doch vorsicht vor den "Lusttropfen"

lieber als ein ungewolltes kind ...das_auge_gottes hat geschrieben:und von wegen kondom: in einer beziehung? nein danke...
Nei das esch au mini MeinigMelliandra hat geschrieben:...??? ich weiss nid wie mer so Tips chan gäh [...] aber eifacht so huch ich bin ja de ober grüen Hippi,![]()
Lueget zu euch dass er nid schwanger werdet liebi Frau, es Chind gross zie,
isch nid en Papestiel womer rasch so macht oder huch das isch jetzt halt
Schicksal dass es passiert isch. *kotz*
Aber ja das isch nur mini Meinig...

... und das problem, dass viele frauen die tendenz zu haben scheinen, ihren böcken ein goof anzuhängen (zum kaputte beziehung flicken; sinnloses leben mit sinn füllen; eingenes scheitern verdrängen, etc) lässt sich damit auch besser kontrollieren. trotzdem: nein danke, ich stülp mit beim essen ja auch keinen gummi über die zunge, ausser halt eben vielleicht mal in eine aussergeöhnlichen situation wo ich unbedingt essen will und nicht weiss was genau auf dem tisch liegtedoArdo hat geschrieben:lieber als ein ungewolltes kind ...das_auge_gottes hat geschrieben:und von wegen kondom: in einer beziehung? nein danke...

Ich glaube da simmer alli mit dier einig.UV-Spider hat geschrieben:Also mal Grundsätzlich "wiedermol" es bitz ufklärig....
Hmmm verhüete isch ja mal vo 2 Site a zluege:
1. Kein Kind bekommen
2. "Vill Vill wichtiger, NED CHRANK "astekend" WERDE.....
Also glaube de PunktUS 1US chamer uf mehreri Arte, au biologisch erreiche... nimi jetzt ned Stellig dezue....
Aber PunktUS 2US, glaube de isch ide hütige Welt am wichtigste....schaffe sit 10 Johr blad ide Chemie....und minens erachte gids weder biologischi no chemischi Mittel GEGEN AIDS.....Nur das so vill "gliebte" Kondom das hilft bitz wit....."birgt natürlich au immer no Gfahr"e""
ALSO CHINDE, solang glaub ned innere feschte, langahaltende Beziehig bisch, oder gnueg Vertraue zum Partner und em Huusartzt häsch gits NÜD über es KONDOM.....
Also das min Senf....
CU ALL

ig liebe jo fasch aues was du hier aube so uselohsch - aber sorry, so ä scheiss-generalussag... wenn du ächt s gfüeu hesch, froue heige d tendänz ihrem "bock" (*lol*) äs ching azhänke, de kennsch eifach die fausche lüt/froue...das_auge_gottes hat geschrieben: ... und das problem, dass viele frauen die tendenz zu haben scheinen, ihren böcken ein goof anzuhängen (zum kaputte beziehung flicken; sinnloses leben mit sinn füllen; eingenes scheitern verdrängen, etc)

ojeee, leider aber wohr! ich find pille und all die andere chemische hormonische verhütigsmittel scheisse!!! mah ächt nid in depro die ganz zyt flüge und ou kei lust meh uf sex ha, nur wäge so mittel! zudäm ha ich die frücher immer vergässe...das het min körper völlig durenang brocht und sicher bin ich när ou nie gsi, ob ich doch nid schwanger bin!Shmahu hat geschrieben:di erschte drüü mönet hani extrem unabgnähmi näbedwürkige gha. mega schmerze i de brüscht, stimmigsschwankige, gwichtszuenahm...