten, lief am anfang auch nicht alles nach wunsch. als erstes würde ich mich sicher um die anlage kümmern. es gibt auch kleine systeme die ganz hervorragend klingen.
also wemmer 25.- itrett met de begröndiug macht dasmer srisiko het wege illegaler party etc
hetmer also ööööööberhaupt ned gschnallt, wieso mer en party illegal macht
kill your brain O.o
hetmer also ööööööberhaupt ned gschnallt, wieso mer en party illegal macht
kill your brain O.o
Love, Peace and Chuehdärm

Ja also gued das isch nur en Remix vo Dapanij gsi und ja wenns der nid gfalle hed tuet mer das uuuuunendlich leid!Monschti hat geschrieben:und zum sound muessi eifach no was los werde. i weiss zwar sesch gschmacksach und es soll au jede zu dem abgo woner wot, aber eminem anere goaparty??????????????????????? chas das si?
Drop Acid,Not Bombs
CoLoR oF SuN
CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
16.11 Flower of Life II
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
7.12 tba
-
Zachariel Drachenherz
Bin zwar nöd dörte gsii... ABer trotzdtem... Eminmen andere goa-partyy? HOW COULD YOU?ProTone hat geschrieben:Ja also gued das isch nur en Remix vo Dapanij gsi und ja wenns der nid gfalle hed tuet mer das uuuuunendlich leid!Monschti hat geschrieben:und zum sound muessi eifach no was los werde. i weiss zwar sesch gschmacksach und es soll au jede zu dem abgo woner wot, aber eminem anere goaparty??????????????????????? chas das si?![]()
![]()
oh mein gott was hend ier für problem..??Zachariel Drachenherz hat geschrieben:Bin zwar nöd dörte gsii... ABer trotzdtem... Eminmen andere goa-partyy? HOW COULD YOU?ProTone hat geschrieben:Ja also gued das isch nur en Remix vo Dapanij gsi und ja wenns der nid gfalle hed tuet mer das uuuuunendlich leid!Monschti hat geschrieben:und zum sound muessi eifach no was los werde. i weiss zwar sesch gschmacksach und es soll au jede zu dem abgo woner wot, aber eminem anere goaparty??????????????????????? chas das si?![]()
![]()
@ Montschi..weiss ja ned was du
ud denn kasch ja noml brichte obs der au so inekoh isch?!?!?!
also sry noml aber i han schu ime UG es ganzes lied vum 50 cent ghört anere GOA und ha mi au gfrogt was das söll.....da würi din comment verstoh....voll..^^
Drop Acid,Not Bombs
CoLoR oF SuN
CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
16.11 Flower of Life II
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
7.12 tba
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
16.11 Flower of Life II
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
7.12 tba
ajajaj nur na schaad da z läse....ich dänke nöd das da ihrgend öpert verwönt isch vo guete partys...nei da isch endär jede verwönt vo de guete schwiz...!!!!
mir wo da alles und nur s bestä händ chönd ja immer guet motze...
ich hoffe schwer das d lüt wider mal s schetze vo chline dinge lerned, ich hoseschieser chan da ja eigentlich nanig viel dezue säge, da ich ja au nanig all zu lang uf de wäld bin....abr truurig mache dörfs mi glich...!!
liebi grüäss Moody
mir wo da alles und nur s bestä händ chönd ja immer guet motze...
ich hoffe schwer das d lüt wider mal s schetze vo chline dinge lerned, ich hoseschieser chan da ja eigentlich nanig viel dezue säge, da ich ja au nanig all zu lang uf de wäld bin....abr truurig mache dörfs mi glich...!!
liebi grüäss Moody
Das Leben auch in tristen Tagen heiter zu sehn, ist wahre Lebenskunst..!!
-
u.s.l.
Monschti hat geschrieben:eminem anere goaparty?
geil. gar nid gwüsst, dass es üs glunge isch, eine vode hartgsottenschte, gfärbte hip hopper dezue z bringe, das er i wald goht go umehüpfe