Mal abgseh vo dene Mänsche wo sooooo geil sind, dass sie sozsäge jede und jedi chönd ha - de Durchschnittsmensch isch doch gar nöd fähig, irgedöpper dezue z'bringe mit ihm eifach mal so id chischte z'stiige.
oder bin ich de einzig "Durchschnittsmensch" da ine?
Dezue chunt no, dass das im 21. Jahrhundert wieder öppe so agluägt wird, wie 1950, also extrem prüd: wer mit meh als einere Person innert zwei Mönät Sex hät, wird als Lustmolch oder Schlampe bezeichnet, was natürlich erscht rächt dezue führt, dass sich niemert meh traut...
@Satropa
Als Theoretiker würd ich mal zu dere Leeri säge: problematisch am ganze isch, dass villi Lüüt wo single sind, nöd umbedingt freywillig single sind - demzufolge, wänn dänn mal was lauft in sexueller hinsicht, dänn chömed schnell irgedwelchi gfühl uf, meistens nur bi einere person, wänns würkli nur en one night stand gsi isch, und das macht die ganzi sach dänn halt meist e chli komplizierter. Aber wänn zwei mänsche wo eifach grad spitz sind, das usläbed, und nöd drüber nadenked, dänn chönt ich mir scho vorstelle, dass das ziemlich.. äh.. geil cha si.
Glaub aber nöd, dass es Fraue gitt wo das wänd. Oder zumindest nöd mit mir und (fast) allne wo ich känne *grins*
Bin au nöd sicher, ob ich das überhaupt will