Verhütungsmittel

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

Was für den Mann für einen besseren Coitus interruptus:

Bild

doch vorsicht vor den "Lusttropfen" ](*,) En Gummi drum !
- It's never too late
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

...??? ich weiss nid wie mer so Tips chan gäh. Ich bin au der Meinig, wenmer
scho kei Chind will und glich segs will ha (was ja ansich scho unnatürlich wär)
den chamer au dPille näh. Wie öber scho gseid hed, dien Körper verarschisch
so oder so und denn lieber öbis wo sicher isch.

Weiss nid, wemer Problem hed mit de Pille oder sunscht was, gid da
auno de Scheidering wo guet verhebt oder 3-Monets Sprüze, denn chamer
sich das überlegge, aber eifacht so huch ich bin ja de ober grüen Hippi, ](*,) #-o

Lueget zu euch dass er nid schwanger werdet liebi Frau, es Chind gross zie,
isch nid en Papestiel womer rasch so macht oder huch das isch jetzt halt
Schicksal dass es passiert isch. *kotz*

Gsesch immer wieder jungi Päärli wo den plötzlich wieder a Goas uf tauched,
voll druffe und alles andere als verantwortigsbewusst.
:shock:

Ich säge nid dass Goa-Partys seled verbie sie wemer Mami isch aber mer sett
ja scho das ganze gseh ha, bevor mer so en chline Zwerg id Wält setzt!

Aber ja das isch nur mini Meinig...

PS: Für en Hund z'ha bruchsch en Usbildig und Lizänz, für es Chind nüd...
eigendlich scho sehr tragisch!
*poink*
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Re: Verhütungsmittel

Beitrag von edoArdo »

das_auge_gottes hat geschrieben:und von wegen kondom: in einer beziehung? nein danke...
lieber als ein ungewolltes kind ...
Melliandra hat geschrieben:...??? ich weiss nid wie mer so Tips chan gäh [...] aber eifacht so huch ich bin ja de ober grüen Hippi, ](*,) #-o

Lueget zu euch dass er nid schwanger werdet liebi Frau, es Chind gross zie,
isch nid en Papestiel womer rasch so macht oder huch das isch jetzt halt
Schicksal dass es passiert isch. *kotz*

Aber ja das isch nur mini Meinig...
Nei das esch au mini Meinig :) schön gseit melliandra!
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member

Beitrag von das_auge_gottes »

edoArdo hat geschrieben:
das_auge_gottes hat geschrieben:und von wegen kondom: in einer beziehung? nein danke...
lieber als ein ungewolltes kind ...
... und das problem, dass viele frauen die tendenz zu haben scheinen, ihren böcken ein goof anzuhängen (zum kaputte beziehung flicken; sinnloses leben mit sinn füllen; eingenes scheitern verdrängen, etc) lässt sich damit auch besser kontrollieren. trotzdem: nein danke, ich stülp mit beim essen ja auch keinen gummi über die zunge, ausser halt eben vielleicht mal in eine aussergeöhnlichen situation wo ich unbedingt essen will und nicht weiss was genau auf dem tisch liegt ;)
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Also mal Grundsätzlich "wiedermol" es bitz ufklärig....

Hmmm verhüete isch ja mal vo 2 Site a zluege:

1. Kein Kind bekommen

2. "Vill Vill wichtiger, NED CHRANK "astekend" WERDE.....

Also glaube de PunktUS 1US chamer uf mehreri Arte, au biologisch erreiche... nimi jetzt ned Stellig dezue....

Aber PunktUS 2US, glaube de isch ide hütige Welt am wichtigste....schaffe sit 10 Johr blad ide Chemie....und minens erachte gids weder biologischi no chemischi Mittel GEGEN AIDS.....Nur das so vill "gliebte" Kondom das hilft bitz wit....."birgt natürlich au immer no Gfahr"e""

ALSO CHINDE, solang glaub ned innere feschte, langahaltende Beziehig bisch, oder gnueg Vertraue zum Partner und em Huusartzt häsch gits NÜD über es KONDOM.....

Also das min Senf....
CU ALL
Bild
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

UV-Spider hat geschrieben:Also mal Grundsätzlich "wiedermol" es bitz ufklärig....

Hmmm verhüete isch ja mal vo 2 Site a zluege:

1. Kein Kind bekommen

2. "Vill Vill wichtiger, NED CHRANK "astekend" WERDE.....

Also glaube de PunktUS 1US chamer uf mehreri Arte, au biologisch erreiche... nimi jetzt ned Stellig dezue....

Aber PunktUS 2US, glaube de isch ide hütige Welt am wichtigste....schaffe sit 10 Johr blad ide Chemie....und minens erachte gids weder biologischi no chemischi Mittel GEGEN AIDS.....Nur das so vill "gliebte" Kondom das hilft bitz wit....."birgt natürlich au immer no Gfahr"e""

ALSO CHINDE, solang glaub ned innere feschte, langahaltende Beziehig bisch, oder gnueg Vertraue zum Partner und em Huusartzt häsch gits NÜD über es KONDOM.....

Also das min Senf....
CU ALL
Ich glaube da simmer alli mit dier einig. :-) So gar euse Augi =D> Isch ja wirklich au meh um kei Chind übercho gange.
*poink*
*Monopoly*

Beitrag von *Monopoly* »

Anal fatal *lol* und keine Sorgen wegen Schwangerschaft. Konnte ich mir nicht verkneifen....

Ps: Und ja ich weis, es ist nicht safer!!
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

pille! s'beste verhüetigsmittel überhaupt!!!!! nüt für lüt mitemene hirni wienes löcherbecki, aber sehr effizient!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
industrialsun
Platin Member
Platin Member

Beitrag von industrialsun »

das_auge_gottes hat geschrieben: ... und das problem, dass viele frauen die tendenz zu haben scheinen, ihren böcken ein goof anzuhängen (zum kaputte beziehung flicken; sinnloses leben mit sinn füllen; eingenes scheitern verdrängen, etc)
ig liebe jo fasch aues was du hier aube so uselohsch - aber sorry, so ä scheiss-generalussag... wenn du ächt s gfüeu hesch, froue heige d tendänz ihrem "bock" (*lol*) äs ching azhänke, de kennsch eifach die fausche lüt/froue...
aber vilicht isch das jo nur mini meinig...

zum thema: ig verhüete (ir langjährige beziehig) logisch mit pille, wöui i würklech kes ching wott. :wink:
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

ich han di letschte paar mönet mit eme pflaschter verhüetet (evra). das chläbt mer sich irgendwo ad ärm oder as gsäss oder uf de buch und mueses dänn einisch pro wuche wächsle. die vierti wuche isch plaschterlos.

di erschte drüü mönet hani extrem unabgnähmi näbedwürkige gha. mega schmerze i de brüscht, stimmigsschwankige, gwichtszuenahm... jetzt isches chli besser, aber ich han irgendwie trotzdem keis guets gfühl bi dere sach und hans jetzt abbroche. ich wird in zuekunft wider mit de kaländermethode und kondom verhüete. irgendwie chunts mer eifach voll schräg vor, dass mir sones pflaschter (oder e pille) min zyklus vorgit... meint eigentli de körper di ganz ziit, ich segi schwanger?? keis wunder, hani stimmigsschwankige gha .. :lol:

ich han übrigens no de nuva-ring uusprobiert, aber da hani gad e entzündig iigfange und s sofor abbroche, iik...

nach minere erfahrig tüend mir die hormon nöd guet. früener hani d pille über mehreri jahr gno und han si dänn irgendwänn abgsetzt. d veränderige i mim körper sind krass gsi, es isch mer wiene befreiig vorcho.

:-({|=
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

under http://www.ob-online.de chammer sich übrigenns en menstruationskaländer iirichte. muesch immer schön iiträge, wänn dini mens häsch und dänn rächnets der di nöchst periode uus (es bruucht es paar wuche, bis er din zyklus kännt und es funzt au nur, wänner regelmässig isch).

wämmer nach kaländer verhüetet , chan das e grossi hilf sii. mer dörf sich natürli nöd hundertprozänt druf verlaa und unbedingt en sicherheitsspielruum iberächne, wämmer ungschützt verhüetet.

ich find, mir fraue söttet au lerne, euse körper besser kännezlerne, anstatt de chemie z vertroue.
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

pflaschter wie funkzionirt das???? erchlöerig
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Titali

Beitrag von Titali »

Shmahu hat geschrieben:di erschte drüü mönet hani extrem unabgnähmi näbedwürkige gha. mega schmerze i de brüscht, stimmigsschwankige, gwichtszuenahm... :-({|=
ojeee, leider aber wohr! ich find pille und all die andere chemische hormonische verhütigsmittel scheisse!!! mah ächt nid in depro die ganz zyt flüge und ou kei lust meh uf sex ha, nur wäge so mittel! zudäm ha ich die frücher immer vergässe...das het min körper völlig durenang brocht und sicher bin ich när ou nie gsi, ob ich doch nid schwanger bin!

ich finde spirale guet... kostet viel, aber hebt 4-5 jahr! git 2 verschiende arte... mittlerwile chöi das ou froue bruche, wo no nie es kind gebore hei! äbe, wenn ich dr stutz hät, würd ich mir die loh indue!!!

ursprünglech sötte mir froue bi neumond periode ha und bi vollmond dr eisprung... wär genial, wenn das so würd loufe und regelmässigkeit ou würd funktsnoiere...aber äbe, mir läbet oftmals zu unregelmässig, drum wirds ou schwirieg mit uf sind körper lose!!!

irgendwie es leids thema obwohls um die schönsti sach vor wält geit... LoVe!!!

p.s. en extra grins an dich dom :mrgreen:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

*kopfschüttel*

wieso schaff ichs einfach nicht, mich endlich aus dem forum zurückzuziehen... aber wenn ich so sachen les, da hauts mir ja glatt de nuggi raus... da gibts männer, die coitus interruptus "empfehlen"? leck... ich hoffe das sollte ein witz sein... ein sehr schlechter an dieser stelle, wohlgemerkt...

ne also, kannst du dir vorstellen, dass das manche als bare münze nehmen? hier sind ja auch forumler unterwegs, die recht jung sind und vielleicht noch keine schlechten erfahrungen gesammelt haben... will nicht sagen naiv, aber beeinflussbar... mir egal was du persönlich machst oder was du deinen frauen anhängst... und wenn dir das gefühl, wenn dann die tage ausbleiben, nichts ausmacht... okay, jedem das seine...vielelicht stehst du ja auf nervenkitzel auf kosten der frau...easy... aber sowas in nem forum zu empfehlen, sorry, hirnlos in höchstem masse...

also ums mal klarzustellen: coitus interruptus ist das UNSICHERSTE was man üüüberhaupt machen kann...
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

ich chan scho verschtah warum sie kei kondom wet. ich bervorzugs au net hesch null gfül die sind eifach ztick und sganze gschpür isch weg. ich han sit ich 13bin sex kah und bis jetzt no nie mit kondom dafür es artz atescht das ich nach jedem vercher uf der neu schtand bring und uswist das ich kei einzigie chrankheit han! aber ich leb au mit der konsequentze und zwar sind die das ich mal en gschlechtschtschrankheit bechume. und das ich eventuel sagar es chind cha becho! das sin quonsekwenze wen mer das weiss und mit dene cha lebe und sie au a nimmt wens so wiet isch find ichs kei schlechtie sach! wie gseit musch eifach mit der quonsekwenze lebe und wens so wiet isch au a neh das söt jede
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Antworten