Chrüsi Müsi ufem Chuchitisch - 14.4.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

müstik hat geschrieben:cooli fotos , errinert mich irgendwie an olaf mit dene nahaufnahmen :-k :peace:
lach, solang du wiiterhin a manne fötelisch häsch i mine auge scho en pluspunkt zum olaf!
nix gege ihn oder sini föteli > die sind super schön & er isch nett > ich hans amigs nur chli schaad gfunde das sini "opfer" meischd fraue sind...
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
Morgaine le Fay
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Morgaine le Fay »

Melliandra hat geschrieben:@petit.papillon

Sind wirklich mega dini Bilder!!!! =D>

Ich döff sie amigs scho gar nümme go a luege. Es schiesst mi denn
immer grauehaft ah, dassi nid gsie bin.... ](*,) :tfrag: O:)

Aber das sell ja au so sie! Bim negschte mal denn wieder... :mrgreen:

du sprichsch mer usem härz.... #-o da chame sich nur ah chopf länge...man, werum het me nid chönne gah??*gewissemenschenverfluch*

muess auso ou säge, würkelch geili pics!!
da gschpürt me richtig demotione...

Grüessli Morgaine le fay
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.

O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

Bild
Bild
Bild

war nur kurz am Sonntagnachmittag dort, aber die Deko muss Hammermässig in der Nacht ausgesehen haben :-k

=D> :-) =D>
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja wie chönnts au andersch sii; absolut obergeili party gsii (hey das reimt sich sogar)

soundmässig hat mer am beste de dr. magnus und de RV gfalle. boahh.. ich han no nie i mim lebe so viel lüüt uf eimal so fest tanze gseh, wie am namitag bem RV.... es sind ja würkli no viel lüüt ufem dancefloor gsi und alli händ tanzt.... das hanich bis anhin für unmöglich ghalte (als liideschaftliche tänzer und vermisser vo meh liideschaftliche tänzer hat mich das natürli zu tüüfsch berührt)..... es hetti definitiv nümm viel gfählt und mir hettet zäme irgend en magische punkt erreicht, wos e so fest abgange wär, dass dmenschheit ihres ziel erreicht hetti und derde explodiert wär.... so viel power uf ei mal hani glaubs no nie erlebt.... da hasch nur no chönne drin bade....

mega schön hani au nacher no d'jamsession gfunde.... strümmele hat würkli guet ta... de ander mit siine poesieafäll isch au geil gsi.... und grosses kompliment an mensch mit de gitarre wo mit de tuube und em flyer gspielt hät. du häsch würkli alles gäh.... und de lucia ihres querflötespiel isch meega schön gsii.... bin recht verzaubered gsi vo dene kläng...

aso das händer würkli supper gmacht @organisatore..... es wird wieder mal eini vo de partys sii, woni wohl mine urenkel no wird devo müsse verzelle... wenni bis dahin nonid devoglfoge bin, weg no meh vo söttigne erlebnis....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Zuletzt geändert von Kollegoli am Mi 18. Apr 2007, 09:34, insgesamt 1-mal geändert.
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldgeischtli »

dföteli send sehr schön, die nahufnahme gfalle mer!! aber öpis hani dra uszsetze....wieso häts nume föteli vom dancefloor petit papillon? hend di dlüüt dunde zlangwiilig dünkt? meine am platz liits ja ned.. :-) oder machsch allgemein nume föteli vode tanzende lüüt?
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Waldgeischtli hat geschrieben:dföteli send sehr schön, die nahufnahme gfalle mer!! aber öpis hani dra uszsetze....wieso häts nume föteli vom dancefloor petit papillon? hend di dlüüt dunde zlangwiilig dünkt? meine am platz liits ja ned.. :-) oder machsch allgemein nume föteli vode tanzende lüüt?
Besch demfall ned uf em Dancefloor gsi und wärsch au gern gföttelet worde? ;-)

D Frog esch ja ned an mich grichtet, aber ich mach au lieber Fötteli vo tanzende Lüüt... und das het mehreri Gründ: Zum eine sind die tanzende Lüüt vor allem mit tanze beschäftigt und zimlich in sich selber versunke, so wörke d fötteli au am natürlichschte. Das "unverfälschte" find ich persönlich meischtens viel schöner als "gstellti" Fötteli. Anderersiits eschs för en Fotograf au viel spannender, sich bewegendi Lüüt z föttele und z versueche sie genau im richtige Moment z verwötsche. D Manu het das wörkli super im Griff =D>

Ich bruch au mal es gröbers Zoom-Objektiv :wink:
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Da hab ich wohl was verpasst :-(

Ich wäre auch gerne gekommen, leider hat mir niemand eine PN geschickt..naja nächstes mal dann hoffentlich. :-k
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Besch demfall ned uf em Dancefloor gsi und wärsch au gern gföttelet worde?
wer gseht ned gern dass au er mal gfötelet worde esch... O:)

nei, scherz. häsch scho rächt dasd dheruseforderig grösser esch, wenn sech dlüüt beweget während me si will fötele aber i dänke, es wär för die lüüt wo nonie adem ort gsi send au schöön zum gseh wies underhalb vom dnacefloor usgseh hät.. :oops: :-D
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

ah und biberfreund, mini durscht esch glöscht worde.....uf 1 föteli beni doch druffe :peace:
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beitrag von halucinognom »

aaaaah schad hanig die paarty verpasst...hmmm #-o #-o
Dr.Magnus
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Dr.Magnus »

Eine Party welche genau das Gefühl rübergebracht hat um das es eigentlich geht, dies habe ich in letzter Zeit etwas zu wenig Gespührt! (=

Eine wunderbare Plattform zum Sounden, vielen Dank! Mir fehlen die Worte...

Ste & Dän Super!!! Ebenso an jeden einZelnen Helfer: Ohne euch ist sowas nicht möglich!!!

Insbesondere an die Damen welche sich ohne Furcht und Tadel in der Nacht an der Bar durchgekämpft haben *augenZwinker* greatJob!

greZzzzzz
Hec

ÜbrigenZ: Glaubt keinen Grüchten, es ist viel deftiger Bild
goagraphy
Beitrag von goagraphy »

petit.papillon hat geschrieben:
müstik hat geschrieben:cooli fotos , errinert mich irgendwie an olaf mit dene nahaufnahmen :-k :peace:
oooh danke... also das isch es komplimänt!!!! WOW ich wirde mitem olaf vergliche. :oops:
Hey manu,

ich hab jetzt beim betrachten deiner fotos spontan ans gleiche gedacht wie müstik
grosses kompliment auch von mir

@ayam
und hab mir für dieses jahr auch vorgenommen, etwas vielseitiger zu fötelen O:) ... really!

grüessli
-olaf
Diotima

Beitrag von Diotima »

Hammer-Fuer isch das gsi!!! =D>

ES RIISE MÉRCI A AUI WO DAS TOLLE FESCHT HEI ERMÖGLICHT!!!

Peace!!
Respice post te ; hominem te esse memento.
(Sieh dich um ; denke daran, dass auch du nur ein Mensch bist.)
petit.papillon
Platin Member
Platin Member
Beitrag von petit.papillon »

Daaaaanke für die ville komplimänt!
sötig wort sind ja wohl de schönst lohn, macht richtig spass sones folk zfötele und es isch mega motivierend zum wiitermache...
aber höret jetzt mal uf süsch stiigts mer ja no in chopf :lol: O:)

wieso s nur lüüt vom dancefloor het? hmmm... das isch mir au erst so richtig klar worde woni d pix dehei agluet han.
aber dunde isch halt schwiriger gsi, will d lüt weniger uf sich konzentriert gsi sind und ich wär vill zschnäll entdeckt worde. und denn lächle d lüt äntwäder so komisch id cam ine oder sie verstecke sich, dräihe de chopf wäg. und dunde isch au no vill schattiger gsi...
grins... ja so chani mi useschwätze.
ich wirde luege dass i ab jetzt nümm so eisitigi fotoserie mach, und au äntli wieder mal i dr nacht chan pixe.

@ olaf

an dich ein ganz besonderes dankeschön... solche worte aus deinem mund ehren mich natürlich :-D
hoffe ich seh dich bald mal wieder!

:peace:
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

Esch e herzigi party gsi. kreativs deko, liebi lüt u bündigs sunneschinli.
dr sound hät ab und an echli lasch dünkt. tagsüber ämu. am kollegoli sis abeset hät sehr gfalle. sinnlich die reinsti synphonie. merci übrigens für cd! :-) allem i allem glungnigs föstli, aber as tessin a ostere chuntsi ned here. die wo dänne o döt si gsi wüsse wasi meine :-)
Bi bi es paar begenige ned ganz mitcho. ergendwie häts i dänne belang sehr verwirrendi aschpäkte gha. huuii wie wär äch das uf psychedelische droge usecho??? viellech klärter. ufjedefall hätmi sdeko scho gnue verschliffe :lol:
Gloubs jez gids widermal e goapause bi mir für es paar wuche. es moin
Antworten