ich probiers ieds au...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member
Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Nachtwandler »

Dragonfly hat geschrieben:Mitem Gsetz chunnt me äbe schnäuer in Konflikt ausme dänkt. Itz aagno e 15-jährigi würd ufe Beziehig iigo miteme 18-jährige...die Beziehig isch nume so lang legal wie die beide nid zäme is Näst göi.
Stimmt glaub ned ganz... soviel ich weiss, darfmer ab 16i mit jedem/jedere Sex ha wo au über 16i isch. Isch die eint Person allerdings unter 16i, darf die ander Person ned meh als 3 Jahr älter si und münd sIverständnis vo de Eltere ha.

.....ach da hanis ja grad gfunde:
Nach Art. 187 Ziff. 1 StGB wird bestraft, wer mit einem Kind unter 16 Jahren eine sexuelle Handlung vornimmt. Die Handlung ist nicht strafbar, wenn der Altersunterschied zwischen den Beteiligten nicht mehr als drei Jahre beträgt (Art. 187 Ziff. 2 StGB).

15 + 3 = 18 ...alles OK

So näbebi: mis Schnugi isch au 10 Jahr jünger - wenns klappt denn klappts, solangs ned klappered :mrgreen:
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Beitrag von °°HeXe°° »

PsyKay hat geschrieben:ersch wenn mer problem mitem gsetz würd über cho settmer sich chli gedanke mache,
aber bezwiifle ja dass das i dem Forum würd passiere, wobii mer ja nie weiss.

Ich weiss eigentlich Nüd über'd Sky, aber schliesse mich em Rampadam ah, isch sicher ganz tolle charakter :D
Ähm @PsyKay hihi Ähm wie isch das gsi das chönt eim i dem Forum nid passiere. :P Ja also gmäss dim Facebookprofil bisch du selber nid mal volljährig, oder hani mi verluegt. :lol: :lol:
PsyKay hat geschrieben:Joo ehh de gsehd mer sech am Mystica.
Freu mi eh scho andersch mol all die gsichter zgse woni erscht siit churzem übers Forum kenn :)

Wird sicher unvergessliche und göttliche Abig :oops:
Äh sorry @Müstik & Co. Wie isch jetzt das gsi so vowege Eintritt ab 18 Jahren? Hoffe einfach das d Organisatore es bizeli druf lueget... 8) Nid bös gmeint Kidies. 8)
3ö~~Happiness is to love and to be loved~~3ö
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Sky hat geschrieben:ich wird a de mystica sii,und für en drink bini immer z haa
i demfall scho 18ni oder en gfälsschte uswiis :lol:
all wo au chömmed eifach vo de siite aaschnurre
und susch eifach sgliich tshirt alegge wie uf de foti :-D

oder zeme abgah
jetzt werded ev. einigi en camper miete...dörfed denn, noch em abegah,falls er überhaupt nomal inewend :-D sogar nomal itritt zahle...

aber am beste chunnsch gad vo afang aa, ohni chappe und wie wennd e halscheri hettisch
so chunnsch sicher au scho vo afang aa, gratis ine...
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
PsyKay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von PsyKay »

°°HeXe°° hat geschrieben:
PsyKay hat geschrieben:ersch wenn mer problem mitem gsetz würd über cho settmer sich chli gedanke mache,
aber bezwiifle ja dass das i dem Forum würd passiere, wobii mer ja nie weiss.

Ich weiss eigentlich Nüd über'd Sky, aber schliesse mich em Rampadam ah, isch sicher ganz tolle charakter :D
Ähm @PsyKay hihi Ähm wie isch das gsi das chönt eim i dem Forum nid passiere. :P Ja also gmäss dim Facebookprofil bisch du selber nid mal volljährig, oder hani mi verluegt. :lol: :lol:
PsyKay hat geschrieben:Joo ehh de gsehd mer sech am Mystica.
Freu mi eh scho andersch mol all die gsichter zgse woni erscht siit churzem übers Forum kenn :)

Wird sicher unvergessliche und göttliche Abig :oops:
Äh sorry @Müstik & Co. Wie isch jetzt das gsi so vowege Eintritt ab 18 Jahren? Hoffe einfach das d Organisatore es bizeli druf lueget... 8) Nid bös gmeint Kidies. 8)
Richtig ich werde ersch im Feburar 18ni uiui /bigs
Sowit ech weiss eschmer med 16ni sexuell "volljährig", oder wie erklär ich mir dasmer ide schwiiz ab 16ni dörf go aschaffe /frage
isch doch eh es komplizierts Thema.
Chasch minetwäge ruhig dänke ich sig es MDMA süchtigs Kiddy (find dä usdruck so toll, MDMA süchtigs Kiddy, hani do drum schomal gläse)
Aber jede wo mi nöcher kennt weiss dasi sehr verantwortigsbewusst be und au immer luege dases de lüüt um mich ume guet gahd ;)

Am Endi het eh jede sini eiget meinig, aber du bisch doch sicher au mal Jung gsi oder :D
Also let's be Friends & take it easy /yo

Und ich glaube scho dass am Mystica richtig Kontrolliert wird, chan nur hoffe dases mich nid verwütscht oder wäg dem monet woni under 18ni bi es aug zuedrückt wird :)

Schöne tag üch no =)
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Beitrag von °°HeXe°° »

PsyKay hat geschrieben: Richtig ich werde ersch im Feburar 18ni uiui /bigs
Sowit ech weiss eschmer med 16ni sexuell "volljährig", oder wie erklär ich mir dasmer ide schwiiz ab 16ni dörf go aschaffe /frage
isch doch eh es komplizierts Thema.
Chasch minetwäge ruhig dänke ich sig es MDMA süchtigs Kiddy (find dä usdruck so toll, MDMA süchtigs Kiddy, hani do drum schomal gläse)
Aber jede wo mi nöcher kennt weiss dasi sehr verantwortigsbewusst be und au immer luege dases de lüüt um mich ume guet gahd ;)

Am Endi het eh jede sini eiget meinig, aber du bisch doch sicher au mal Jung gsi oder :D
Also let's be Friends & take it easy /yo

Und ich glaube scho dass am Mystica richtig Kontrolliert wird, chan nur hoffe dases mich nid verwütscht oder wäg dem monet woni under 18ni bi es aug zuedrückt wird :)

Schöne tag üch no =)
:lol: :lol: :lol: Wie schnell sich öpert grad agriffe fühlt. :) HeXe het gseit: Du bisch selber nid volljährig /pfeil Fakt
Ich han weder über dich gurteilt was für es süchtigs Kiddy du bisch no über dis Sexlebe was wöllä wüsse. crazyeye :lol: :lol: :lol:
Ich hans lediglich wiedermal amüsant gfunde. Party ACHTUNG Eintritt ab 18 Jahren und den hets det wieder Mädels und Jungs wo eifach no total grüen hinter dr Ohre sind.

:lol: :lol: :lol: hihi und weisch was nume so nebet bi falls es dich interessiert, bis ich 18ni gsi bin, hani den müesse diheime si wenns s Mami gseit het und ich han es strengs Mami gha. :lol: Bin ja mal gspannt obd ine chunsch. ;)
PsyKay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von PsyKay »

Hesch jo scho Rächt, mit dim Fakt :) und cha sii dases übercho isch als hätti mi Agriffe gfühlt,
isch aber eigentlich nid so de fall gsi, cha dini Argumentation ja guet nahvollzieh.

Aber es gid halt settigi, und settigi "kiddis" Jede mues sini Erfahrige sammle oder :-s

Und zu dere sach mit dim Mami: Jo interessiere tuets mi scho,
isch nähmlich scho krass wie sich das alles gänderet hed..

Aber also, wennt mi dinne settsch gse chaschmer ja denn en Sirup bringe :lol:
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Beitrag von °°HeXe°° »

PsyKay hat geschrieben:Aber also, wennt mi dinne settsch gse chaschmer ja denn en Sirup bringe :lol:
Oh bisch guet sicher, das ich das mache. :lol: :lol: :lol: /grim /grim /grim :lol: :lol:
PsyKay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von PsyKay »

:lol: chönnt mi glaub nümm hebe vor lache :P /happy
SKYandSAND

Beitrag von SKYandSAND »

Wow /color Que bonita mujer
Hoffe, dass ich dir mal über den Weg laufe :-"
Habe übrigens auch das GA ;) und wohne recht nahe von dir
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Beitrag von °°HeXe°° »

Und het sich extra nume wege dir registriert. :lol: :lol: Müstik ich schlah es neus logo vor:
mysticaldate - swiss psychedlic date community

Das führt zu höchere Memberzahle. :idea:

:-) @büsi uiii das wird jetzt aber en rechte asturm geh uf dich a dinere garderobe. :-) Hoffe s het wenigstens öpis schlaus drunter, damit sich das ganze do au glohnt het. :mrgreen:
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

SKYandSAND hat geschrieben:Wow /color Que bonita mujer
Hoffe, dass ich dir mal über den Weg laufe :-"
Habe übrigens auch das GA ;) und wohne recht nahe von dir

wo wohnsch?
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

°°HeXe°° hat geschrieben:Und het sich extra nume wege dir registriert. :lol: :lol: Müstik ich schlah es neus logo vor:
mysticaldate - swiss psychedlic date community

Das führt zu höchere Memberzahle. :idea:

:-) @büsi uiii das wird jetzt aber en rechte asturm geh uf dich a dinere garderobe. :-) Hoffe s het wenigstens öpis schlaus drunter, damit sich das ganze do au glohnt het. :mrgreen:
haha, hoffemers ;)
ich bin de werbeträger, willsch sege.

hoff ich doch staarch dass das so wird sii xD
atreju

Beitrag von atreju »

Guete tag... Also i bin nöd gad dä chat-profi, es isch au sehr unpersönlich, also wiso gönd mir nöd mol eis zemä go trinke, denn chömer chli pleuderlä und üs kennä lerne.
liebi grüess
SKYandSAND

Beitrag von SKYandSAND »

östlich von winti
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

SKYandSAND hat geschrieben:östlich von winti

stettbach xD